ACTUALIZARE: Potrivit informațiilor paginademedia.ro, Liviu Mihaiu este în cărți pentru pentru conducerea Academia Cațavencu. “Am auzit și eu acest zvon. Urmează să îl verific“, a declarat scurt Mihaiu.
Doar de 9 minute a avut nevoie Dan Grigore Adamescu ca să ia Academia Cațavencu.
Adamescu, proprietarul ziarului România liberă, este noul proprietar al mărcii Academia Cațavencu. Acesta a cumpărat, în urmă cu doar câteva minute, brandul revistei de satiră cu 882.654 euro, sumă care include TVA.
Licitația s-a oprit după 75 de pași, fiecare a 7.500 de euro. După fix 9 minute!
Lupta s-a dat între Adamescu, reprezentat de avocatul Dumitru George Claudiu și Orlando Nicoară, directorul Mediafax Group.
Adamescu a fost la a doua încercare de a cumpăra marca Academia Cațavencu. Prima oară, după o licitație strânsă, de 45 de minute, a pierdut în fața lui Doru Bușcu, directorul editorial al revistei, licitația ajungând la valoarea de 1,6 milioane de euro.
Deși regulile jocului îi permiteau să se înscrie și la a doua licitație chiar dacă nu a avut banii pentru a cumpăra marca, de data aceasta Doru Bușcu nu a participat. A venit însă Orlando Nicoară, care face parte din grupul condus de Adrian Sârbu.
La licitația precedentă s-au parcurs 154 de pași a 7.500 de euro, suma de pornire fiind de 140 de mii de euro. Câștigătorul de atunci, Doru Bușcu, nu a reușit să strângă banii, drept pentru care s-a decis reluarea licitației.
“Data trecută s-a licitat la sentiment. Acum a fost afacere pură“, a declarat Orlando Nicoară după licitație.
Orlando Nicoară:
“Am licitat până când am considerat că este business.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu