joi, 29 noiembrie 2012

Ramona Bădescu împlineşte 44 de ani: “Nu am regretat niciodată că am părăsit România”

Ramona Bădescu împlineşte 44 de ani: “Nu am regretat niciodată că am părăsit România”:
“Împlinesc  44 de ani de carieră, 22 de România şi 22 de Italia! Îmi dau seama că Dumnezeu mi-a dat posibilitatea să-mi realizez visele de mic copil! Au fost multe sacrificii şi preţuri plătite! Primul sacrificiu pe care l-am făcut a fost acela de a pleca de lângă familie, de a mă realiza profesional”- iată mesajul transmis de Ramona Bădescu, la aniversarea celor 44 de ani împiniţi azi, 29 noiembrie.
Ea a povestit, într-o scrisoare preluată de Jurnalul Naţional, cum şi-a început cariera în Italia:
“M-am îndepărtat, destul de tânără fiind, de familia mea, am avut curajul de a începe o viaţă nouă într-o ţară străină. Acum sunt mulţumită de viaţa mea, de ceea ce am realizat, sunt mereu pe drumuri, dornică, fericită”.
Una din cele mai importante realizări profesionale, consideră actriţa, este intrarea în politică alături de primarul Romei: “După 22 de ani de Italia am reuşit pe plan profesional să devin delegata primarului Romei, Gianni Alemanno, şi să fiu respectată într-o ţară străină, să intru în cercul societăţii italieneşti, chiar dacă românii, din păcate, mai sunt uneori priviţi cu prejudecăţi din cauza gesturilor negative pe care le fac.”
“Am fost Shirley Temple a României”
“Tatăl meu, când aveam patru

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: