joi, 9 august 2012

Eu si tumoarea. Episodul 3: Sfarsitul Lumii nu mai vine anul acesta. Mainile lui Dumnezeu

Eu si tumoarea. Episodul 3: Sfarsitul Lumii nu mai vine anul acesta. Mainile lui Dumnezeu: Coridorul lung e luminat puternic, insa explozia de alb ma irita si aproape ca lacrimez. Fizioterapeutul sta la cativa pasi de mine si imi spune ceva, insa bandajul care imi acopera urechile ma impiedica sa-l aud. Tanarul imi face atunci semn sa merg spre el. "Hai, Andrei, incetisor, hai ca poti, ce naiba!", imi spun in gand si incerc sa fac cativa pasi, insa simt ca picioarele nu ma asculta si pleaca fiecare in directii diferite, ca la un Pinocchio prost manuit. Ma uit deznadajduit la Markus, insa el zambeste: "Nu-i nimic, o sa-ti revii!". Incredibil cat de optimist e omul asta!, ma gandesc si-mi amintesc ca ieri, dupa ce reusisem prima oara sa-mi scot papucii din picioare fara ajutor, imi zisese convins: "Acum nu mai trebuie decat sa ajungi sa-ti legi singur sireturile si vei fi ca nou!"

Niciun comentariu: