“De data asta i-am folosit noi pe americani, nu doar ei pe noi“, spune Bogdan Enoiu, managerul McCann, despre ideea campaniei pentru Rom, care a câștigat două Grand Prix-uri și un Titanium la festivalul de publicitate de la Cannes. Sunt primele Grand Prix-uri luate de o agenție din România.
“A fost cea mai fericită săptămână din ultimii 20 de ani de publicitate pusă în practică în România. Sunt foarte mândru că steagul românesc a fluturat la Cannes“, a spus Enoiu azi, într-o întâlnire cu presa.
” Am fost dezamăgiți că nicio televiziune românească nu a fost acolo. Multe televiziuni transmiteau în direct de acolo și de la noi nimeni. Suntem din aceeași industrie, televiziunile trăiesc până la urmă din ce creăm noi,” a mai adăugat Enoiu.
La eveniment a fost prezent și Sorin Alexandrescu, fostul director general de la Kandia Excelent, actualul director general de la Antena1. Colaborarea McCann-Kandia pe proiectul Rom a început acum nouă ani, când actualul șef din Intact era managerul fabricii de ciocolată.
Adrian Boțan, șeful creativilor din McCann:
“Cu aceste premii am făcut multă imagine bună României la nivel internațional. Ar trebui ca atunci când se construiește brandul României să se țină cont și de produsele autentice ale acestei țări.”
Întrebat ce a prins cel mai bine la Cannes, Adrian Boțan a răspuns:
"“Noutatea ideii, faptul că am mers foarte departe, că am avut foarte mult curaj. Faptul că am făcut pe bune tot în această campanie, că am înlocuit ambalajul, că am pus produsele în rafturi. Și de ce nu și efectul de underdog. O țară venită de nicăieri, foarte mică, a făcut ceva foarte creativ.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu