miercuri, 9 martie 2011

Ce spune Pepe despre despărţirea de Oana Zăvoranu - Mediafax

Ce spune Pepe despre despărţirea de Oana Zăvoranu - Mediafax: "Oana Zăvoranu şi Ionuţ Pascu (Pepe) au decis să divorţeze, cei doi cântăreţi, care sunt împreună de opt ani, declarând pentru MEDIAFAX că nu există şanse să se împace."

Televiziunea lui Oprah stă prost cu ratingul

Televiziunea lui Oprah stă prost cu ratingul: "Televiziunea lui Oprah stă prost cu ratingul


Nici nu au trecut două luni de la lansarea cu surle şi trâmbiţe a televiziunii faimoasei Oprah Winfrey că milionara moderatoare mai scoate 5 milioane de dolari din buzunar pentru o nouă campanie de imagine. Suma reprezintă jumătate din banii alocaţi campaniei iniţiale de promovare a postului de televiziune.

Potrivit New York Post, canalul OWN Network, deţinut de Oprah, a înregistrat o audienţă constant slabă, singura emisiune cu rating bun fiind cea prezentată de proprietara OWN. De altfel, în noua grilă de programe a postului, Behind the Scence va fi ancora canalului, emisiunea urmând a fi mutată duminica seara. OWN pregăteşte şi câteva showuri, prezentate printre altele de cântăreaţa Shania Twain, respectiv ducesa de York, Sarah Fergunson.

Advertiseri precum Procter& Gamble au fost de acrod să plătească televiziunii 100 de milioane de dolari pentru o perioadă de 3 ani, numai pe baza reputaţiei lui Oprah.

Maria Dumitran"

Huidu, prima dată la TV după accident.

Huidu, prima dată la TV după accident.: "Serban Huidu a aparut de cateva ori, miercuri seara, in prima editie din noul sezon al emisiunii 'Cronica Carcotasilor' de la Prima TV, ale carei gazde au fost Mihai Gainusa si bebelusa Oana, potrivit Mediafax.
Serban Huidu a aparut la Prima TV inca din debutul emisiunii 'Cronica Carcotasilor', alaturi de colegul lui, Mihai Gainusa. Aceasta a fost prima aparitie la televizor a lui Serban Huidu dupa accidentul pe care acesta l-a suferit in 29 decembrie 2010, pe o partie de schi din apropierea ..."

EXCLUSIV: Radu Banciu și Mihai Jurcă au semnat cu B1

EXCLUSIV: Radu Banciu și Mihai Jurcă au semnat cu B1: "
Jurnalistul Radu Banciu, de la Sport.ro, a semnat cu B1 TV pentru a prezenta o emisiune de seară.
Potrivit informațiilor paginademedia.ro, nu este vorba de un program sportiv, ci de un late-night show. Inițial, pentru acest late-night, B1 l-a ofertat pe Andrei Gheorghe, dar fără succes.
Un alt nume care a trecut la B1 TV este Mihai Jurcă. Fiul Romicăi Jurcă (ex Antena 3) nu se va ocupa doar de zona de meteo în formula relansată a lui B1. Mihai Jurcă va avea, zilnic, o emisiune de două ore, un magazin de lifestyle, dimineața, între 10.00 și 12.00.
"

TVR:Corina Dănilă este, din 17 ianuarie, consilier în management la Direcţia Artistică şi Producţie

TVR:Corina Dănilă este, din 17 ianuarie, consilier în management la Direcţia Artistică şi Producţie: "Corina Dănilă este, din 17 ianuarie, consilier în management la Direcţia Artistică şi Producţie din TVR, ea fiind angajată temporar în Televiziunea Publică, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii TVR.

Monica l-a reclamat pe Irinel Columbeanu la Poliţie

Monica l-a reclamat pe Irinel Columbeanu la Poliţie: "În plin proces de divorţ, Monica l-a reclamat pe Irinel Columbeanu la poliţie. În plâgerea făcută aceasta a scris că nu a fost lăsată să intre în locuinţa de la Izvorani, judeţul Ilfov."

ANALIZĂ: Evoluția ziarelor în 2010. Evenimentul zilei și Adevărul și-au înjumătățit vânzările. Titlurile, pe larg

ANALIZĂ: Evoluția ziarelor în 2010. Evenimentul zilei și Adevărul și-au înjumătățit vânzările. Titlurile, pe larg: "
2010 a fost, poate, cel mai slab an al presei postdecembriste. Două ziare importante, Evenimentul zilei și Adevărul, au terminat 2010 cu vânzări la jumătate față de începutul anului.
Paginademedia.ro vă prezintă evoluția fiecărui titlu din presa scrisă cotidiană a anului 2010. Graficele arată o pantă descendentă serioasă la mai toate ziarele quality și mai temperată la tabloide.
Analiza și graficele, în continuare:
Singurul ziar care a vândut mai mult în decembrie 2010 decât în prima lună a anului este Gazeta sporturilor. Publicațiilor de business au reușit să își conserve vânzările. Cu două excepții: o creștere notabilă la Săptămâna financiară și o prăbușire la Forbes.
Click, aproape constant
  • Tabloidul editat de Adevărul Holding a început 2010 cu vânzări de aproape 210.000 de exemplare pe ediție în luna ianuarie. Click s-a menținut anul trecut în jurul pragului de 200.000 de ziare pe zi, cu mici fluctuații în sus sau în jos.
  • Ultimele luni din 2010 arată vânzări de 212.000 de exemplare în octombrie și de 199.000 în luna decembrie.
  • În ianuarie 2011, Click vindea aproximativ 180.000 de exemplare.
  • Faţă de 2009, media de vânzări a anului trecut a scăzut cu circa 4.800 de exemplare.
Libertatea, minus 40.000 într-un an

  • Tabloidul deţinut de grupul de presă elveţian Ringier avea în 2009 o medie de vânzări pe ediţie de aproape 180,600 de exemplare, iar în 2010 a ajuns la o medie de circa 140.000 de exemplare.
  • Cotidianul a început anul 2010 cu vânzări de aproape 160.000 de exemplare pe ediţie şi a scăzut constant ajungând, în luna decembrie, la vânzări de 121,300 de copii.
Cancan, cu 30% mai puțin
  • Al patrulea ziar ca vânzări din România a început anul cu 62.500 de exemplare vândute pe ediţie, a crescut în lunile februarie şi martie la peste 83.000 de copii, iar în restul anului a avut parte de scăderi constante. În luna decembrie a ajuns la vânzări de circa 43.000 de exemplare pe ediţie.
  • Faţă de 2009, vânzările medii ale tabloidului au scăzut, în 2010, cu 25.100 de exemplare pe ediţie.
Adevărul, minus 50% într-un an
  • Dacă ziarul Click a avut o evoluție constantă, scăderea este puternică la Adevărul. La sfârșitul lui 2010, Adevărul vindea cu 50% mai puține ziare decât la începutul anului. O analiză mai complexă despre acest titlu găsiţi aici.
  • Un factor care a influențat evoluția titlurilor Adevărul Holding este și distribuția. În octombrie 2010, Rautakirja, cel mai important distribuitor de presă, a sistat relațiile cu grupul de presă, după cum paginademedia.ro a scris aici. În prezent, a reluat colaborarea cu Adevărul.
  • Ca medie de vânzări pe 2010, cotidianul Adevărul a avut o scădere de 8.600 de exemplare, faţă de vânzările din 2009. Anul trecut, vânzarea medie a ziarul quality numărul 1 din România a fost de circa 101.700 de exemplare pe ediţie.
Jurnalul Naţional, fluctuații mari pe parcursul anului
  • Cotidianul deţinut de trustul Intact a început anul 2010 şi l-a încheiat cu vânzări medii pe ediţie care se situează în jurul valorii de 53.000 de exemplare.
  • Pe parcursul anului, fluctuaţiile au fost puternice. Cotidianul a avut un vârf de 73.000 de exemplare vândute pe ediţie, dar a coborît în lunile octombrie şi noiembrie la 40.000 de copii vândute.
  • Faţă de 2009, vânzările medii ale ziarului Jurnalul Naţional a scăzut cu 8.200 de exemplare, ajungând la o medie pe 2010 de 62.000 de exemplare pe ediţie.
România liberă și-a menținut vânzările
  • Cotidianul editat de Medien Holding Group, a avut în cea mai mare parte a anului 2010 o uşoară scădere a vânzărilor. Însă spre final s-a redresat.
  • Astfel a ajuns ca cifra de vânzări înregistrată în decembrie se se apropie destul de mult de cea cu care a început anul, respectiv 43.500 de exemplare vândute pe ediţie.
  • Comparând media de vânzări a anului 2010 cu cea a lui 2009 constatăm că ziarul a avut o scădere de 4.400 de exemplare.
Evenimentul zilei a pierdut jumătate din vânzări
  • Evenimentul Zilei se aseamnă cu Adevărul în privinţa scăderilor de vânzări. La sfârşitul lui 2010, Cotidianul deţinut de Bobby Păunescu (din februarie 2010) vindea cu aproape 50% mai puţine exemplare decât la începutul anului.
  • Astfel, în luna ianuarie 2010, cotidianul Evenimentul Zilei se vindea în 31.300 de exemplare, iar în ultima lună din an a ajuns la vânzări de circa 17.800 de exemplare.
  • Media de vânzări a Evenimentului Zilei pe 2010 este cu 12.200 mai mică decât media de vânzări pe 2009 (34276 – exemplare vândute pe ediţie).
Gândul
  • Publicaţia deţinută de trustul Media Pro a avut parte de o scădere uşoară, dar constantă, a vânzărilor.
  • Astfel, în prima lună din 2010 ziarul Gândul se vindea în 13.600 de exemplare, iar în decembrie ajugea la o medie a vânzărilor pe ediţie de 11.400 de copii.
  • Faţă de 2009, media de vânzări a cotidianului Gândul pe 2010 a scăzut cu circa 2.500 de exemplare.
Gazeta Sporturilor
  • Gazeta Sporturilor, liderul pe segmental ziarelor de sport, a încheiat anul 2010 cu o uşoară creştere a vânzărilor faţă de prima lună a aceluiaşi an.
  • Astfel, dacă în prima lună din 2010 cotidianul de sport vindea peste 38.400 de exemplare, la finele anului, acesta avea vânzări medii pe ediţie de 39.100 de exemplare.
  • Valoarea cea mai mare a vânzărilor a fost înregistrată în luna martie, când s-a atins un vârf de 47.000 de exemplare vândute pe ediţie.
Pro Sport
  • Pro Sport se află ca medie a vânzărilor pe 2010 la o distanţă de 1.000 de exemplare faţă de competitorul său, Gazeta Sporturilor. Vânzările cotidianul de sport al trustului Media Pro au avut variaţii considerabile în 2010.
  • Ziarul de sport a pornit anul cu vânzări de circa 29.000 de exemplare, a urcat în luna august la 40.000 de exemplare şi a încheiat anul cu circa 26.300 de exemplare vândute pe ediţie.

Publicațiile economice, evoluție diferită față de presa generalistă cotidiană

Săptămâna Financiară şi-a dublat vânzările cu English Today
  • Săptămâna Financiară, editată de Intact Media Group, a avut cea mai spectaculoasă creştere dintre ziarele cu distribuţie naţională.
  • Din ianuarie şi până în luna august, vânzările medii pe ediţie ale publicaţiei economice s-au situat în jurul valorii de 20.000 de exemplare. Iar la sfârşitul anului trecut, vânzările revistei Săptămâna Financiară erau de peste 41.000 de exemplare.
  • Creşterea majoră s-a produs începând cu luna octombrie. Explozia de vânzări se datorează unei puternice campanii de marketing construită în jurul cursului multimedia de învăţare rapidă a limbii engleze English Today.
  • Efectele imediate ale acestei inserţii au fost atestate de însăşi Săptămâna Financiară, care scria că tirajul revistei a fost epuizat din ziua în care a apărut cu English Today.
  • În ciuda creşterii semnificative, media de vânzări pe 2010 (25.005) a fost mai mică decât cea pe 2009 cu circa 6.000 de exemplare.
Capital
  • Capital, publicaţia de afaceri cumpărată de Bobby Păunescu la începutul lui 2010, şi-a menţinut vânzările în jurul valorii de12.300 de exemplare pe ediţie, cu mici fluctuaţii în sus sau în jos.
  • A început anul cu 12.287 de exemplare vândute şi l-a închiat cu 12.284 de copii vândute pe ediţie.
  • Faţă de 2009, media de vânzări pe 2010 (12.500) a scăzut cu circa 7300 de exemplare.
Business Magazin
  • În luna ianuarie 2010 a avut vânzări de 10.100 de exemplare pe ediţie, după primele trei luni a început să scadă sub pragul de 8.500 de exemplare şi a încheiat anul cu 8.300 de copii.
Ziarul Financiar
  • Cotidianul de afaceri Ziarul Financiar a început anul cu vânzări de aproape 14.000 de exemplare, s-a menţinut aşa în primele trei luni, după care a scăzut sub 12.500 de exemplare şi aşa a rămas până la sfârşitul anului.
Financiarul
  • Cotidianul de afaceri deţinut de trustul Intact a avut în luna ianuarie 2010 vânzări de 3500 de exemplare. În următoarele două luni a avut parte de o creştere spectaculoasă ajungând la peste 11.00 de exemplare vândute.
  • Această creştere a fost urmată de o scădere aproape constantă care a dus ziarul, în luna decembrie, la vânzări mai mici decât în prima lună a anului (3.300 de exemplare pe ediţie).
Forbes România
  • Forbes, revista lunară editată de Adevărul Holding, a avut parte în 2010 de scăderi drastice. . La sfârșitul lui 2010, revista de afaceri avea vânzări cu 50% mai mici decât la începutul anului.
  • În luna marte s-a înregistrat un vârf de peste 9.600 de exemplare, iar în ultimele luni ale anului vânzările Forbes se situau în jurul valorii de 4.300 de exemplare.
  • Faţă de 2009, media de vânzări pe anul trecut a scăzut cu 2.300 de exemplare.
Cum au stat săptămânalele de satiră?






  • Academia Caţavencu a început anul cu vânzări de 24.800 de exemplare pe ediţie. Per total, vânzările publicaţiei s-au înscris într-un tren descrescător.
  • Astfel, la sfârşitul anului 2010, publicaţia trustului Realitatea-Caţavencu vindea cu 4.500 de exemplare mai puţin decât în luna ianuarie.
Kamikaze
  • Lansată la jumătatea lunii martie, revista Kamikaze a avut un star bun: 12.700 de exemplare pe ediţie. Până la sfârşitul anului, săptămânalul n-a mai atins acest nivel, ba din contră, a urmat un trend descendent, ulterior stabilizându-se în jurul valorii de 7.000 de exemplare.
ANEXE

Vânzările ziarelor pe cele patru trimestre din 2010

ian- mar 2010apr-iun 2010iul-sept 2010oct-dec 2010
Click234,200207,400193,200208,900
Libertatea157,500148,400126,500126,900
Adevarul125,100116,70091,00075,300
Cancan77,10058,50055,50048,300
Jurnalul National55,00066,20046,10048,100
Gazeta Sporturilor44,10042,40044,50039,900
Romania Libera45,00042,40040,30040,900
PRO Sport28,70033,20039,00031,400
Saptamana Financiara18,70018,20017,40046,316
Academia Catavencu24,20023,90022,10019,981
Evenimentul Zilei28,00022,50020,00018,200
Ziarul Financiar14,00012,30012,20012,154
Gandul13,40013,20012,20011,600
Capital12,70012,70012,25012,231
Business Magazin10,1008,4008,5008,330
Kamikaze12,7006,9006,6006,658
Forbes9,4008,2006,1004,582
Financiarul8,7009,0003,8003,844

Vanzarile medii pe 2010, comparate cu vanzarile medii pe 2009

Vânz?ri medii pe 2010Vânz?ri medii pe 2009Diferenta
Click210642215421-4779
Libertatea139583185519-45936
Adevarul101730110375-8645
Cancan6036285506-25144
Jurnalul National5375261919-8167
Gazeta Sporturilor4275461780-19026
Romania Libera4185546258-4403
PRO Sport3315343484-10331
Saptamana Financiara2500531033-6028
Academia Catavencu2258328599-6016
Evenimentul Zilei2210134276-12175
Ziarul Financiar1266715790-3123
Gandul1261015075-2465
Capital1246319725-7262
Business Magazin882210618-1796
Kamikaze7136
Forbes70239364-2341
Financiarul631844431875
"

ANALIZĂ: Evoluția ziarelor în 2010. Evenimentul zilei și Adevărul și-au înjumătățit vânzările. Titlurile, pe larg

ANALIZĂ: Evoluția ziarelor în 2010. Evenimentul zilei și Adevărul și-au înjumătățit vânzările. Titlurile, pe larg: "

2010 a fost, poate, cel mai slab an al presei postdecembriste. Două ziare importante, Evenimentul zilei și Adevărul, au terminat 2010 cu vânzări la jumătate față de începutul anului.

Paginademedia.ro vă prezintă evoluția fiecărui titlu din presa scrisă cotidiană a anului 2010. Graficele arată o pantă descendentă serioasă la mai toate ziarele quality și mai temperată la tabloide.

Analiza și graficele, în continuare:

Singurul ziar care a vândut mai mult în decembrie 2010 decât în prima lună a anului este Gazeta sporturilor. Publicațiilor de business au reușit să își conserve vânzările. Cu două excepții: o creștere notabilă la Săptămâna financiară și o prăbușire la Forbes.

Click, aproape constant

  • Tabloidul editat de Adevărul Holding a început 2010 cu vânzări de aproape 210.000 de exemplare pe ediție în luna ianuarie. Click s-a menținut anul trecut în jurul pragului de 200.000 de ziare pe zi, cu mici fluctuații în sus sau în jos.
  • Ultimele luni din 2010 arată vânzări de 212.000 de exemplare în octombrie și de 199.000 în luna decembrie.
  • În ianuarie 2011, Click vindea aproximativ 180.000 de exemplare.
  • Faţă de 2009, media de vânzări a anului trecut a scăzut cu circa 4.800 de exemplare.

Libertatea, minus 40.000 într-un an

  • Tabloidul deţinut de grupul de presă elveţian Ringier avea în 2009 o medie de vânzări pe ediţie de aproape 180,600 de exemplare, iar în 2010 a ajuns la o medie de circa 140.000 de exemplare.
  • Cotidianul a început anul 2010 cu vânzări de aproape 160.000 de exemplare pe ediţie şi a scăzut constant ajungând, în luna decembrie, la vânzări de 121,300 de copii.

Cancan, cu 30% mai puțin

  • Al patrulea ziar ca vânzări din România a început anul cu 62.500 de exemplare vândute pe ediţie, a crescut în lunile februarie şi martie la peste 83.000 de copii, iar în restul anului a avut parte de scăderi constante. În luna decembrie a ajuns la vânzări de circa 43.000 de exemplare pe ediţie.
  • Faţă de 2009, vânzările medii ale tabloidului au scăzut, în 2010, cu 25.100 de exemplare pe ediţie.

Adevărul, minus 50% într-un an

  • Dacă ziarul Click a avut o evoluție constantă, scăderea este puternică la Adevărul. La sfârșitul lui 2010, Adevărul vindea cu 50% mai puține ziare decât la începutul anului. O analiză mai complexă despre acest titlu găsiţi aici.
  • Un factor care a influențat evoluția titlurilor Adevărul Holding este și distribuția. În octombrie 2010, Rautakirja, cel mai important distribuitor de presă, a sistat relațiile cu grupul de presă, după cum paginademedia.ro a scris aici. În prezent, a reluat colaborarea cu Adevărul.
  • Ca medie de vânzări pe 2010, cotidianul Adevărul a avut o scădere de 8.600 de exemplare, faţă de vânzările din 2009. Anul trecut, vânzarea medie a ziarul quality numărul 1 din România a fost de circa 101.700 de exemplare pe ediţie.

Jurnalul Naţional, fluctuații mari pe parcursul anului

  • Cotidianul deţinut de trustul Intact a început anul 2010 şi l-a încheiat cu vânzări medii pe ediţie care se situează în jurul valorii de 53.000 de exemplare.
  • Pe parcursul anului, fluctuaţiile au fost puternice. Cotidianul a avut un vârf de 73.000 de exemplare vândute pe ediţie, dar a coborît în lunile octombrie şi noiembrie la 40.000 de copii vândute.
  • Faţă de 2009, vânzările medii ale ziarului Jurnalul Naţional a scăzut cu 8.200 de exemplare, ajungând la o medie pe 2010 de 62.000 de exemplare pe ediţie.

România liberă și-a menținut vânzările

  • Cotidianul editat de Medien Holding Group, a avut în cea mai mare parte a anului 2010 o uşoară scădere a vânzărilor. Însă spre final s-a redresat.
  • Astfel a ajuns ca cifra de vânzări înregistrată în decembrie se se apropie destul de mult de cea cu care a început anul, respectiv 43.500 de exemplare vândute pe ediţie.
  • Comparând media de vânzări a anului 2010 cu cea a lui 2009 constatăm că ziarul a avut o scădere de 4.400 de exemplare.

Evenimentul zilei a pierdut jumătate din vânzări

  • Evenimentul Zilei se aseamnă cu Adevărul în privinţa scăderilor de vânzări. La sfârşitul lui 2010, Cotidianul deţinut de Bobby Păunescu (din februarie 2010) vindea cu aproape 50% mai puţine exemplare decât la începutul anului.
  • Astfel, în luna ianuarie 2010, cotidianul Evenimentul Zilei se vindea în 31.300 de exemplare, iar în ultima lună din an a ajuns la vânzări de circa 17.800 de exemplare.
  • Media de vânzări a Evenimentului Zilei pe 2010 este cu 12.200 mai mică decât media de vânzări pe 2009 (34276 – exemplare vândute pe ediţie).

Gândul

  • Publicaţia deţinută de trustul Media Pro a avut parte de o scădere uşoară, dar constantă, a vânzărilor.
  • Astfel, în prima lună din 2010 ziarul Gândul se vindea în 13.600 de exemplare, iar în decembrie ajugea la o medie a vânzărilor pe ediţie de 11.400 de copii.
  • Faţă de 2009, media de vânzări a cotidianului Gândul pe 2010 a scăzut cu circa 2.500 de exemplare.

Gazeta Sporturilor

  • Gazeta Sporturilor, liderul pe segmental ziarelor de sport, a încheiat anul 2010 cu o uşoară creştere a vânzărilor faţă de prima lună a aceluiaşi an.
  • Astfel, dacă în prima lună din 2010 cotidianul de sport vindea peste 38.400 de exemplare, la finele anului, acesta avea vânzări medii pe ediţie de 39.100 de exemplare.
  • Valoarea cea mai mare a vânzărilor a fost înregistrată în luna martie, când s-a atins un vârf de 47.000 de exemplare vândute pe ediţie.

Pro Sport

  • Pro Sport se află ca medie a vânzărilor pe 2010 la o distanţă de 1.000 de exemplare faţă de competitorul său, Gazeta Sporturilor. Vânzările cotidianul de sport al trustului Media Pro au avut variaţii considerabile în 2010.
  • Ziarul de sport a pornit anul cu vânzări de circa 29.000 de exemplare, a urcat în luna august la 40.000 de exemplare şi a încheiat anul cu circa 26.300 de exemplare vândute pe ediţie.

Publicațiile economice, evoluție diferită față de presa generalistă cotidiană

Săptămâna Financiară şi-a dublat vânzările cu English Today

  • Săptămâna Financiară, editată de Intact Media Group, a avut cea mai spectaculoasă creştere dintre ziarele cu distribuţie naţională.
  • Din ianuarie şi până în luna august, vânzările medii pe ediţie ale publicaţiei economice s-au situat în jurul valorii de 20.000 de exemplare. Iar la sfârşitul anului trecut, vânzările revistei Săptămâna Financiară erau de peste 41.000 de exemplare.
  • Creşterea majoră s-a produs începând cu luna octombrie. Explozia de vânzări se datorează unei puternice campanii de marketing construită în jurul cursului multimedia de învăţare rapidă a limbii engleze English Today.
  • Efectele imediate ale acestei inserţii au fost atestate de însăşi Săptămâna Financiară, care scria că tirajul revistei a fost epuizat din ziua în care a apărut cu English Today.
  • În ciuda creşterii semnificative, media de vânzări pe 2010 (25.005) a fost mai mică decât cea pe 2009 cu circa 6.000 de exemplare.

Capital

  • Capital, publicaţia de afaceri cumpărată de Bobby Păunescu la începutul lui 2010, şi-a menţinut vânzările în jurul valorii de12.300 de exemplare pe ediţie, cu mici fluctuaţii în sus sau în jos.
  • A început anul cu 12.287 de exemplare vândute şi l-a închiat cu 12.284 de copii vândute pe ediţie.
  • Faţă de 2009, media de vânzări pe 2010 (12.500) a scăzut cu circa 7300 de exemplare.

Business Magazin

  • În luna ianuarie 2010 a avut vânzări de 10.100 de exemplare pe ediţie, după primele trei luni a început să scadă sub pragul de 8.500 de exemplare şi a încheiat anul cu 8.300 de copii.

Ziarul Financiar

  • Cotidianul de afaceri Ziarul Financiar a început anul cu vânzări de aproape 14.000 de exemplare, s-a menţinut aşa în primele trei luni, după care a scăzut sub 12.500 de exemplare şi aşa a rămas până la sfârşitul anului.

Financiarul

  • Cotidianul de afaceri deţinut de trustul Intact a avut în luna ianuarie 2010 vânzări de 3500 de exemplare. În următoarele două luni a avut parte de o creştere spectaculoasă ajungând la peste 11.00 de exemplare vândute.
  • Această creştere a fost urmată de o scădere aproape constantă care a dus ziarul, în luna decembrie, la vânzări mai mici decât în prima lună a anului (3.300 de exemplare pe ediţie).

Forbes România

  • Forbes, revista lunară editată de Adevărul Holding, a avut parte în 2010 de scăderi drastice. . La sfârșitul lui 2010, revista de afaceri avea vânzări cu 50% mai mici decât la începutul anului.
  • În luna marte s-a înregistrat un vârf de peste 9.600 de exemplare, iar în ultimele luni ale anului vânzările Forbes se situau în jurul valorii de 4.300 de exemplare.
  • Faţă de 2009, media de vânzări pe anul trecut a scăzut cu 2.300 de exemplare.

Cum au stat săptămânalele de satiră?

  • Academia Caţavencu a început anul cu vânzări de 24.800 de exemplare pe ediţie. Per total, vânzările publicaţiei s-au înscris într-un tren descrescător.
  • Astfel, la sfârşitul anului 2010, publicaţia trustului Realitatea-Caţavencu vindea cu 4.500 de exemplare mai puţin decât în luna ianuarie.

Kamikaze

  • Lansată la jumătatea lunii martie, revista Kamikaze a avut un star bun: 12.700 de exemplare pe ediţie. Până la sfârşitul anului, săptămânalul n-a mai atins acest nivel, ba din contră, a urmat un trend descendent, ulterior stabilizându-se în jurul valorii de 7.000 de exemplare.

ANEXE

Vânzările ziarelor pe cele patru trimestre din 2010

ian- mar 2010apr-iun 2010iul-sept 2010oct-dec 2010
Click234,200207,400193,200208,900
Libertatea157,500148,400126,500126,900
Adevarul125,100116,70091,00075,300
Cancan77,10058,50055,50048,300
Jurnalul National55,00066,20046,10048,100
Gazeta Sporturilor44,10042,40044,50039,900
Romania Libera45,00042,40040,30040,900
PRO Sport28,70033,20039,00031,400
Saptamana Financiara18,70018,20017,40046,316
Academia Catavencu24,20023,90022,10019,981
Evenimentul Zilei28,00022,50020,00018,200
Ziarul Financiar14,00012,30012,20012,154
Gandul13,40013,20012,20011,600
Capital12,70012,70012,25012,231
Business Magazin10,1008,4008,5008,330
Kamikaze12,7006,9006,6006,658
Forbes9,4008,2006,1004,582
Financiarul8,7009,0003,8003,844

Vanzarile medii pe 2010, comparate cu vanzarile medii pe 2009

Vânz?ri medii pe 2010Vânz?ri medii pe 2009Diferenta
Click210642215421-4779
Libertatea139583185519-45936
Adevarul101730110375-8645
Cancan6036285506-25144
Jurnalul National5375261919-8167
Gazeta Sporturilor4275461780-19026
Romania Libera4185546258-4403
PRO Sport3315343484-10331
Saptamana Financiara2500531033-6028
Academia Catavencu2258328599-6016
Evenimentul Zilei2210134276-12175
Ziarul Financiar1266715790-3123
Gandul1261015075-2465
Capital1246319725-7262
Business Magazin882210618-1796
Kamikaze7136
Forbes70239364-2341
Financiarul631844431875

"

9 martie: Răzvan Cornețeanu: Presa şi-a pierdut cititorii din cauza calităţii proaste a conţinutului

9 martie: Răzvan Cornețeanu: Presa şi-a pierdut cititorii din cauza calităţii proaste a conţinutului: "
După aproape un an de la părăsirea funcţiei de director general al Adevărul Holding, Răzvan Cornețeanu îşi vede viitorul tot în managementul de presă. “Eu asta ştiu să fac, asta o să fac”. În 2011 se vor simţi primele vibraţii pozitive în piaţa de media, care va ieşi din criză doar prin ridicarea calităţii conţinutului editorial, spune Cornețeanu, într-un interviu acordat Wall-Street.ro.
Wall-Street: Ce aţi mai făcut în ultimul an?
Cornețeanu: M-am ocupat şi mă ocup de nişte proiecte externe despre care nu vreau să vorbesc prea mult din motive uşor de înţeles.
Wall-Street: Sunt proiecte de media?
Cornețeanu: “Proiecte de media. Tot felul de companii şi oameni de la care de-a lungul timpului – am aproape 20 de ani de muncă în domeniul asta – am primit nişte oferte, invitaţii de a mă ocupa de deschiderea, lansarea unor companii şi/sau produse în diferite ţări. (…) Pentru că deocamdată nu sunt implicat în proiecte în România, deşi lucrez şi la subiectul ăsta, am ajutat în partea de lansare. Cu asta m-am ocupat şi mă ocup acum.”
“Părerea mea personală e că 40% din motivele pentru care a scăzut piaţa în halul ăsta vin din zona crizei, deci nici măcar jumătate. Marea parte a motivelor vine din slaba pregătire a oamenilor care fac presă în România.”
Răzvan Cornețeanu: Presa şi-a pierdut cititorii din cauza calităţii proaste a conţinutului
Festivalul Internaţional “Cerbul de Aur” nu va fi organizat nici în acest an, existând “premise favorabile” pentru ediţia din 2012 a evenimentului, au declarat pentru agenţia Mediafax reprezentaţii TVR. “Situaţia financiară de moment a televiziunii nu permite organizarea în acest an a Festivalului ‘Cerbul de Aur’. Există însă premise favorabile pentru ediţia de anul viitor”, au explicat reprezentaţii TVR. Decizia TVR de a nu organiza ediţia 2011 a Festivalului Cerbul de Aur vine după ce şi ediţia din 2010 a evenimentului a fost anulată, scrie România liberă, care citează Mediafax. În schimb, Televiziunea Publică va fi implicată în acest an într-o serie de evenimente, precum competiţia Eurovision şi Festivalul Internaţional “George Enescu”.
Fără “Cerbul de Aur” în acest an
Andrei Gheorghe spune că actuala criză economică l-a “strâns de gât” şi că are datorii de peste un milion de euro. ”Criza, ca pe toţi, m-a strîns de gît, criza şi deciziile greşite de care nu vreau să vorbesc, care sînt chestii intime şi personale. Shit happens, dar asta e, o iei de la zero. Pleci dintr-un loc, te duci în altul”, a declarat Gheorghe pentru kamikazeonline.ro.
Andrei Gheorghe: “Criza m-a strîns de gît”
Carmen Lixandru, Managing Director MediaCom România: “Cifra de afaceri a companiei s-a majorat cu 34% în 2010, iar profitul cu 12% faţă de 2009″. Aceasta estimează, într-un interviu pentru Financiarul, că investiţiile totale în publicitate din acest an la 300 de milioane de euro net.
Fin.ro: Cum va evolua piaţa românească de publicitate în acest an faţă de 2010?
“Cred că vom avea o scădere a investiţiilor în publicitate în 2011, probabil un -5%. Într-un scenariu optimist, o piaţă la nivelul anului 2010, ca medie a întregului an, cu o uşoară tendinţă de creştere în a doua jumătate a anului.
Fin.ro: Ce nivel total al investiţiilor în publicitate, pe canale media şi per total, estimaţi pentru 2011 în România?
“Apreciez că totalul investiţiilor în publicitate în acest an va fi de aproximativ 300 mil. euro net. Din această sumă TV va atrage 74%, prinţul 9%, radioul 4%, outdoorul 8%, iar internetul 5%.
MediaCom (www.mediacom.com) este una dintre principalele agenţii de media din România, fiind prezentă pe piaţa locală din 2004″.
”Avem ca obiectiv creșterea cu 10% a cifrei de afaceri și a profitului”
Se pot câștiga bani din blogging, însă nu neapărat pe măsura așteptărilor ridicate pe care le au oamenii când aud de asta, spune Ionuț Oprea, manager Standout și director executiv al IAB România, în cadrul emisiunii Capital TV. Din momentul în care au apărut primii blogegri care au derulat campanii și și-au mărit veniturile odată cu acest lucru, au început să apară tot felul de mituri despre mii de euro. Ele nu sunt mituri, însă se referă la un număr limitate de oameni, precizează Oprea. Doar cei care și-au dedicat foarte mult timp în fiecare zi cu asta, care au avut o activitate susținută și au ajuns să aibă asta ca activitate principală în viața lor au ajus la performanța asta.
Ionuț Oprea: Bloggingul este un fel de jurnalism dus la extrem
