Consumul de televiziune in Romania, prin prisma unui studiu Discovery: 17% din publicul comercial afirma ca postul este singurul motiv pentru care pastreaza abonamentul TV: 90% dintre participantii la un studiu realizat in Romania de Mercury Research pentru Discovery Channel afirma ca se uita zilnic la televizor, dar 17% sustin ca acest post este singurul motiv pentru care inca mai au TV sau abonament TV. Studiul a urmarit sa evalueze opiniile oamenilor despre influenta televiziunii asupra lor si felul cum privesc telespectatorii postul Discovery. Rezultatele stau la baza unei campanii de marketing pe care acest canal o va lansa luni, numita "Efectul Discovery", si care urmareste sa marcheze 15 ani de cand postul a aparut in Romania.
Opiniile respondentilor despre imaginea canalului ideal de televiziuneIntrebati "care dintre urmatoarele criterii sunt importante pentru dvs. atunci cand alegeti sa urmariti un canal TV?", respondentii au ales:
- 79% - "care ofera multe informatii utile"
- 75% - "care imi largeste aria de cunostinte"
- 62% - "care ma relaxeaza"
- 58% - "care sa ma face sa simt ca petrec timpul cu folos"
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu