vineri, 27 mai 2011

Facebook isi extinde tentaculele. Vezi ce servicii vor mai fi implementate.

Facebook isi extinde tentaculele. Vezi ce servicii vor mai fi implementate.: "Facebook pregateste un parteneriat cu o serie de companii de distributie audio/video online pentru a lansa o aplicatie care va integra pe reteaua sociala fisiere media din exteriorul site-ului, potrivit Mashable.com.
Noua caracteristica va fi implementata, cel mai probabil, sub forma unui widget sau a unui tabel pe pagina de profil a utilizatorilor. Astfel, aplicatia va afisa o lista formata din melodiile preferate ale acestora si le va permite prietenilor sa asculte, la randul lor, aceste ..."

De ce ani de-a rândul presa franceză a trecut cu vederea aventurile lui DSK ? "Pentru ...

De ce ani de-a rândul presa franceză a trecut cu vederea aventurile lui DSK ? "Pentru ...: "Dupa arestarea lui Dominique Strauss-Kahn, presa internationala a atacat legea tacerii pe care publicatiile din Hexagon o aplica atunci cand vine vorba despre aventurile politicienilor. In timp ce italienii scriu romane intregi despre relatiile lui Berlusconi, iar americanii au facut un 'capat de tara' din cazul Lewinsky, francezii s-au trezit abia in al doisprezecelea ceas sa vorbeasca despre cuceritorul DSK.
The Guardian, de exemplu, vorbea despre 'complicitatea tacita' a ziarelor ..."

Video: O pisică îşi îmbrăţişează puiul

Liviu Mihaiu: "Buşcu vrea să relanseze Academia Caţavencu cu pitici gratis"

Liviu Mihaiu: "Buşcu vrea să relanseze Academia Caţavencu cu pitici gratis": "Fostul jurnalist al Academiei Caţavencu Liviu Mihaiu a avut astăzi un schimb dur de replici cu Doru Buşcu, actualul director editorial al revistei."

Ioana Lupea va realiza o nouă emisiune la TVR Info: 7 din 7

Ioana Lupea va realiza o nouă emisiune la TVR Info: 7 din 7: "

Fosta jurnalistă de la Evenimentul ziliei, Ioana Lupea, va realiza o nouă emisiune la TVR Info, din 29 iunie.

Emisiunea se numeşte 7 din 7 şi va fi difuzată în fiecare duminică după-amiază, de la ora 17.30.

Programul, cu durata de o oră şi jumătate, se va constitui într-un top şapte al celor mai importante evenimente ale săptămânii care se încheie. Pornind de la un editorial care trece în revistă evenimentele săptămânii, 7 din 7 va beneficia de prezenţa unui invitat împreună cu care moderatoarea şi realizatoarea Ioana lupea va discuta subiectele ediţiei.

Ioana Lupea:

„Pe lângă prezentarea evenimentelor, emisiunea va cuprinde reacţiile actorilor implicaţi, relatările media în legătură cu evenimentul şi un scurt comentariu despre impactul acestuia asupra domeniului abordat: politică, economie, justiţie, media, politica externă a României etc. Materiale filmate vor ilustra evenimentele selectate şi se vor constitui în puncte de plecare pentru discuţia din studio”.

La prima ediţie 7 din 7 de duminică, 29 mai, printre subiectele care vor fi dezbătute se numără: Nouriel Roubini despre zona euro şi criza financiară, programul USL, schimbarea Guvernului, absenţa preşedintelui României la Varşovia, corupţia din vămi.

"

YouTube se vede 3D

YouTube se vede 3D: "Pentru a vizualiza videoclipurile în mod 3D este necesar un sistem desktop sau notebook compatibil cu NVIDIA 3D Vision."

Video: Tutu Adrian - 50000 (Official Facebook Song)

Elena Ceauşescu, dansatoare de cabaret şi fără lenjerie intimă.

Elena Ceauşescu, dansatoare de cabaret şi fără lenjerie intimă.: "Elena Ceausescu alias Marilyn Monroe in 'Diamond's are a girl's best friend', inconjurata de barbati sau stand pe o masa intr-un neglije negru si cu o jartiera sexy.
Elena Ceausescu dansand la bara, purtand un sutien si avand pe umeri un boa roz (si nu ne referim la un animal, ci la acea esarfa lunga din pene sau fulgi).
Poate cel mai scandalos mod in care ar putea fi prezentata Elena Ceausescu este dansatoare de cabaret si fara lenjerie intima.
V-ati gandit vreodata ca o veti vedea pe Elena ..."

Irinel Columbeanu spune că în timpul liber citeşte cărţi pe Youtube

Irinel Columbeanu spune că în timpul liber citeşte cărţi pe Youtube: "Irinel Columbeanu a vorbit în emisiunea "Alarma ProFM" despre relaţia cu Monica Columbeanu, cu care vrea să ajungă la o înţelegere, astfel încât Irina să nu mai simtă tensiunile dintre ei, dar şi despre timpul liber, în care spune că în locul cărţilor foloseşte cărţulii care sunt citite pe Youtube.

Doru Buşcu şi Liviu Mihaiu s-au ciocnit în direct la TV

Bătaie pe brandul lui Caragiale....
Doru Buşcu şi Liviu Mihaiu s-au ciocnit în direct la TV: "

“Caţavencu nu trebuia să ajungă să fie vândut de ANAF şi faptul că este vândut de ANAF la ora asta se datorează în principal managementului, ca să nu spun ţie personal”, i-a spus fostul ca’avenc Liviu Mihaiu lui Doru Buşcu care tocmai cumpărase marca.

Discuţia aprinsă dintre Liviu Mihaiu şi Doru Buşcu a avut loc în direct la The Money Channel, la doar câteva minute după consumarea licitaţiei.

Detalii în continuare.

Liviu Mihaiu i-a spus lui Doru Buşcu că motivul plecării sale de la Academia Caţavencu a fost lipsa de independenţă editorială a revistei.

„Nu a fost vorba de independenţă, nu a fost vorba de plăţi neortodoxe, a fost o viziune de creştere, care a crescut din nimic şi a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă”, a explicat Doru Buşcu vânzarea Academiei Caţavencu către grupul Realitatea Media.

La emisiunea de la TMC a mai partcipat şi Aneta Bogdan,managing partnerla Brandient.

Doru Buşcu a mai spus că aştepătrile sale legate de preţul pentru marca Academia Caţavencu erau undeva pe la jumătatea sumei la care s-a ajuns.

Câteva fragmente din emisiune:

Doru Buşcu:

“Grupul de oameni care a plecat astăzi dacă adună un tiraj cat mii de exemplare, in frunte cu Mircea si Liviu care le-au fost suporteri. Lucrurile stau altfel decât le-a prezentat mai devreme fostul meu coleg. Şi regret lucrul ăsta.

Legat de independenţă, Caţavencu nicio secundă n-a fost neindependent.”

Liviu Mihaiu:

“Dar nimeni n-a crezut nicio secundă că este independent, după ce a fost cumpărat.”

Doru Buşcu:

“Liviu, las-o secundă cu Guvernul Tăriceanu. Asta cu independenţa povesteşte-o la emisiunea ta. Din păcate, am auzit ce ai spus mai devreme.”

Liviu Mihaiu:

“Asta e opinia mea, ăsta este motivul pentru care nu mai sunt alături de Caţavencu de câţiva ani. Caţavencu nu trebuia să ajungă să fie vândut de ANAF şi faptul că este vândut de ANAF la ora asta, se datorează în principal managementului, ca să nu spun ţie personal.”

Doru Buşcu:

“Povestea grupului de presă Caţavencu mi se datorează aproape integral mie. Creşterea aia din anii 2000 până în 2008 toate produsele în care m-am implicat, am făcut un grup foarte frumos. Şi la un moment dat l-am vândut, am avut de alege între un grup britanic, un fond de investiţii, şi o ofertă incredibilă din partea unui grup de presă care pe lângă bani conţinea oportunitatea unor canale de promovare.

Ideea de a integra acest grup într-un grup complex şi mare a fost ceea ce a dus la această ecuaţie a cumpărării grupului de câtre grupul Realitatea. Nu a fost vorba de independenţă, nu a fost vorba de plăţi neortodoxe, a fost o viziune de creştere, care a crescut din nimic şi a ajuns la o cifră de afaceri impresionantă.”

Aneta Bogdan:

“Eu cred în acest brand, cred că este cel mai puternic brand din România.”

Liviu Mihaiu:

“Adevărul e că trebuie să suferi dacă vrei să cumperi un brand ca Academia Caţavencu să munceşti foarte tare, să treci prin deşert.”

Greutatea acestui ziar constă în credibilitatea şi independenţa lui. E foarte greu să relansezi acest ziar, îţi spun ca om care lucrează de 21 de ani în presă, în condiţiile în care trustul s-a dus pur şi simplu naibii, în condiţiile în care presa este într-o poziţie foarte dificilă.

Economic vorbind este una dintre industriile afectate cel mai mult şi e foarte greu să lansezi când în ziar nu mai ai personalităţi pentru că nu poţi să relansezi un ziar cum vrea Buşcu să-l relanseze cu pitici gratis. E foarte greu.

Sursa foto: Realitatea.net şi blogul lui Victor Roncea

"

Cât timp stăm pe YouTube

Cât timp stăm pe YouTube: "La şase ani de la lansare, YouTube are nu mai puţin de 3 miliarde de vizualizări pe zi, cu 50% mai multe comparativ cu anul trecut, potrivit informaţiilor postate pe blogul oficial al canalului online."

Radu Banciu: ”Mihaela Rădulescu e o analfabetă, e făcută din același aluat cu Ramona Gabor”

Radu Banciu: ”Mihaela Rădulescu e o analfabetă, e făcută din același aluat cu Ramona Gabor”: "Coprezentatorul talk show-ului „Razii de noapte”, Radu Banciu, a atacat-o verbal în emisiunea de aseară, pe Mihaela Rădulescu, care tocmai a lansat o nouă carte, „Întreabă-mă orice”."

27 mai: Sorin Ovidiu Vîntu: S-a încercat preluarea ostilă a postului Realitatea TV. Vîntu rămâne în arest

27 mai: Sorin Ovidiu Vîntu: S-a încercat preluarea ostilă a postului Realitatea TV. Vîntu rămâne în arest: "

Tribunalul Bucureşti a decis că Sorin Ovidiu Vîntu şi locotenentul său, Ion Ilie, rămân în arest. Decizia s-a pronunţat în dosarul în care SOV şi Ion Ilie sunt acuzaţi de şantajarea managerului Realitatea TV, Sebastian Ghiţă, scrie Evenimentul zilei.

Sorin Ovidiu Vîntu a susţinut, joi, în faţa completului Tribunalului Bucureşti, că se află în arest pentru că “s-a incercat preluarea ostilă a postului Realitatea TV, folosindu-se un mic ticălos santajabil, iar toată strategia grupului din jurul lui Traian Băsescu s-a prabuşit după vânzare postului, notează Mediafax și Adevărul.

“Nu sunt acel infractor care aleargă prin Bucureşti cu barda după infractori mai mari sau mai mici”, a spus Vîntu, în faţa instanţei, care a judecat recursul Parchetului faţă de decizia instanţei inferioare, care a apreciat că omul de afaceri şi Ion Ilie Cezar pot fi judecaţi în stare de libertate, pentru şantajarea lui Sebastian Ghiţă.

Avocatul Marian Nazat a precizat judecătorilor ca valoarea tranzacţiei privind vânzarea postului către Elan Schwartzenberg a fost de 150 de milioane de euro.
“Toată strategia pusă la cale de grupul din jurul lui Traian Băsescu s-a prăbuşit după vânzarea postului. Aceasta este surpriza pe care i-am pregătit-o lui Traian Băsescu”, a mai spus Vîntu. Despre același subiect a scris și Jurnalul Național.

Sebastian Ghiţă, managerul Realitatea, a declarat pentru Mediafax, după ce Sorin Ovidiu Vîntu a spus că un grup de interese din jurul lui Traian Băsescu a încercat să preia Realitatea TV prin intermediul lui Ghiţă, că va evita să facă declaraţii pentru a nu afecta credibilitatea postului TV.

Sorin Ovidiu Vîntu a susţinut, joi, în faţa completului Tribunalului Bucureşti, că se află în arest pentru că “s-a încercat preluarea ostilă a postului Realitatea TV, folosindu-se un mic ticălos şantajabil”, iar toată strategia grupului din jurul lui Traian Băsescu s-a prăbuşit după vânzarea postului.

Sebastian Ghiţă nu a dorit să comenteze acuzaţiile aduse de Vîntu, precizând: “Le-am promis colegilor de la Realitatea că voi evita să fac declaraţii pentru a nu crea probleme credibilităţii postului”.
Ghiţă, despre Vîntu: Voi evita să fac declaraţii, pentru a nu afecta credibilitatea Realitatea

La 21 de ani de la lansare, Academia Caţavencu se luptă să existe. Viitorul revistei este văzut însă într-un mod pozitiv de Eugen Istodor, Viorel Moţoc şi Florin Iaru, care îl susţin pe Doru Buşcu să devină proprietarul mărcii “Academia Caţavencu” şi promit că publicaţia va fi “mai explozivă”, scrie Mediafax.

Florin Iaru, care lucrează la publicaţie din 1993, consideră că preluarea mărcii de către Doru Buşcu nu va schimba nimic la Academia Caţavencu. “Va fi doar mai explozivă, mai înţepătoare”, a declarat pentru Mediafax Florin Iaru.

Totuşi, Florin Iaru spune că în momentul de faţă este “doar îngrijorat”. “În România nu a existat în ultimii 21 de ani o preluare de marcă la un asemenea preţ. Sunt îngrijorat că a existat un contralicitator. Mă întreb de unde a avut doamna Sabina Fati de aruncat 1,5 milioane de euro. Au fost 154 de paşi de licitaţie. Dacă era interesată, de ce nu a dat un telefon: «Bă, vreţi să fiţi salvaţi?». Eu, dacă aş cumpăra un bordel, m-aş duce să văd înainte curvele”, a spus Florin Iaru.
Academia Caţavencu, de la glumă la tragedie şi viceversa, în 21 de ani de existenţă

Premierul Emil Boc, invitat la la Realitatea TV, a acuzat postul de “manipulare grosolană prin scoaterea din context” a declaraţiilor sale privind cazul Mironescu şi a amenţinat cu CNA, după ce a afirmat că secretarul general MAI nu ar fi făcut obiectul unei anchete penale dacă era protejat de regim, notează Mediafax și Adevărul.

“Dacă era un protejat al regimului, cum încercaţi să spuneţi, nu ar fi făcut obiectul unei anchete penale. Uitaţi-vă că statul de drept funcţionează, nimeni nu are nicio pilă în România şi fiecare răspunde pentru faptele lui. Nu ştim dacă este vinovat sau nu domnul Mironescu, dar răspunde personal pentru ceea ce a făcut. Dacă era un om favorizat al sorţii, adică al mai marilor zilei, cum încercaţi să spuneţi, nu făcea obiectul unei anchete penale, pentru că avea şi certificat ORNISS. Eu vă spun doar că în România nimeni nu este protejat pentru ceea ce face, iar eu ca prim-ministru niciodată nu am exercitat, sub nicio formă, niciun fel de activitate de prim-ministru pentru a împiedica cât de negru sub unghie activitatea unei instanţe să-şi facă datoria în raport cu oricine”, a spus Boc, în emisiunea TV.

Brand Connection va asigura servicii de media pentru ProCredit Bank, respectiv research, planning, strategy&buying, notează Wall-Street.ro, DailyBusiness.ro şi HotNews.

Contul a fost câştigat în urma unei licitaţii organizate la începutul acestui an. Primul proiect, destinat promovării creditelor pentru întreprinderile mici şi mijlocii coordonat de Brand Connection, s-a desfăşurat printr-o campanie de outdoor la nivel naţional, susţinută în online.

Senior Interactive va gestiona comunicarea interactivă pentru campania de lansare a noilor sortimente de ciocolată Heidi Gourmette, scrie Wall-Street.ro.

Campania a fost precedată de o aplicaţie Facebook care a funcţionat ca teasing. În timpul celor 4 săptămâni de pre-campanie, prima aplicaţie din seria “€œRasfatul Simturilor” a adus peste 10.000 de fani noi pe pagina Heidi. În prezent, brandul Heidi are peste 26.000 de fani în reţeaua de socializare.
Senior Interactive comunică pentru Heidi Gourmette

Magazinele online înscrise în competiţia Galei Premiilor eCommerce de anul acesta vor putea testa tehnologia neuromarketingul. Aceasta înregistrează starea emoţională a clientului atunci când identifică un produs pe care ar vrea să-l cumpere, îl achiziţionează sau doar accesează site-ul care vinde bunul respectiv.

Despre cât costă această tehnologie, dar şi despre companiile care o practică deja, precum Coca-Cola sau Google,DailyBusiness.ro a stat de vorba cu Andrei Radu, organizatorul Galei Premiilor eCommerce.

DB: Cum va testa aplicaţia, mai exact, starea emoţională a clientului?
AR: Procedura testării este astfel: utilizatorul sau testerul este aşezat în faţa unui PC pe care sunt instalate două aplicaţii: una din ele capturează ecranul utilizatorului (tot ceea ce face, mişcări de mouse, clickuri, inclusiv – prin intermediul unui webcam – expresia facială a testerului). Cea de-a două aplicaţie măsoară reacţiile emoţionale ale utilizatorului constant pe tot parcursul task-ului. Mai exact, dacă există momente în care utilizatorul întâmpină probleme sau se loveşte de chestiuni neaşteptate, aplicaţia “simte” şi transpune în grafice trăirile interioare ale persoanei respective, trăiri care pot fi de tip: emoţie, frustrare, anxietate, enervare sau relaxare, bucurie, confort.
Neuromarketing: Cum testează online reacţiile clienţilor companii ca Google sau Coca-Cola

Cu ocazia aniversării a 20 de ani, RFI România îşi instalează redacţia într-un nou sediu şi îşi extinde prezenţa pe noi suporturi de difuzare, scrie România liberă.

Astfel, RFI România îşi modernizează site-ul internet, creează un nou site mobil şi dezvoltă aplicaţii pentru smartphones care permit ascultarea tuturor programelor.

Potrivit lui Genevieve Goëtzinger, Director General Delegat al RFI, radioul din zilele noastre trebuie sa se bazeze foarte mult pe interactivitate. „În 20 de ani de experienţă, RFI România s-a impus ca un reper al jurnalismului de calitate, care descifrează evenimenteleă şi le pune într-o perspectivă europeană şi internaţională. Suntem un radio profesionist, ataşat faţă de jurnalismul serios, care oferă informaţiile şi analiza necesare pentru a înţelege ce se întâmplă în lume şi pentru a putea lua decizii. Continuăm să ne dezvoltăm, concentrându-ne pe serviciile multimedia care vizează categorii de public specializat, cu o mobilitate crescută”, mai spune aceasta.
20 de ani de RFI România: Ne vom concentra pe multimedia şi reţele sociale

Sursa foto: MediafaxFoto, Liviu A.

"

Flutur: "Salut decizia Ministerului Educatiei de a prelungi vacanta de iarna"

Flutur: "Salut decizia Ministerului Educatiei de a prelungi vacanta de iarna": "Primarul Catalin Flutur saluta decizia Ministerului Educatiei de a modifica perioada vacantelor de vara si iarna si sustine ca astfel se va face o economie considerabila la bugetul local, mai ales pe perioada sezonului rece.
"Eu, ca primar de Botosani, numai..."

Negrescu IŞJ: De ani de zile mi-aş fi dorit să existe camere la bac

Negrescu IŞJ: De ani de zile mi-aş fi dorit să existe camere la bac: "Solicitarea ministrului educaţiei ca examenele naţionale să fie atent monitorizate pentru a nu exista fraude prin montarea sistemelor video de supraveghere, nu are prea mari şanse de izbândă la..."