“Pentru 2011 toată lumea estimează creştere. Unii cred că va fi de 20-30%, alţii sunt mai pesimişti şi văd un avans de 5%. Eu cred că va fi în jurul a 10-15%. (…) Ceea ce mă bucură este faptul că oamenii şi-au dat seama că dacă nu comunică, nu au rezultate”, explică Hortensia Năstase, managerul GolinHarris Bucureşti, filiala locală a unei reţele internaţionale cu prezentă în 35 de ţări şi care până de curând se numea Lowe PR. Anul trecut, Lowe PR a avut afaceri de circa un milion de euro, în creştere cu aproximativ 10% comparativ cu 2009.
Piaţa serviciilor de relaţii publice ar putea creşte cu 10-15% anul acesta faţă de valoarea de aproximativ 22-25 de milioane de euro din 2010, datorită companiilor care au reînceput să investească în comunicare, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Hortensia Năstase, managing partner alGolinHarris Bucureşti (fosta agenţie Lowe PR). În 2010, industria de publicitate a fost de circa 308 milioane de euro, conform estimărilor Iniţiative, agenţia de media a grupului Lowe România, din care face parte şi GolinHarris Bucureşti.
Năstase, GolinHarris: Piaţa de PR ar putea creşte cu 10-15% anul acestea
Parlamentul ungar a adoptat luni amendamente la legea sa controversată privind presa, în urma criticilor Uniunii Europene. Amendamentele au fost votate de 258 de deputaţi din partidul de centru-dreapta aflat la putere, Fidesz, al premierului Viktor Orban. Opoziţia socialistă şi ecologist-liberală a votat împotrivă (65 de voturi), iar partidul de extremă-dreaptă Jobbik s-a abţinut.
Budapesta a acceptat să modifice legea, după criticile intense pe care le-a provocat în rândul partenerilor europeni, care se temeau că legea are scopul de a reduce la tăcere presa.
Controversata lege a presei din Ungaria a fost modificată
“O tînără balerină din Timişoara a pozat pentru Playboy şi a stîrnit oprobriul aproape dogmatic al organizaţiei din care face parte. (…) Ce este important este reacţia imediată a reprezentantului acesteia, care s-a comportat ca un sacerdot al inchiziţiei”, se arată într-un material postat pe site-ul publicaţiei în care a apărut pictorialul Roxanei Golban, care a stârnit o reacţie dură din partea liderului PSD Victor Ponta.
După ce, luni, Victor Ponta s-a declarat învins de tânăra care a pozat în Playboy, pe site-ul publicaţiei a fost publicat materialul “Cazul Roxana Golban”. Publicaţia compară comportamentul lui Victor Ponta cu cel al unui “sacerdot al inchiziţiei”, dar precizează că “Playboy îl respectă pe acest domn şi munca sa – dovadă stau cele două interviuri pe care le-a dat în mai 2008 şi mai 2010, scrie HotNews.
Playboy îi răspunde lui Ponta în cazul Roxanei Golban: “s-a comportat ca un sacerdot al inchiziției”, dar “îl respectăm” deoarece “și-a admis eroarea”
Editura Allfa, parte din Grupul Editorial All, investeşte 20.000 de euro într-un program de rebranding care urmăreşte reîmprospătarea imaginii editurii şi consolidarea poziţiei pe piaţa de carte din România, scrie DailyBusiness.ro. care citează un anunţ al companiei companiei.
Schimbările majore se vor regăsi la nivelul logo-ului şi al planului editorial. Astfel, cel mai important element de identificare al editurii, logo-ul, va fi schimbat, potrivit lui Mihail Penescu, preşedintele grupului.
Editura Allfa investeşte 20.000 de euro în rebranding
Agenţia de branding BrandTailors a finalizat procesul de creare a brandului Covasna Tărâmul Apelor, deţinut de către Azuga Waters, scrie Wall-Street.ro. Obiectivul BrandTailors pe parcursul acestui proiect a fost de a crea un brand care să se poată adresa unui consumator sensibil la preţ şi mai puţin receptiv la beneficiile emoţionale de brand, într-o categorie în care diferenţa între produsele disponibile la raft este greu perceptibilă.
BrandTailors a creat brandul Covasna Taramul Apelor
O parte din filmele realizate de Warner Bros vor fi disponibile pe Facebook. Pentru a vedea filmele, utilizatorii trebuie să plătească o taxă folosind Facebook Credits, o monedă virtuală utilizată până în prezent în special în jocurile de pe site, a anunţat ieri Warner Bros, care face parte din compania Time Warner. În acest fel, Warner Bros obţine o nouă sursă de venituri din reţelele sociale. Totodată, se creează o nouă nişă de competiţie pentru companiile de divertisment online, scrie Evenimentul Zilei, care citează Reuters.
Warner Bros îşi mută filmele pe Facebook
YouTube a achiziţionat un producător de videoclipuri, Next New Networks, pentru a ajuta pe cei ce încărca clipuri pe cel mai mare portal video din lume să le realizeze cât mai profesionist, scrie Wall-Street.ro, care citează presa internaţională.
YouTube a cumpărat un producător de videoclipuri
China va deveni în 2012 una dintre primele trei pieţe de publicitate din lume, depăşind astfel Marea Britanie şi Germania, scrie DailyBusiness.ro, care citează studiul International Ad Forecast al companiei Warc. Valoarea pieţei de publicitate din China se va majora cu 12,5% în 2011 şi cu 14,5% în 2012, când va depăşi 27 miliarde de dolari.
China va deveni a treia piață de publicitate din lume până în 2012
"

Pe Facebook sunt tot mai multe aplicatii periculoase care exploateaza naivitatea utilizatorilor

Pe Facebook sunt tot mai multe aplicatii periculoase care exploateaza naivitatea utilizatorilor: "In ultima vreme pe Facebook si alte retele sociale circula tot mai multe aplicatii malitioase care exploateaza teme populare si ajung sa "fure" date confidentiale ale profilelor pentru a le redirectiona catre pagini cu malware, atentioneaza compania de securitate BitDefender. Aplicatii precum cea care promite sa redea vechea tema de Facebook sau cea care pretinde ca vrea sa-ti dezvaluie lista admiratorilor secreti par tentante, insa trebuie evitate, spune compania."

