luni, 27 februarie 2012

VIDEO/ Mădălina Ghenea la Chiambretti Show: „Nu m-aş fi expus la Sanremo ca Belen”

VIDEO/ Mădălina Ghenea la Chiambretti Show: „Nu m-aş fi expus la Sanremo ca Belen”:


Românca, îmbrăcată într-o rochie roşie decoltată, a refuzat cu politeţe să cânte la pian, după ce prezentatorul emisiunii, Piero Chiambretti, a anunţat că tânăra a studiat muzica timp de şapte ani.



Apoi, românca a recunoscut că a fost surprinsă de paparazzi în timp ce spăla o haină pe balcon, în compania lui Leonardo DiCaprio, fără să confirme dacă a avut sau nu o relaţie cu celebrul actor american.



„Nu am făcut niciun calendar şi nici nu am pozat nudă, pentru că nu aş dori ca fiica mea să mă vadă, într-o zi, într-o asemenea ipostază”, a mai spus Mădălina Ghenea.



Întrebată de Chiambretti dacă şi-ar fi etalat părţile intime pe podiumul de la Sanremo, aşa cum a făcut Belen Rodriguez, considerată o rivală a româncei, Mădălina a declarat: „A fi pe scena teatrului Ariston este o ocazie importantă, dar, având în vedere că la acea oră erau şi copii în faţa televizorului, nu mi-aş fi arătat un tatuaj în părţile intime”.



La sfârşit, Mădălina a fost fotografiată de un alt personaj al emisiunii, Catrinel Menghia. „Vreau să le văd pe cele două românce împreună”- a spus Chiambretti, prezentându-le pe cele două modele, ambele lansate în Peninsulă.



Iată

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: