marți, 22 februarie 2011
Filme şi emisiuni online direct pe Amazon.com. Vezi cât costă abonamentul - IT > EVZ.ro
Netflix, care a introdus vizionarea online de filme în ianuarie 2007, a avut peste 200 de milioane vizionări online, în ianuarie, în creştere cu 38% faţă de decembrie, arată studiul Nielsen."
Omul care a înfruntat tancurile din Tienanmen
De ce Narcis?.
Am spus deja in alta parte, recordul de rating obtinut de PRO TV (23 de puncte) cu un format de import, pozitiv ca putine altele de pe televiziunile romanesti, e o veste buna pentru piata TV. Narcis Ianau are deci o masinarie bine unsa si frumos colorata, calare pe care sa-si inceapa urcusul catre celebritate. Dar, dincolo de asta, sunt si ..."
2011: boom-ul publicităţii pe Facebook.
'2011 va fi cu siguranta anul aplicatiilor Facebook. Daca anul trecut Facebook era deja in 50% dintre brief-urile online, acum nu mai exista client care sa nu includa o cerere pentru o aplicatie de Facebook', spune Costin Radu, Mananging Partner- The Geeks.
De la companiile de IT, ..."
Serban Huidu: O sa fiu cat mai curand alaturi de voi
Expert IPP, despre "aberaţiile" unui deputat PDL.
'Sa pui o sanctiune pentru o lege care reglemeneaza liberul acces este in sine o contradictie. Nu stiu daca domnul deputat cunoaste ..."
Lucian Mîndruță, PR pentru Lotus și Velux: “Nu vând imaginea mea, ci ceea ce știu în materie de comunicare”
Aproape un milion de lei din PR. În euro înseamnă cam 220.000 cifră de afaceri pentru Echipa de PR, firma lui Lucian Mîndruță. Rata de profit e undeva pe la 7%.
Omul de televiziune are o activitate intensă în zona de PR. Firma lui Mîndruță a câștigat clientul Velux, iar peste câteva zile se va ocupa de lansarea Lotus în România (mașină distribuită în România de fostul ministru Ion Bazac).
Cât contează numele în câștigarea clienților?
“Nu vând imaginea mea, ci ceea ce știu în materie de comunicare”, spune Lucian Mîndruță într-un interviu acordat paginademedia.ro.
Echipa de PR este agenție pentru clienţi precum Panasonic Romȃnia, Forza Rossa (importator Ferrari şi Lotus) şi Artmark. A contribuit cu idei şi expertiză în PR pentru evenimente şi campanii ale UCB Pharma, Tymbark, Dacia, Aviva, Alf Company, Novo Nordisk, Aeroporturi Bucureşti şi Volvo.Petrișor Obae: Cât a contat imaginea ta pentru a atrage clientul Velux?
Lucian Mîndruță: Cred că nu a contat atât de mult. Este o firmă care vinde ferestre de acoperiș. Ne-am bătut cu firme în care sunt celebritâți mai mari decât mine în materie de PR. Oamenii ăștia nici nu se uită la emisiunea mea.
Ce vei face pentru Velux?
Servicii de PR full service: conceptual de comunicare, conferințe de presă, evenimente, communicate.
Care a fost implicarea ta?
Am scris strategia, împreună cu colegii şi am făcut prezentarea.
Și imaginea ta nu a influențat rezultatul?
Eu cred că deloc. Pentru că eu nu îmi vând imaginea, ci ceea ce știu în materie de comunicare și de construcție de mesaj.
Ce faci mai mult, media sau PR?
Este ciudat, dar mâ gândesc la amândouă. În cursul zilei dau și telefoane pentru invitați, dar mă gândesc și la concepte pentru unul sau altul.
Care este legătura cu emisiunea de pe Antena 2 și cu trustul Intact?
Nu am făcut niciodată PR pentru mine și nici pentru trust sau pentru produse din trust.
Nu știu dacă mai sunt jurnalist, sunt mai degrabă entertainer
Cum se împacă munca de jurnalist cu cea de om de PR? Nu e un conflict de interese?
Nu știu dacă mai sunt jurnalist, sunt mai degrabă entertainer. Nu mai facturez pe nimeni ca jurnalist.
Ar fi conflict de interese dacă aș face un lucru imoral, dacă aș invita clienții în emisiune să spună una-alta în interesul lor.
Tot ce trebuie este să fii onest, iar eu cred că sunt.
Câștigi mai bine din PR sau din media?
Eu, personal, câștig mai bine din media. În firma de PR, tot ce câștigăm investim mai departe, ca să câștigăm clienți. Iar marja de profit este mică.
Cele le spui celor care zic că faci emisiunea pentru a-ți folosi imaginea pentru a atrage clienți?"
Le-aș spune că am vrut de mai multe ori să plec, dar media este meseria mea și asta îmi place.
Cine spune asta ar trebui să întrebe clienții, să vadă dacă m-au ales pentru imaginea mea.
Noi vrem să facem campanii de PR adevărate, care nu mă vând pe mine, ci care vând competențele noastre pe comunicare.
Şerban Huidu îşi va relua curând activităţile.
'Am citit mesajele de incurajare si pe cele cu rautati, dar nu ma afecteaza, nu le bag in seama. Oricum sunt putine. Fac recuperare o data pe zi. Merg la bazin si fac recuperare. In aceasta perioada am invatat mult. Care sunt valorile vietii si pentru ce traim! Familia si prietenii. O sa fiu cat mai curand ..."
PE SCURT: Cocor Media Channel, vânzări de 1,7 mil de euro în 2010. Burse de 7630 de euro pentru jurnaliştii
COCOR Media Channel, faţada digitală a magazinului cu acelaşi nume, a vândut în 2010 spaţiu publicitar în valoare de 1,7 milioane de euro.
Iar Institutul pentru Ştiinţe Umane din Viena, cu sprijinul Fundaţiei Erste, anunţă lansarea programului de Burse pentru Jurnalişti “Milena Jesenska“, sesiunea 2011-2012.
Despre rezultatele financiare ale Cocor Media Channel
Rezultatele înregistrate de Cocor Media Channel în 2010 sunt cu 30% mai mari decât cele obţinute în 2009.
Potrivit datelor furnizate de Brigada Rutieră a Poliţiei Capitalei, faţada media a magazinului Cocor a înregistrat anul trecut un trafic de circa 33,27 milioane de maşini pe şase din cele opt benzi ale bulevardului I.C. Brătianu.
Doar în prima lună din 2011 s-a înregistrat un trafic de 2.63 milioane de maşini.Despre bursele pentru jurnalişti
COCOR Media Channel, compusă din 3300 mp de iluminaţii şi ecrane cu LED, a fost lansată în decembrie 2008 în urma unei investiţii de 2.6 milioane euro.
Programul oferă jurnaliştilor din presa scrisă, TV şi online oportunitatea de a se dedica pe o perioadă de trei luni unei teme de cercetare, într-una din zonele de interes ale Institutului.
Printre acestea se numără: solidaritate socială/surse de inegalitate socială, religie & secularism, cultură şi instituţii: Europa Centrala şi de Est în context global.
Jurnaliştii selectaţi vor beneficia de o bursă de 7.630 de euro, un birou dotat cu acces la e-mail şi internet, instrumente de cercetare disponibile în cadrul Institutului şi alte resurse folositore în Viena."
De asemenea, în cadrul programului se oferă o sumă de până la 1.820 de euro pentru deplasări în scopul cercetării în ţările din vecinatatea Austriei.
Termenul limită pentru înscrieri este 15 aprilie, iar mai multe detalii despre criteriile de eligibilitate găsiţi aici.
Culmea disperării pentru audiență: Dezvirginare de 10.000 de lei la Noră pentru mamă
Cote maxime ale disperării pe TV, la postul Kanal D. Doi tineri, unul cu mâna în pantalonii celuilalt, îşi făceau de lucru la emisiunea Noră pentru mama.“Aveți parte de o dezvirginare în direct“, s-a lăudat tânărul care scormonea în pantalonii fetei la o oră de vârf (22.00).
Deși erau conștienți de gravitatea imaginilor pe care urmau să le difuzeze, cei de la Noră pentru mama au decis să le dea pe post. Secvența erotică a fost scumpă.Gabriela Cristea, moderatoarea emisiunii Noră pentru mama a și spus înainte de difuzarea scenelor erotice:
“Doresc să vă atenţionez că subiectul este unul destul de delicat, chiar aş adăuga că, mă rog, imaginile pe care le veţi vedea în minutele următoare sunt la limita difuzării”.CNA a reacționat cu întârziere. Emisiunea a fost difuzată pe 8 ianuarie, dar a fost amendată tocmai astăzi, cu 10.000 de lei (100 de milioane de lei vechi).
Explicația Kanal D: “Sunt tineri…”
Cătălin Băleanu, reprezentant Kanal D, în fața CNA:“După cum aţi putut constata nu a fost vorba de nudidate, nu există limbaj obscen. Este un moment intim surprins între doi tineri, care intenţionează să se căsătorească. (…) Pentru o emisiune de trei ore a fost o scenă de câteva minute. Ca o circumstanţă atenunantă, am să precizez că ei sunt de mai multe luni în această casă, sunt tineri…”"
Vezi care sunt brandurile româneşti care fac furori pe internet.
De la pagini pe Facebook, bloguri, concursuri online, cele mai diverse elemente au fost folosite in lupta pentru suprematia pe internet.
Insa doar unele brand-uri ..."
Nelinişte la TVR. Şeful Andi Lăzescu vrea să ia din banii angajaţilor ca să readucă fotbalul pe postul public
Televiziunea Română vrea să readucă pe micile ecrane meciurile din Liga I la fotbal. După o perioadă în care televiziunii publice i s-a reproşat din toate părţile că i-a lăsat pe români fără fotbalul mioritic şi a cheltuit bani cu nemiluita pe proiecte şi transmisii fără rost, actuala conducere e gata să participe la licitaţia drepturilor de televizare a Ligii I, care va avea loc pe 4 aprilie.
În acest sens, Andi Lăzescu, preşedinte-general al TVR, i-a convocat ieri după-amiază la o şedinţă pe şefii sindicatelor din televiziunea publică, spre a-i înştiinţa de câteva decizii ce se impun pentru asigurarea fondului financiar care să asigure succesul în competiţia organizată de LPF.
Potrivit unor surse din rândul angajaţilor postului public, Lăzescu ar fi descoperit subit câteva surse de finanţare, care ar putea ajuta TVR să strângă bani pentru licitaţie. Însă ideile şefului cel mare din Dorobanţi nu sunt mai deloc agreate, mai ales că-i vorba de bani, şi ar putea crea o atmosferă „de conflict” în TVR.
Andi Lăzescu va încerca să-i convingă pe sindicalişti să accepte ca angajaţii să nu mai beneficieze de prima de vacanţă, bonuri de masă şi de plata orelor suplimentare, beneficii de care cei aproximativ 3.300 de salariaţi ai colosului din Dorobanţi se bucurau din plin.
Prima de vacanţă reprezintă aproximativ 80 la sută din salariul angajatului TVR, bonurile de masă sunt în valoare de 150-160 de lei, în timp ce, într-o lună bună, orele suplimentare pot aduce fiecăruia un spor de minimum 10-15 la sută. Salariul mediu în TVR este în jur de 2.500 de lei.
Se anunţă vreme Dolce pentru TVR
Sunt însă şi angajaţi, în ciuda radicalităţii deciziilor, ar ceda din privilegii, temporar, doar să aibă siguranţa locului de muncă, în ultima perioadă circulând insitent zvonul că vor urma disponibilizări masive. În plus, mulţi dintre angajaţi sunt şi orgolioşi anunţând că un succes în negocierea pentru drepturile TV pentru Liga I la fotbal va trebui să fie trecut în dreptul întregii echipe, nu doar în palmaresul individual al lui Lăzescu, sau al lui Cosmin Cernat, noul director al departamentului Sport.
Cosmin Cernat e omul care a plecat acum trei ani la Kanal D, lăsând TVR fără meciurile din Liga I. Nici acum, la trei ani de la acel episod, când o factură “uitată” într-un sertar a fost motivul pentru care TVR a pierdut în favoarea Kanal D drepturile pentru Liga I, nu au fost găsiţi vinovaţii. La vremea aceea, şi Vlad Enăchescu, acum şef la Dolce Sport, a fost acuzat că a făcut jocurile turcilor de la Kanal D.
Între TVR şi Dolce Sport e, de la revenirea lui Cosmin Cernat, o mare prietenie. Camarazi de arme, Enăchescu şi Cernat au ajuns să se înţeleagă inclusiv în privinţa transmisiilor din Liga campionilor, competiţie transmisă în România de cele două staţii, Dolce Sport şi TVR. Aşadar, nu ar fi de mirare dacă între cele două companii s-ar crea o alianţă şi pentru câştigarea licitaţiei din 4 aprilie.
Maria Dumitran
"GSP TV, somat public de CNA, din cauza limbajului injurios al lui Giovani Becali - Mediafax
Concursul "Student pentru o zi", dedicat elevilor din Botosani si alte trei judete!
Ce afaceri vor să facă tinerii cu cei 10.000 euro de la stat
VIDEO Trainer media la Praga: Nimeni nu cerceteaza la ce nivel a ajuns concentrarea pietei media. Nimeni nu studiaza cum influenteaza mana de proprietari media continutul produselor pe care le digeram zi de zi
- Intra in articol pentru interviul VIDEO
1.500 de euro, taxa pentru școala de media Intact. Cine vor fi profesorii?
Intact Media Academy, școala de media a grupului Intact, începe astăzi înscrierile, pe mai multe specializări: reporter, prezentator TV, editor imagine și cameraman reporter.
Școala va începe la 21 martie, iar pentru trei luni de cursuri taxa este de 1.500 de euro. Școala de media a fost anunțată în exclusivitate de paginademedia.ro, aici.
Cum se fac înscrierile și cine vor fi profesorii, în continuare:
- proiectul este coordonat de Sandra Stoicescu.
- înscrierile se fac online, în perioada 22 februarie – 14 martie, pe site-ul www.intactmediaacademy.ro
- Profesori:
Mihai Gâdea
Gabriela-Vrânceanu Firea
Alessandra Stoicescu
Dan Negru
Simona Gherghe
Dan Capatos
Radu Naum
Vlad Petreanu
Lucian Mândruță
Mihaela Călin
Ileana Cârstea (dicție)
Viorel Sergovici (regizor)
Prof. Univ Ferenc Vasas
Alexandru Drăghici
- Invitați permanenți (vor avea întâlniri periodice cu studenții):
Mircea Badea
Daniel Buzdugan
Mihai Morar
Andreea Berecleanu
Răzvan și Dani
Citește și:
"Oficial rus: Google este vinovat de tensiunile din Egipt
EUROVISION 2011 TVR nu are bani pentru taxa de înscriere la Eurovision
Kantar masoara audientele TV pentru 10,6 mil. euro | Media&Advertising
22 februarie: LPF a aprobat caietul de sarcini pentru drepturile TV: 36,5 milioane de euro – suma minimă
Adunarea Generală a LPF a aprobat, în cursul zilei de luni, caietul de sarcini pentru viitoarea licitaţie a drepturilor de televizare din Liga 1. Singurul club care a votat împotrivă a fost Steaua, Sportul Studenţesc s-a abţinut, în timp ce Universitatea Craiova nu a avut reprezentant la şedinţă. Licitaţia pentru drepturile de televizare va avea loc pe 4 aprilie, de la ora 12:00. Dacă toate cele nouă pachete vor fi vândute, suma minimă la care se poate ajunge este 36,5 milioane de euro, scrie HotNews.
Conform celor stabilite luni, drepturile tv din Ligă 1 vor fi împărţite în nouă pachete (câte unul pentru fiecare meci al etapei). Astfel, primele şapte pachete costă 4,2 milioane de euro pe stagiune, cel cu numărul opt se ridică la o valoare de 3,6 milioane de euro, în timp ce ultimul (cel cu numărul nouă) este cotat la 3,5 milioane de euro. Președintele executiv al Stelei, Valeriu Argăseală, a cerut ca echipa pe care o reprezintă să-şi negocieze singură vânzarea drepturilor de imagine pe telefonia mobilă şi internet, scrie Evenimentul Zilei. Despre acelaşi subiect a mai scris Adevărul şi Mediafax.
Scandalul sexual iscat în jurul solistului Hotel FM David Bryan a pus pe fugă sponsorii Eurovision, iar TVR nu mai are banii necesari pentru taxa de înscriere la concurs, scrie Adevărul. Marina Almășan, coordonatorul Eurovision, a declarat că după apariția pe internet a filmulețelor explicite din dormitorul lui David Bryan, sponsorii s-au retras din cursa pentru Eurovision. “Deocamdată nu avem cu ce să plătim taxa de înscriere a României la Eurovision, care este de 100.000 de euro. S-ar putea să ne pregătim degeaba”, a declarat Marina Almășan pentru Adevărul de Seară Oradea.
EUROVISION 2011 TVR nu are bani pentru taxa de înscriere la Eurovision
Fratele şefului statului, Mircea Băsescu, i-a adresat ieri o scrisoare preşedintelui CNA, Răsvan Popescu, în care acuză postul de televiziune Realitatea TV că duce o campanie împotriva sa, scrie Mediafax. “Sub titluri precum «legături periculoase ale fratelui preşedintelui» sau «legătura dintre Mircea Băsescu şi un personaj cercetat de DNA», s-a construit o campanie negativă de presă prin care s-a proiectat imaginea unui comportament ilegal sau imoral pe care l-aş fi avut. De asemenea, în emisiunea Testul de stres, din data de 19 febraurie 2011, moderatorul Ionel Dancă a sugerat că un verdict al justiţiei ar fi fost greşit”, scrie Mircea Băsescu.
Mircea Băsescu îi scrie preşeditelui CNA, acuzând o campanie a Realitatea TV împotriva sa
Comisia de Cultură a Senatului vrea să desfăşoare o audiere legată de o emisiune TVR difuzată acum mai bine de trei luni, în care poetul era aspru criticat, scrie Adevărul. Andi Lăzescu, preşedintele TVR, şi Rodica Culcer, director Direcţia Ştiri la TVR, au fost chemaţi să dea mâine explicaţii membrilor Comisiei de Cultură a Senatului pentru emisiunea Ultima ediție, difuzat pe 7 noiembrie, ziua înmormântării poetului Adrian Păunescu.Producţia a deranjat mai mulţi oameni publici şi politicieni, care s-au declarat scandalizaţi de criticile aduse de filosoful şi istoricul Andrei Cornea la adresa lui Adrian Păunescu, pe care l-a numit „un poet mediocru”.
PSD îl deshumează la Senat pe Păunescu
“A! Careva să îi spună lui şefu’ că nu ne vom grăbi să ne întoarcem la birou…ne-am obişnuit cu ritmul sănătos de viaţă de aici“. Astfel sună post scriptum-ul unei cărţi poştale expediate de un ipotetic turist străin aflat în vizită în Românial. “Scenariul” a fost imaginat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) şi este inclus în primul manual al brandului naţional de turism. Broşura, care are în antet sigla Guvernului şi a MDRT, are 36 de pagini, iar pe prima copertă apare simbolul brandului naţional de turism al României, cu celebra frunză, scrie Gândul. În prima parte a documentului este prezentat brandul – poziţionare, platforma de comunicare, strategia de brand -, iar partea a doua cuprinde, printre altele, “identitatea vizuală”, sloganul brandului şi exemple de utilizare.
Ministerul Turismului îşi imaginează ce ar scrie turistul străin despre România. Scrisorile lui „Richie şi gaşca nebună” şi ale lui Armin & „Indiana” Georg
Raportul CSAT şi propunerile legislative ale lui Ioan Ghişe şi Silviu Prigoană se număra printre problemele cu care se confruntă presa românească, identificate în raportul Federaţiei Europene a Jurnaliştilor (FEJ), scrie Wall-Street.ro. În urma unei vizite la Bucureşti, la începutul lui februarie, reprezentanţii FEJ au realizat un raport al principalelor probleme cu care se confruntă jurnalismul românesc. Printre acestea se mai regăsesc: Identificarea presei ca ameninţare în raportul CSAT încalcă prevederile UE, Politizarea şi subfinanţarea instituţiilor publice de media şi Situaţia Rodipet.
Problemele jurnalismului: Legile lui Ghişe şi Prigoană, politizarea şi subfinanţarea
Preşedintele PDL Bucureşti, Elena Udrea, a afirmat, vineri, la Ploieşti, că PDL nu face înţelegeri şi nici nu plăteşte posturile private de televiziune Antena 3 şi Realitatea TV, Udrea spunând că “dacă nu te toacă Realitatea şi Antena, ori nu contezi ori eşti blat cu ei”, scrie Gândul, care citează Mediafax. Prezentă, vineri, la conferinţa PDL Prahova, la care Roberta Anastase şi-a anunţat candidatura pentru un nou mandat de preşedinte al organizaţiei judeţene, Elena Udrea a ţinut să vorbească despre relaţia PDL cu posturile TV private.
Udrea: Dacă nu te toacă Realitatea şi Antena, ori nu contezi ori eşti blat cu ei
Revista Flacăra a împlinit 100 de ani de la prima sa apariţie. Fondatorul revistei a fost profesorul Constantin Banu, care a botezat-o Flacăra deoarece acest substantiv amintea şi de forţa distrugătoare a focului – răzvrătirea ţăranilor din 1907 era încă vie în memoria tuturor – dar si de virtuţile lui purificatoare, scrie IAA.ro. Banu i-a strâns în jurul lui pe Barbu Şt. Delavrancea, Ion Slavici, G. Coşbuc, Brătescu-Voineşti, Isac, M. Sadoveanu, O. Goga, Ion Minulescu, G. Bacovia, G. Enescu, Agârbiceanu, Eugen Lovinescu, Ion Vlahuţă, O. Goga, Spiru Haret. Tipărită pe hârtie bună, cu ilustraţii de Iser, revista Flacăra s-a impus rapid, cu autoritate, în peisajul presei româneşti, cunoscând tiraje fantastice în acele timpuri – 40.000 de exemplare, la o populaţie cu mult sub 10.000.000. Era aşteptată cu nerăbdare la chioşcuri, iar cei grijulii se abonau. Se difuza şi peste hotare – 15 bani exemplarul.
Revista Flacăra a împlinit 100 de ani de la prima sa apariţie
Presa oficială chineză relatează luni despre cei “câţiva agitaţi” care au “încercat să imite Revoluţia Iasomiei” din Tunisia, explicând că o astfel de mişcare este “imposibilă” în China şi că poporul trebuie să dea dovadă de răbdare, scrie HotNews, care citează AFP. “Nu există voinţa comună în favoarea unei revoluţii în China”, asigură Global Times, cunoscut pentru naţionalismul sau. “Câteva persoane la Beijing, Shanghai şi în alte câteva oraşe din China au încercat ieri să imite Revoluţia iasomiei”, scrie cotidianul citat. “Aceste persoane sunt precum cerşetorii de pe străzi, nu dispar niciodată, în timp ce restul ţării progresează”, continuă Global Times, care adaugă ca protestele s-au limitat la “câţiva agitaţi”.
Presa chinezească despre protestele de duminică: Câţiva agitaţi. Beijingul a cenzurat cuvântul “iasomie” pe forumuri
După o detenţie de peste patru luni, jurnaliştii germani reţinuţi în Iran au revenit în Germania. Însoţiţi de ministrul de externe Westerwelle cei doi reporteri ai Bild am Sonntag au aterizat duminică la Berlin, scrie Evenimentul Zilei. Cazul lor a fost finalizat se pare sâmbătă după-amiază, decizia finală fiind eliberarea acestora contra unor amenzi de câte 36.000 de euro.
Final fericit: reporterii germani reţinuţi în Iran s-au întors acasă
Bauer Media şi H Bauer, companii ce aparţin grupului german Bauer Publishing, sunt considerate favorite pentru a prelua, în consorţiu, controlul asupra celor 34 de titluri din portofoliul BBC Magazines, divizia de reviste a BBC Worldwide, scrie HotNews, care citează Media Week. BBC Magazines publică titluri precum Top Gear sau Good Food. Se pare că procesul de vânzare va dura până după sfârşitul lunii martie, când se încheie anul financiar.
Grupul german Bauer – favorit pentru preluarea titlurilor BBC Magazines
Sursa foto: ProSport.ro
"