miercuri, 27 aprilie 2011

Preview Drama

Preview Drama: "

După cum probabil aţi aflat deja, mâine, 28 aprilie, noua piesă a Dramei Club, „Opera de trei parale”, se joacă începând cu ora 18:30 în Sala Mare a Teatrului Mihai Eminescu, în cadrul festivalului AmFiTeatru.

Musicalul, o adaptare după piesa devenită o creaţie legendară a teatrului secolului al XX-lea, scrisă de Bertolt Brencht, ne va introduce la periferia Londrei, într-o lume a cerşetorilor, criminalilor şi prostituatelor, evidenţiind elementele de contemporaneitate cu scopul de a releva actualitatea piesei. Jucată în 1928 pe scena din Berlin, apoi după câţiva ani în Elveţia, Polonia, Finlanda, Italia, apoi la New York, piesa ce va fi jucată şi de Drama mâine, l-a consacrat pe plan mondial pe autor.

Timp de 3 luni încheiate, sub îndrumarea regizorală a lui Ovidiu Ivan şi a Mirelei Nistor, cei 35 de elevi au lucrat din greu, atât de plăcere, cât şi din ambiţie, promiţându-ne cel mai complex proiect al Dramei de până acum, deoarece acesta implică atât actorie, cât şi coregrafie şi cântat.

Cei 6 solişti (Rodu Roberta Renata, Andrei Redinciuc, Georgiana Ungureanu, Gabriel Aparaschivei, Ştefan Sălăvăstru şi Leferman Cosmin Ioan), precum şi ceilalţi, prin muzica live şi prin scenele promiţătoare, nu vor lăsa loc în sală indiferenţei, antrenând publicul într-o comunicare permanentă cu actorii. Cât despre acţiunea propriu-zisă, dramiştii sunt zgârciţi în detalii, păstrând tăcerea şi stimulând tensiunea, dar, spun ei, vom avea din TOATE, oricare ne-ar fi dorinţele şi aşteptările. Sună incitant, mai ales datorită singurei informaţii certe pe care ne-au strecurat-o şi care aţâţă nerăbdarea într-o aşteptare febrilă: „Opera de trei parale arată lumii ce are şi ce n-are!”.

Mult succes Dramei! Să curgă sânge, aplauze şi, bineînţeles, premii!

Andreea Apostoliu (X D)

"