Release Date: 18 February 2011 Cast: Alex Pettyfer, Teresa Palmer, Jake Abel, Dianna Agron, Emily Wickersham Genre: Action | Sci-Fi Director: DJ Caruso Writer: James Frey, Alfred Gough MPAA Rating: NA Studio: Walt Disney Pictures Plot: John is an extraordinary teen, masking his true identity and passing as a typical high school student to elude a deadly enemy seeking to destroy him. Three like him have already been killed ... he is Number Four. Subscribe Now: www.youtube.com | Views: 310 123 ratings | |
Time: 02:43 | More in Entertainment |
miercuri, 12 ianuarie 2011
I am Number Four - Official Extended Look Featurette [HD]
O pagină ca la carte pe Facebook, în zece paşi obligatorii
Euro cinema - Morning Glory
Signée par le réalisateur Roger Michell a qui on doit "Rencontre à Notting hill" et "Venus" cette comédie "Morning Glory" avec en toile de fond la production d'une matinale de télévision. Dans le rôle de la productrice qui en veut : Rachel Mac Adams qui pour s'imprégner de son personnage est allé faire un tour dans les salles de rédaction. "www.morningglorymovie.com":www.morningglorymovie.com fr.euronews.net | Views: 770 0 ratings | |
Time: 03:27 | More in Shows |
VIDEO Incorigibili minori din Germania, trimisi la scoala muncii si respectului, in Romania
Cătălin Oprișan, “Smiley TV”, a plecat de la GSP
Realizatorul emisiunii Smiley TV, Cătălin Oprișan, a plecat de la GSP TV, după ce în locul emisiunii pe care o realiza a fost inclus un alt program. Ultima emisiune a fost difuzată vinerea trecută.
“Este o chestiune de principiu și de orgolii“, a declarat Oprișan pentru paginademedia.ro.
“Nu am fost informat oficial de nimeni din conducerea postului în legătură cu mutarea emisiunii“, spune el. “Vineri a fost ultima emisiune, iar eu nu știam că, de luni, emisiunea nu o să mai fie la acea oră.“
Smiley TV ar fi urmat să fie difuzată, în noua formulă, de la ora 00.30. În locul Smiley TV a intrat în grilă un program de poker.
Plecarea lui a fost anunțată, la începutul săptămânii, chiar de producătorul emisiunii Smiley TV, Andrei Crăițoiu, pe blogul acestuia.
"Rodica Culcer revine pe sticlă la TVR
Libertatea presei în Ungaria
The European Alliance of Liberals and Democrats held a hearing this week in relation to Hungary's controversial new media law. Speakers from both sides of the debate addressed the issue, and fears that this law will greatly stifle media freedom in Hungary. Euractiv articles here - www.euractiv.com www.euractiv.com | Views: 0 0 ratings | |
Time: 04:30 | More in News & Politics |
Dacă vă interesează: Premiile Radar media
Dupa inca un an, Premiile Online Radar de Media revin in vizorul presei la cea de-a doua editie!
Pe fondul unor vremuri de criza, care au afectat si domeniul presei; vremuri in care au fost inchise multe publicatii, iar cateva televiziuni de prestigiu au intrat in faliment, multi jurnalisti au ramas fara locuri de munca, inclusiv din cauza restructurarilor de personal; casele de productie si televiziunile care au reusit sa se mentina pe o linie de plutire au investit in productii mari, iar cativa investitori mai curajosi au deschis televiziuni noi , toate acestea pot reprezenta tabloul media din 2010.
In 2011, Premiile Online Radar de Media, vin sa vi-i prezinte pe cei mai bunAPASA AICI, VEZI NOMINALIZATII DIN PRESA ROMANA SI VOTEAZA!!!!!
"
PE SCURT: Adevărul are versiune pentru iPad. 5 emisiuni online de la România liberă. Albertina revine la TVR1
Adevărul este, începând de astăzi, primul ziar din România disponibil și varianta pentru tableta iPad, pentru 0,79 de euro. Medien Holding, grupul care editează cotidianul România liberă, a lansat cinci emisiuni video online, care pot fi vizionate, în direct, de luni până vineri, în intervalul 13.00-14.00 pe romanialibera.ro și radiolynx.ro.
Iar Albertina Ionescu (foto) revine, începând de mâine, pe micul ecran cu o rubrică Life & Style, difuzată în cadrul Telejurnalului matinal de la TVR 1.
