sâmbătă, 10 martie 2012
PAGINA DE EPOCĂ. Femeia, la început de secol XX. “Silicoanele” anilor ’20
PAGINA DE EPOCĂ. Femeia, la început de secol XX. “Silicoanele” anilor ’20: Imagini de tipul “nainte și după folosire” erau folosite și în 1923 pentru a demonstra beneficiile unor produse. Mai exact, a produselor care ajută la mărirea bustului. „Forme pline și frumoase, un bust rotund și voluptos, o figură plăcută și armonioasă câștigă persoane delicate și slabe prin întrebuințarea de Robose scutit prin lege“. Și pentru... mai mult »
Sharon Stone nu a fost niciodată copil!
Sharon Stone nu a fost niciodată copil!: A învăţat să vorbească şi să meargă la zece luni, la vârsta de cinci ani era deja în clasa a doua, la 15 ani era transferata de la liceu, la Edinboro University- Pennsylvania.
EUROVISION 2012 - Românii votează sâmbătă seară piesa care va reprezenta ţara noastră la Baku, în luna mai - VIDEO LIVE
EUROVISION 2012 - Românii votează sâmbătă seară piesa care va reprezenta ţara noastră la Baku, în luna mai - VIDEO LIVE: Publicul român poate vota piesa preferată dintre cele 15 finaliste în selecţia naţională pentru Eurovision 2012 în timpul show-ului difuzat în direct sâmbătă seară.
SUPER FOTO | 200 poze: Ei sunt câştigătorii Miss & Mister Preuniversitaria “Ştefan Luchian”
SUPER FOTO | 200 poze: Ei sunt câştigătorii Miss & Mister Preuniversitaria “Ştefan Luchian”:
Concursul de frumuseţe Miss & Mister Preuniversitaria de la Liceul de Artă “Ştefan Luchian” Botoşani şi-a desemnat, sâmbătă seară, câştigătorii. Juriul a decis ca titlul de Miss Preuniversitaria să revină elevei Ştefana Chelaru, din clasa a XII-a A.
Adolescenta de 19 ani va reprezenta liceul în finala judeţeană din 15 martie, ea urmând să intre în concurs alături de Mircea Rotariu, desemnat Mister Preuniversitaria.
Locul al doilea în concurs a fost ocupat de Denisa Vacariu, iar locul al treilea de Alexandra Paveliuc.
Concursul de frumuseţe Miss & Mister Preuniversitaria de la Liceul de Artă “Ştefan Luchian” Botoşani şi-a desemnat, sâmbătă seară, câştigătorii. Juriul a decis ca titlul de Miss Preuniversitaria să revină elevei Ştefana Chelaru, din clasa a XII-a A.
Adolescenta de 19 ani va reprezenta liceul în finala judeţeană din 15 martie, ea urmând să intre în concurs alături de Mircea Rotariu, desemnat Mister Preuniversitaria.
Locul al doilea în concurs a fost ocupat de Denisa Vacariu, iar locul al treilea de Alexandra Paveliuc.
Galerie foto realizata de Cipo Ciprian.
Model care "arată ca un cadavru!" - FOTO
H&M, criticat pentru modelul cu care a promovat colecţia Marni: "Arată ca un cadavru!" - FOTO: Brandul H&M a fost criticat pentru modelul folosit în campania de promovare a colecţiei Marni, lansată recent în lanţul de magazine, apreciindu-se că aceasta - Aymeline Valade, în vârstă de 26 de ani - este atât de slabă, încât arată "ca un cadavru".
Topul Billboard: Taylor Swift a înregistrat în 2011 în SUA profituri mai mari decât Adele sau Lady Gaga. Ce vedete mai apar în clasament
Topul Billboard: Taylor Swift a înregistrat în 2011 în SUA profituri mai mari decât Adele sau Lady Gaga. Ce vedete mai apar în clasament: Cântăreaţa americană de country Taylor Swift a avut, anul trecut, câştiguri nete de peste 35 de milioane de dolari, în SUA, din vânzări de albume şi din turneu, întrecându-le pe Lady Gaga şi Adele, precum şi trupa U2, potrivit clasamentului Billboard Magazine.
Consumul de televiziune in Romania, prin prisma unui studiu Discovery: 17% din publicul comercial afirma ca postul este singurul motiv pentru care pastreaza abonamentul TV
Consumul de televiziune in Romania, prin prisma unui studiu Discovery: 17% din publicul comercial afirma ca postul este singurul motiv pentru care pastreaza abonamentul TV: 90% dintre participantii la un studiu realizat in Romania de Mercury Research pentru Discovery Channel afirma ca se uita zilnic la televizor, dar 17% sustin ca acest post este singurul motiv pentru care inca mai au TV sau abonament TV. Studiul a urmarit sa evalueze opiniile oamenilor despre influenta televiziunii asupra lor si felul cum privesc telespectatorii postul Discovery. Rezultatele stau la baza unei campanii de marketing pe care acest canal o va lansa luni, numita "Efectul Discovery", si care urmareste sa marcheze 15 ani de cand postul a aparut in Romania.
Opiniile respondentilor despre imaginea canalului ideal de televiziune
Intrebati "care dintre urmatoarele criterii sunt importante pentru dvs. atunci cand alegeti sa urmariti un canal TV?", respondentii au ales:
Opiniile respondentilor despre imaginea canalului ideal de televiziune
Intrebati "care dintre urmatoarele criterii sunt importante pentru dvs. atunci cand alegeti sa urmariti un canal TV?", respondentii au ales:
- 79% - "care ofera multe informatii utile"
- 75% - "care imi largeste aria de cunostinte"
- 62% - "care ma relaxeaza"
- 58% - "care sa ma face sa simt ca petrec timpul cu folos"
- 57% - "captivant"
- 40% - "amuzant"
Abonați-vă la:
Postări (Atom)