vineri, 10 iunie 2011

Revistele pentru femei, mai stabile decât ziarele

Revistele pentru femei, mai stabile decât ziarele: "

Ca întreg printul, și publicațiile pentru femei au avut scăderi în materie de vânzări. În comparație cu ziarele însă (care au pierdut zeci de mii de exemplare), minusurile revistelor glossy pentru femei sunt considerabil mai mici.

Cea mai mare diferență pe primele luni din 2011, comparativ cu anul trecut, o are Cosmopolitan (cel mai vândut glossy pentru femei): – 13.000. Singurele creșteri de vânzări: Avantaje și Marie Claire.

Cifrele, în continuare:

  • Cosmopolitan și Joy sunt cele mai vândute reviste glossy pentru femei. Ambele au scăderi pe primele luni din 2011, în comparație cu primul trimestru de anul trecut.
  • Clasamentul este completat de Avantaje și Marie Claire, ambele cu un mic plus: 1.600 la Avantaje și 1.300 la Marie Claire.
  • Situația este diferită la revistele mass-market. Click pentru femei (cea mai vândută) are vânzări la jumătate față de anul trecut. Este urmat de Femeia de azi și de Libertatea pentru femei.

Vânzările revistelor pentru femei în primul trimestru din 2011, comparativ cu 2010

RevistaVanzari ian.-mar. 2011Vanzari ian.-mar. 2010Diferenta
Women Lifestyle
Cosmopolitan20.76533.540-12.775
Joy17.72828.666-10.938
Avantaje16.30914.6511.658
Marie Claire15.40014.0641.336
Unica14.84918.221-3.372
ELLE13.56215.424-1.862
Glamour13.11522.927-9.812
Viva12.80914.889-2.080
Ce se intampla doctore?12.43117.473-5.042
Femeia10.72815.668-4.940
Superbebe10.3719.9720.399
Mami9.80415.679-5.875
Tabu9.51210.434-0.922
Psihologies8.96010.700-1.740
Women mass-market
Click pentru femei73.400139.800-66.400
Femeia de azi67.85683.568-15.712
Libertatea pentru femei50.48368.271-17.788
Ioana21.70128.135-6.434
Felicia15.65222.976-7.324
Lumea Femeilor14.93721.236-6.299

Sursa: BRAT

"

Niciun comentariu: