miercuri, 9 februarie 2011
Cum a fost regăsit cu ajutorul blogurilor un băiat chinez răpit acum trei ani
Anorexie şi bulimie de la Facebook
Ce pericole ascund pilulele contraceptive
"
Cum ocrotim copiii de E-uri
Şase! Vine reclama la salam!
Topul celor mai difuzate 50 de piese la radio în România.
In fiecare joi, impreuna cu ziarul Romania libera primiti si suplimentul gratuit 'Timpul liber' in care va asteapta un sumar al acestui top.
Datele se bazeaza pe monitorizarea MediaForest a principalelor posturi de radio din Romania.
De remarcat este ca RIHANNA - 'ONLY GIRL', piesa de pe primul loc, dar si ..."
Sorin Freciu preia atribuțiile executive ale lui Sorin Enache la Realitatea TV. Adrian Ursu, director editorial
Schimbări la vârful Realitatea TV. Sorin Freciu, președintele consiliului de administrație al Realitatea Media, preia atribuțiile executive ale directorului general Sorin Enache, care se va ocupa de zona editorială, în locul lui Cătălin Popa.
Totodată, Adrian Ursu va fi director editorial al postului Realitatea TV.
Detalii, în continuare:
“Sorin Freciu va fi președintele executiv al Realitatea Media și preia mare parte din atribuțiile directorului general Realitatea Media, Sorin Enache”, a explicat, pentru paginademedia.ro Dragoș Nedelcu, vicepreședintele Consiliului de Administrație Realitatea Media.
Ce va face Sorin Enache?
“Sorin Enache rămâne director general, dar se va ocupa de zona editorială a Realitatea. Va conduce editorial Realitatea TV.”
Ce se va întâmpla cu Cătălin Popa?
“Cătălin Popa se va ocupa de proiecte speciale, împreună cu Sebastian Ghiță”.
Totodată, Adrian Ursu își va începe săptămâna viitoare activitatea de director editorial al Realitatea TV.
"“Sorin Enache va face agenda zilei, în timp ce Adrian Ursu contribuie la strategia editorială a postului”, spune Dragoș Nedelcu.
Extras din procesul verbal al şedinţei de marţi, 8 februarie 2011, ora 10.00 - CNA
Antena 3 – emisiunea ,,În gura presei”, difuzată în data de 12, 13 şi 18 ianuarie 2011, reclamaţiile nr.539/18.01.2011, 588/19.01.2011 şi 622/19.01.2011.
10 TV – emisiunea ,,Naşul”, difuzată în data de 27.01.2011, reclamaţia nr. 1350/02.02.2011.
Realitatea TV – emisiunile ,,Realitatea de la 13”, ,,Deschide lumea” şi ,,Ediţie specială”, difuzate în data de 16.01.2011, reclamaţia nr. C160/28.01.2011.
Emisiuni Teleshopping difuzate de TVR1, TVR2, B1TV, Antena1, Naţional TV, Prima TV, Kanal D, Acasă TV, Antena2, OTV. Amânat pentru sedinţa următoare"
Friends Advertising despre noul parteneriat: “E o căsătorie de probă”
“E o căsătorie de probă“, spune Sorin Trâncă, fondatorul Friends Advertising, despre relația agenției de publicitate cu noul partener Combera.
După ce s-a despărţit de grupul International Marketing & Sales Group (IMSG), Friends Advertising a semnat în luna noiembrie 2010 un nou parteneriat cu compania germană de marketing şi comunicare Combera GMBH.
Aceasta din urmă a preluat în urma acordului 30% din acțiunile Friends Advertising.
Astfel, controlul agenţiei s-a întors la fondatori, după ce IMSG a deţinut pachetul majoritar de acţiuni timp de trei ani de zile.
Parteneriatul dintre fondatorii agenției Friends Advertising și Combera GMBH este provizoriu și depinde de felul în care compania germană se va implica în activităție agenției și în cele ale Fundației Friends For Friends.
“Căsătoria de probă”, cum a numit Sorin Trâncă acest acord, este valabilă timp de un an și jumătate.
“Dacă aduc clienți și contribuie la dezvoltarea fundației treaba merge înainte”, a spus Trâncă, Director de Creaţie şi membru fondator al agentiei, în cadrul unei întâlniri cu presa.
Ce a făcut Friends Advertising în 2010?
- Reprezentanții agenției estimează pentru 2010 o cifră de afaceri, cu aproape 8% mai mare decât în 2009 (383.0090 lei), de circa 1 milion de euro (4.116.697 lei).
În 2009, Friends Advertising a avut o pierdere de 167.129, potrivit datelor de la Registrul Comerţului.
- Anul trecut, agenția Friends Advertising a angajat 7 oameni noi, printre care: Cristian Mesaros – Managing Director, Nicu Stăncescu - New Business Director, Bogdan Vintilă – Art Director si Grafic Designer, Adrian Sandu – junior copywriter şi Monica Roca – account.
- În 2010 agenţia a câștigat 8 clienți, printre aceştia se numără Cetelem, WBS, Sibex şi F64.
Scurt istoric despre Friends Advertising şi investitorii săi
La jumătatea lunii noiembrie 2010, grupul irlandez International Marketing&Sales Group (IMSG) a ieșit din acționariatul agenției Friends Advertising.
IMSG deținea 80% din acțiunile agenției de publicitate. În toamna lui 2007, când au intrat în acţionariatul Friends Advertising, irlandezii de la IMSG au plătit 2,54 de milioane de euro pentru 70% din acţiuni.
Ulterior, participaţia IMSG în Friends Advertising a crescut la 80%, restul de 20 de procente fiind deţinute de Sorin Trâncă.
Friends Advertising a fost înfiinţată în 2003, în jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Trâncă.
Sursa foto: AdPlayers
"Cum iti recuperezi banii de la un asigurator intrat in faliment prin Fondul de Garantare: 34 de milioane de lei s-au platit pana acum
Ordinea de zi a şedinţei de joi, 10 februarie 2011, ora 10.00 - CNA
• Antena 3 – emisiunea ,,În gura presei”, difuzată în data de 12, 13 şi 18 ianuarie 2011, reclamaţiile nr.539/18.01.2011, 588/19.01.2011 şi 622/19.01.2011;
• 10 TV – emisiunea ,,Naşul”, difuzată în data de 27.01.2011, reclamaţia nr. 1350/02.02.2011;
• Realitatea TV – emisiunile ,,Realitatea de la 13”, ,,Deschide lumea” şi ,,Ediţie specială”, difuzate în data de 16.01.2011, reclamaţia nr. C160/28.01.2011;
• Emisiuni Teleshopping difuzate de TVR1, TVR2, B1TV, Antena1, Naţional TV, Prima TV, Kanal D, Acasă TV, Antena2, OTV."
FOTOGRAFIE EVENIMENT: Războiul prin ochii unei fetițe de trei ani
Afganistan, februarie 2011. Este greu de crezut, dar fetița din imagine are doar trei ani. La trei ani, are privirea unui om care a simțit direct războiul: tatăl ei a rămas fără picioare după ce a călcat pe o mină.
Fotografia a fost surprinsă de jurnalistul Florin Ghioca acum câteva zile.
Povestea imaginii, în continuare:
Fetița ieșea dintr-o casă cu mama ei de mână, undeva, într-un sat de lângă Kandahar. “Un sat sărac, cu străzi de pământ, dar cu mulți copii“, povestește Florin Ghioca. “Am numărat vreo 20″, continuă el.
Fetița s-a oprit surprinsă pentru câteva clipe, apoi și-a continuat drumul, cu bomboana primită de la jurnalist în mână.
"Jurnalistul Florin Ghioca este pentru a cincea oară în Afganistan. Se întoarce în țară pe 16 februarie și pregătește un album foto despre experiența trăită în cele cinci expediții.
9 februarie: Schimbare la vârful Ringier. Ce posturi TV s-au impus pe nișe.
Şeful executiv al operaţiunilor Ringier pentru Asia şi Pieţe Noi, Thomas Trub, iese, după 18 ani, din boardul executiv al companiei elveţiene, scrie HotNews, care citează un comunicat al Ringier. Acesta arată că Trub se retrage “la cererea sa (…) pentru a se putea concentra în totalitate numai pe dezvoltarea noilor pieţe ale Ringier“.
El va păstra toate funcţiile de management, cu excepţia celei de membru al boardului executiv şi al boardului director elveţian. Responsabilităţile lui Thomas Trub în boardul executiv au fost preluate de Christian Unger, CEO Ringier.
Pe scurt: Schimbări la conducerea grupului elveţian Ringier
Televiziunile cu programe dedicate femeilor, cele de sport sau cele de muzică au cote de piaţă mici, comparativ cu televiziunile generaliste, dar atrag interesul investitorilor în publicitate, scrie Adevărul. Televiziunile de nişă nu au depăşit în 2010 media de 101.000 de telespectatori pe minut, ceea ce înseamnă un sfert din ratingul postului generalist, Pro TV. Sport.ro este lider detaşat între posturile de sport cu o medie de 36.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, în 2010, iar la mare distanţă se află Eurosport, GSP TV şi DigiSport care au avut fiecare câte 16.000 de privitori pe minut. Grupul Media Pro este lider pe trei dintre cele şase nişe: filme (Pro Cinema), femei (Acasă TV) şi sport (Sport.ro). Cel mai urmărit post de documentare este Discovery, iar la canalele muzicale conduce Etno TV..
Cine au fost stăpânii nişelor în anul 2010
Membrii Comisiei de cultură din Senat au dat, raport negativ proiectului de lege care prevedea obligaţia radiodifuzorilor din România de a rezerva operelor muzicale româneşti 40% din timpul de difuzare. Deputatul PSD Victor Socaciu, unul dintre inițiatori, a spus că membrii Comisiei de cultură din Senat au motivat avizul negativ prin faptul că ar fi o încălcare a principiilor de proprietate şi de incluziune în actul editorial al radiourilor şi că acest proiect legislativ ar fi mai potrivit instituţiilor publice de media. Decizia a fost luată cu cinci voturi “pentru” şi unul “împotrivă”, proiectul urmând să fie dezbătut în plenul Senatului, care este și camera decizională în acest caz.
Propunerea de a obliga radiodifuzorii să difuzeze 40% opere muzicale româneşti, respinsă de Comisie
Prima TV lansează, din 22 februarie, de la ora 21.30, reality-show-ul “O nouă şansă“, realizat de Florian Ghimpu, ce prezintă poveştile impresionante ale oamenilor străzii, scrie Evenimentul Zilei. Mai mulţi oameni care şi-au pierdut drumul în viaţă şi au ales să locuiască pe asfaltul rece, lângă paşii grăbiţi ai trecătorilor, vor avea aparte de o nouă şansă, un nou început de drum, care constă în găsirea unui serviciu, renunţarea la vicii şi iertarea familiei.
“O nouă şansă” pentru oamenii străzii, la Prima TV
Kanal D a primit acordul Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru a începe să transmită programe în High Definition, scrie Mediafax. Potrivit CNA, Kanal D va emite experimental în digital pe canalele care aparţin Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii (SNR), din Bucureşti şi de la Sibiu.
Kanal D a primit aprobarea CNA pentru a emite în HD
Universitatea Tehnică de Construcţii Bucureşti organizează o licitaţie pentru achiziţia de servicii de publicitate, contract estimat la 530.000 lei, fără TVA, scrie DailyBusiness.ro. Contractul prevede realizarea de comunicate de presă, difuzarea de spoturi radio şi TV, producţia de bannere şi alte materiale, potrivit unui anunţ al Universităţii, publicat pe e-licitaţie.ro. Acest proiect va beneficia de finanţare din fonduri europene. Durata de derulare a contractului este de 19 luni de la data atribuirii acestuia.
Universitatea de Construcţii vrea să cumpere servicii de publicitate de peste 500.000 lei
Anul trecut advertiserii din industria auto au investit aproximativ 20 de milioane de euro net în reclamele TV, în creştere cu 11% faţă de 2009, scrie Financiarul, care citează date ale companiei Media Hub. Importatorii şi producătorii de automobile au cumpărat nu mai puţin de 80.000 de puncte de rating la un preţ mediu de 225-250 de euro. Potrivit companiei Media Hub, principalii investitori au fost cei de la Renault-Nissan cu brandurile Dacia, Renault, Nissan, urmaţi de Ford, Opel, Citroen, Hyundai şi Peugeot. În 2009, primele trei locuri erau ocupate de Dacia, cu un buget de aproape 6 milioane de euro, urmată de Citroen, cu 2,5 milioane de euro, iar podiumul era completat de Porsche România, cu 2 milioane de euro.
Reclama auto în 2010: 20 mililioane euro, +11% faţă de 2009
Cea de-a 45-a ediţie a galei Super Bowl a fost urmărită, duminică seară, de 111 milioane de telespectatori americani, înregistrând astfel un nou record de audienţă, potrivit datelor publicate de Institutul Nielsen. Gala Super Bowl a fost emisiunea cu cea mai mare audienţă difuzată pe un post de televiziune american, în ultimii 20 de ani, scrie Mediafax, care citează Reuters. Creşterea de la an la an a audienţelor ilustrează motivul pentru care advertiserii plătesc până la 3 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde difuzat în timpul meciului.
Gala Super Bowl – audienţă record de 111 milioane de telespectatori
Time Warner îşi revizuieste opţiunile strategice pentru divizia de publishing IPC Media, ce publică revistele Marie Claire, Nuts, Horse&Hound şi NME şi ar putea vinde o parte din afacere, scrie Financiarul, care citează telegraph.co.uk. Surse familiare situaţiei susţin că încă nu au fost discuţii cu alte părţi interesate de titlurile diviziei, deşi vânzarea în masă a revistelor sau a titlurilor individuale este luată în considerare.
Time Warner vrea să vândă divizia IPC Media
Corespondentul cotidianului The Guardian la Moscova a primit interdicţie de intrare în Rusia din cauza unor infracţiuni administrative, dar va putea reveni după ce îşi rezolvă problemele de acreditare cu diplomaţia rusă, a afirmat marţi Ministerul rus al Afacerilor Externe. Jurnalistul britanic Luke Harding a fost expulzat la sfârşitul săptămânii trecute, în timp ce se întorcea la Moscova după ce petrecuse două luni la Londra, lucrând la dezvăluirile site-ului WikiLeaks publicate de cotidianul său, între care o notă diplomatică în care Rusia este calificată drept “stat mafiot”, scrie Mediafax, care citează un comunicat al The Guardian.
Corespondentul The Guardian, expulzat din Rusia pentru infracţiuni administrative
Imperiul media News Corp., ce a plătit 580 de milioane de dolari în 2005 pentru achiziţia reţelei sociale MySpace, poate sfârşi prin a o vinde cu sume cuprinse între 50 mil. dolari şi 200 mil. dolari, scrie Financiarul, care citează bloomberg.com. MocoSpace, reţea socială pentru dispozitive mobile, a contactat News Corp în vederea unei posibile tranzacţii, anunţă Justin Siegel, CEO al MocoSpace.
News Corp. poate încasa 200 mil. $ pe MySpace
Hearst Corporation, deţinătorul National Magazine Company, a confirmat că nu mai este în discuţii pentru achiziţionarea BBC Magazines, scrie Financiarul. La doar câteva zile după ce a fost anunţată preluarea a peste 100 de titluri internaționale din portofoliul Lagardere, Duncan Edwards, preşedinte şi director executiv al Hearst Magazines Internaţional, a admis că nu mai poartă discuţii pentru achiziţionarea portofoliului de reviste sub umbrela BBC Magazines. Motivul? Tranzacţia Lagardere, ce include 102 titluri în 15 ţări şi drepturile de publicare ale revistei „Elle”, a devenit prioritate pentru grup în 2011.
Hearst renunţă la achiziţia BBC Magazines
"Walt Disney, cel mai mare conglomerat media şi de divertisment din lume, ce include printre altele Disney-ABC Television Group şi faimoasele parcuri Walt Disney, a încheiat anul fiscal 2010 (finalizat pe 2 octombrie 2010) cu venituri în creştere cu 5% faţă de anul fiscal 2009, până la 38,06 mld. dolari, scrie Financiarul. Divizia Media Networks (care include reţeaua de televiziune ABC) a adus cele mai mari venituri companiei, cu încasări de 17,16 mld. dolari, în creştere cu 6% faţă de 2009.
Marile grupuri media au estimări optimiste cu privire la evoluţia afacerilor
Abatorul de maximă audienţă
Mai mult: sunt sacrificate, nu torturate timp de 15 minute, cât prevede timpul regulamentar al unei coride. Şi mai mult: la abator nu se bucură nimeni de agonia bietului animal, aşa cum fac toţi perverşii din tribună la coride, fericiţi să vadă cum ţâşneşte sângele din taurul muribund."
Cine au fost stăpânii nişelor în anul 2010
Pagina de media – Petrişor Obae » Bloggerul Arhi l-a reclamat pe Mircea Badea la CNA
“Consider că prin aceste declaraţii Mircea Badea nu a respectat dreptul la imagine şi a folosit expresii injurioase la adresa părinţilor mei, încălcând astfel Codul de reglementare în audiovizual. Personal, ca ziarist, pot să mă apăr de astfel de atacuri imunde, dar nu pot să accept un limbaj jignitor la adresa familiei mele, pe care cred că nu o pot proteja decât cerând intervenţia CNA“."