marți, 1 februarie 2011
Rezultatele irelevante la căutări, principala problemă a Google
Memorialul Durerii (DVD V/X, partea 3). Noaptea de Înviere în minele de plumb
Memorialul Durerii, (DVD IV/X, partea 3). Episodul "Noaptea de Înviere în minele de plumb" Regizor / Realizator: Lucia Hossu Longin / Televiziunea Română Memorialul Durerii este un serial documentar de televiziune care prezintă persecuţia, închisorile, lagărele de muncă forţată, securitatea din perioada comunistă în România. Pentru „Memorialul durerii" au fost filmate peste 100.000 de minute cu supravietuiţori ai închisorilor comuniste. Memorialul Durerii (The Memorial of Suffering) is a Romanian Television documentary series about persecution, the labor camp system, anti-communist resistance and the secret police in communist Romania. It started airing in 1991. The main producer is Lucia Hossu-Longin. | Views: 2 0 ratings | |
Time: 44:53 | More in Education |
Memorialul Durerii (DVD V/X, partea 2). Un spaţiu însetat de libertate/Colectivizarea
Memorialul Durerii, (DVD IV/X, partea 3). Episodul "Un spaţiu însetat de libertate/Colectivizarea" Regizor / Realizator: Lucia Hossu Longin / Televiziunea Română Memorialul Durerii este un serial documentar de televiziune care prezintă persecuţia, închisorile, lagărele de muncă forţată, securitatea din perioada comunistă în România. Pentru „Memorialul durerii" au fost filmate peste 100.000 de minute cu supravietuiţori ai închisorilor comuniste. Memorialul Durerii (The Memorial of Suffering) is a Romanian Television documentary series about persecution, the labor camp system, anti-communist resistance and the secret police in communist Romania. It started airing in 1991. The main producer is Lucia Hossu-Longin. | Views: 0 0 ratings | |
Time: 25:38 | More in Education |
Memorialul Durerii (DVD V/X, partea 1). Cu Dumnezeu în catacombe
Memorialul Durerii, (DVD V/X, partea 1). Episodul "Cu Dumnezeu în catacombe" Regizor / Realizator: Lucia Hossu Longin / Televiziunea Română Memorialul Durerii este un serial documentar de televiziune care prezintă persecuţia, închisorile, lagărele de muncă forţată, securitatea din perioada comunistă în România. Pentru „Memorialul durerii" au fost filmate peste 100.000 de minute cu supravietuiţori ai închisorilor comuniste. Memorialul Durerii (The Memorial of Suffering) is a Romanian Television documentary series about persecution, the labor camp system, anti-communist resistance and the secret police in communist Romania. It started airing in 1991. The main producer is Lucia Hossu-Longin. | Views: 0 0 ratings | |
Time: 01:39:40 | More in Education |
Dependenţa de jocurile video. Ce se întâmplă când viaţa virtuală înlocuieşte realitatea
Cu toate că nu există o denumire ştiinţifică pentru dependenţa de jocurile video, milioane de oameni din întreaga lume se pierd, zi de zi, în universul virtual. După ce ieri am aflat poveştile câtorva personaje legendare, în episodul de astăzi al campaniei Verticalnews despre jocurile video vă prezentăm ce se întâmplă când lumea făcută din biţi şi hexagoane o înlocuieşte pe cea reală.
Opiniile specialiştilor în privinţa dependenţei de jocurile video sunt împărţite. Deşi Asociaţia Medicală Americană a refuzat să catalogheze, în urmă cu câţiva ani, dependenţa de lumea virtuală drept o boală psihică, în Statele Unite ale Americii există multe centre dedicate acestei probleme. Mai mult, în timp ce revista “New Scientist” susţinea că “utilizatorii jocurilor video sunt mai predispuşi la depresii“, cercetătorii britanici de la Universitatea din Nottingham au intervievat 7.000 de persoane care se jucau “EverQuest II”, ajungând la concluzia că “dependenţii sunt o raritate”.
Pe de altă parte, un studiu comandat în urmă cu aproape trei ani de publicaţia britanică “The Telegraph” relevă că unul din 30 de oameni care petrece timp în mod regulat în lumea jocurilor virtuale suferă de simptome asemănătoare cu cele prin care trec dependenţii de droguri sau jocuri de noroc.“Analiza noastră susţine ideea că persoanele implicate trup şi suflet în jocurile video sunt instabili emoţional şi suferă de anxietate“, preciza doctorul John Charlton de la Universitatea din Boston.
Game Over: Tragedii din lumea reală
Coreea de Sud este una dintre ţările în care cultura jocurilor video a atins un nivel extrem. Confruntaţi cu o adevărată epidemie a dependenţei de lumea virtuală, autorităţile de la Seul au deschis centre de tratament şi clinici de psihiatrie speciale. Aproximativ 2,4 la sută din populaţia sud-coreeană cu vârste cuprinse între 9 şi 39 de ani suferă de această dependenţă, susţineau jurnaliştii americani de la “Washington Post”, într-un articol publicat în urmă cu câţiva ani. Doar în anul 2005, zece oameni au murit în Coreea de Sud din cauza jocurilor video. Majoritatea deceselor au fost provocate de deteriorarea sistemului circulator din cauza numeroaselor ore petrecute pe scaun, în faţa ecranului.
Un copil sud-coreean în vârstă de trei luni a murit de foame în 2009, după ce părinţii săi au petrecut ore întregi pe internet, încercând să crească un copil virtual în cadrul jocului Prius Online.
În 2007, presa internaţională a relatat povestea unui bărbat chinez care a încetat din viaţă după ce a petrecut 15 zile la rând în lumea jocurilor virtuale. Dependenţa a provocat şi o crimă în Shanghai. În urmă cu câţiva ani, BBC a spus povestea unui chinez care şi-a înjunghiat mortal un compatriot, după ce acesta din urmă a vândut pe eBay o sabie virtuală din jocul “Legend of Mir 3″. Criminalul a fost condamnat la moarte, însă sentinţa nu a fost executată.
Nici Statele Unite ale Americii nu au fost ferite de incidente violente provocate de dependenţa de jocuri. Un tânăr în vârstă de 27 de ani din Philadelphia şi-a ucis sora mai mică, după ce aceasta i-a stricat consola Xbox. Un alt adolescent şi-a împuşcat părinţii la scurt timp după ce aceştia i-au “confiscat” jocul Halo 3, în octombrie 2007. Unul dintre cele mai recente cazuri de acest gen a avut loc anul trecut, în Jacksonville, unde o mamă şi-a ucis fetiţa, după ce aceasta a deranjat-o în timp ce se folosea aplicaţia FarmVille – un popular joc al reţelei de socializare Facebook.
World of Warcraft, jocul cu cei mai mulţi dependenţi
Jocuri precum Pokemon, Final Fantasy, StarCraft, Grand Theft Auto sau World of Warcraft au devenit sinonime cu cuvântul “dependenţă”. World of Warcraft este, în prezent, cel mai jucat joc de pe internet. Cu peste 12 milioane de utilizatori, producţia Blizzard Entertainment a primit premiul pentru cel mai bun joc pentru PC, cât şi pentru jocul care creează cea mai mare dependenţă, în cadrul galei Game Awards din 2005, la un an de la lansare.
Printre jocurile care creează dependenţă se numără şi cele dedicate sportului. Seria “FIFA” nu face excepţie, mai ales odată cu lansarea celei mai recente versiuni – FIFA 11. În top se regăsesc şi jocuri extrem de complexe (din clasa strategic life-simulation) precum “The Sims“, producţii din genul First Person Shooter (în care singurele părţi vizibile ale personajului sunt mânile, care ţin strâns o armă) – “Call of Duty” şi “Halo” -, dar şi producţii simple şi aproape neschimbate (“Tetris” sau “Solitaire”).
Ovidiu Adam
Campania verticalnews:
- Super Mario nu avea bani de chirie, Pac-Man – inspirat dintr-o felie de pizza
- Partea întunecată a jocurilor video: crime, violuri şi torturarea evreilor
"
Mircea Badea are succes pe Facebook, deşi nu are cont pe reţeaua de socializare
“Azi am fost la Neatza întrucât se făcură trei ani de formula Răzvan şi Dani. M-am întâlnit acolo cu alde Brenciu care mi-a zis că sunt foarte performant pe Facebook şi că vrea şi el să fie la fel. Perfect, doar ca eu nu am cont pe Facebook. Ăia care se dau drept mine acolo nu sunt eu. Ce e de făcut? Sau mai bine să nu fac nimic de vreme ce sunt numărul unu? (aşa am înţeles)”, mărturiseşte Badea pe blog.
"Bogdan Naumovici, cel mai vizibil în social media
ZeList a măsurat vizibilitatea publicitarilor în social-media românească in perioada ianuarie 2010 – ianuarie 2011. Au fost selectaţi 23 dintre cei mai influenţi publicitari, cu intensă activitate în industria publicităţii din România, scrie Manafu.Bogdan Naumovici e primul în top, urmat de Aneta Bogdan şi Bogdan Enoiu.
"Voma şi inconştienţa artei
El este cunoscut pentru lucrări cel puţin pe "originale" cu vărsături, defecaţie sau acte sexuale. "Artistul" contemporan Martin Creed a castigat premiul Turner in 2001, şi este întotdeauna gata să ne surprindă. Ultima sa creaţie este un cântec intitulat: gândire / nu gândesc. Gandeste-te / Să nu crezi. Decriptarea titlului de artist: " de cele mai multe ori eu nu sunt conştient de ceea ce fac. Dar pentru un timp, mă simt conştient".
Vezi şi filmuleţul de mai jos:
Il est connu pour des œuvres pour le moins originales sur les vomissements, la défécation ou les relations sexuelles... L'artiste contemporain anglais, Martin Creed, lauréat du Turner Prize en 2001, est toujours prêt à nous surprendre. Sa dernière création est une chanson intitulée : Thinking/Not Thinking. Penser/Ne pas penser. Décryptage par l'artiste : « La plupart du temps, je ne suis pas conscient de ce que je fais. Mais pendant un certain temps, j'ai l'impression d'être conscient. J'ai l'impression que c'est à ce moment que je pense alors que le res... fr.euronews.net | Views: 4 0 ratings | |
Time: 02:55 | More in Shows |
Cum arată grila B1 TV? Structura programelor, așa cum a fost aprobată azi de CNA
Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat în şedinţa de astăzi noua grila de programe a postului B1 TV. Proiectul de relansare al postului mizează pe un format de tip infotainment, după cum se arată în dosarul depus la CNA de reprezentanţii B1 TV.
În grilă figurează emisiuni precum CancanTV, Capital TV și Duminica în familie (program pentru care postul o dorește pe Mihaela Rădulescu).
Emisiuni de acum ale B1 TV, precum Interviurile 2+1, au fost împinse în weeekend. În program rămâne și Codul lui Oreste. Noaptea va fi retransmis postul Fashion TV.
Relansarea postului a fost anunţată încă din luna noiembrie 2010, când Sorin Oancea şi-a dat demisia din trustul Intact şi a venit la conducerea B1 TV.
Cum îşi descrie B1 TV conceptul editorial de relansare, în dosarul depus la CNA?
“Conceptul de relansare mizează pe un format de tip infotainment, informaţie esenţială şi divertisment, dar cu o abordare relaxată, neîncrâncenată şi, mai presus de toate, echidistantă şi din acest punct de vedere diferită de ce se întâmplă în acest moment pe piaţa de televiziune din România.”
Una dintre noutăţile proiectului editorial al B1 TV este faptul că din cele 24 de ore de emisie 6 ore pe zi sunt reprezentate de reluări ale programelor proprii sau retransmisii de pe canalul Fashion TV.
Care este publicul ţintă?
Publicul vizat este format din persoane cu vârste cuprinse între 28 şi 54 de ani, din mediul urban.
Iată cum arată structura grilei de programe:
- 36% emisiuni de informare
- 37% programe de divertisment şi de lifestyle (seara în timpul săptămânii şi în weekend)
- producţie proprie 75,60
- producţie românească 78% din totalul timpului de emisie
- 20,8% programe retransmise (Fashion TV)
- 1,8 % programe educative, culturale şi religioase
- filme 2, 1% ( inainte era 14,4 %)
Emisiuni difuzate de luni până vineri
- Ştirile B1TV – magazin matinal (7.00 -10.00)
- Viaţa e frumoasă (10.00-12.00)
- Ştirile B1TV (12.00 -13.00)
- Talk Show actualitate (13.00 – 14.00)
- Talk Show actualitate (14.00 – 15.00)
- Ştirile B1TV (15.00 – 16.00)
- Talk Show actualitate (16.00 – 17.00)
- Capital TV (17.00 – 18.00)
- Ştirile B1 TV (18.00 – 18.30)
- CanCan TV – celebrity news (18.30 – 20.00)
- Ştirile B1 TV (20.00 -21.00)
- Evenimentele Zilei (21.00 – 23.00)
- Late Night Show / Film românesc (23.00 -1.00)
- Reluări şi retransmisie Fashion TV ( 1.00 – 7.00)
Emisiuni Sâmbăta
- Ştirile B1 TV – magazin matinal ( 7.00 – 10.00)
- Puterea exemplului (10.00 – 11.00)
- La limită - magazin auto (11.00 – 12.00)
- Destinaţii la cheie (12.00 – 13.00)
- Stil de viaţă sănătos. Tainele sănătăţii (13.00 – 14.00)
- 360 grade – magazin ezo (14.00 – 15.00)
- Pasul Fortunei – magazin astrologic (15.00 – 18.00)
- Ştirile B1TV (18.00 – 19.00)
- Lumea în 10.000 de minute – documentar ( 19.00 – 20.00)
- Ştirile B1 TV (20.00 – 21.00)
- Show – divertisment / film eveniment (21.00 – 24.00)
- Reluări (24.00 -1.00)
- Retransmisie Fashion TV (1.00 – 7.00)
Program Duminică
- Ştirile B1TV – magazin matinal (7.00 -10.00)
- 2+1 interviuri (10.00 – 12.00)
- Săptămâna mondenă (12.00 – 13.00)
- Producătorii merg. Vedetele se întreabă ( 13.00 – 14.00)
- Duminica în familie (14.00 – 18.00)
- Ştirile B1 TV ( 18.00 – 18.30)
- Codul lui Oreste (18.30 – 20.00)
- Ştirile B1 TV (20.00 -21.00)
- Filmul săptămânii (21.00 – 23.00)
- Condamnaţii – reportaje ( 23.00 – 24.00)
- Cinemas – magazin cinema ( 24.00 – 1.00)
- Reluări şi preluări Fashion TV ( 1.00 – 7.00)
Citeşte şi:
"Dragoș Stanca a preluat vânzările a zece site-uri Intact
Q2M, companie deținută de Dragoș Stanca (ex F5 Realitatea Cațavencu), a preluat spre vânzare zece site-uri din portofoliul Intact Media Group.
Site-urile pe care le va vinde Q2M sunt a1.ro, antena3.ro, antena2.tv, antenai.ro, euforia.tv, financiarul.com, sfin.ro, myconfidential.ro, totulredus.ro și vdtonline.ro.Înțelegerea nu include site-urile gsp.ro și jurnalul.ro.
Cum se vor “înțelege” cele două site-uri de știri concurente din portofoliul Q2M, realitatea.net și antena3.ro?
Dragoș Stanca, pentru paginademedia.ro:
“Principala muțumire pe care o am legată de acest contract este că managementul celor două grupuri, Intact și Realitatea Cațavencu a înțeles că, dincolo de orgolii, piața de online are anumite specificități. Punerea în comun a unor site-uri de același profil în condițiile actuale de piață reprezintă un avantaj competitiv, pentru că vom putea vinde clienților pachete integrate.”
Sunt ținte clare în materie de încasări?
“Există obiective clare pe fiecare categorie în parte. E un target ambițios, dar considerăm că îl putem atinge.”
De ce lipsesc site-uri precum jurnalul.ro, topgear.ro și radiozu.ro?
“Continuăm discuțiile și cu alte site-uri din grup, dar și din piață și sperăm să ne lărgim portofoliul.”
Din comunicatul de presă:
"“Intact Interactive – compania new media a Intact Media Group – şi Q2M au ajuns astăzi la un acord privind vânzarea spaţiilor publicitare ale site-urilor a1.ro, antena3.ro, antena2.tv, antenai.ro, euforia.tv, financiarul.com, sfin.ro, myconfidential.ro, totulredus.ro şi vdtonline.ro.”
“Din punct de vedere cantitativ, portofoliul actual Q2M numără, astfel, 54 de site-uri, între care 25 măsurate de SATI, adică un trafic lunar de peste 9 milioane de clienţi unici însumaţi.”
“Q2M este o companie de vânzări, marketing, PR şi comunicare online, formată la sfârşitul anului 2010 prin achiziţia de către Global Digital Invest şi management buyout a F5 X-Media, structura de vânzari interactive şi proiecte cross-media a F5 Webcorp [parte a grupului Realitatea-Caţavencu]. Q2M oferă servicii complete de strategie şi management al campaniilor digitale, vânzari [brokeraj] de spaţii publicitare şi soluţii tehnice de maximizare a veniturilor din online fiind, totodată, organizatorul RoNewMedia.”
OTV cap de listă la amenzi
-
Comunicate de presă"
Memorialul Durerii (DVD IV/X, partea 1). Deportarea
Memorialul Durerii, (DVD IV/X, partea 1). Episodul "Deportarea" Regizor / Realizator: Lucia Hossu Longin / Televiziunea Română Memorialul Durerii este un serial documentar de televiziune care prezintă persecuţia, închisorile, lagărele de muncă forţată, securitatea din perioada comunistă în România. Pentru „Memorialul durerii" au fost filmate peste 100.000 de minute cu supravietuiţori ai închisorilor comuniste. Memorialul Durerii (The Memorial of Suffering) is a Romanian Television documentary series about persecution, the labor camp system, anti-communist resistance and the secret police in communist Romania. It started airing in 1991. The main producer is Lucia Hossu-Longin. | Views: 1 0 ratings | |
Time: 01:39:39 | More in Education |
Peste 1000 de voluntari traduc simultan mesajele protestatarilor egipteni si a sustinatorilor din afara Egiptului
Google Art Project: 1000 de mari picturi ale lumii on line în detaliu
Google a lansat marti un nou serviciu care permite internautilor sa viziteze virtual cele mai importante muzee ale lumii si sa analizeze in detaliu peste 1000 de picturi valoroase, dintre care 17 la o rezolutie de sapte gigapixeli fiecare (7000 de megapixeli). Palatul Versailles, Muzeul Ermitaj si Ney York Metropolitan Museum of Modern Art (MoMA) sunt doar cateva dintre muzeele incluse in serviciul Google Art Project.
Compania americana lucreaza de un an si jumatate la acest proiect, timp in care a implementat tehnologia StreetView pentru interiorul cladirilor, oferind astfel un tur complet oricarui utilizator de internet. Proiectul poate fi accesat aici.
HBO a dat startul „Concursului Național de Scenarii”
AUDIENȚE: Kanal D urcă seara în top 3. 10TV-ul lui Radu Moraru apare în măsurători.
Audiențele lunii ianuarie arată schimbări interesante seara, în intervalul de maximă audiență (Prime Time). În prima lună a lui 2011, Kanal D este pe locul trei în Prime Time, înainte de TVR 1 și de Antena 3. Tot în ianuarie, Realitatea TV alunecă seara pe locul opt în top.
Cazul de la Cernavodă i-a dat combustibil lui Dan Diaconescu, iar OTV ajunge iar în top 10.
În topuri apare, modest, și 10 TV, postul condus de Radu Moraru. Cu ce cifre, în continuare:
Datele de audiență ale anului trecut, dar și alte cifre, în secțiunea Audiențe TV de pe paginademedia.ro, relansată într-o nouă formă, AICI.Câteva concluzii din analiza datelor de audiență din ianuarie:
După media în PRIME TIME (intervalul de maximă audiență):
- Pro TV, cel mai urmărit post TV seara (939.000 de telespectatori) este la distanță de aproape 400.000 de telespectatori de Antena 1.
- Kanal D completează podiumul. Postul turcilor de la Dogan a avut în Prime Time, în ianuarie, o medie de 336.000 de telespectatori.
- Antena 3 este, cu aproape 300.000 de telespectatori, pe locul 5 în top. Realitatea TV a fost urmărită de 234.000 de persoane, fiind pe locul opt.
- Crima de la Cernavodă a ținut serile pe OTV, astfel că postul lui Dan Diaconescu a ajuns în ianuarie la o medie de 192.000 de telespectatori.
- 10TV, postul lui Radu Moraru, apare în datele de audiență cu performanțe modeste. Canalul are seara o medie de 29.000 de telespectatori pe minut, fiind pe locul 25, după Favorit TV și Eurosport, dar înainte AXN și Taraf TV.
După MEDIA PE ZI:
- Media pe zi oferă un alt clasament. Pro TV și Antena 1 rămân pe primele locuri, la o diferență mai mică decât seara: 410.000 de telespectatori are Pro și 282.000 Antena 1. Următoarele poziții sunt diferite.
- Realitatea TV este pe locul 3 după media pe zi, cu 164.000 de telespectatori. Antena 3 este pe locul 5 după media pe zi, cu 151.000 de persoane.
- Postul public TVR 1 este, după media pezi, pe locul șase.
- 10TV este aproape invizibil după media pe zi. Postul RCS are 11.000 de telespectatori. Este pe Locul 33, între N24 și UTV.
Audiența posturilor TV în lunile Decembrie 2010 și Ianuarie 2011 în mediul urban, după media în PRIME TIME:
DECEMBRIE | Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00) | IANUARIE | Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mii persoane | Rtg% | Mii persoane | Rtg% | ||||
1 | Pro TV | 941 | 8.2 | Pro TV | 939 | 8.2 | |
2 | Antena 1 | 557 | 4.9 | Antena 1 | 562 | 4.9 | |
3 | TVR 1 | 301 | 2.6 | Kanal D | 336 | 2.9 | |
4 | Kanal D | 258 | 2.2 | TVR 1 | 297 | 2.6 | |
5 | Prima TV | 257 | 2.2 | Antena 3 | 293 | 2.6 | |
6 | Antena 3 | 236 | 2.1 | Prima TV | 268 | 2.3 | |
7 | Acasa | 228 | 2 | Acasa | 244 | 2.1 | |
8 | Realitatea TV | 203 | 1.8 | Realitatea TV | 234 | 2.1 | |
9 | National TV | 162 | 1.4 | OTV | 192 | 1.7 | |
10 | Disney | 104 | 0.9 | National TV | 173 | 1.5 | |
11 | TVR 2 | 102 | 0.9 | Disney | 121 | 1.1 | |
12 | OTV | 99 | 0.9 | Antena 2 | 106 | 0.9 | |
13 | Antena 2 | 97 | 0.8 | TVR 2 | 88 | 0.8 | |
14 | ETNO | 79 | 0.7 | ETNO | 61 | 0.5 | |
15 | Sport.ro | 62 | 0.5 | Cartoon Network | 57 | 0.5 | |
16 | Cartoon Network | 52 | 0.5 | B1TV | 55 | 0.5 | |
17 | Pro Cinema | 46 | 0.4 | Sport.ro | 53 | 0.5 | |
18 | Favorit TV | 43 | 0.4 | Pro Cinema | 48 | 0.4 | |
19 | B1TV | 42 | 0.4 | Euforia | 39 | 0.3 | |
20 | Euforia | 39 | 0.3 | Discovery | 33 | 0.3 | |
21 | Discovery | 34 | 0.3 | Minimax/A+ | 33 | 0.3 | |
22 | AXN | 33 | 0.3 | Diva Universal | 32 | 0.3 | |
23 | Taraf TV | 33 | 0.3 | Favorit TV | 30 | 0.3 | |
24 | Diva Universal | 32 | 0.3 | Eurosport | 29 | 0.3 | |
25 | DigiSport | 31 | 0.3 | 10 TV | 29 | 0.3 | |
26 | National Geographic | 25 | 0.2 | AXN | 28 | 0.2 | |
27 | TVR 3 | 24 | 0.2 | Taraf TV | 27 | 0.2 | |
28 | Eurosport | 22 | 0.2 | gspTV | 27 | 0.2 | |
29 | Romantica | 22 | 0.2 | DigiSport | 26 | 0.2 | |
30 | gspTV | 22 | 0.2 | N24 PLUS | 25 | 0.2 | |
31 | N24 PLUS | 21 | 0.2 | National Geographic | 24 | 0.2 | |
32 | 10 TV | 20 | 0.2 | Romantica | 20 | 0.2 | |
33 | Kiss TV | 16 | 0.1 | TVR 3 | 19 | 0.2 | |
34 | Animal Planet | 15 | 0.1 | Kiss TV | 17 | 0.2 | |
35 | MTV Ro | 11 | 0.1 | Animal Planet | 16 | 0.1 | |
36 | MGM | 11 | 0.1 | Universal Channel | 13 | 0.1 | |
37 | TCM | 11 | 0.1 | TV Neptun | 12 | 0.1 | |
38 | U TV | 10 | 0.1 | AXN Crime | 12 | 0.1 | |
39 | Movies 24 | 9 | 0.1 | EuroSport 2 | 12 | 0.1 | |
40 | EuroSport 2 | 6 | 0.1 | TVR Cultural | 11 | 0.1 | |
41 | Mynele TV | 5 | 0 | U TV | 11 | 0.1 | |
42 | Music Channel | 4 | 0 | MGM | 11 | 0.1 | |
43 | Dolce Sport | 4 | 0 | DigiSport+ | 11 | 0.1 | |
44 | VH1 | 3 | 0 | TCM | 11 | 0.1 | |
45 | Sport 1 | 2 | 0 | MTV Ro | 10 | 0.1 |
Audiența posturilor TV în lunile Decembrie 2010 și Ianuarie 2011 în mediul urban, după MEDIA PE ZI:
DECEMBRIE | Media pe zi | IANUARIE | Media pe zi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mii persoane | Rtg% | Mii persoane | Rtg% | ||||
1 | Pro TV | 407 | 3.6 | Pro TV | 410 | 3.6 | |
2 | Antena 1 | 269 | 2.3 | Antena 1 | 282 | 2.5 | |
3 | Realitatea TV | 142 | 1.2 | Realitatea TV | 164 | 1.4 | |
4 | Antena 3 | 129 | 1.1 | Kanal D | 157 | 1.4 | |
5 | Kanal D | 124 | 1.1 | Antena 3 | 151 | 1.3 | |
6 | TVR 1 | 119 | 1 | TVR 1 | 117 | 1.0 | |
7 | Prima TV | 105 | 0.9 | Acasa | 110 | 1.0 | |
8 | Acasa | 100 | 0.9 | Prima TV | 101 | 0.9 | |
9 | Disney | 70 | 0.6 | OTV | 84 | 0.7 | |
10 | National TV | 70 | 0.6 | Disney | 76 | 0.7 | |
11 | TVR 2 | 53 | 0.5 | National TV | 68 | 0.6 | |
12 | OTV | 53 | 0.5 | TVR 2 | 47 | 0.4 | |
13 | ETNO | 52 | 0.5 | Cartoon Network | 45 | 0.4 | |
14 | Cartoon Network | 45 | 0.4 | Minimax/A+ | 40 | 0.4 | |
15 | Sport.ro | 37 | 0.3 | Antena 2 | 39 | 0.3 | |
16 | Antena 2 | 36 | 0.3 | ETNO | 38 | 0.3 | |
17 | Pro Cinema | 25 | 0.2 | Sport.ro | 34 | 0.3 | |
18 | B1TV | 24 | 0.2 | Eurosport | 26 | 0.2 | |
19 | Taraf TV | 23 | 0.2 | B1TV | 26 | 0.2 | |
20 | Diva Universal | 20 | 0.2 | Pro Cinema | 25 | 0.2 | |
21 | Discovery | 19 | 0.2 | Discovery | 22 | 0.2 | |
22 | Favorit TV | 19 | 0.2 | Taraf TV | 21 | 0.2 | |
23 | National Geographic | 17 | 0.2 | Diva Universal | 19 | 0.2 | |
24 | AXN | 16 | 0.1 | Euforia | 18 | 0.2 | |
25 | Euforia | 16 | 0.1 | National Geographic | 17 | 0.2 | |
26 | Kiss TV | 13 | 0.1 | Favorit TV | 16 | 0.1 | |
27 | Eurosport | 13 | 0.1 | AXN | 16 | 0.1 | |
28 | gspTV | 13 | 0.1 | gspTV | 14 | 0.1 | |
29 | DigiSport | 12 | 0.1 | Kiss TV | 13 | 0.1 | |
30 | Animal Planet | 11 | 0.1 | Animal Planet | 12 | 0.1 | |
31 | TVR 3 | 11 | 0.1 | DigiSport | 12 | 0.1 | |
32 | MTV Ro | 9 | 0.1 | N24 PLUS | 11 | 0.1 | |
33 | N24 PLUS | 9 | 0.1 | 10 TV | 11 | 0.1 | |
34 | U TV | 9 | 0.1 | U TV | 10 | 0.1 | |
35 | TCM | 9 | 0.1 | TCM | 10 | 0.1 | |
36 | Romantica | 8 | 0.1 | TVR 3 | 10 | 0.1 | |
37 | MGM | 8 | 0.1 | MTV Ro | 9 | 0.1 | |
38 | 10 TV | 7 | 0.1 | Universal Channel | 9 | 0.1 | |
39 | Mynele TV | 5 | 0 | Romantica | 8 | 0.1 | |
40 | Movies 24 | 5 | 0 | MGM | 8 | 0.1 | |
41 | EuroSport 2 | 4 | 0 | EuroSport 2 | 8 | 0.1 | |
42 | Music Channel | 3 | 0 | TVR Cultural | 7 | 0.1 | |
43 | VH1 | 3 | 0 | Mynele TV | 7 | 0.1 | |
44 | Dolce Sport | 2 | 0 | Movies 24 | 6 | 0.1 | |
45 | Sport 1 | 1 | 0 | Zone Reality | 6 | 0.1 |
Datele de audiență ale anului trecut, dar și alte cifre, în secțiunea Audiențe TV de pe paginademedia.ro, relansată într-o nouă formă, AICI."
Lazarus a primit acordul CNA pentru grila provizorie
Luis Lazarus a primit în sfârşit aprobarea CNA pentru grila provizorie a postului Zeus TV. Fostul prezentator de la Kanal D a venit astăzi pentru a cincea oară în faţa membrilor CNA.
“De câte ori aţi avut sugestii eu le-am luat în considerare şi am opreat modificările necesare, mai ales că sugestiile au fost diferite de la o şedinţă la alta. Aş fi preferat să le primesc pe toate la pachet”, a spus Luis Lazarus în faţa forului audiovizual.
Lazarus a spus că intenţionează să lanseze grila provizorie, începând din 1 martie, iar pe cea definitivă din 1 aprilie. Patronul Zeus TV a precizat că aceste termene sunt condiţionate de semnarea mai multor contracte cu reţelele de cablu.
Luis Lazarus a spus că, în prezent, este în negocieri avansate cu operatorul DIGI (RCS&RDS) şi că mai lipseşte doar să semneze contractul.
Cum arată grila provizorie a postului?
- Patru ore de teleshoping , începând cu ora 8.00.
- Şase emisiuni cu caracter informativ, educaţional, cultural, social şi sportiv: Consecinţele Trădării, Spartanii, Lux Design, Eco TV, Autorun, Viaţa la zi.
- O emisiune de muzică: Cântec, joc şi voie bună (difuzată în week-end).
- Emisiunea de talk-show Luis Lazarus Live (de 3 ore) a fost împărţită în două tronsoane, între orele 20.30 -22.30 şi 23.00-00.30. În pauza de jumătate de oră a fost inserat un grupaj informativ de 18 minute şi un calup publicitar de 12 minute.
Din şedinţa de astăzi?
Christian Mititelu (membru CNA): De ce nu porniţi cu grila finală?
Luis Lazarus:
“Din motive obiective, financiare, de factor uman, dar şi de dispersie pe cablu şi satelit, trecerea este un pas care va fi făcut ulterior. Avem probleme cu companiile de cablu. Intrarea pe grila definitivă ar însemna costuri mult mai mari, iar pentru început nu am dispersia necesară, ceea ce înseamnă că nu este rentabil.
În acest sens, pentru a emite o grilă de programe cât mai completă, am introdus cele şase emisiuni menţionate mai sus, iar în ceea ce priveşte talk show-ul Luis Lazarus Live, acesta a fost fragmentat prin introducerea unor buletine de ştiri.”
Christian Mititelu Ce ne puteţi spune despre emisinea Monden din grila provizorie?
Lazarus:
“O asemenea emisiunea, în contextual actual, îmi aduce audienţă, dar asta nu înseamnă că voi încălca legea audiovizuală pentru că nu am niciun interes să îmi bat singur cuie în talpă. Deocamdată nu am audienţa necesară care să-mi permită să spun “am audienţa asta, deci îmi permit să plătesc amenzi”, cum spun alte posturi.”
Christian Mititelu:
“În momentul de faţă sunt prea multe televizini care fac cam acelaşi lucru, aceeasi sărăcie de idei. Am dat licenţe unor posturi asemănătoare, iar acum sunt în mare dificultate pentru că nu au găsit operatori de cablu care să vrea să le difuzeze. Riscul e ca aceste televiziuni să facă emisiuni deocheate ca să atragă publicul şi apoi cu audienţa făcută să-i convingă pe cablişti să-i preia.”
Lazarus:
“Eu sunt cel care se opune acestor practici. Tot discursul meu este pentru a le elimna pe aceste personaje care n-au ce căuta în spaţiul public. Mi-am făcut o megalistă care acum apar pe multe posturi şi pe care eu nu am să le invit în emisiunile acestui post, în ideea că dacă nu apar vor muri mai repede din spaţiul public. Nu suntem interesaţi să facem o televiziune tabloidă, ci cu unele accente tebloide.”
"“Vom avea şi emisiuni despre teatru, cinematografie şi pictură. Chiar şi grila provizorie va conţine două programe de acest gen. În emisiunea despre pictură vom încerca în termini cât mai simpli să le explicăm oamenilor ce înseamnă pictura. De exemplu, de ce Monet este reprezentantul impresionismului.”
Florin Piersic şi Steaua Celebrităţii
Îndrăgitul actor Florin Piersic a primit o stea pe Walk of Fame-ul bucureştean, o alee a celebrităţilor autohtone inaugurată ieri, în Piaţa Timpului. Mai mulţi artişti români consacraţi vor fi omagiaţi pentru carierele lor de excepţie, după modelul celebrului bulevard Walk Of Fame din Los Angeles.
Mai multe posturi TV au fost amendate pentru depăşirea spaţiului de publicitate
Reţeaua internaţională de şcoli “aces” dă startul unui nou concurs de proiecte
Televiziunea Dolce Info, deţinută de Romtelecom, a primit licenţă audiovizuală de la CNA
1 februarie: Românii au talent din 18 februarie. De astăzi emite Music FM
Românii au talent, show-ul care a revoluţionat industria divertismentului, debutează luna aceasta la Pro TV aducându-i în casele românilor pe cei mai înzestraţi dintre compatrioţi. Miza: celebritatea şi premiul cel mare, de 120.000 de euro. Postul din Pache Protopopescu va începe să difuzeze celebra emisiune începând din 18 februarie, de la ora 20.30.
„Românii au talent” – Când începe cel mai aşteptat show al anului
Postul de radio Music FM se lansează astăzi, pe frecvenţa 103.8 FM, cu invitaţi speciali precum Andreea Esca, Bebe Cotimanis, Andi Moisescu şi Paula Seling, anunţă Mediafax şi HotNews. Postul difuzează hituri lansate în ultimii 30 de ani şi se adresează unui public format din femei şi bărbaţi cu vârste între 30 şi 50 de ani.
Mai multe ONG-uri au adresat, vineri, redactorilor-şefi de la România liberă, respectiv Capital două scrisori deschise în care semnalează dispariţia de pe site-urile acestor publicaţii a unor articole referitoare la Roşia Montană. Semnatarii scrisorilor se întreabă dacă nu cumva este vorba despre acte de “cenzură economică”.
Contactaţi de HotNews.ro, Dan Turturică, redactor-şef România liberă, şi Iulian Bortoş, redactor-şef Capital, nu au comentat pe marginea acestui subiect. Una dintre organizaţiile semnatare, Agenţia de Monitorizare a Presei-ActiveWatch, postează, luni, pe blogul sau un mesaj din partea României libere, în care se arată că “nu poate fi vorba de ‘intervenţii brutale în activitatea editorială a ziarului’, după cum le-aţi catalogat.”
Mai multe ONG-uri întreabă: cenzură la România liberă şi Capital, pe temă Roşia Montană? România liberă: Singurele intervenţii se înscriu în normele codului deontologic
Adevărul Holding lansează Adevărul Europa, primul birou editorial românesc permanent la Bruxelles. Publicaţia urmează modelul unor grupuri de presă europene precum BBC şi Frankfurter Allgemeine Zeitungm scrie Wall-Street.ro. Biroul editorial Adevărul s-a deschis, practic, la 1 decembrie 2010, materialele de la Bruxelles fiind publicate în paginile ziarului Adevărul. “Prin deschiderea redacţiei de la Bruxelles, Adevărul Holding oferă cititorilor săi şi perspectiva europeană asupra evenimentelor. Este un pas necesar şi obligatoriu pentru un grup de media care vrea să îşi informeze corect cititorii”, afirmă Peter Imre, directorul general Adevărul Holding.
Adevărul îşi deschide birou editorial la Bruxelles
În urma unui pitch organizat la finalul anului trecut, compania Ogilvy a fost aleasă pentru realizarea proiectului de comunicare „Redescoperim energia” al GDF SUEZ Energy România, notează Financiarul şi IAA.ro. Campania integrată de comunicare are drept obiective creşterea notorietăţii ofertelor companiei şi consolidarea imaginii acesteia în România, cu focus pe apartenenţa la un grup energetic de talie mondială şi impactul pe care produsele şi serviciile companiei îl au asupra vieţii cotidiene a clienţilor săi.
În urma unei licitaţii organizate la sfârşitul anului trecut, Lowe&Partners va oferi întreg spectrul de servicii pentru toate brandurile OTC din portofoliul Johnson&Johnson, notează Financiarul, Wall-Street.ro şi HotNews. Din luna decembrie 2010, Lowe a demarat primele proiecte pentru cinci din cele 10 produse din categoria OTC ale producătorului de farmaceutice şi produse de îngrijire personală. Printre serviciile pe care agenţia le oferă se număra planificare strategică, creaţie, BTL, ATL şi online.
Spre finalul “celui mai dur an”, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group România, spune că a reuşit să restabilească echilibrul în compania pe care o conduce şi păşeşte în noul an cu forţe proaspete, planuri de creştere în domeniul digital şi posibile achiziţii. Per total, cifra de afaceri a grupului Ogilvy România a scăzut în 2010 cu circa 15% faţă de anul anterior. Potrivit şefei grupului, scăderea a fost mai mică decât cea a pieţei de media, rezultând într-o uşoară creştere a cotei de piaţă. Profitul a fost unul “decent”, chiar dacă obţinut cu mai mare gretutate decât în 2009, scrie Wall-Street.ro.
Manuela Necula, Ogilvy: 2011 e anul în care industria de comunicare trebuie să-şi recapete coloana vertebrală
Agenţia de branding Grapefruit, unul dintre principalii jucători pe piaţa de profil, ţinteşte majorarea cifrei de afaceri până la 1 milion de euro în 2011, în creştere cu circa 70%, conform oficialilor companiei, care nu se bazează însă pe evoluţia pozitivă a economiei pentru a-şi atinge obiectivul. Anul trecut, business-ul agenţiei a scăzut cu circa 15%, până la 585.000 de euro. “Pentru 2011, ne propunem o ţintă apropiată de 1 milion de euro la care vom ajunge prin creşterea echipei şi diversificarea serviciilor oferite, în contextul în care nu ne aşteptăm la un reviriment economic”, a explicat într-un interviu pentru DailyBusiness.ro Ştefan Liute, directorul de strategie al Grapefruit.
Agenţia de branding Grapefruit vrea o creştere de 70% în 2011, deşi nu crede în revenirea economiei
RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori telecom locali, a lansat în luna ianuarie în aproximativ 10 oraşe, printre care şi Bucureşti, servicii de televiziune prin internet (IPTV), intrând astfel în competiţie cu Romtelecom, singura companie care mai oferea la nivel naţional acest tip de servicii, scrie Ziarul Financiar.
RCS&RDS iese la atac şi cu o platformă IPTV
Săptămâna trecută, bestadsontv.com a clasat între primele şase cele mai bune proiecte interactive din lume “scrie pe cer”, o campanie realizată de Orange România în colaborare cu Senior Interactive, scrie IAA.ro. Proiectul “scrie pe cer” a fost lansat în ajun de sărbători, pentru ca oricine să poată posta urări inedite, direct pe cer. Mii de oameni au scris atunci familiei şi prietenilor tot felul de mesaje. Proiectul “scrie pe cer” este un serviciu inovator de messaging care foloseşte o tehnologie de ultimă generaţie: augmented reality. Utilizatorii din orice reţea de telefonie mobila îl pot accesa, intrand pe scriepecer.ro.
Best Interactive of the Week vine de la Orange şi Senior Interactive
Agenţia Ogilvy&Mather, sub umbrela grupului de comunicare WPP, urmează să-şi crească participaţia în cadrul Ogilvy din Africa de Sud de la 49,9% la 59%, subiect supus Comisiei de reglementare, scrie Financiarul, care citează brandrepublic.com. Pe 26 ianuarie WPP a fost de acord să cumpere 50% din acţiunile Mindshare Africa de Sud de la Ogilvy SA, participaţia sa în cadrul agenţiei media ajungând la aproximativ 70%.
Grupul WPP se consolidează în Africa de Sud
Şase jurnalişti de la canalul de limbă engleză al postului Al-Jazeera au fost arestaţi luni, pentru scurt timp, la Cairo, a doua zi după ce activitatea postului de televiziune a fost suspendată în Egipt, scrie Mediafax. La scurt timp după ce au fost reţinuţi, cei şase ziarişti au fost eliberaţi, însă echipamentul lor video a fost confiscat.
Şase jurnalişti de la Al-Jazeera, arestaţi pentru scurt timp în Egipt
Grupul francez Lagardere a ajuns, luni, la un acord cu publisherul american Hearst prin care va vinde acestuia peste 100 de titluri din portofoliul său internaţional de reviste, pentru 651 milioane de euro, notează HotNews şi DailyBusiness.ro, care citează Reuters. AFP scrie că este vorba despre publicaţiile din SUA, Rusia, Ucraina, Italia, Spania, Marea Britanie, China, Japonia, Olanda, Republică Cehă, Hong Kong, Mexic, Taiwan, Canada şi Germania şi că printre titlurile vândute se număra şi ediţiile locale din aceste ţări ale revistei Elle, brand pe care Lagardere îl va deţine în continuare.
Segmentul presei scrise din SUA a început să dea semne de redresare, anul tre¬cut fiind închise „doar” 151 de ziare, faţă de peste 300 de titluri câte au fost nevoite să părăsească piaţa în 2009, scrie Financiarul, care citează studiul „State of Media 2011”, produs de compania Vocus Inc. Dintre titlurile de presă scrisă care au dispărut de pe piaţă anul trecut, 109 erau publicaţii saptămânale, 12 lunare şi doar 6 erau cotidiene.
„Doar” 151 de ziare închise în SUA, anul trecut. Presa pare că îşi revine
În primul număr al revistei din acest an, au apărut două execuţii din cadrul campaniei Skin Sensations, realizată pentru Fenistil, astfel încât agenţia din România devine are cele mai multe lucrări prezentate în Lurzer’s Archive, scrie IAA.ro. Saatchi & Saatchi este prezentă pentru a doua oară consecutiv în Luerzer’s Archive, cu lucrările Scratch şi Burn care fac parte din campania Skin Sensations, realizată pentru Lamisil (Novartis). Iar în numărul precedent a fost prezentat spot-ul TV creat pentru Voltaren (Novartis).
Saatchi & Saatchi România are cele mai multe lucrări prezentate în Lürzer’s Archive
"Piaţa de publicitate TV din Marea Britanie va creşte cu 7% în primul trimestru al anului şi cu 6% în aprilie cu ocazia nunţii Prinţului Williams, programată la sfârşitul lunii, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic. În 2010, piaţa de profil s-a majorat cu 13%-14%, cu toate că în luna iunie a anului trecut estimările vizau o creştere de 11,6% până la 3,9 miliarde de euro.
Publicitatea pe TV din Marea Britanie va creşte cu 7% în primele trei luni ale anului
Portofoliu Educațional – evaluare continuă!
Acest portofoliu va fi ca o carte de vizită pentru copil. Din el se va putea afla parcursul educaţional, înclinaţiile copilului sau performanţele lui deosebite. Astfel, părinţii vor avea o imagine de ansamblu despre nivelul copilului, nivelul clasei şi gradul de exigenţă a profesorului."
De ce femeile nu sunt atrase să lucreze pentru Wikipedia?
În 10 ani, enciclopedia Wikipedia a reușit să aibe importante realizări: mai mult de 17 milioane de articole în limba engleză și postări în mai mult de 250 de limbi folosite. Însă, un alt număr reprezintă un obstacol în dezvoltarea enciclopdiei. Potrivit publicației New York Times, sub 15% dintre sutele de mii de contribuitori ai Wikipedia sunt femei.
În urmă cu un an, Wikimedia Foundation, organizația care conduce Wikipedia, a descoperit în urma unui sondaj că 13% dintre contribuitori sunt femei, în timp ce vârsta medie a celor care editează paginile este de 25 de ani.
Cei de la Wikipedia nu stau cu brațele încrucișate. Planul fundației este creșterea participării feminine în realizarea enciclopediei la 25% până în anul 2015. ”Scopul nostru este să ne asigurăm că Wikipedia este pe cât de bună posibil. Fiecare-și aduce aportul la informațiile publicate. De la cei care nu publică, nu putem beneficia de informațiile lor”, spune Sue Gardner, directorul executiv al fundației.
Astfel, multe din lucrurile purtate sau folosite de femei nu au o descriere cât mai completă, întrucât nu sunt adăugate de persoane care cunosc subiectul. Prea puține explicații pentru bărțăriile prieteniei care sunt folosite de adolescente, în schimb curg râuri de cerneală despre soldăței de jucărie sau carduri de basket, folosite de băieți.
Chiar și informațiile despre celebrii pantofi Manolo Blahnik sau Jimmy Choo nu sunt multe. Mâna bărbaților pe Wikipedia se vede și la descrieriile despre seriale dedicate femeilor, respectiv bărbaților. În timp ce ”Totul despre sex” are câte o scurtă introducere despre fiecare parte, uneori o propoziție-două în plus, ”Clanul Soprano” are o descriere consistentă, fiecare parte a serialului având articole explicative.
Maria Dumitran
"