vineri, 18 februarie 2011

Un câine refuză să plece de lângă mormântul stăpânei sale, moartă în inundaţiile din Brazilia

Un câine refuză să plece de lângă mormântul stăpânei sale, moartă în inundaţiile din Brazilia: "
În timp ce numărul morţilor provocate de inundaţii continuă să crească în Brazilia, o fotografie reuşeşte să redea cu simplitate ceea ce înseamnă să piezi pe cineva drag.
Leao, un câine de culoare maro, a fost surprins în timp ce stătea lângă crucea de pe mormântul stăpânei sale, Cristina Maria Cesario Santana, care a murit în timpul alunecărilor de teren provocate de inundaţii.
Fotografia a fost realizată duminică, a doua zi în care căţelul a refuzat să părăsească mormântul din cimitirul Teresopolis, din apropiere de Rio de Janiero, informează CNN.
Ploile torenţiale şi alunecările de teren care au devastat regiunea muntoasă din apropiere de Rio au provocat moartea a peste 600 de brazilieni.
Jurnaliştii apreciază că inundaţiile din ultimele zile reprezintă 'cea mai mare catastrofă naturală din istoria ţării”, depăşind-o pe cea de la Caraguatatuba, soldată cu 436 de morţi în 1967.

Acest articol ne arata ca zicala” Cainele este cel mai bun prieten al omului” este foarte adevarata. Acest caine Leao nici dupa moartea stapanei sale nu a parasit-o.
Unii oameni cred ca animalele sunt fara suflet si nu pot iubi,dar acest caz este inca o dovada ca aceste fiinte se pot atasa si chiar iubi.
In acest articol se explica destul de clar unde ,cum si cand a avut loc intamplarea ,iar imaginea este potrivita stirii prezentate.
Din punctul meu de vedere acest articol este un articol reusit care ar trebui citit de cat mai multe persoane, care mai ales au decis ca animalul lor de companies a fie un catel. Ei ar trebui sa le ofere acestor fiinte cat mai multa atentie si iubire pentru ca acestea le vor intoarce cu siguranta sentimentele. Ele ofera ceea ce primesc si cateodata mult mai mult.
Alina
"

Expoziţii în Europa

Berlinala 2011: Camera de sinucidere

Un adolescent, prizonier al lumii virtuale este împins către gesturi necugetate, după ce  află comentarii abuzive asupra lui pe reţelele de socializare.



Cum poti deveni ospatar la Burj al Arab?

Cum poti deveni ospatar la Burj al Arab?: "

Cel mai inedit si luxos hotel din lume (7 stele) Burj al Arab vrea sa angajeze 35 de romani ce vor fi receptioneri,majordomi sau ospatari pentru bogatii lumii,care se cazeaza la magnificul hotel.

Oficialii hotelului vor veni la Bucuresti in zilele de 7-9 martie pentru o sesiune de recrutari iar din CV-urile primite vor fi selectionate 150 de persoane.La Burj al Arab se cauta persoanele tinere,dinamice si motivate cu abilitati de comunicare si cu un nivel avansat de cunoastere a limbii engleze.Experienta in domeniu constituie un avantaj cert.

Hotelul va asigura persoanelor selectate transportul,cazarea,obitinerea vizelor de rezidenta si de munca si asigurarile medicale.Salariile sunt la nivelul celor din Dubai,tara in care nu se percep taxe pe salarii.


( citynews.ro)


In opinia mea, acest articol ii vizeaza pe romanii silitori si perseverenti ce isi doresc din rasputeri sa-si largeasca orizonturile,muncind intr-o tara in care situatia financiara este favorabila.Desi posturile oferite sunt cele de receptioneri,majordomi sau ospatari, tinerii alesi vor avea o sansa unica in viata ce cu siguranta ii va conduce spre o cariera prospera si o viziune ampla asupra lumii.

De asemenea,in articol este mentionat un aspect deosebit de important – cunoasterea avansata a limbii engleze.In ziua de azi tot mai multi tineri pun accent pe aceasta limba internationala deoarece viitorul tarii sta in mainile noii generatii,ce va reusi sa construiasca un renume pentru Romania.

Marturisesc cu sinceritate ca daca as fi indeplinit toate conditiile acestei oferte, nu as fi ezitat sa particip la o asemenea provocare ce mi-ar fi oferit sansa de a demonstra ca romanii se pot afirma prin lucruri demne si isi pot reabilita numele “consacrat”.

Alexandra


Clik  aici pentru a aplica CV-ul tău (pe răspunderea dumneavoastră, noi am găsit linkul)


Alte opinii de pe forumuri: 



  • "E plin de filipinezi pe langa indieni si pakistanezi ca "gazdele" NU pun mana pe munca !!!


Plata serviciilor nu se face ca in State, este un agent care recruteaza muncitori chiar si doctori si el iti da salariu !!! tu n-ai cum sa negociezi. Ai viza doar pentru acel job, daca pleci ca nu-ti mai convine ceva, te pune in ziar ca fugitiv si nimeni nu te angajeaza !!! Vei fi silit sa parasesti Emiratele.

Doar americanii sau nemtii cu contracte in calitate de ceva 'inalt" sint considerati, restul strainilor sint doar oameni sa nu zic sclavi".

N-am auzit sa fi schimbat de atunci ceva pentru tarile ca RO, HU, etc. dar merita intrebat daca iti place caldura de 50*C la vara si humiditate 99% !!! Succes !!! Mie, ca turist, mi-a placut".

  • "Stii tu cati romani sunt si cum muncesc? Stii ca sunt doctori, ingineri, avocati, arhitecti (si alte meserii )romani? stii cati romani sunt in Dubai mai ales. Avem si noi in UAE comunitatea noastra, mai mica binenteles dar suntem si nu suntem sclavii nimanui asa cum crezi tu.

Eu cred ca ar trebui sa te abtii de la comentarii daca nu stii ce vorbesti sau cel putin sa ei in considerare ca lumea se schimba continuu".

  • As what I always says to all of our prospective job applicants, it's always an easy pass to land a job provided:

1. We have an opening for your qualification.
2. You are highly qualified for the position.
3. Both parties agree on the terms.



Vezi şi Cum fac românii bani în Dubai? - 7 martie
"

MIȘCĂRI: Marketingul Antena 3 trece la B1. Fostul redactor șef al Antena3.ro, la b1.ro

MIȘCĂRI: Marketingul Antena 3 trece la B1. Fostul redactor șef al Antena3.ro, la b1.ro: "

Cea mai mare parte a echipei de marketing a postului Antena 3 va lucra de la 1 martie pentru B1 TV.

Printre cei care trec la B1 TV sunt Romulus Coman (director de marketing al Antena 3) și Rareș Anita (new media manager). Cei doi au făcut parte din echipa cu care Sorin Oancea (acum director la B1 TV) a relansat Antena 1 în 1998 și a pornit Antena 3 în 2003.

Potrivit informațiilor paginademedia.ro, pentru B1 TV vor mai lucra și Adrian Văncică (producător general promo îi vocea de promo a Antena 3) și câțiva specialiști în grafică și producători promo.

Contactat de paginademedia.ro, Romulus Coman a confirmat plecarea de la Antena 3:

“Am propria firmă, pe care vreau să o transform într-o agenție de creație. Printre clienții firmei se va număra cu siguranță și B1 TV, cu care sunt acum în negocieri. Am lucrat 13 ani în Intact, unde am realizat lucruri foarte frumoase și am întâlnit foarte buni profesioniști. Consider că acum s-a încheiat o etapă.”

Contactați de paginademedia.ro, oficialii Antena 3 au declarat că despărțirea “s-a încheiat în cei mai prietenoși termeni”.

Carla Donciu, PR Antena 3:

“Această colaborare s-a încheiat în cei mai prietenoși termeni. Datorită acestui fapt, tranzitul a fost și este unul lin. Îi asigurăm pe telespectatorii noștri că Antena 3 rămâne la fel de puternică, iar calitatea programelor Antena 3 rămâne aceeași.”

“Noua echipă este formată din oameni de calitate, profesioniști cu experiență. Vom reveni cu o informare ulterior.”

Pe de altă parte, la începutul lunii, redactorul șef al antena3.ro, Bogdan Pitaru, a trecut pe o poziție similară la b1.ro, site care urmează să fie relansat în perioada următoare.

Poziția de redactor șef al site-ului antena3.ro a fost preluată de Cristina Bărănescu (fosta șefă de la videonews.ro).

"

Urmărit internaţional de 10 ani, vedetă tv la Piatra Neamţ

Urmărit internaţional de 10 ani, vedetă tv la Piatra Neamţ: "Un bărbat condamnat la opt ani de închisoare şi care se sustrăgea pedepsei de zece ani, a fost vedetă tv în Piatra Neamţ, în tot acest răstimp."

Jurnaliştii au Asociaţia Română a Profesioniştilor Mass Media

Jurnaliştii au Asociaţia Română a Profesioniştilor Mass Media: "Jurnaliştii din România pot adera la o nouă asociaţie."

Românii au talent! la ProTV

Românii au telent! la ProTV
ASTAZI, de la 20:30, la Pro TV! GALERIE FOTO: "Emisiunea care ii transforma pe oamenii obisnuiti in staruri veritabile este gata sa inceapa la ProTv. Din 18 februarie, “Romanii au talent”! Emisiunea este prezentata de Smiley si Pavel Bartos, iar juriul este format din Andra, Andi Moisescu si Mihai Petre."

Decizia nr. 206 din 17.02.2011 - CNA

Decizia nr. 206 din 17.02.2011 - CNA: "Art. 71 - (1) În programele de ştiri şi dezbateri informarea în probleme de interes public, de natură politică, economică, socială şi culturală, trebuie să respecte următoarele principii:
a) asigurarea imparţialităţii, echilibrului şi favorizarea liberei formări a opiniilor, prin prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în opoziţie, în perioada în care problemele sunt în dezbatere publică.

Art. 99 alin. (2) - Este interzisă descrierea calităţii produselor sau a serviciilor oferite ca premii în emisiunile-concurs, cu excepţia mărcii şi a preţului.’’"

Decizia nr. 207 din 17.02.2011 - CNA

Decizia nr. 207 din 17.02.2011 - CNA: "Permiţând invitaţilor prezenţi în cele două ediţii ale emisiuni monitorizate să formuleze un discurs a cărui veridicitate este dată numai de faptul că este prezentat de aceştia, fără a-şi proba în vreun fel afirmaţiile acuzatoare, radiodifuzorul şi-a dezinformat publicul, aceste afirmaţii tinzând să îmbrace un caracter de adevăr de necontestat pentru o parte din publicul telespectator. În aceste condiţii, Consiliul a constatat că radiodifuzorul a încălcat şi obligaţia legală de a asigura o informare obiectivă a publicului, informare care să permită acestuia să-şi formeze singur opinia în legătură cu subiectele discutate şi cu persoanele publice puse în discuţie."

Decizia nr. 205 din 17.02.2011 - CNA

Decizia nr. 205 din 17.02.2011 - CNA: "Potrivit normelor invocate, este interzisă orice formă de publicitate pentru furnizarea de servicii medicale publice, de stat şi private. În fapt, în data de 18 ianuarie 2011, în intervalul orar 20.30-21.00, postul TELEVIZIUNEA PRAHOVA a difuzat emisiunea „Super afaceri”, emisiune transmisă şi în reluare, a doua zi, începând cu ora 15.00."

Dinu Patriciu a castigat procesul cu SRI - va primi despagubiri de 50.000 de lei

Dinu Patriciu a castigat procesul cu SRI - va primi despagubiri de 50.000 de lei: "Dinu Patriciu a castigat procesul cu Serviciul Roman de Informatii, omul de afaceri urmand sa primeasca 50.000 de lei despagubiri morale, a decis Inalta Curte de Casatie si Justitie. Decizia Curtii este definitiva si vine dupa ce alte doua instante au hotarat ca..."

Producatorii de continut media cer oprirea cenzurii din partea producatorilor de tablete. Apple este cercetat pentru abuz de pozitie dominanta in SUA si Europa

Producatorii de continut media cer oprirea cenzurii din partea producatorilor de tablete. Apple este cercetat pentru abuz de pozitie dominanta in SUA si Europa: "“Atunci cand o publicatie respecta toate standardele legale, nu este rolul celui care pune la dispozitie o platforma de distributie sa faca cenzura”, a declarat Grzegorz Piechota, presedintele INMA, una dintre cele mai importante asociatii ale editorilor de ziare din Europa. Declaratia sa vine dupa o intalnire a reprezentantilor principalilor producatori de continut media din Europa in care s-au discutat cerintele industriei media fata de producatorii de platforme electronice de distributie. Principala companie vizata este Apple, care este cunoscuta pentru practicarea cenzurii pe plaftorma iOS in cazul unor materiale pe care le considera "obscene"."

Cătălin Măruţă s-a plimbat cu vaca prin Bucureşti - FOTO - Mediafax

Cătălin Măruţă s-a plimbat cu vaca prin Bucureşti - FOTO - Mediafax: "Cătălin Măruţă, deghizat în moşneag, s-a plimbat cu o vacă prin centrul Bucureştiului, vineri dimineaţă, şi a încercat să îi ofere animalul lui Viorel Lis, care nu l-a recunoscut pe moderatorul emisiunii 'Happy Hour', informează Pro TV."

Yahoo.ro se lansează în martie

Yahoo.ro se lansează în martie: "Versiunea în limba română a cunoscutului portal se va lansa în prima parte a lunii martie, conform unor informații apărute pe blogul lui Orlando Nicoară."

Căderea ziarelor în 2010. Studiu de caz: Adevărul Holding

Căderea printului în 2010. Studiu de caz: Adevărul Holding: "
Piața de print a scăzut dramatic în 2010. La capitolul investiții în publicitate, scăderea este de aproximativ 25 – 30 de milioane de euro. În materie de vânzări, titlurile și-au pierdut din cumpărători în 2010.
Paginademedia.ro vă prezintă în exclusivitate un studiu de caz al vânzărilor pe publicațiile Adevărul Holding, care deține tabloidul numărul 1, Click și cel mai vândut ziar quality, Adevărul.
Dacă ziarul Click a avut o evoluție constantă, scăderea este dramatică la Adevărul. La sfârșitul lui 2010, Adevărul vindea cu 50% mai puține ziare decât la începutul anului.

Adevărul: 50% scădere într-un an

Ziarul Adevărul începea 2010 cu aproape 130.000 de exemplare vândute în medie pe ediție. În decembrie 2010, totalul vânzărilor arată, potrivit cifrelor paginademedia.ro, 64.000 de copii. O scădere de 50% într-un singur an.
  • În 2010, Adevărul a operat și creșteri consistente de preț. Într-un singur an, prețul ziarului s-a dublat. În ianuarie, ziarul (fără carte) costa 1,19 lei. A ajuns la 1.95 în mai și a fost majorat la 2,2 lei în septembrie.
  • De altfel, din septembrie vânzările au continuat să scadă. Cifrele BRAT vor fi disponibile în câteva săptămâni, dar, potrivit datelor paginademedia.ro ziarul Adevărul a vândut, în decembrie, sub 63.000 de exemplare.
  • Pentru luna ianuarie, vânzările merg în jos: sub 40.000 de exemplare, cu aproape 100.000 mai puțin decât în urmă cu un an.
  • Scăderea se remarcă și la abonamente: 22.000 în ianuarie 2010, sub 10.000 în decembrie.
Cât vinde Adevărul cu carte?
Cărțile nu mai au succesul pe care îl aduceau în urmă cu un an-doi. În vremurile bune, Adevărul vindea, în zilele cu carte, peste 250.000 de exemplare. În decembrie 2010, potrivit informațiilor paginademedia.ro, Adevărul cu carte a vîndut cam 65.000 de exemplare.
EVOLUȚIA ÎN 2010: În ianuarie 2010, Adevărul vindea, cu carte, 230.000 de exemplare. Performanțele s-au menținut peste 200.000 de exemplare până în luna mai, iar scăderea cea mai puternică a venit pe finalul anului: 120.000 în octombrie, 60.000 în luna noiembrie.
Luna ianuarie 2011 menține trendul descendent: aproximativ 55.000 de exemplare a vândut Adevărul în zilele cu carte.

Click, evoluție constantă în 2010

  • Dacă Adevărul a scăzut cu aproximativ 50% într-un an, tabloidul din grup, Click, a avut o evoluție moderată, aproape constantă.
  • Tabloidul a început 2010 cu vânzări de aproape 210.000 de exemplare pe ediție în luna ianuarie. Click s-a menținut anul trecut în jurul pragului de 200.000 de ziare pe zi, cu mici fluctuații în sus sau în jos.
  • Ultimele luni din 2010 arată vânzări de 212.000 de exemplare în octombrie și de 199.000 în luna decembrie.
  • În ianuarie 2011, tabloidul Click vindea aproximativ 180.000 de exemplare.

Ce au făcut revistele Forbes și OK

  • Publicația economică Forbes termina 2010 cu o medie pe ediție de aproximativ 4.500 de exemplare vândute. Diferența este consistentă, față de începutul anului. În ianuarie 2010, Forbes vindea peste 9.000 de exemplare.
  • Forbes a operat în 2010 o altă modificare: prețul publicației a crescut de la pragul de 5 lei (4,99) la 6,8 lei în iunie 2010.
  • Și revista de celebrități OK a scăzut, însă mai moderat. A început în forță, cu peste 45.000 de exemplare în martie, lună în care revista a fost lansată, cu o campanie de marketing puternică.
  • Lună de lună, media pe apariție a OK a scăzut în 2010 ajungând, în decembrie, la 24.000 de exemplare.
Pentru ianuarie 2011 vânzările se revigorează ușor, spre 25.000 de reviste vândute pe număr.
"

LICITAȚIE CARITABILĂ: Mircea Radu a vândut fotografii de 9.000 de euro

LICITAȚIE CARITABILĂ: Mircea Radu a vândut fotografii de 9.000 de euro: "

Mai multe fotografii cu vedete, realizate de Mircea Radu, au fost vândute aseară pentru aproape 9.000 de euro, într-o licitație caritabilă organizată de revista Viva, în beneficiul organizației United Way.

Andreea Esca, Mircea Badea, Robert Turcescu și Horia Brenciu sunt câteva dintre vedetele surprinse de Mircea Radu în cele 11 fotografii.

Fotografiile, în continuare:

Cadrele au fost realizate de Mircea Radu anul trecut, cu ocazia a 11 ani de la lansarea revistei Viva, publicație editată de Edipresse A.S.

Andreea Esca

Mircea Badea

Robert Turcescu

Horia Brenciu

Dan Puric

Răzvan Mazilu

Sorana Cîrstea

Monica Petrică

Mihaela Nicola

"

VIDEO Ghidul studentului roman care vrea sa lucreze vara aceasta in Statele Unite

VIDEO Ghidul studentului roman care vrea sa lucreze vara aceasta in Statele Unite: "30.000 de studenti romani au participat in programul Summer Work and Travel care se desfasoara anual in Statele Unite ale Americii. Programul permite studentilor sa economiseasca bani, sa viziteze si sa traiasca alaturi de americani si de studenti din alte tari. Administratorul programului, Laura Gavinski, vorbeste intr-un interviu CampusNews, despre conditiile pe care un student trebuie sa le indeplineasca pentru a fi admis si a merge la vara in SUA.​"

Sorin Ovidiu Vîntu luptă pentru controlul Realității TV

Sorin Ovidiu Vîntu luptă pentru controlul Realității TV: "

Victor Ciutacu comentează scandalul iscat în Realitatea după scoaterea „Orei de foc” din grila de programe, „din punct de vedere al audienţei şi impactului, cel mai de succes talk-show de la Realitatea TV”.

Fiind fost coleg cu fiecare din cei doi jurnaliști, Ciutacu garantează că aceștia sunt „profesional vorbind, impecabili ca ziariști”. Nimeni nu le poate reproșa că nu își fac bine treaba. În plus, nu i se pare normal modul în care au aflat cei doi decizia managerului Realitatea. „E oribil să fii concediat pe e-mail”.

Atât Sorin Ovidiu Vîntu cât și Sebastian Ghiță sunt oameni e afaceri cărora „le place să tragă sfori, adoră să fie în centrul atenţiei, joacă la oricâte capete (politice şi nu numai) e nevoie pentru consolidarea business-urilor şi a influenţei lor”, adaugă Ciutacu.

Ciutacu propune trei variante pentru decizia de scoatere a celei mai bune emisiuni de pe post: curaj nebun, un act de disperare sau un act demonstrativ de tipul „Eu sunt stăpânul”.

"

Televiziunea în URSS

Televiziunea în URSS: "

Dan Negru povestește pe blogul său despre diversitatea ofertelor în ceea ce privește televiziunea în fostele țări ale URSS. Colaborarea sa cu o televiziune din Moldova l-a făcut să fie mai atent la această dezvoltare incredibilă a televiziunii, pe timp de criză, în acea parte a lumii și să declare „în plină criza, probabil Rusia are cele mai mari bugete (de publicitate) din întrega lume”.

Rușii, cunoscuți pentru intoleranța lor etnică și rasism, vor lansa chiar și un post TV musulman în aprilie, adaugă Negru. El dă ca exemplu în acest sens și Georgia, țară în care locuiesc aproximativ 5 milioane de locuitori, dar care are o ofertă impresionantă de emisiuni de divertisment.

„S-au folosit de un show de divertisment la modă ca să lanseze păreri politice, într-o zonă măcinată de conflicte ,unde părerile , ideile ajung tot mai greu la public. Și-au găsit printr-un show de succes cea mai bună porta-voce…”, mai spune Negru amintind de cazul sahistului Kasparov care a câștigat un premiu la o variantă georgiană a „Vrei să fii miliardar?” și ziarele tabloide au mediatizat atât această știre cât și părerile lui despre tensiunea ruso-georgiană.

"

18 februarie: Ministerul Turismului va aloca jumatate din bugetul de comunicare pentru online

18 februarie: Ministerul Turismului va aloca jumatate din bugetul de comunicare pentru online: "

Ministerul Turismului va aloca jumătate din bugetul de comunicare promovării online, notează HotNews, Financiarul, DailyBusiness.ro şi Evenimentul Zilei, care citează un comunicat de presă publicat ieri.

Astfel, din totalul bugetului de comunicare, 49% va fi alocat promovării online, 32% spoturilor televizate şi 19% reclamelor tipărite.

Ministrul dezvoltării regionale şi turismului, Elena Udrea, a prezentat ieri Planul de marketing strategic şi operaţional al turismului românesc pentru perioada 2011 – 2015, elaborat de campania Horvath HTL. Pentru 2011-2013, consultantul propune ca bugetul de 72,4 milioane de euro să fie defalcat în câte 21,5 milioane de euro pentru 2011 şi 2013 şi 29,4 milioane de euro pentru 2012, scrie HotNews, care citează Mediafax.

Producţia moderată de Adrian Ursu şi de Oana Stancu - Ora de foc - a fost suspendată la mijlocul săptămânii de către Sebastian Ghiţă (34 de ani), managerul postului, aparent fără niciun motiv plauzibil. Mai mulţi şefi de la Realitatea TV au invocat argumentul ratingului modest, scrie Adevărul. „Ora de foc nu era un competitor serios pentru emisiunea difuzată în acelaşi interval orar de Antena 3 («Sinteza zilei» – n.r.), care avea rating dublu”, ne-a declarat vicepreşedintele Consiliului de Administraţie al RTV, Dragoş Nedelcu. Dar acest argument nu pare a sta în picioare. Posturile de televiziune româneşti au închis zeci de emisiuni din raţiuni de rating, dar au aşteptat finalul unui sezon pentru a recurge la asemenea acţiuni.
Suspendarea „Orei de foc“ rămâne un mister

Raluca Turcan şi Cezar Preda, iniţiatori ai unui proiect care modifică actuala Lege a audiovizualului, în sensul că televiziunile comerciale nu ar mai fi fost obligatorii la retransmisie în grilele cabliştilor, şi-au retras iniţiativa, înlocuind-o cu un alt proiect, care nu mai prevede acest lucru, scrie Mediafax. “A fost un viciu în procedura de depunere şi am făcut o solicitare să înlocuim iniţiativa noastră cu o altă iniţiativă. Am fost sesizaţi că a ajuns la Biroul Permanent o altă formă decât cea pe care am convenit-o noi. Azi-dimineaţă am depus noua iniţiativă legislativă la Biroul Permanent”, a declarat pentru Mediafax Raluca Turcan, preşedintele Comisiei pentru Cultură din Camera Deputaţilor.
Proiectul care elimina obligaţia cabliştilor de a retransmite televiziunile comerciale a fost retras

Datele serviciului de monitorizare a paginilor româneşti de Facebook, Facebrand.ro, arată că aproape 80% din paginile româneşti de pe platforma socială au fost create în 2010, iar o treime din total au fost iniţializate chiar în trimestrul 4, notează Financiarul, Wall-Street.ro şi IAA.ro. De asemenea, în 2009 au fost create aproximativ 16% din pagini şi doar 0,8% din ele (70 de pagini) au fost create în anii 2007 şi 2008.

Grayling România, cea mai mare companie independentă de consultanţă în Public Relations şi Public Affairs de pe piaţa locală, a devenit membru al Asociaţiei pentru Comunicaţii Digitale, principalul for consacrat promovării tehnologiilor digitale din România, scrie IAA.ro. În prima jumătate a acestui an, Grayling România va sprijini asociaţia în organizarea celei de-a doua ediţii a International Digital Forum, cel mai mare eveniment naţional dedicat promovării tehnologiilor digitale şi a tranziţiei la televiziunea digitală.
Grayling România a devenit membru al Asociaţiei pentru Comunicaţii Digitale

Virgin Media a anunţat că şi-a crescut veniturile cu 5,8% anul trecut, până la 3,8 miliarde de lire sterline, precizând 2010 a fost cel mai bun an financiar de până acum pentru companie, scrie DailyBusiness.ro, care citează BrandRepublic.
Venituri record pentru Virgin Media în 2010, de 3,8 mld. lire sterline

Google lansează o platforma online pentru reviste şi ziare online pe bază de abonament, Google One Pass, după ce Apple a lansat cu o zi înainte un serviciu asemănător, scrie Mediafax. Google va lua 10% din veniturile provenite din tranzacţiile intermediate de Google One Pass, mai puţin ca procentul de 30% perceput de Apple prin App Store, serviciul de abonare pentru publicaţii online.
Noul serviciu oferit de Google oferă posibilitatea companiilor să vândă ştiri pe bază de abonament, intervenind astfel în relaţia dintre publisheri şi cititori.
Google lansează o platformă cu plată pentru conţinut online

Gigantul Publicis Groupe continuă extinderea pe digital cu cea mai recentă achiziţie, agenţia digitală Holler, notează Financiarul şi DailyBusiness.ro, care citează brandrepublic.com. Noua achiziţie urmează să facă parte din Leo Burnett Group, suma tranzacţiei nefiind dată publicităţii.

BBC Magazines, divizia de publishing a BBC Worldwide, intenţionează să lanseze la sfârşitul primăverii o aplicaţie iPad pentru show-ul de televiziune şi revista Top Gear, scrie DailyBusiness.ro, care citează Media Week.
Top Gear îşi lansează propria aplicaţie iPad

Google organizează un pitch pentru un proiect de publicitate pan-european, cu scopul de a repoziţiona brand-ul ca unul sigur şi demn de încredere, notează DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic. La licitaţie vor participa mai multe agenţii de publicitate din Marea Britanie, iar câştigătoarea va gestiona noua campanie de branding prin care Google vrea să îi asigure pe consumatori că este un partener demn de încredere.
Google îşi caută agenţie pentru un proiect de publicitate pan-european

Sursa foto: Evenimentul Zilei

"

Google ştie deja cine va lua Oscarul pentru cel mai bun film. Vezi "câştigătorii" cu 10 zile înainte de festivitatea de premiere

Google ştie deja cine va lua Oscarul pentru cel mai bun film. Vezi "câştigătorii" cu 10 zile înainte de festivitatea de premiere: "Google a lansat o pagină care foloseşte trendul căutărilor pentru a prezice câştigătorii la Oscar, scrie newscientist. com. Niv Efron, care lucrează pentru motorul de căutare, spune că ultimele trei pelicule care au câştigat premiul pentru 'Cel mai bun film' ( The Hurt Locker - Oscar 2010, Slumdog Millionaire - Oscar 2009, No Country For Old Men - Oscar 2008) au înregistrat trenduri ascendente în căutare (faţă de 'rivalele' lor), cu trei-patru săptămâni înainte de Oscaruri.