miercuri, 1 iunie 2011

1 iunie: România, promovată extern de 5 milioane de euro

1 iunie: România, promovată extern de 5 milioane de euro: "

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) a început campania de promovare României ca destinaţie turistică pe trei posturi de televiziune internaţionale, respectiv CNN, Euronews şi Eurosport, care vor difuza trei spoturi timp de un an, notează Mediafax, HotNews și Jurnalul Național.

Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro, cu TVA inclus, din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013. Compania câştigătoare a licitaţiei prin care s-au achiziţionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication.

“Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi «sănătoasă», o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional”, se arată într-un comunicat al MDRT.

Grupul de comunicare Lowe a anunţat, marţi, că cifra de afaceri totală a agenţiilor din portofoliu s-a ridicat în 2010 la 218,5 milioane lei (51,9 milioane euro), cu 8,7 milioane lei mai mult decât în 2009, profitul acestora ridicându-se la 2,57 milioane lei, notează HotNews şi DailyBusiness.ro. Grupul apreciază, într-un comunicat de presă, că în 2011 20% din venituri vor veni din digital şi că cifra de afaceri va creşte cu circa 10% ca urmare a atragerii unor clienţilor noi, profitul urmând să se menţină la nivelul celui din 2010.

Potrivit informaţiilor oferite de Lowe, cea mai mare contribuţie la cifra de afaceri, în 2010, a avut-o agenţia de media Iniţiative, în timp ce agenţia de digital HyperActive – care a intrat în grupul Lowe la sfârşitul lui 2009, a avut anul trecut cea mai mare creştere a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent.

Compania de consultanţă de brand şi design Seed Consultants a creat un nou brand pe piaţa românească de mobilier şi decoraţiuni, în urma unui program de branding demarat la începutul acestui an, scrie Wall-Street.ro.

Brandul Hert Design este deţinut de doi tineri antreprenori români, cu background în companii multinaţionale. Diferentiatorul brandului Hert Design rezidă în modul în care echipa interacţionează cu clienţii, de la sfaturile şi consilierea oferite şi până la încurajarea acestora spre idei îndrăzneţe.
Seed Consultants creează brandul Hert Design

După ce a renunţat la poziţia de director de marketing pe regiunea estică a Balcanilor în cadrul multinaţionalei Wrigley, Carmen-Rodica Dincă şi-a lansat propria agenţie, care îşi propune să fie “extensia departamentului de marketing” al clienţilor. Despre rolul unei astfel de agenţii, dar şi despre cum se făcea marketing în 1992 în România, citiţi într-un interviu acordat Wall-Street.ro.

Ideea unei agenţii proprii de marketing i-a venit lui Carmen-Rodica Dincă cu ani în urmă, însă aştepta momentul potrivit să o pună în aplicare. A lansat agenţia MainMast la sfârşitul lui 2010, după un an şi câteva luni de la părăsirea poziţiei de Regional Marketing Director pentru regiunea Balkan East, în cadrul Wrigley.

Agenţia poate fi privită ca o “€œextensie a departamentului de marketing” al clienţilor, care oferă şi servicii de advertising, PR sau media. Clienţii potenţiali sunt companiile medii şi mari, care fac proiecte complexe de marketing, mai spune ea. Deocamdată agenţia nu a semnat contracte cu clienţi, dar poartă discuţii cu două multinaţionale.
De la director de marketing pe 7 ţări la antreprenor

"

Niciun comentariu: