miercuri, 13 aprilie 2011
Congres național de Istorie a Presei
Cum l-au cumpărat băieţii deştepţi şi pe Cioran.
La sfarsitul anului trecut tabloul 'Procesiunea Calvarului', semnat de Pieter Bruegel cel Tanar, a fost scos la vanzare de un lord englez, aflat la stramtoare si care trebuia sa faca urgent rost de lichiditati. De teama ca lucrarea pictorului ..."
webRelease: TVR organizeaza conferinta CIRCOM Regional, la Timisoara
O greseala de tipar dintr-un ziar local a facut un cuplu de americani sa creada ca a castigat 4.3 milioane de dolari la loterie
Prima librărie virtuală de muzică pentru reclame
PE SCURT: V+O Communication a câştigat contul Farmec. ARBOmedia a semnat contracte cu un post TV şi cu un ziar local
Agenţia de relaţiii publice V+O Communication gestionează integral , începând din luna aprilie, contul Farmec SA Cluj Napoca. Iar ARBOmedia a reluat colaborarea cu Informaţia Zilei de Maramureş si a demarat parteneriatul cu Maramureş TV.
Despre noul cont din portofoliul V+O Communication
V+O Communication furnizează servicii de relaţii cu presa, comunicare corporate, comunicare de brand pentru produsele cosmetice şi de îngrijire şi pentru produsele de curăţenie, gestiunea crizelor şi a situaţiilor speciale, concepţie şi coordonare de evenimente speciale.
Despre noile contracte încheiate de ARBOmedia
"Începând cu luna aprilie, ARBOmedia a încheiat un contract cu postul Maramures TV (deţinut de Coza Media SRL) şi cu ziarul Informaţia Zilei de Maramureş (deţinut de XS SUD COMPANI SRL), pentru vânzarea în regim exclusiv a spaţiilor sale publicitare către agenţiile de publicitate si clienţii naţionali.
O nouă şcoală de jurnalism face concurenţă universităţilor din Bucureşti - Educaţie > EVZ.ro
O nouă şcoală de jurnalism face concurenţă universităţilor din Bucureşti - Educaţie > EVZ.ro
Cosmin Agache, în exclusivitate: "Vreau să le mulţumesc din tot sufletul celor care m-au votat şi sper să mă voteze în continuare"
- Exclusivitate pentru Mădălina Iacob!
- Interviu cu Cosmin Agache- finalist la Românii Au Talent
Buna, Cosmin! Suntem aici pentru a afla mai multe detalii despre participarea ta la concursul naţional Românii Au Talent, difuzat pe postul Pro TV.
- În primul rând, care este talentul tău şi cum l-ai descoperit?
- Cum ai luat decizia de a te înscrie la Românii Au Talent?
- Ce părere au avut părinţii tăi la inceput, te-au susţinut?
- Ce sentiment te-a încercat atunci când ai intrat prima dată pe scenă?
- Ce părere ai despre membrii juriului?
- Cum ai primit vestea că ai fost admis în finală?
- De cine te temi cel mai mult dintre toţi concurenţii?
- Acum, că ai devenit vedetă botoşăneană, ce impact are competiţia asupra vieţii tale?
- Pentru final, care este mesajul tău pentru public?
Reclama ColonHelp, interzisă din cauza Simonei Bălănescu
Spotul ColonHelp a fost interzis de CNA pentru că suplimentul alimentar este recomandat de Simona Bălănescu, prezentatoarea emisiunii ”Trăieşte sănătos!“, de pe Antena2.
Legislaţia audiovizuală interzice difuzarea de publicitate la suplimente alimentare recomandate de “personalităţi ale vieţii publice”.
Înainte de alte explicaţii, iată spotul:
Click here to view the embedded video.
Consiliul Naţional al Audiovizualui a decis somarea cu intrare în legalitate a tuturor posturilor care difuzează reclama ColonHelp.
Spotul va putea rula din nou pe TV după ce va fi modificat astfel încât să respecte legislaţia audiovizuală. Acest lucru ar însemna excluderea din reclamă a prezentatoarei de la Antena2.
În luarea acestei decizii, Consiliul Naţional al Audiovizualului a solicitat şi punctul de vedere al Consiliului Român de Publicitate (RAC).
Din decizia RAC, prezentată în şedinţa CNA:
- Codul RAC este încălcat prin faptul că pentru promovarea produsului se foloseşte recomandarea unei persoane publice. (art. 28.3 litera J din Codul RAC)
- Afirmaţia “un produs cu adevărat natural pentru detoxifiere şi reglarea metabolismului” şi imaginea grafică cu menţiunea “100% natural” afişată pe ecran, coroborate cu afirmaţia “Scapă de balonări, oboseală, constipaţie şi dureri de cap” pot crea consumatorului ideea că eficienţa produsului se datorează ingredientelor sale naturale.
- Totodată, afirmaţia “scapă de balonări, oboseală, constipaţie şi dureri de cap” mai poate sugera consumatorului şi faptul că produsul are un efect garantat.
"
TOYO TSUTSULI - Live again(For Japan after earthquake)[OFFICIAL VIDEO][F...
Lyrics】
I'm gonna live again (x4)
Take my hands, let's through the clouds and fly away
Leave the past, we'll hear the world and breathe again
Don't be sad, yes everything will be ok
No more pain, we'll feel the world and dream again
I'm gonna live again (x4)
When the day turns black, when the mood goes down
Try to let it go but don't know how
It is not the end, new life just began
Love will never change as time goes by
Take my hands, let's through the clouds and fly away
Leave the past, we'll hear the world and breathe again
Don't be sad, yes everything will be ok
No more pain, we'll feel the world and dream again
I'm gonna live again (x4)
(Gonna live again...)
Take my hands, let's through the clouds and fly away
Leave the past, we'll hear the world and breathe again
Don't be sad, yes everything will be ok
No more pain, we'll feel the world and dream again
I'm gonna live again (x4)
Gonna live again...live again
Gonna live again...live again
Live again, live again, live again
Gonna live again...live again
【About "Live again"】
I was very sad about what happened in Japan last month. As you have known the earthquake and tsunami destroyed Japan caused many people suffering and homeless at present. I wrote this song for Japan hope it will be ok soon just like the lyrics and the video represent, everything will live again and back to the way it used to be as long as we never give up! God bless people in Japan :)))
~Toyo Tsutsuli April 9, 2011~
“Erupţie Anti-Corupţie” pe Facebook
Efectele televiziunii asupra COPIILOR: Se MATURIZEAZĂ mult prea REPEDE şi sunt expuşi la PREA MULT SEX - Gandul
De asemenea, serialele de televiziune şi reality-show-urile sunt 'vinovate' de aceste atitudini resimţite în cazul copiilor.
Nouă din zece părinţi consideră că programele tv îi presează pe copiii lor să se comporte mai matur decât vârsta pe care o au. De altfel, cinci din zece părinţi spun că marcarea programelor dedicate unei alte categorii de vârstă nu este o piedică adevărată în calea vizionării lor de către oricine."
13 aprilie: Dumitru Dragomir: Pachetul 9 îl vom da TVR-ului cu 3,5 milioane de euro pe sezon
Pachetul numărul nouă al drepturilor TV va fi vândut TVR pentru 3,5 milioane de euro pe sezon fără TVA, iar restul de cinci pachete costă 70 de milioane de euro, a declarat ieri Dumitru Dragomir, Preşedintele LPF, pentru Mediafax.
“Nu se va mai face nicio licitaţie pentru vânzarea drepturilor TV, gata, a fost licitaţie. În momentul de faţă pot să spun că pachetele rămase nu se mai vând. Cu excepţia pachetului 9 pe care îl vom da TVR-ului cu 3,5 milioane de euro pe sezon”, a spus oficialul Ligii.
Dragomir a explicat că pachetele 3, 4, 5, 6 şi 7 vor fi vândute prin încredinţare directă.
“Restul de cinci pachete o să le dăm probabil prin încredinţare directă unei televiziuni. Toate costă 70 de milioane de euro pe trei ani”, a precizat Dumitru Dragomir.
Dragomir: Pachetul nouă îl vom da la TVR, celelalte cinci costă 70 de milioane de euro
Pe YouTube a fost postat un film în care se vede cum reportera Realităţii TV Laura Calciu pare că îi face semn unei femei care, după câteva secunde, leşină în direct în timpul mitingului de protest faţă de închiderea spitalului din Urlaţi, scrie Evenimentul Zilei.
În film, se observă că, înainte de a leşina, femeia respectivă era foarte activă, aplauda şi îi îndemna pe ceilalţi să aplaude. După ce reportera Realităţii TV a făcut semn cu mâna şi a spus ceva, ea s-a strecurat printre participanţii la miting şi s-a aruncat pe jos chiar în faţa camerelor de luat vederi. Directorul general al Realitatea Media S.A., Sorin Enache, consideră deducţia drept una “răutăcioasă”.
Reporterul Realitatea TV care a transmis ştirea de la Urlaţi, Laura Calciu, susţine că acuzele la adresa sa sunt “total eronate”.Click here to view the embedded video.
Cum să leşini, în direct, la Realitatea TV. Sorin Enache: “Dacă doriţi să fiţi răutăcioşi…” | VIDEO
Volumul publicităţii atrase de publicaţiile pe print a totalizat luna trecută aproximativ 30 mil. euro, cu peste 22% mai mare faţă de luna februarie 2011, potrivit ultimelor rezultate publicate de BRAT, notează Wall-Street.ro, Financiarul şi DailyBusiness.ro. Din această sumă, 38% reprezintă promovarea unor produse media sau evenimente culturale, iar 11% o constituie valoarea anunţurilor de mică publicitate. Majoritatea investiţiilor sunt atrase de publicaţiile plătite, aproximativ 80% din total, restul revenind celor distribuite gratuit. Clienţii care au investit cele mai mari sume în publicitate sunt: Vodafone, Orange, Heineken România, Loreal, Beiersdorf AG. ,,Gazeta Sporturilor” este singura publicaţie care a depăşit 1 milion de euro (la ratecard) din publicitate în luna martie.
Deputatul PDL Teo Trandafir a fost mutată de la secţia de Terapie Intensivă a Clinicii AKH din Viena într-un salon normal şi ar putea fi externată în cel mult două săptămâni, scrie Mediafax, care citează un comunicat de presă al unităţii medicale austriece.
Teo Trandafir a fost mutată de la Terapie Intensivă în salon. Va fi externată în cel mult două săptămâni
Congresul naţional de istorie a presei, aflat la a IV-a ediţie, se desfăşoară de joi până sâmbătă la Constanţa, cu simpozione susţinute la Universitatea Ovidius (Bdul Mamaia, nr. 124). Tema acestei reuniuni ştiinţifice este „Presa română interbelică – între mitologizare şi recuperare critică“, scrie Adevărul.
Peste 100 de specialişti din România, Republica Moldova, Serbia, Olanda şi Israel participă, începând de vineri, la lucrările Congresului naţional de istorie a presei. Colocviul este organizat de Asociaţia Română de Istorie a Presei şi Universitatea Ovidius Constanţa, în parteneriat cu Academia Oamenilor de Ştiinţă – Filiala Constanţa.
Istoria presei se face la Constanţa
Agenţia de branding şi digital Grapefruit a fost de două ori premiată cu Aur în cadrul principalei competiţii europene de reconstrucţie şi redesign de brand, Transform Awards 2011, scrie Financiarul.
Premiile au fost acordate pentru cea mai bună identitate vizuală şi pentru cea mai bună integrare a strategiei de brand cu cea de afaceri pentru rebrandingul Labormed. La Transform Awards 2011 a fost premiată şi Brandient, pentru două proiecte realizate în 2010. Astfel, rebrandingul eMAG a primit Gold Award, fiind considerat cel mai bun în categoria “Online retail”. Noua identitate Rugby România, creată pentru Federaţia Romană de Rugby, a fost premiată cu Silver Award în categoria “Best rebrand for a not-for-profit organisation”.
Premii pentru agenţiile româneşti de branding la Transform Awards
Grupul media elveţian Ringier a anunţat ieri lansarea primei reviste destinate exclusiv tabletelor din portofoliul său. Noua revistă, numită a€œthe collection”, va avea o abordare mono-tematică, aprofundând în fiecare ediţie câte un singur subiect. Publicaţia digitală va folosi posibilităţile tehnice disponibile pe tablete pentru a oferi conţinut multimedia utilizatorilor şi va fi disponibilă în engleză, germană şi chineză, scrie HotNews, care citează un comunicat de presă care anunţă lansarea.
a€œthe collection” va fi disponibilă pentru început doar în magazinul de aplicaţii Apple la un preţ de 5$, iar în trimestrul al doilea al anului va avea loc şi lansarea pe platforma Google Android.
Ringier lansează o revistă dedicată exclusiv tabletelor
Brandurile din Marea Britanie au investit anul trecut 4,1 miliarde de lire sterline în promovarea pe internet, mediul online reprezentând 1 liră sterlină din fiecare 4 lire sterline alocate bugetelor de marketing, anunţă cele mai recenAte date ale Internet Advertising Bureau (IAB) şi PricewaterhouseCoopers, citate de Financiarul. Astfel, brandurile britanice şi-au majorat investițiile în promovarea online cu 12,8% în 2010, reprezentând aproximativ un sfert din 16,6 miliarde de lire sterline, respectiv investiţiile în media de anul trecut. Majorarea a fost în principal atrasă de investiţiile majorate în formatele video, social media şi canale mobile, potrivit studiului.
Brandurile britanice au investit 4,1 mld. în publicitatea online
După luni de speculaţii, noul sistem de plată al The New York Times a devenit activ luni, pe 28 martie. Sistemul limitează cititorii online (cei care nu sunt abonaţi pe print) la citirea completă a 20 de articole, lunar. Pentru aplicaţiile NYT de pe smartphone-uri şi tablete, doar secţiunea de ştiri de top a rămas liberă, pentru celelalte subsecţiuni fiind necesar abonament. Efectul sistemului impus de TNY a afectat mai puternic numărul de pagini vizualizate. Astfel, în medie, în cele 12 zile după implementarea lui, afişările s-au redus cu 11-30%, scrie Wall-Street.ro.
Ce impact are sistemul de plăţi impus recent de New York Times asupra traficului
Agenţia de branding BrandTailors a împrospătat identitatea vizuală şi designul de ambalaj al ciocolatei Laura, scrie Wall-Street.ro.
Redesenarea ambalajului a avut ca obiectiv consolidarea poziţiei brandului în segmentele de ciocolată simplă şi ciocolată cu cremă, precum şi lansarea acestui brand în cadrul segmentului de tablete cu incluzii (arahide).Necesitatea unei schimbări a venit o dată cu trecerea la o tehnologie modernă de ambalare (flow-pack) şi introducerea unor noi produse în portofoliul brandului Laura.
BrandTailors redeseneaza ambalajul Laura
Sursa foto: HotNews.ro
"Povesti romanesti de stanga. Azi, Scufita Rosie. Elogiul austeritatii
Ada Macovei: „Directorii de şcoli preferă să muşamalizeze şi să ascundă cazurile de violenţă pentru pentru a nu fi sancţionaţi”
Of, viața mea! Nu se poate ca Adrian Copilul Minune să fure statul!
Indiferent de cum au fost făcute legile în România, sunt destule categorii de ”liberi profesioniști” care au rămas pe afară de la plata impozitelor și taxelor. O astfel de categorie este cea a maneliștilor. Guvernul ne-a tot 'amenințat' că se va ocupa de averile lor, că îi va lua la puricat, că ”vor fi tratați ca toți cetățenii României”, după cum însuși premierul Emil Boc afirma. În lipsă de alte divorțuri sau împăcări la tv, Agenția Națională de Integritate (ANI) ne aruncă praf în ochi, anunțând că Adrian Copilul Minune ..."
Of, viața mea! Nu se poate ca Adrian Copilul Minune să fure statul!
Indiferent de cum au fost făcute legile în România, sunt destule categorii de ”liberi profesioniști” care au rămas pe afară de la plata impozitelor și taxelor. O astfel de categorie este cea a maneliștilor. Guvernul ne-a tot 'amenințat' că se va ocupa de averile lor, că îi va lua la puricat, că ”vor fi tratați ca toți cetățenii României”, după cum însuși premierul Emil Boc afirma. În lipsă de alte divorțuri sau împăcări la tv, Agenția Națională de Integritate (ANI) ne aruncă praf în ochi, anunțând că Adrian Copilul Minune ..."