miercuri, 4 mai 2011
Care e oferta de joburi sezoniere în străinătate şi ce salarii se câştigă
Cum se face presă în trustul Intact, episodul al doilea
"Irinel Columbeanu ar face orice să o supere pe Monica"
Nea Mitică, în război cu televiziunile.
"Mi-s băiatul de la ţară", la Prima TV
Jurnalista Ana Jităriță, în echipa Rogalski – Grigoriu
Ana Jităriță (ex The Money Channel) intră în echipa agenției de PR Rogalski – Grigoriu.
Începând de luni, ea face parte din echipa care se ocupă de contul UniCredit Țiriac.
"Ana Jităriță (33 de ani) a lucrat în presă din 1998. A început în presa locală, la Monitorul de Vaslui. Au urmat Curentul și Evenimentul zilei, unde a fost șeful secției Economic. În 2008, a plecat la Adevărul Holding, ca șef de secție la secțiunea Viața. Ulterior, a fost realizator la postul de televiziunea The Money Channel.
Oana Zăvoranu şi Pepe divorţează la notar
Surpriza lunii aprilie: DigiSport intră seara în Top 10 televiziuni
Audiența lunii aprilie vine cu surprize din zona televiziunilor de sport. DigiSport, canalul grupului RCS intră seara pe locul 10 în topul posturilor de televiziune.
În intervalul de maximă audiență (Prime Time, orele 19.00-23.00), DigiSport, postul celor de la RCS, a avut în aprilie o audiență aproape dublă față de luna martie, în mediul urban.
Posturile de știri Realitatea TV și Antena 3 au înregistrat în aprilie, seara cele mai mari scăderi de audiență.
Cifrele și mai multe concluzii din analiza datelor de audiență în mediul urban în aprilie, în continuare:
După media în Prime Time (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
După media pe ZI:
- Toate posturile din top 10 au scăderi de audiență după media în Prime Time. Singura excepție este DigiSport. Cu un total de 114.000 de telespectatori după media în timpul serii, postul urcă de pe locul 15 în martie, pe poziția a zecea în aprilie. Audiența DigiSport este aproape dublă în aprilie, față de mai.
- Antena 3 și Realitatea TV înregistrează cele mai mari scăderi după media în intervalul de maximă audiență. Postul de știri din grupul Intact pierde 68.000 de telespectatori și cade de pe locul 6 pe 7. Canalul vândut de Sorin Ovidiu Vîntu lui Elan Schwartzenberg scade cu 67.000 de telespectatori și alunecă de pe 8 pe 9.
- Sport.ro (60.000 de telespectatori media în aprilie), pierde 20.000 de telespectatori față de martie și coboară de pe 13 pe 15. Eurosport, pe locul 28 în martie, câștigă în aprilie 16.000 de telespectatori și urcă pe 20.
- Prima TV urcă pe 4, înaintea Kanal D, iar Acasă TV câștigă un loc.
- Situația este diferită după media audienței pe toată ziua. După media pe zi, DigiSport are un total de 31.000 de telespectatori, un plus de 10.000 față de martie. După media pe zi, postul RCS este pe 18 (creșterea de seară se datorează meciurilor din Liga I). Sport.ro are un minus de 5.000 de telespectatori, dar rămâne pe 14. Eurosport este mult mai jos după media pe zi: locul 22 (și 19.000 de telespectatori).
- Pro TV are o ușoară scădere (8.000 de telespectatori), iar următoarele clasate – Antena 1, Kanal D și Realitatea TV – pierd între 28.000 și 44.000 de telespectatori.
- Antena 3 are în aprilie, după media pe zi, un minus de 29.000 de persoane.
- Celelalte posturi au variații mici – de la câteva mii la până în 20.000 de telespectatori, dar sunt câteva schimbări de top: TVR 1 urcă pe 5, înaintea Antenei 3, Acasă coboar un loc, pe 7, TVR 2 urcă trei poziții, până pe 13.
Audiența posturilor TV în lunile martie și aprilie, în mediul urban, după media în PRIME – TIME (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):
MARTIE | Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00) | APRILIE | Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00) | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mii persoane | Rtg% | Mii persoane | Rtg% | ||||
1 | Pro TV | 974 | 8.5 | Pro TV | 951 | 8.3 | |
2 | Antena 1 | 583 | 5.1 | Antena 1 | 544 | 4.7 | |
3 | TVR 1 | 327 | 2.9 | TVR 1 | 295 | 2.6 | |
4 | Kanal D | 312 | 2.7 | Prima TV | 246 | 2.1 | |
5 | Prima TV | 306 | 2.7 | Kanal D | 245 | 2.1 | |
6 | Antena 3 | 278 | 2.4 | Acasa | 243 | 2.1 | |
7 | Acasa | 268 | 2.3 | Antena 3 | 210 | 1.8 | |
8 | Realitatea TV | 221 | 1.9 | National TV | 155 | 1.4 | |
9 | National TV | 185 | 1.6 | Realitatea TV | 154 | 1.3 | |
10 | OTV | 135 | 1.2 | DigiSport | 114 | 1.0 | |
11 | Antena 2 | 99 | 0.9 | OTV | 103 | 0.9 | |
12 | Disney | 91 | 0.8 | TVR 2 | 84 | 0.7 | |
13 | Sport.ro | 80 | 0.7 | Antena 2 | 84 | 0.7 | |
14 | TVR 2 | 76 | 0.7 | Disney | 79 | 0.7 | |
15 | DigiSport | 63 | 0.6 | Sport.ro | 60 | 0.5 | |
16 | Cartoon Network | 59 | 0.5 | B1TV | 56 | 0.5 | |
17 | Pro Cinema | 52 | 0.5 | ETNO | 55 | 0.5 | |
18 | ETNO | 48 | 0.4 | Cartoon Network | 51 | 0.4 | |
19 | B1TV | 47 | 0.4 | Pro Cinema | 44 | 0.4 | |
20 | AXN | 37 | 0.3 | Eurosport | 37 | 0.3 | |
21 | Euforia | 36 | 0.3 | gspTV | 34 | 0.3 | |
22 | Minimax/A+ | 32 | 0.3 | AXN | 30 | 0.3 | |
23 | Diva Universal | 30 | 0.3 | Diva Universal | 28 | 0.2 | |
24 | gspTV | 30 | 0.3 | Discovery | 27 | 0.2 | |
25 | 10 TV | 29 | 0.3 | Favorit TV | 26 | 0.2 | |
26 | Favorit TV | 28 | 0.2 | Euforia | 26 | 0.2 | |
27 | Discovery | 27 | 0.2 | Minimax/A+ | 23 | 0.2 | |
28 | Eurosport | 21 | 0.2 | 10 TV | 22 | 0.2 | |
29 | N24 PLUS | 20 | 0.2 | National Geographic | 20 | 0.2 | |
30 | Taraf TV | 18 | 0.2 | Taraf TV | 20 | 0.2 | |
31 | National Geographic | 17 | 0.2 | N24 PLUS | 16 | 0.1 | |
32 | Romantica | 14 | 0.1 | Animal Planet | 14 | 0.1 | |
33 | Animal Planet | 14 | 0.1 | U TV | 13 | 0.1 | |
34 | Universal Channel | 14 | 0.1 | DigiSport+ | 13 | 0.1 | |
35 | AXN Crime | 11 | 0.1 | Kiss TV | 12 | 0.1 | |
36 | DigiSport+ | 11 | 0.1 | Romantica | 12 | 0.1 | |
37 | TVR 3 | 11 | 0.1 | TVR 3 | 12 | 0.1 | |
38 | Kiss TV | 10 | 0.1 | Universal Channel | 11 | 0.1 | |
39 | MTV Ro | 10 | 0.1 | AXN Crime | 10 | 0.1 | |
40 | TCM | 10 | 0.1 | TVR Cultural | 9 | 0.1 | |
41 | U TV | 9 | 0.1 | TV Neptun | 8 | 0.1 | |
42 | TVR Cultural | 8 | 0.1 | MTV Ro | 7 | 0.1 | |
43 | TV Neptun | 8 | 0.1 | AXN Sci Fi | 7 | 0.1 | |
44 | EuroSport 2 | 8 | 0.1 | EuroSport 2 | 7 | 0.1 | |
45 | Movies 24 | 7 | 0.1 | TCM | 7 | 0.1 |
Audiența posturilor TV în lunile martie și aprilie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:
MARTIE | Media pe zi | APRILIE | Media pe zi | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mii persoane | Rtg% | Mii persoane | Rtg% | ||||
1 | Pro TV | 404 | 3.5 | Pro TV | 396 | 3.5 | |
2 | Antena 1 | 282 | 2.5 | Antena 1 | 254 | 2.2 | |
3 | Kanal D | 163 | 1.4 | Kanal D | 126 | 1.1 | |
4 | Realitatea TV | 157 | 1.4 | Realitatea TV | 113 | 1.0 | |
5 | Antena 3 | 140 | 1.2 | TVR 1 | 111 | 1.0 | |
6 | Acasa | 119 | 1.0 | Antena 3 | 111 | 1.0 | |
7 | TVR 1 | 118 | 1.0 | Acasa | 108 | 0.9 | |
8 | Prima TV | 104 | 0.9 | Prima TV | 93 | 0.8 | |
9 | National TV | 65 | 0.6 | National TV | 58 | 0.5 | |
10 | Disney | 61 | 0.5 | Disney | 57 | 0.5 | |
11 | OTV | 55 | 0.5 | OTV | 45 | 0.4 | |
12 | Cartoon Network | 44 | 0.4 | TVR 2 | 39 | 0.3 | |
13 | Minimax/A+ | 41 | 0.4 | Cartoon Network | 38 | 0.3 | |
14 | Sport.ro | 40 | 0.4 | Sport.ro | 35 | 0.3 | |
15 | TVR 2 | 36 | 0.3 | Minimax/A+ | 32 | 0.3 | |
16 | Antena 2 | 35 | 0.3 | ETNO | 32 | 0.3 | |
17 | ETNO | 32 | 0.3 | Antena 2 | 31 | 0.3 | |
18 | B1TV | 24 | 0.2 | DigiSport | 31 | 0.3 | |
19 | Pro Cinema | 23 | 0.2 | B1TV | 26 | 0.2 | |
20 | DigiSport | 21 | 0.2 | gspTV | 23 | 0.2 | |
21 | Diva Universal | 20 | 0.2 | Pro Cinema | 20 | 0.2 | |
22 | AXN | 18 | 0.2 | Eurosport | 19 | 0.2 | |
23 | gspTV | 18 | 0.2 | Diva Universal | 18 | 0.2 | |
24 | Discovery | 16 | 0.1 | Discovery | 17 | 0.2 | |
25 | Euforia | 16 | 0.1 | AXN | 17 | 0.2 | |
26 | Taraf TV | 14 | 0.1 | Taraf TV | 16 | 0.1 | |
27 | Eurosport | 13 | 0.1 | National Geographic | 14 | 0.1 | |
28 | National Geographic | 13 | 0.1 | Favorit TV | 13 | 0.1 | |
29 | Favorit TV | 13 | 0.1 | Euforia | 13 | 0.1 | |
30 | Kiss TV | 11 | 0.1 | Kiss TV | 12 | 0.1 | |
31 | Animal Planet | 10 | 0.1 | U TV | 10 | 0.1 | |
32 | 10 TV | 10 | 0.1 | Animal Planet | 10 | 0.1 | |
33 | N24 PLUS | 8 | 0.1 | Universal Channel | 8 | 0.1 | |
34 | U TV | 8 | 0.1 | 10 TV | 8 | 0.1 | |
35 | Universal Channel | 8 | 0.1 | N24 PLUS | 7 | 0.1 | |
36 | MTV Ro | 7 | 0.1 | Mynele TV | 7 | 0.1 | |
37 | Romantica | 7 | 0.1 | DigiSport+ | 7 | 0.1 | |
38 | DigiSport+ | 7 | 0.1 | MTV Ro | 6 | 0.1 | |
39 | TCM | 6 | 0.1 | TVR 3 | 6 | 0.1 | |
40 | TVR 3 | 6 | 0.1 | TVR Cultural | 5 | 0.0 | |
41 | TVR Cultural | 5 | 0.0 | Romantica | 5 | 0.1 | |
42 | Movies 24 | 5 | 0.0 | AXN Crime | 5 | 0.0 | |
43 | EuroSport 2 | 5 | 0.0 | EuroSport 2 | 5 | 0.0 | |
44 | MGM | 4 | 0.0 | TCM | 5 | 0.0 | |
45 | Zone Reality | 4 | 0.0 | MGM | 4 | 0.0 |
Cât de importantă a fost tortura în prinderea lui bin Laden.
Se pune astfel intrebarea daca, intr-adevar, brutalitatea interogatoriilor din centrele de detentie ale CIA a produs ..."
Monumente istorice "marcate" cu sigla si numele finantatorului!
AXINTE: "Este primul an cand un profesor vrea sa devina invatator"
Curtea Constitutionala a declarat Legea salarizarii profesorilor si Legea dialogului social constitutionale
Prigoană, Ghișe și Roșia Montană, repetenții libertății de exprimare
Silviu Prigoană și Roșia Montană Gold Corporation, Ioan Ghișe și CSAT au fost declarați repetenți la libertatea de exprimare.
Ei au primit “zmeura de aur a presei” pentru contribuția adusă îngrădirii libertății de exprimare, în cadrul Premiilor FreeEx 2011, care s-au decernat aseară la Cheful Presei.
“Cel mai important episod negativ care se detaşează din istoria anului trecut rămâne totuşi faptul că la nivelul CSAT s-a consacrat ideea că o campanie media poate pune în pericol siguranţa naţională, ceea ce este din punctul nostru de vedere inadmisibil”, a declarat Mircea Toma, preşedintele AMP ActiveWatch.
“Oscarul libertății de exprimare” a mers anul acesta la un elev de liceu și la Julian Assange, fondatorul Wikileaks.
Iată care sunt premianții și ce scrie pe diploma lor:
Repetenții libertății de exprimare:
Categoria: “Legi ale presei“, Premiul: “Fugărim presa pentru Securitatea României şi pentru liniştea domniei sale”“Consiliul Suprem de Apărare a Ţării a descoperit anul trecut cine ameninţă siguranţa României: campaniile media. Acum, că strategii au dat mână liberă forţelor de securitate naţională să seLa aceeaşi categorie, parlamentarii Ioan Ghişe şi Silviu Prigoană au primit premiul “Nici parlamentarii nu se testează, nu-i aşa?”.
ocupe de periculoşii din mass-media, România poate să-şi bea liniştită whisky-ul la
Cotroceni”.
“Iniţiativele celor doi temerari ai gândirii demonstrează că România este o ţară în care libertatea de exprimare legislativă a parlamentarilor este lipsită de orice control intelectual”.Ioan Ghişe, la Premiile FreeEx 2011:
Senatorul Ioan Ghişe a lansat un proiect de lege a presei care propunea atestarea jurnaliştilor prin legitimaţii de presă obligatorii, controlul psihologic al acestora o dată la trei ani şi diferite alte soluţii de tip “adio presă.
Neobositul deputat Silviu Prigoană a lansat cel puţin două proiecte de lege pentru liniştirea presei: unul care propunea trecerea TVR Internaţional sub controlul MAE, celălalt trecea presa scrisă şi online sub controlul CNA.
Inițiativele celor doi temerari ai gândirii demonstrează că România este o țară în care libertatea de exprimare legislativă a parlamentarilor este lipsită de orice control intelectual.
” Vă recomand călduros tuturor celor prezenţi să faceţi minimul efort de a citi în amănunt atât proiectul de lege, cât şi expunerea de motive şi atunci veţi constata că, de fapt, premiul este parţial dat eronat, pentru că este vorba de o lege a unei profesii şi nu despre o lege a presei. Surpriza este că acum când vorbim este în vigoare Legea presei numărul trei din 1974 din timpul comunismului neabrogată”.Categoria: “Ajutor de neuitat”, Premiul: “Un monumental loc de veci în galeriile romane de la Roșia Montană”
El a spus că în România lipseşte definit juridic conceptul de jurnalist. “Când veţi citi proiectul de lege veţi vedea că dracul nu e aşa de negru după cum v-a fost spus”, a adăugat Ghişe.
“Ca să poată otrăvi Ardealul cu cianura, compania Roşia Montană Gold Corporation a otrăvit industria media cu cash. Pentru că a scos presa din foame pe timp de criză, dar şi pentru că a îndopat-o cât să nu mai vorbească, se acordă companiei aurarilor, ca premiu, un monumental loc de veci în galeriile romane de la Roşia Montană”.
Premianții libertății de exprimare:
Categoria: “Whistleblowers“, Premiul: Dracula, pentru felul în care au băgat spaima în “fundul Statelor Unite ale Cenzurii”“Wikileaks şi cofondatorul său, Julian Assange, au reuşit în ultimii ani să expună public grave încălcări ale drepturilor omului comise de guverne/forţe armate/servicii ale mai multor ţări care se pretind campioni ai democraţiei. Guvernele s-au enervat atât de tare, încât în 2010 şi-au abandonat total pretenţiile de promotori ai valorilor democratice şi au declanşat cea mai mare vânătoare globală din istorie contra unui mesager de informaţii de interes public”.Categoria: Tânăr, dar fotograf, Premiul: Bomba Molotov în Fotografie
Elevul Tudor Platon a câştigat premiul “Bomba Molotov în Fotografie” pentru proiectul “Elev în clasa a XII-a”, “adevărată ameninţare la adresa sistemului de învăţământ”.
Tudor Platon s-a înscris la concursul “Grădiniţa de Fotografie Documentară Oskar”, cu fotografii în care a arătat limpede ce înseamnă viaţa unui licean din clasa a XII-a, prin aceasta alegându-se cu o “exmatriculare transformată în transfer forţat”, la fel ca şi alţi cinci colegi folosiţi ca “modele internautice, fumătoare şi jucătoare de cărţi”."
INSTRUCȚIUNE nr. 1 din 03.05.2011 privind difuzarea mesajelor noncomerciale - CNA
a) - anunţul de interes public asumat de către o instituţie sau autoritate publică;
b) - campanie socială derulată de către o asociaţie sau fundaţie nonguvernamentală;
c) - apelul în scop caritabil derulat în cadrul unei activităţi filantropice cu caracter umanitar."
EXCLUSIV: Ghid de utilizare a ziaristului în trustul lui Voiculescu - Exclusiv EVZ > EVZ.ro
4 mai: EVZ: Ghid de utilizare a ziaristului în trustul Intact
Stelian Negrea, un fost angajat al Intact Media, dezvăluie pentru Evenimentul Zilei sistemul prin care jurnaliştii din trust erau făcuţi să transforme ordinele conducerii în materiale de presă. Acesta a lucrat până de curând în trustul Intact, având funcţia de senior editor Antena 3. De două luni ocupa o poziţie-cheie: era coordontorul Departamentului de Investigaţii al grupului media.
“Departamentul de Investigaţii media se subordona conducerii Intact. Au fost presiuni editoriale şi comenzi în două luni cât nu mi-am luat în 10 ani de presă”, a declarat Negrea pentru EVZ.
“Prin contract – dacă îl semnam – orice mi-ar fi spus nu puteam să refuz. Mergi la firma cutare, strânge informaţii despre cutare firmă sau cutare om politic care, evident, era de la putere – nu puteam să spun «NU». Te transformau într-un accesoriu la brelocul lor”, povesteşte Stelian Negrea.
Nerespectarea acordului implica sancţiuni de 100.000 de euro. De exemplu, dacă nu respectau clauza de confidenţialitate şi dezvăluiau detalii despre modul de lucru. Clauza trebuia respectată încă 3 ani de la încheierea contractului.
“Dacă, de exemplu, aş fi vorbit undeva în creierii munţilor şi cineva mă auzea că am spus ceva de rău de Voiculescu, aş fi primit o sancţiune de 100.000 de euro”, adaugă Negrea.
Mi se pare de porc să invoci clauza de confidenţialitate cu privire la activitatea internă că îţi afectează independenţa de exprimare. Sunt nişte prostii”, spune Coduruţ Şereş, directorul general al trustului Intact.
EXCLUSIV: Ghid de utilizare a ziaristului în trustul lui Voiculescu
Preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, a declarat, ieri , într-o conferinţă de presă, că Liga Profesionistă de Fotbal ar putea câştiga cu postul TV propriu în format “pay per view” circa 170 de milioane de euro din 170 de meciuri transmise, scrie Mediafax.
“Nu poate să iasă rău cu această platformă TV pentru că este făcut un calcul economic. Un calcul micuţ să facem… Din cele cinci pachete nevândute avem de transmis 170 de meciuri. Din şase milioane de abonaţi din România, vindem şi noi la un milion cu un euro. Aşadar, 170 de meciuri înmulţit cu 1 milion… vine 170 de milioane. Şi asta numai la un euro meciul. Producţia poate să coste şi 50 de milioane şi tot rămân 120 de milioane. Plus publicitate şi ce mai derivă de aici. Suntem noi bătrâni şi avem capul mare, dar nu suntem proşti”, a spus Dragomir.
Dragomir: Cu postul nostru TV am putea câştiga 170 de milioane de euro din 170 de meciuri
Preşedintele Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, şi senatorul UDMR Gyorgy Frunda au prezentat mai multe cazuri în care ar fi fost şantajaţi de jurnalişti,ieri,la o întâlnire cu organizaţiile neguvernamentale din domeniul presei, unde s-a discutat despre un proiect de Lege a presei, scrie Mediafax.
Roberta Anastase a povestit că, în campania prezidenţială, a rămas “siderată” când i s-a cerut din partea unei televiziuni din Prahova 50.000 de euro pentru a nu fi atacat PDL-ul.
“Dragoş Pătrar, celebru de acum, a apărut la televizor şi a spus: PDL, înainte de a începe campania electorală, ca să nu-i atac în campanie, trebuie să-mi dea 50.000 de euro”, a precizat Anastase ziariştilor după întâlnirea cu ONG-urile, arătând că este vorba de postul de televiziune Prahova TV.
Roberta Anastase şi Gyorgy Frunda spun că au fost şantajaţi de mai mulţi jurnalişti
Raul Castro, Vladimir Putin, Hu Jintao, Kim Jong-il şi ayatolahul Ali Khamenei se numără printre cei 38 de “prădători” ai libertăţii presei incluşi într-o listă realizată de organizaţia Reporters sans Frontieres (RSF), publicată ieri, cu ocazia Zilei Mondiale a Libertăţii Presei, relatează Mediafax.
Potrivit site-ului organizaţiei RSF, pe lista “prădătorilor libertăţii presei” şi-a făcut intrarea în 2011 regele din Bahrain. Pe aceeaşi listă mai sunt incluşi conducătorii din Siria, Libia şi Yemen.
Reporters sans Frontieres: Raul Castro, Vladimir Putin şi Hu Jintao, pe lista “prădătorilor” libertăţii presei
Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) organizează o sesiune de cursuri pentru cei care lucrează în domeniu şi vor să capete mai multe cunoştinţe de marketing, media sau publicitate, scrie Evenimentul Zilei.
În urma sugestiilor făcute de membrii UAPR, au fost alese şase cursuri oferite de Asociaţia Europeană a Agenţiilor de Comunicare la care se pot înscrie câte 20 de participanţi.Cursul „Adaptarea la lumea Social Media” va aborda subiecte legate de managementul conversaţiilor, monitorizare, generare de conţinut şi creare de comunităţi digitale. Cursul va fi susţinut de Richard Stacy care are o experienţă de 20 de ani în agenţii de relaţii publice şi comunicare corporate din Londra, Sydney, Bruxelles şi Praga.
Cursuri de marketing, media şi publicitate
Sute de firme au dispărut din România în ultimii ani, pe fondul crizei, potrivit Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP). În 2008, afacerile companiilor de profil au totalizat aproximativ 200 de milioane de euro, scrie Financiarul într-o anliza.
Piaţa producţiei publicitare şi-ar putea opri declinul în acest an, când, potrivit estimărilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP), afacerile companiilor de profil se vor majora cu 10%-15% faţă de nivelul de anul trecut. ,,Apreciez că nivelul pieţei va fi de aproximativ 110-115 milioane de euro în acest an, cu 10%-15% peste cel din anul 2010”, declară Liviu Rogojinaru, preşedintele APIIP.
Anul trecut, afacerile companiilor de profil au stagnat la nivelul din anul 2009, piaţa fiind însă practic la jumătate comparativ cu 2008.
Piaţă producţiei publicitare creşte cu 10%-15%, până la 110-115 mil. euro
"