miercuri, 8 august 2012

Beatrice Farcaş va reprezenta România la “Miss Italia nel Mondo”

Beatrice Farcaş va reprezenta România la “Miss Italia nel Mondo”:

Beatrice Farcaş, 22 de ani, din Padova, va reprezenta România la “Miss Italia”, concurs care, pentru prima oară, va avea o secţiune dedicată celor mai frumoase străine stabilite în Peninsulă. În finală s-au calificat 20 de fete străine, care împreună cu trei rezerve vor defila pe 26 august la Montecatini Terme, alături de cele 224 de participante la Miss Italia. Cea mai frumoasă străină va fi aleasă de public, prin televot, pe 9 septembrie.
Beatrice a ajuns în Italia în urmă cu 10 ani, împreună cu cei doi fraţi şi o soră mai mică. Părinţii ei veniseră cu mai mulţi ani înainte la muncă. A făcut gimnaziul aici şi ulterior a terminat un liceu cu profil ştiinţific. Acum este studentă la Facultatea de economie internaţională din Padova.

Noutate absolută: Concursul “Miss Italia”, deschis româncelor

“Cunosc concursul Miss Italia de când am ajuns în Italia. Aveam 10 ani şi mă uitam mereu cu mama la televizor. Anul acesta după ce am aflat că şi tinere străine pot concura, am prins din zbor ocazia de a mă

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: