miercuri, 22 mai 2013

Eurovizionul a avut cea mai mare vizibilitate pe internet



Liberty Global scoate Chello Media la vânzare. Tranzacția, estimată la un miliard de dolari
Liberty Global scoate la vânzare operațiunile media desfășuarate sub umbrela Chellomedia, companie ce distribuie sau deține în România posturi precum Romantica, CBS, Paprika TV, Minimax sau
Eurovizionul a avut cea mai mare vizibilitate pe internet
Despre cea de-a 58 – a ediţie a concursului european de muzică Eurovision au fost publicat 6.183 de materiale, în perioada 13 – 20 mai,
TVR1 lansează emisiunea de publicistică Dosar România
O nouă emisiune de publicistică de televiziune începe de mâine la TVR 1 şi TVR HD. Dosar România, realizată de Răzvan Butaru, prezintă telespectatorilor, în
Radu Moraru a lansat o școală de televiziune
Nasul TV, postul deținut de Radu Moraru, în parteneriat cu TESmedia au lansat Școala jurnalistului TV de mâine. Cursurile se vor ține în perioada 1

Niciun comentariu: