Clasamentul general: Rezultatele la BAC 2013, Black Friday și Suleyman
Căutări populare
- 1. rezultate bac 2013
- 2. Paul Walker
- 3. Black Friday 2013
- 4. Suleyman Magnificul
- 5. Loto 6/49
- 6. Eurovision 2013
- 7. filme 2013
- 8. Tranquila
- 9. titularizare 2013
- 10. horoscop 2013
Românii au talent, Vocea României și Acces Direct, cele mai căutate emisiuni pe Google
Top căutări emisiuni de televiziune
- 1. Romanii au Talent
- 2. Vocea Romaniei
- 3. Acces Direct
- 4. Un Show Pacatos
- 5. Bingo Romania
- 6. Happy Hour
- 7. Next Star
- 8. Super Bingo Metropolis
- 9. Dansez pentru Tine
- 10. X Factor
Curiozitate.”Ce este…” fainoșagul, aflatoxina, MCV-ul și Ramadanul
Cele mai populare căutări “Ce este…”
- 1. ce este fainosag
- 2. ce este aflatoxina
- 3. ce este hemofilia
- 4. ce este quinoa
- 5. ce este mcv
- 6. ce este schengen
- 7. ce este halloween
- 8. ce este gazpacho
- 9. ce este ramadanul
- 10. ce este nfc
Meciurile echipei Steaua și ale echipei Naționale, cele mai populare evenimente sportive
Cele mai populare evenimente sportive
- 1. Steaua Ajax
- 2. Steaua Chelsea
- 3. Romania Grecia
- 4. Romania Ungaria
- 5. Romania Turcia
- 6. Romania Estonia
- 7. US Open 2013
- 8. Australian Open 2013
Django Unchained, Iron Man 3 și Pacific Rim, cele mai căutate filme
Cele mai populare filme
- 1. Django Unchained
- 2. Iron Man 3
- 3. Pacific Rim
- 4. Man of Steel
- 5. Despicable Me 2
- 6. The Hobbit
- 7. Elysium
- 8. Argo
- 9. Gravity
- 10. Pozitia Copilului
Despre Zeitgeist
- Clasamentul Zeitgeist oferă o perspectivă asupra evenimentelor majore ale anului şi a noilor trenduri despre care românii au căutat informaţii. Studiul Google conține mai multe clasamente, printre acestea se numără “Căutări populare”, “Top căutări emisiuni de televiziune”
- În plus faţă de Zeitgeist de la sfârşitul anului, care evidenţiază tendinţele majore din 2013, Google oferă mai multe instrumente care oferă o perspectivă asupra tendinţelor globale sau regionale, trecute sau prezente.
- Instrumentul Google Zeitgeist nu poate identifica utilizatorii individuali, deoarece ne bazăm pe date anonimizate şi agregate, care indică cât de des anumite interogări de căutare apar în timp. Mai multe detalii la: googlezeitgeist.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu