marți, 17 mai 2011

17 mai: Elan Schwartzenberg discută cu Lagardere să vândă Realitatea TV

17 mai: Elan Schwartzenberg discută cu Lagardere să vândă Realitatea TV: "

Omul de afaceri Elan Schwartzenberg a confirmat pentru Jurnalul Naţional existenţa unor discuţii cu grupul francez de media Lagardere în vederea vânzării Realitatea TV, aşa cum avansează surse din mediile de afaceri franceze.

În primul rând, orice lucru are un preţ. Am luat acest trust strict din motive de business, prin urmare voi trata acest tust ca pe orice afacere normală, adică nu urmăresc nici interese politice, nici cooptarea unor afaceri colaterale cu statul“, a spus Elan.

Cel mai important lucru, grupul Lagardere consider că este un partener extrem de onorabil şi aş fi fericit să finalizez orice tranzacţie cu ei sau cu oricare alt grup de talia lor. (…) Îi cunosc de mai multă vreme, sunt nişte oameni de mare ţinută. Şi, specific în acest domeniu sunt un simbol”, a declarat Elan Schwartzenberg pentru Jurnalul Naţional.
Elan Schwartzenberg negociază Realitatea TV cu Lagardere

O cercetare făcută de australianul Ross Dawson arată că presa tipărită va dispărea până în 2020 în ţări precum Statele Unite, Marea Britanie, Irlanda sau Canada, iar în România, după 2040. Evoluţia tehnologiei este, în viziunea lui Ross Dawson, principalul motiv pentru care printul, aşa cum îl ştim acum, va deveni un lux, scrie Adevărul.

Analistul media, Iulian Comănescu, crede că modelul lui Dawson este interesant: „Ia în calcul o mulţime de factori, dar lipsesc alţii, cum ar fi tradiţia specifică fiecărei zone. De ce se citeşte mai multă presă locală în Moldova decât la Cluj, de exemplu?”. În ceea ce priveşte predicţia că în România printul va dispărea după 2040, Comanescu e de părere că, la noi, modelul de afaceri numit presa tipărită va dispărea mai repede.
În SUA, ziarele vor muri peste 6 ani

Reprezentanţii mediului online salută “iesirea tehnica” din recesiune şi caracterizează momentul ca fiind un prim semn pozitiv. Toţi sunt însă de acord că efectele pozitive majore vor fi vizibile abia peste un an, conform scenariului optimist, scrie Wall-Street.ro.

Marius Pahomi, şef al agenţiei de publicitate MEC, subliniază exact ideea aceasta. “Vorbim despre o ieşire «tehnică» din recesiune, nu despre sfârşitul crizei. Este un prim semn pozitiv însă nu cred că vor exista efecte semnificative pe termen scurt”.

El spune că este esenţială revenirea consumului pentru ieşirea din criză. Fără o revenire a consumului, start-up-urile nu au cel mai bun context pentru a lua naştere.
Ieşirea din recesiune: Efectele se vor vedea în online peste un an

Gândul.info lansează aplicaţia pentru iPhone, unde utilizatorii vor găsi acelaşi conţinut ca pe site, dar şi funcţionalităţi specifice, precum posibilitatea de lectură offline şi salvarea articolelor favorite, scrie Mediafax.

La fel ca aplicaţia gândul.info de iPad, cea de iPhone le permite utilizatorilor să navigheze uşor printre secţiuni şi printre articolele de interes. Conţinutul este structurat pe categoriile familiare cititorilor gândul (Home, News, Politică, Internaţional, Financiar, Puterea gândului, Reportaj, Magazin, Sport).
Gândul.info lansează aplicaţia de iPhone

Oamenii se implică mai mult când prietenii le recomandă conţinut informativ online decât atunci când descoperă pe cont propriu acel conţinut, arată, între altele, cercetările companiei americane de neuromarketing Innerscope, după cum spune fondatorul acesteia, Dr. Carl Marci. Pe marginea The Festival of Media – Global, eveniment desfăşurat săptămâna trecută la Montreux, Elveţia, Marci a vorbit cu HotNews.ro despre ce face compania sa şi despre impactul publicităţii TV şi online asupra experienţei oamenilor în relaţia cu brandurile.

Rep.: Ce face Innerscope?

Dr. Carl Marci: Innerscope crede că răspunsurile emoţionale, la nivel inconştient, direcţionează atenţia, îmbunătăţesc memoria şi determină comportamentele oamenilor, care sunt de interes pentru clienţii noştri. Iar această credinţă se bazează pe decenii de cercetări academice.

Folosim monitorizări biometrice şi metode de eye-tracking pentru a măsura semnale cu caracter medical, iar apoi le combinăm pentru a măsura nivelul de implicare emoţională inconsitenta. Şi apelăm la ele în diverse feluri – de la focus-grupuri sau în studii privind implicarea emoţională la targetarea comportamentală a mesajelor publicitare.
Dr. Carl Marci, Innerscope: Transpiraţia, respiraţia şi bătăile inimii spun cum reacţionezi inconştient la informaţie şi reclame

Oamenii se implică mai mult când prietenii le recomandă conţinut informativ online decât atunci când descoperă pe cont propriu acel conţinut, arată, între altele, cercetările companiei americane de neuromarketing Innerscope, după cum spune fondatorul acesteia, Dr. Carl Marci. Pe marginea The Festival of Media – Global, eveniment desfăşurat săptămâna trecută la Montreux, Elveţia, Marci a vorbit cu HotNews.ro despre ce face compania sa şi despre impactul publicităţii TV şi online asupra experienţei oamenilor în relaţia cu brandurile.
"

Niciun comentariu: