joi, 27 ianuarie 2011

Mihai Bendeac s-a pus cu blondele, ziariştii cu Bendeac

Mihai Bendeac s-a pus cu blondele, ziariştii cu Bendeac: "

După ce aseară a apărut în emisiunea “Te pui cu blondele” de la Antena 1, prezentată de Dan Negru, Mihai Bendeac a fost luat în vizor de presa tabloidă. Jurnaliştii au scris că Bendeac nu s-a descurcat în faţa blondelor, lucru care l-a infuriat şi l-a făcut să scrie pe blog că e ultima emisiune de anul acesta la care merge în calitate de invitat.

“M-am dus pentru ca Dan îmi e drag şi pentru că a răspuns pozitiv de două ori invitaţiei de a face nişte momente speciale în show-ul meu. Una peste alta, am ajuns să regret că am acceptat. Mi-e greaţă să văd cum cine ştie ce ziarist de la un tabloid titrează cu litere de-o şchioapă “bendeac s-a făcut de râs”. Cu ce m-am făcut de râs prietene? Că n-am acceptat cu obsesivitate să ştiu întrebările dinainte ca să fac concursul mai interesant? Că am fost cinstit şi am jucat corect. Una peste alta, am răspuns la vreo 15 întrebări corect şi la 2 greşit. O dată din grabă şi lipsă totală de concentrare şi cealaltă, na, împuşcaţi-mă că nu ştiu ca brânza de burduf e din lapte de oaie. Cât despre faptul că nimeni n-a mai eliminat aşa puţine blonde la runda finală, pana mea.. Acolo e vorba de ghiceală, nu de ştiinţă”.

"

Niciun comentariu: