miercuri, 13 aprilie 2011

Congres național de Istorie a Presei

Congres național de Istorie a Presei: "În perioda 14-16 aprilie 2011, la Constanța, va avea loc ediția a IV-a a Congresului Național de Istorie a Presei, în cadrul căruia se va decerna pentru prima oară Premiul național pentru jurnalism „Nicolae sever..."

Cum l-au cumpărat băieţii deştepţi şi pe Cioran.

Cum l-au cumpărat băieţii deştepţi şi pe Cioran.: "Baietii destepti pot cumpara aproape orice, nu doar fiindca au multi bani, ci si fiindca stiu ce sa cumpere, iar daca nu stiu sunt ajutati. Romania are nevoie de acesti baieti destepti fiindca ei pot tine loc si de capitalism si de societate civila.
La sfarsitul anului trecut tabloul 'Procesiunea Calvarului', semnat de Pieter Bruegel cel Tanar, a fost scos la vanzare de un lord englez, aflat la stramtoare si care trebuia sa faca urgent rost de lichiditati. De teama ca lucrarea pictorului ..."

webRelease: TVR organizeaza conferinta CIRCOM Regional, la Timisoara

webRelease: TVR organizeaza conferinta CIRCOM Regional, la Timisoara: "Televiziunea Romana, prin intermediul studioului TVR Timisoara, impreuna cu CIRCOM Regional - Asociatia televiziunilor regionale din Europa - organizeaza, in perioada 5-7 mai 2011, la Timisoara, cea de-a 29-a editie a Conferintei CIRCOM Regional. Aceasta este cea mai importanta intalnire anuala a asociatiei. Este pentru a doua oara cand TVR organizeaza acest eveniment, dupa ce, in 1994, studioul de la Iasi a gazduit prima conferinta CIRCOM desfasurata intr-o tara din Europa de Est."

O greseala de tipar dintr-un ziar local a facut un cuplu de americani sa creada ca a castigat 4.3 milioane de dolari la loterie

O greseala de tipar dintr-un ziar local a facut un cuplu de americani sa creada ca a castigat 4.3 milioane de dolari la loterie: "Un cuplu de americani din Colorado a fost convins ca a castigat 4.3 milioane de dolari la loterie, dupa ce ziarul local a tiparit gresit numerele castigatoare, transmite FoxNews. Jim si Dorothy Sprague si-au sunat copiii sa le impartaseasca vestea cea buna, doar pentru a descoperi ulterior ca ziarul Pueblo Chieftain publicase numerele extragerii de vineri, in locul celei de sambata."

Prima librărie virtuală de muzică pentru reclame

Prima librărie virtuală de muzică pentru reclame: "Muzica de toate genurile și sunete folosite în spoturi TV sau pe website-uri vor putea fi cumpărate din prima librărie virtuală de muzică ce poate fi folosită în scopuri comerciale."

PE SCURT: V+O Communication a câştigat contul Farmec. ARBOmedia a semnat contracte cu un post TV şi cu un ziar local

PE SCURT: V+O Communication a câştigat contul Farmec. ARBOmedia a semnat contracte cu un post TV şi cu un ziar local: "

Agenţia de relaţiii publice V+O Communication gestionează integral , începând din luna aprilie, contul Farmec SA Cluj Napoca. Iar ARBOmedia a reluat colaborarea cu Informaţia Zilei de Maramureş si a demarat parteneriatul cu Maramureş TV.

Despre noul cont din portofoliul V+O Communication

V+O Communication furnizează servicii de relaţii cu presa, comunicare corporate, comunicare de brand pentru produsele cosmetice şi de îngrijire şi pentru produsele de curăţenie, gestiunea crizelor şi a situaţiilor speciale, concepţie şi coordonare de evenimente speciale.

Despre noile contracte încheiate de ARBOmedia

Începând cu luna aprilie, ARBOmedia a încheiat un contract cu postul Maramures TV (deţinut de Coza Media SRL) şi cu ziarul Informaţia Zilei de Maramureş (deţinut de XS SUD COMPANI SRL), pentru vânzarea în regim exclusiv a spaţiilor sale publicitare către agenţiile de publicitate si clienţii naţionali.

"

O nouă şcoală de jurnalism face concurenţă universităţilor din Bucureşti - Educaţie > EVZ.ro

O nouă şcoală de jurnalism face concurenţă universităţilor din Bucureşti - Educaţie > EVZ.ro: "Domenii precum Audio Engineering, Film making, Multimedia & Web development, Games Design and Develoment, Digital Journalism şi 3D Digital Animation vor fi disponibile elevilor români care îşi doresc o carieră în new media"

O nouă şcoală de jurnalism face concurenţă universităţilor din Bucureşti - Educaţie > EVZ.ro

O nouă şcoală de jurnalism face concurenţă universităţilor din Bucureşti - Educaţie > EVZ.ro: "„România, cu populaţia sa tânără şi talentată, trebuie să facă un pas înainte, hotărâtor, în studiul şi aprofundarea limbajului educaţiei media, să înţeleagă cum să conecteze audienţa prin înţelegerea sinergiilor existente între diferitele nivele de piaţă şi segmente, să finiseze în mod rafinat aptitudinile din conţinutul creativ şi să-si ceară dreptul asupra bucăţii lor din această imensă prăjitură de media şi comunicare, nu numai pe plan local, dar şi internaţional”, explică venirea în ţara noastră Romy Hawatt, Senior Executive al grupului SAE."

Microsoft MIX - Internet Explorer 10 Demonstration

Cosmin Agache, în exclusivitate: "Vreau să le mulţumesc din tot sufletul celor care m-au votat şi sper să mă voteze în continuare"

  • Exclusivitate pentru Mădălina Iacob! 
  • Interviu cu Cosmin Agache- finalist la Românii Au Talent




















Buna, Cosmin! Suntem aici pentru a afla mai multe detalii despre participarea ta la concursul naţional Românii Au Talent, difuzat pe postul Pro TV.
Cosmin era foarte grăbit, ocupat cu pregătirile pentru finală, dar şi-a găsit puţin timp şi pentru noi, declarând că ţine foarte mult la botoşăneni.
  1. În primul rând, care este talentul tău şi cum l-ai descoperit?
Talentul meu este beatbox-ul. Prima dată, acum 3 ani şi jumătate, am văzut pe YouTube un beat boxer francez, Joseph Poolpo care mi-a plăcut foarte mult. Am încercat să fac şi eu beatbox. Prima dată, am observat că nu-mi iese şi am renunţat. Dar, timp de 2 ani, cum multă răbdare, am exersat continuu şi am ajuns unde sunt acum!
  1. Cum ai luat decizia de a te înscrie la Românii Au Talent?
În vacanţa de vară, am văzut un promo cu Românii au Talent şi m-am gândit că,poate, voi avea de câştigat dacă mă înscriu.
  1. Ce părere au avut părinţii tăi la inceput, te-au susţinut?
Prima dată, părinţii mei, Maria si Florin Agache, nu au fost de acord să mă înscriu la emisiune deoarece nu înţelegeau "muzica" pe care o făceam şi se gândeau că nu voi avea şanse. Acum sunt mândri de mine!
  1. Ce sentiment te-a încercat atunci când ai intrat prima dată pe scenă?
Când am intrat pe scenă, am avut foarte mari emoţii. Eram neliniştit, deoarece nu ştiam cum va reacţiona publicul său juriul.
  1. Ce părere ai despre membrii juriului?
Cred că membrii juriului au fost foarte bine aleşi, deoarece Andra ştie foarte multe despre muzică, Mihai Petre despre dans, iar Andi Moisescu este încă din 96 în televiziune. Ctoţii au experienţă.
  1. Cum ai primit vestea că ai fost admis în finală?
Când mi-am auzit numele strigat, nu mi-a venit să cred, deoarece era cea mai grea semifinală dintre toate, concurenţii fiind foarte talentaţi.
  1. De cine te temi cel mai mult dintre toţi concurenţii?
Mă tem de fiecare concurent pentru că toţi sunt talentaţi, nu degeaba au ajuns până în finală.
  1. Acum, că ai devenit vedetă botoşăneană, ce impact are competiţia asupra vieţii tale?
De când am apărut la televizor, majoritatea oamenilor care mă văd pe stradă zic: “Uite, el e băiatul de la Românii au Talent!”. Mă bucură foarte mult şi desigur, toţi prietenii mă susţin.
  1. Pentru final, care este mesajul tău pentru public?
Vreau să le mulţumesc din tot sufletul celor care m-au votat şi sper să mă voteze în continuare pentru ca liniile de vot pentru finala sunt deschise!
Îţi mulţumesc şi aşteptăm să te vedem în finala de pe 25 Aprilie, la ora 20:30, pe ProTv!    
     
  Mădălina IACOB, elevă la Colegiul Naţional “Mihai Eminescu” Botoşani

Reclama ColonHelp, interzisă din cauza Simonei Bălănescu

Reclama ColonHelp, interzisă din cauza Simonei Bălănescu: "

Spotul ColonHelp a fost interzis de CNA pentru că suplimentul alimentar este recomandat de Simona Bălănescu, prezentatoarea emisiunii ”Trăieşte sănătos!, de pe Antena2.

Legislaţia audiovizuală interzice difuzarea de publicitate la suplimente alimentare recomandate de “personalităţi ale vieţii publice”.

Înainte de alte explicaţii, iată spotul:

Click here to view the embedded video.

Consiliul Naţional al Audiovizualui a decis somarea cu intrare în legalitate a tuturor posturilor care difuzează reclama ColonHelp.

Spotul va putea rula din nou pe TV după ce va fi modificat astfel încât să respecte legislaţia audiovizuală. Acest lucru ar însemna excluderea din reclamă a prezentatoarei de la Antena2.

În luarea acestei decizii, Consiliul Naţional al Audiovizualului a solicitat şi punctul de vedere al Consiliului Român de Publicitate (RAC).

Din decizia RAC, prezentată în şedinţa CNA:

  • Codul RAC este încălcat prin faptul că pentru promovarea produsului se foloseşte recomandarea unei persoane publice. (art. 28.3 litera J din Codul RAC)
  • Afirmaţia “un produs cu adevărat natural pentru detoxifiere şi reglarea metabolismului” şi imaginea grafică cu menţiunea “100% natural” afişată pe ecran, coroborate cu afirmaţia “Scapă de balonări, oboseală, constipaţie şi dureri de cap” pot crea consumatorului ideea că eficienţa produsului se datorează ingredientelor sale naturale.
  • Totodată, afirmaţia “scapă de balonări, oboseală, constipaţie şi dureri de cap” mai poate sugera consumatorului şi faptul că produsul are un efect garantat.

"

TOYO TSUTSULI - Live again(For Japan after earthquake)[OFFICIAL VIDEO][F...



Lyrics】
I'm gonna live again (x4)

Take my hands, let's through the clouds and fly away
Leave the past, we'll hear the world and breathe again
Don't be sad, yes everything will be ok
No more pain, we'll feel the world and dream again

I'm gonna live again (x4)

When the day turns black, when the mood goes down
Try to let it go but don't know how
It is not the end, new life just began
Love will never change as time goes by

Take my hands, let's through the clouds and fly away
Leave the past, we'll hear the world and breathe again
Don't be sad, yes everything will be ok
No more pain, we'll feel the world and dream again

I'm gonna live again (x4)
(Gonna live again...)

Take my hands, let's through the clouds and fly away
Leave the past, we'll hear the world and breathe again
Don't be sad, yes everything will be ok
No more pain, we'll feel the world and dream again

I'm gonna live again (x4)

Gonna live again...live again
Gonna live again...live again
Live again, live again, live again
Gonna live again...live again

【About "Live again"】
I was very sad about what happened in Japan last month. As you have known the earthquake and tsunami destroyed Japan caused many people suffering and homeless at present. I wrote this song for Japan hope it will be ok soon just like the lyrics and the video represent, everything will live again and back to the way it used to be as long as we never give up! God bless people in Japan :)))

~Toyo Tsutsuli April 9, 2011~

“Erupţie Anti-Corupţie” pe Facebook

“Erupţie Anti-Corupţie” pe Facebook: "Cei nemulțumiți de corupția instalată în toate sectoarele din România sunt invitați să se alăture grupului „Erupţie Anti-Corupţie”."

Efectele televiziunii asupra COPIILOR: Se MATURIZEAZĂ mult prea REPEDE şi sunt expuşi la PREA MULT SEX - Gandul

Efectele televiziunii asupra COPIILOR: Se MATURIZEAZĂ mult prea REPEDE şi sunt expuşi la PREA MULT SEX - Gandul: "Programele de televiziune cu conţinut sexual explicit şi campaniile publicitare la îmbrăcăminte pentru adulţi îi forţează pe copii să se maturizeze mult mai devreme. Acestea sunt concluziile unui studiu aplicat unui număr de părinţi de către Ministerului Educaţiei din Marea Britanie, scrie Daily Mail.

De asemenea, serialele de televiziune şi reality-show-urile sunt 'vinovate' de aceste atitudini resimţite în cazul copiilor.



Nouă din zece părinţi consideră că programele tv îi presează pe copiii lor să se comporte mai matur decât vârsta pe care o au. De altfel, cinci din zece părinţi spun că marcarea programelor dedicate unei alte categorii de vârstă nu este o piedică adevărată în calea vizionării lor de către oricine."

13 aprilie: Dumitru Dragomir: Pachetul 9 îl vom da TVR-ului cu 3,5 milioane de euro pe sezon

13 aprilie: Dumitru Dragomir: Pachetul 9 îl vom da TVR-ului cu 3,5 milioane de euro pe sezon: "

Pachetul numărul nouă al drepturilor TV va fi vândut TVR pentru 3,5 milioane de euro pe sezon fără TVA, iar restul de cinci pachete costă 70 de milioane de euro, a declarat ieri Dumitru Dragomir, Preşedintele LPF, pentru Mediafax.

“Nu se va mai face nicio licitaţie pentru vânzarea drepturilor TV, gata, a fost licitaţie. În momentul de faţă pot să spun că pachetele rămase nu se mai vând. Cu excepţia pachetului 9 pe care îl vom da TVR-ului cu 3,5 milioane de euro pe sezon”, a spus oficialul Ligii.

Dragomir a explicat că pachetele 3, 4, 5, 6 şi 7 vor fi vândute prin încredinţare directă.
“Restul de cinci pachete o să le dăm probabil prin încredinţare directă unei televiziuni. Toate costă 70 de milioane de euro pe trei ani”, a precizat Dumitru Dragomir.
Dragomir: Pachetul nouă îl vom da la TVR, celelalte cinci costă 70 de milioane de euro

Pe YouTube a fost postat un film în care se vede cum reportera Realităţii TV Laura Calciu pare că îi face semn unei femei care, după câteva secunde, leşină în direct în timpul mitingului de protest faţă de închiderea spitalului din Urlaţi, scrie Evenimentul Zilei.
În film, se observă că, înainte de a leşina, femeia respectivă era foarte activă, aplauda şi îi îndemna pe ceilalţi să aplaude. După ce reportera Realităţii TV a făcut semn cu mâna şi a spus ceva, ea s-a strecurat printre participanţii la miting şi s-a aruncat pe jos chiar în faţa camerelor de luat vederi. Directorul general al Realitatea Media S.A., Sorin Enache, consideră deducţia drept una “răutăcioasă”.
Reporterul Realitatea TV care a transmis ştirea de la Urlaţi, Laura Calciu, susţine că acuzele la adresa sa sunt “total eronate”.

Click here to view the embedded video.

Cum să leşini, în direct, la Realitatea TV. Sorin Enache: “Dacă doriţi să fiţi răutăcioşi…” | VIDEO

Volumul publicităţii atrase de publicaţiile pe print a totalizat luna trecută aproximativ 30 mil. euro, cu peste 22% mai mare faţă de luna februarie 2011, potrivit ultimelor rezultate publicate de BRAT, notează Wall-Street.ro, Financiarul şi DailyBusiness.ro. Din această sumă, 38% reprezintă promovarea unor produse media sau evenimente culturale, iar 11% o constituie valoarea anunţurilor de mică publicitate. Majoritatea investiţiilor sunt atrase de publicaţiile plătite, aproximativ 80% din total, restul revenind celor distribuite gratuit. Clienţii care au investit cele mai mari sume în publicitate sunt: Vodafone, Orange, Heineken România, Loreal, Beiersdorf AG. ,,Gazeta Sporturilor” este singura publicaţie care a depăşit 1 milion de euro (la ratecard) din publicitate în luna martie.

Deputatul PDL Teo Trandafir a fost mutată de la secţia de Terapie Intensivă a Clinicii AKH din Viena într-un salon normal şi ar putea fi externată în cel mult două săptămâni, scrie Mediafax, care citează un comunicat de presă al unităţii medicale austriece.
Teo Trandafir a fost mutată de la Terapie Intensivă în salon. Va fi externată în cel mult două săptămâni

Congresul naţional de istorie a presei, aflat la a IV-a ediţie, se desfăşoară de joi până sâmbătă la Constanţa, cu simpozione susţinute la Universitatea Ovidius (Bdul Mamaia, nr. 124). Tema acestei reuniuni ştiinţifice este „Presa română interbelică – între mitologizare şi recuperare critică“, scrie Adevărul.
Peste 100 de specialişti din România, Republica Moldova, Serbia, Olanda şi Israel participă, începând de vineri, la lucrările Congresului naţional de istorie a presei. Colocviul este organizat de Asociaţia Română de Istorie a Presei şi Universitatea Ovidius Constanţa, în parteneriat cu Academia Oamenilor de Ştiinţă – Filiala Constanţa.
Istoria presei se face la Constanţa

Agenţia de branding şi digital Grapefruit a fost de două ori premiată cu Aur în cadrul principalei competiţii europene de reconstrucţie şi redesign de brand, Transform Awards 2011, scrie Financiarul.
Premiile au fost acordate pentru cea mai bună identitate vizuală şi pentru cea mai bună integrare a strategiei de brand cu cea de afaceri pentru rebrandingul Labormed. La Transform Awards 2011 a fost premiată şi Brandient, pentru două proiecte realizate în 2010. Astfel, rebrandingul eMAG a primit Gold Award, fiind considerat cel mai bun în categoria “Online retail”. Noua identitate Rugby România, creată pentru Federaţia Romană de Rugby, a fost premiată cu Silver Award în categoria “Best rebrand for a not-for-profit organisation”.
Premii pentru agenţiile româneşti de branding la Transform Awards

Grupul media elveţian Ringier a anunţat ieri lansarea primei reviste destinate exclusiv tabletelor din portofoliul său. Noua revistă, numită a€œthe collection”, va avea o abordare mono-tematică, aprofundând în fiecare ediţie câte un singur subiect. Publicaţia digitală va folosi posibilităţile tehnice disponibile pe tablete pentru a oferi conţinut multimedia utilizatorilor şi va fi disponibilă în engleză, germană şi chineză, scrie HotNews, care citează un comunicat de presă care anunţă lansarea.
a€œthe collection” va fi disponibilă pentru început doar în magazinul de aplicaţii Apple la un preţ de 5$, iar în trimestrul al doilea al anului va avea loc şi lansarea pe platforma Google Android.
Ringier lansează o revistă dedicată exclusiv tabletelor

Brandurile din Marea Britanie au investit anul trecut 4,1 miliarde de lire ster­line în promovarea pe internet, me­diul online reprezentând 1 liră sterlină din fiecare 4 lire sterline alocate buge­telor de marketing, anunţă cele mai recenA­te date ale Internet Advertising Bureau (IAB) şi Pricewaterhouse­Coo­pers, citate de Financiarul. Astfel, brandurile britanice şi-au majorat inves­tițiile în promovarea online cu 12,8% în 2010, reprezentând aproximativ un sfert din 16,6 miliarde de lire sterline, respectiv investiţiile în media de anul trecut. Majorarea a fost în principal atrasă de investiţiile majorate în formatele video, social media şi canale mobile, potrivit studiului.
Brandurile britanice au investit 4,1 mld. în publicitatea online

După luni de speculaţii, noul sistem de plată al The New York Times a devenit activ luni, pe 28 martie. Sistemul limitează cititorii online (cei care nu sunt abonaţi pe print) la citirea completă a 20 de articole, lunar. Pentru aplicaţiile NYT de pe smartphone-uri şi tablete, doar secţiunea de ştiri de top a rămas liberă, pentru celelalte subsecţiuni fiind necesar abonament. Efectul sistemului impus de TNY a afectat mai puternic numărul de pagini vizualizate. Astfel, în medie, în cele 12 zile după implementarea lui, afişările s-au redus cu 11-30%, scrie Wall-Street.ro.
Ce impact are sistemul de plăţi impus recent de New York Times asupra traficului

Agenţia de branding BrandTailors a împrospătat identitatea vizuală şi designul de ambalaj al ciocolatei Laura, scrie Wall-Street.ro.
Redesenarea ambalajului a avut ca obiectiv consolidarea poziţiei brandului în segmentele de ciocolată simplă şi ciocolată cu cremă, precum şi lansarea acestui brand în cadrul segmentului de tablete cu incluzii (arahide).Necesitatea unei schimbări a venit o dată cu trecerea la o tehnologie modernă de ambalare (flow-pack) şi introducerea unor noi produse în portofoliul brandului Laura.
BrandTailors redeseneaza ambalajul Laura

Sursa foto: HotNews.ro

"

Povesti romanesti de stanga. Azi, Scufita Rosie. Elogiul austeritatii

Povesti romanesti de stanga. Azi, Scufita Rosie. Elogiul austeritatii: "Povestea incepe prin antamarea unor prestatii sociale in natura, furnizorul fiind familia numitei “Scufita”, iar beneficiarul- bunica numitei, o persoana “bolnava si slabita”, dupa cum se arata in lucrare. Nu sunt precizate criteriile dupa care ajutoarele in natura sunt plasate bunicii, dar prestatia sociala acordata este oricum austera- o sticla de vin (neprecizata) si un cozonac. Nu se poate estima valoarea acestei prestatii dar la preturi de piata discutam de cel mult 7 euro,TVA inclus. Familia numitei “Scufita” face parte cel mai probabil din ultima quartila de venit, “Scufita” pleacand pe jos desi distanta pana la locul acordarii prestatiei sociale este apreciabila, scrie Dan Popa pe blogul lui."

Ada Macovei: „Directorii de şcoli preferă să muşamalizeze şi să ascundă cazurile de violenţă pentru pentru a nu fi sancţionaţi”

Ada Macovei: „Directorii de şcoli preferă să muşamalizeze şi să ascundă cazurile de violenţă pentru pentru a nu fi sancţionaţi”: "
Ada Macovei, inspector general al Inspectoratului Şcolar Judeţean, a declarat că mulţi directori şcolari muşamalizează cazurile de violenţă între elevi de frică să nu fie sancţionaţi. Aceasta susţine că instituţia pe care o conduce află de incidentele din şcoli de la poliţişti.
"

Of, viața mea! Nu se poate ca Adrian Copilul Minune să fure statul!

Of, viața mea! Nu se poate ca Adrian Copilul Minune să fure statul!: "Of, viața mea! Nu se poate ca Adrian Copilul Minune să fure statul!


Indiferent de cum au fost făcute legile în România, sunt destule categorii de ”liberi profesioniști” care au rămas pe afară de la plata impozitelor și taxelor. O astfel de categorie este cea a maneliștilor. Guvernul ne-a tot 'amenințat' că se va ocupa de averile lor, că îi va lua la puricat, că ”vor fi tratați ca toți cetățenii României”, după cum însuși premierul Emil Boc afirma. În lipsă de alte divorțuri sau împăcări la tv, Agenția Națională de Integritate (ANI) ne aruncă praf în ochi, anunțând că Adrian Copilul Minune ..."

Of, viața mea! Nu se poate ca Adrian Copilul Minune să fure statul!

Of, viața mea! Nu se poate ca Adrian Copilul Minune să fure statul!: "Of, viața mea! Nu se poate ca Adrian Copilul Minune să fure statul!


Indiferent de cum au fost făcute legile în România, sunt destule categorii de ”liberi profesioniști” care au rămas pe afară de la plata impozitelor și taxelor. O astfel de categorie este cea a maneliștilor. Guvernul ne-a tot 'amenințat' că se va ocupa de averile lor, că îi va lua la puricat, că ”vor fi tratați ca toți cetățenii României”, după cum însuși premierul Emil Boc afirma. În lipsă de alte divorțuri sau împăcări la tv, Agenția Națională de Integritate (ANI) ne aruncă praf în ochi, anunțând că Adrian Copilul Minune ..."

IŞJ vrea să acceseze fonduri europene pentru dotarea şcolilor cu camere video

IŞJ vrea să acceseze fonduri europene pentru dotarea şcolilor cu camere video: "
Inspectoratul Şcolar Judeţean intenţionează să acceseze fonduri europene, printr-un proiect, pentru dotarea unităţilor de învăţământ din municipiul Botoşani cu camere video de supraveghere. În funcţie de fondurile estimate pentru acest proiect, dar şi de linia de finanţare, instituţia vrea să îl extindă şi în unităţile din municipiul Dorohoi.
"