vineri, 12 august 2011

Cele mai importante branduri media care vor exista si peste zece ani - Media & Publicitate - HotNews.ro

Cele mai importante branduri media care vor exista si peste zece ani - Media & Publicitate - HotNews.ro: "Google continua sa fie principalul motor de cautare, iar Google News se bucura de o audienta uriasa. Business Insider este de parere ca Google News va fi unul dintre cele mai importante aplicatii in acest domeniu, avand in vedere ca se asteapta Google sa imbunatateasca acest serviciu si, probabil, sa il integreze in Google+."

Liana Buzea: Internetul da prima veste a coagularilor sociale - Esential - HotNews.ro

Liana Buzea: Internetul da prima veste a coagularilor sociale - Esential - HotNews.ro: "L.B: In primul rand sunt structurile din offline, organizatii, ulterior sunt companii sau proiecte care isi atrag sustinatori si efectiv prin conexiuni net isi dau mesaje. Atunci lumea se strange pe pagini cu like-uri, de exemplu, pe Facebook. Pe Twitter mai putin, parerea mea este ca Twitter-ul este un domeniu mai exclusivist, Facebook-ul este mai usor accesibil. Urmeaza forumurile, nu stiu insa cat de usor sunt accesibile pentru un mesaj calitativ. Din pacate, pe forumuri se practica comentariile in general pesimiste si este dificil sa ajungi la o dezbatere decenta. Blogurile reprezinta apoi o alta modalitate de coagulare a maselor. Bloggeri cu notorietate, care de cativa ani activeaza, strang followeri la care, in momentul in care ajungi, ai sansa ca mesajul tau sa se duca din Bucuresti si in Botosani, si in Timisoara, si in Oradea."