20 iunie: Tatulici: Mihai Cârciog a fost cel mai important fondator de instituţii media: "
Părintele “Evenimentului Zilei“, Mihai Cârciog, a fost înmormântat la Cimitirul “Iancu Nou”, vineri, la ora 12.00. Aşa cum a subliniat Mihai Tatulici, într-un discurs ţinut la înmormântare, Mihai Cârciog a fost cel mai important fondator de instituţii media din istoria României, având la activ peste 60 de titluri de ziare, reviste, radiouri şi televiziuni pe care le-a înfiinţat în Bucureşti, Constanţa şi Timişoara.
“Evenimentul Zilei“, “Expres“,”Expres Magazin“, “Academia Caţavencu“, “Infractorul“, “Cuvantul”, “VIP”, Tele 7abc, Radio 2Mplus, TV89 Timişoara, “Telegraf” sunt doar câteva dintre instituţiile media pe care Mihai Cârciog le-a dăruit românilor.
La înmormântare au participat circa 50 de membrii ai familiei şi prieteni ai lui Mihai Cârciog, scrie EVZ. Toată lumea bună a Bucureştiului, de acum 20 de ani, s-a strâns la Cimitirul “Iancu Nou”.
Înmormântarea lui Mihai Cârciog
Cum s-a făcut vedetă Andreea Marin. De ce presa nu e casă de caritate şi ce înseamnă cultura mondenă. Un specialist în ascensiunea starurilor a explicat pentru EVZ secretele formatului tabloid. Pâine şi circ. O reţetă cu vechi ştate în istorie se aplică şi azi pe piaţa media cu mult succes şi rating ameţitor.
“Producătorii împing din ce în ce mai departe bariera bunului simţ, pe fondul unui Consiliu Naţional al Audiovizualului incapabil să ţină în frâu derapajele acestor programe”, spune Petrișor Obae, redactor Paginademedia.ro.
“Scenele de striptease sunt deja ceva normal, prezenţele topless nu mai şochează pe nimeni, iar ieşirile ţipătoare ale starletelor sau ale cuplurilor proaspăt divorţate sunt la ordinea zilei. Într-o emisiune, «Un show păcătos», o stripteuză topless a încercat în direct un dans lasciv împreună cu Daniela Crudu.
Cadou de ziua cruduţei! Emisiunile tabloide trăiesc într-o simbioză perfectă cu ziarele de profil: show-urile preiau subiectele din ziare, pentru ca a doua zi ceea ce s-a văzut la televizor să fie, la rându-i, subiect de articol. Dacă pentru ziare nu există un for care să tempereze derapajele, în cazul televiziunii CNA ar trebui să tragă de hăţuri”, a declarat pentru EVZ Petrişor Obae, analist media.
Culisele formatului “Sex, şoc, scandal, bălăcăreală”
Loredana, Marius Moga, Smiley şi Horia Brenciu sunt cele patru vedete care vor alcătui juriul show-ului de talente „The Voice/Vocea României”, care va debuta din toamnă, la Pro TV, notează Adevărul și Evenimentul Zilei.
„Intenţia mea este să descopăr o voce mai bună ca a mea. Acesta e mai mult decât un show de talente, e un spectacol în care vocea va vinde. Gras, slab, chel sau cu plete, acel concurent va trebui să ne cucerească din momentul în care îl auzim” , a declarat Horia Brenciu.
Preşedintele belarus Alexandr Lukasenko a acuzat vineri presa că a provocat artificial criza economică pe care o traversează ţara şi a denunţat puterile străine care speră să vadă Belarusul prăbuşindu-se, scrie HotNews, care citează AFP.
“Ziariştii au jucat un rol major în crearea panicii. Destabilizarea pe piaţa consumului a fost creată de mai multe media”, a afirmat el. Dacă aceste lucruri nu s-ar fi întâmplat, “astăzi am fi trăit normal”, a adăugat acesta.
Belarus: Alexandr Lukasenko acuză presa că a provocat artificial criza economică: Această pubelă care se cheamă Internet…
Revista Piaţa Financiară a acordat joi seară, în cadrul Forumului Pieţei Financiare, premiile pentru jurnalism economic “Florin Petria”, scrie Wall-Street.ro. La categoria Macroeconomie premiul a fost acordat Anei Sabiescu ( Wall-Street.ro), la categoria Business premiul a fost acordat Adelinei Mihai (Ziarul Financiar), pentru categoria Asigurări -€“ Ana Răduţă (Business Magazin), pentru categoria Piaţa de capital – Ramona Asiminei (Economic Times.ro) şi pentru categoria Piaţa bancară – Alexandra Popa (Conso.ro).
Premiile pentru jurnalism economic Florin Petria: Wall-Street.ro, câştigător în categoria Macroeconomie
BBC va plăti 100.000 lire sterline pentru ca prezentatorii să arate bine chiar şi la 5 dimineaţa.
Deoarece postul public de televiziune din Marea Britanie se pregăteşte să transmită în format High Definition, orice imperfecţiune în ceea ce priveşte imaginea prezentatorilor trebuie ascunsă,scrie Adevărul, care citează Daily Mail.
BBC va cheltui 100.000 lire sterline pe machiajul prezentatorilor
Primul episod al emisiunii “Top Gear SUA” a fost prezentat sambătă, de la ora 10.00, pe postul Discovery Channel, scrie EVZ. Jeremy Clarckson, Richard Hammond şi James May au devenit unele dintre cel mai cunoscute vedete ale televiziunii britanice datorită emisiunii “Top Gear”, ajunsă deja la al XVI-lea sezon. Chiar dacă nu au reuşit să atingă succesul celor trei prezentatori carismatici, o serie de alte emisiuni asemănătoare au preluat ideea britanicilor şi aduc, într-un show specializat, divertisment, adrenalină şi dinamism.
Discovery difuzează “Top Gear în SUA”, emisiunea care îi are ca prezentatori pe Adam Carrolla, Tanner Foust şi Rutledge Woo.
Top Gear în variantă americană, la Discovery
"