​VIDEO Google a lansat o noua versiune a browser-ului Chrome

​VIDEO Google a lansat o noua versiune a browser-ului Chrome: "Google a lansat o noua versiune a browser-ului Chrome despre care compania spune ca e fundamental ameliorat, mult mai rapid, mai simplu de utilizat si cu mai multe functionalitati. Chrome are o cota de circa 16% pe plan mondial, mai mult decat dublu fata de acum un an, arata datele companiei StatCounter. Alte companii de cercetare dau cote mai mici, in jurul a 10%, insa cert e ca browser-ul este pe locul trei."

Discovery caută români care îşi depăşesc limitele

Discovery caută români care îşi depăşesc limitele: "Postul de televiziune Discovery lansează, începând de astăzi, campania „Oricine poate fi erou' prin care românii pot propune, pe pagina de Facebook a canalului, oameni cu hobby-uri şi ocupaţii deosebite. Propunerile pot fi făcute în perioada 4 martie - 3 aprilie. Campania este o continuare a proiectului din toamna trecută
„Descoperă eroul din tine', dar mai complex, anunţă Ada Roseti, director de programe Discovery pentru Europa de Sud-Est."

Romulus Vulpescu: "Azi, generalizarea mitocăniei lingvistice nu se poate stopa" | Jurnalul National

Romulus Vulpescu: "Azi, generalizarea mitocăniei lingvistice nu se poate stopa" | Jurnalul National: "Dar la televizor? Sîni supradimensionaţi, buze umflate de acid hialuronic sau de vreun interlop, prostituate de pe centuri reale sau virtuale, ascunse sub fustiţe de asistente tv, fotbalişti care după două luni de Italia nu mai ştiu româneşte (oare au ştiut vreodată?). O lume de plastic şi de mucava. Cu ei ce ne facem, că-s peste tot, unde schimbi ca­nalul, sînt tot ei: pestriţele, bo­te­za­ţii, gureşoaiele, crudele, păsărinele, senzualele, brăilencele, buruienile... Iaca ce bine le vin substantivele comune… Toţi şi toate pe post de mo­dele. Nu mai sînt modele ade­vă­rate sau modelele adevărate (şi nu mă refer la manechine) nu mai au loc de bianci şi de vârci?"

De ce bate show-ul „Românii au talent” toate recordurile de audienţă - Gandul

De ce bate show-ul „Românii au talent” toate recordurile de audienţă - Gandul: "De trei săptămâni, românii sunt, în fiecare seară de vineri, cu ochii pe Pro TV, iar show-ul stabileşte record după record. Prima ediţie a atras, în minutul de aur, patru milioane de telespectatori, cea de-a doua, patru milioane şi jumătate, iar cea de-a treia peste cinci milioane, ceea ce înseamnă că aproape un sfert din toată populaţia ţării se uita, vineri, la 'Românii au talent'."

Huidu revine la Cronica Cârcotaşilor - Ghid TV > EVZ.ro

Huidu revine la Cronica Cârcotaşilor - Ghid TV > EVZ.ro: "Noutatea constă în faptul că emisiunea de faţă este înregistrată, nu în direct, cum au fost ultimele. Asta pentru a-i da posibilitatea lui Şerban Huidu să apară alături de colegii din 'cronicuţă'.
La recomandarea medicilor, el apare mai puţin în această ediţie, fiind încă în proces de recuperare, care se pare că va dura până la toamnă."

RCS&RDS cere insolvenţa Antena TV Group - IT & C > Capital.ro

RCS&RDS cere insolvenţa Antena TV Group - IT & C > Capital.ro: "Săptămâna trecută Antena TV Group a cerut insolvența companiei RCS & RDS. Antena TV Group ar avea de încasat o datorie de 2,1 milioane de lei (cu TVA) de la RCS & RDS, suma reprezentând banii pe care RCS&RDS ar fi trebuit să îi plătească pentru retransmisia televiziunilor Antena 3 şi Euforia TV în perioada ianuarie - iunie 2010."

Salarii între 2.000 şi 8.000 de euro - Lista ofertelor de muncă pentru români în Dubai, Caraibe, India

Salarii între 2.000 şi 8.000 de euro - Lista ofertelor de muncă pentru români în Dubai, Caraibe, India: "Străinii caută tâmplari, piloţi, dar mai ales medici români (de toate specializările), pentru a lucra într-unele din cele mai exotice locuri din lume: Dubai, Caraibe sau India.

"

Luis Lazarus: «N-as fi realizat prea multe fara femei»

Luis Lazarus: «N-as fi realizat prea multe fara femei»: "Pregatit pentru lansarea postului sau de televiziune, Zeus TV, Luis Lazarus aduce un elogiu femeilor chiar de ziua lor, 8 martie, recunoscand ca prezenta acestora in viata sa l-a ajutat foarte mult."

Mădălina Iacob în Monitorul de Botoşani

(titre inconnu): "http://www.monitorulbt.ro/Invatamant/2011-03-09/Madalina+Iacob
"