Despre versiunea pentru iPad a ziarului Adevărul:
Aplicaţia de iPad a cotidianului Adevărul va include integral fiecare ediţie tipărită cotidian, dar şi o serie de materiale inedite, exclusive doar pentru iPad. Cei care vor să vadă cum arată noua aplicație lansată de Adevărul pot intra aici.
„Conceptul aplicaţiei iPad pentru ziarul Adevărul a ţinut cont de modelul impus deja de mari cotidiene din Europa şi va fi permanent modernizat şi îmbunătăţit. Vom continua să dezvoltăm noi secţiuni în aplicaţie şi widgeturi personalizate, iar în cursul acestui an, Adevărul iPad va avea şi o echipă editorială dedicată”, a declarat Aurelian Amurăriţei – Web Division and Multimedia Project Director, în comunicatul care anunță lansarea noii aplicații.
Jurnaliștii de la RL vor face emisiuni de sport, actualitate, divertisment și home&deco
Producțiile România liberă sunt coordonate de Toader Păun, Head of Multimedia al grupului Medien Holding. Cele cinci emisiuni sunt împărțite pe zile și se desfășoară în studioul România liberă, special construit în acest scop. Programul de emisie online este următorul:
- Daniel Ionescu (șef departament sport, România liberă) prezintă, în fiecare zi de luni, emisiunea “Liber la Sport”.
- Marți, în cadrul emisiunii Dezbaterile RL, Sabina Fati și Cristian Câmpeanu (seniori editorii RL) analizează cele mai importante subiecte ale săptămânii din domeniile politic, economie sau social.
- Miercuri, Maria Capelos (redactor-șef Timpul liber) face recomandări pentru week-end alături de personalități din viața artistică, modă și artă.
- Joi, Ruxia Sandru (PR România liberă) radiografiază marile evenimente de divertisment, prin dialoguri antrenante, cu artiști și organizatori, la Backstage on Stage.
- Vineri, Anca Ghiorghiu (redactor-șef al revistei Căminul) prezintă emisiunea “Home & Deco”, un format dinamic, ce include sfaturi și trucuri pentru casă și gradină, oferite de specialiști în domeniu.
Despre rubrica Albertinei Ionescu de la TVR1
Printre temele abordate de Albertina Ionescu în jurnalul de Life & Style se numără moda, designul interior, arta, publicaţiile de specialitate etc. Albertina Ionescu va discuta cu stilişti, cu designeri români, cu sculptori, pictori, bijutieri, editori ai celor mai importante reviste de life & style din România, încercând să afle povestea din spatele succesului lor.
"Rubrica Albertinei Ionescu va fi difuzată în cadrul Telejurnalului matinal, difuzat de TVR 1 în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 7.00 şi 9.00. Programul este prezentat de Lavinia Adam şi Radu Tudor.
Dana Războiu va prezenta știri la Realitatea TV
Dana Războiu, fosta prezentatoare a știrilor Kanal D, este în discuții avansate cu Realitatea TV.
Ea ar urma să prezinte unul dintre jurnalele principale ale postului de știri, odată cu lansarea grilei de programe de primăvară, la sfârșitul lunii februarie.
Contactat de paginademedia.ro, Sorin Enache, director general Realitatea TV, a confirmat discuțiile cu Dana Războiu, dar a precizat că nu s-a luat încă nicio decizie.
La rândul ei, Dana Războiu a declarat pentru paginademedia.ro că este în negocieri cu Realitatea TV, dar nu este nimic semnat.
“Doresc să mă întorc în televiziune, doar dacă găsesc o formulă prin care să și lucrez, dar să mă pot ocupa și de copii.”
Dana Războiu are doi copii, Victor (7 ani) și Marc (1 an și jumătate).
"Soția publicitarului Bogdan Enoiu a prezentat ultima dată știrile Kanal D, până în primăvara anului trecut. Anterior, a lucrat 11 ani la TVR.
Spectacol extraordinar organizat de Ion Caramitru la Botoşani
Rodica Culcer moderează, în locul Irinei Păcurariu, emisiunea Judecă tu!
Rodica Culcer, directorul Directiei Emisiuni Informative si Sport, va modera, începând de mâine, emisiunea Judecă tu!, în locul Irinei Păcurariu, gazda de până acum a programului de pe TVR1.
Irina Păcurariu renunță la emisiunea Judecă tu!, pe care a moderat-o din 7 octombrie și până în prezent, pentru a se implica total într-un proiect mai amplu, tot pentru TVR, Culoarele puterii.
Rodica Culcer, director DEIS:
„Intru în această emisiune ca jurnalist şi pentru că eu sunt de părere că orice manager trebuie să conducă şi prin exemplul personal. Eu am crezut de la început în Judecă tu!, program realizat de Direcţia Emisiuni Informative şi Sport (DEIS) şi este de datoria mea să suplinesc absenţa Irinei Păcurariu pentru ca emisiunea să crească în continuare.”, a declarat Rodica Culcer, noul moderator al emisiunii Judecă tu!, într-un comunicat al TVR.
Despre noul proiect al Irinei Păcurariu
„De mai multe luni lucrez la un proiect mai amplu, tot pentru TVR, Culoarele puterii, care vorbeşte despre relaţia cu România a unor străini, oficiali sau nu, pentru care România a însemnat ceva în ultimii 20 de ani”, spune Irina Păcurariu (foto). Printre ei, Prinţul Charles şi Ziad Alahdad, primul reprezentant al Băncii Mondiale în România.
“Proiectul înseamnă deplasări în străinătate şi fiind vorba de personalităţi atât de importante, agenda întâlnirilor o stabilesc acestea. Ţin mult la acest proiect şi vreau ca atunci când va fi difuzat să fie unul de cea mai bună calitate. Am decis că implicarea mea în el va fi sută la sută în următoarea perioadă.”, a declarat Irina Păcurariu, moderatoarea emisiunii Judecă tu! din 7 octombrie până în prezent.
Rodica Culcer va discuta în prima sa emisiune despre perspectivele și limitele Uniunii Europene
În prima ediţie din acest an a emisiunii Judecă tu!, Rodica Culcer va discuta despre Uniunea Europeană, despre perspectivele şi limitele ei, cu invitaţii: europarlamentarul PSD Adrian Severin, consilierul prezidenţial pentru Afaceri Europene, Leonard Orban şi Cristian Ghinea, director al Centrului de Politici Europene.
Despre Judecă tu!
"Judecă tu! este o emisiune interactivă care implică telespectatorii prin faptul că ei pot vota pro sau contra subiectului dezbătut în studio. Emisiunea Judecă tu! pune în discuţie teme importante ale societăţii actuale. Programul este transmis, în direct, în fiecare joi, de la ora 21.00.
Invitaţii permanenţi ai emisiunii sunt eseistul Andrei Cornea şi filosoful Mihail Neamţu. Primele 11 ediţii, moderate de Irina Păcurariu, au fost transmise de TVR 1 în perioada 7 octombrie – 16 decembrie 2010.
Gatu: E deranjant ca Televiziunea Romana a vandut meciurile de la Mondial
Gerul mai ucide un boschetar, al doilea deces înregistrat la Botoşani
Cameron Diaz defilează cu riduri pe covorul roşu - FOTO
Euronews deschide încă 11 redacţii în întreaga lume
ÎN LIGA MARE: Paginademedia.ro a intrat în BRAT
Un pas normal în evoluția unui publisher profesionist: Paginademedia.ro a intrat, din luna ianuarie, în Biroul Român de Audit al Tirajelor – BRAT, organizație care are include majoritatea publisherilor mari din România, dar și agenții de publicitate și mari clienți.
Datele de trafic ale paginademedia.ro vor fi monitorizate de Studiul de Audiență și Trafic pe Internet – SATI.
Prin intrarea în BRAT, Paginademedia.ro va putea oferi agențiilor și clienților de publicitate cifre de trafic recunoscute de actorii industriei.
Studiul de Audienţă şi Trafic Internet – SATI este realizat după o metodologie acceptată la nivel internaţional, utilizată cu succes în ţări ca Austria, Germania, Spania sau Elveţia şi oferă informaţii detaliate referitoare la traficul, audienţa şi profilele vizitatorilor site-urilor din România.
În Departamentul de internet al BRAT sunt aproape 100 de publisheri cu activități online, printre care Ringier, Intact, Sanoma Hearst, Cancan, Editura Evenimentul zilei și Capital, dar și editori web precum Hotnews, Internet Corp, Apropo Media și Neogen. Lista membrilor SATI, pe site-ul BRAT, AICI.
Scrisoare de acceptare a site-ului Paginademedia.ro în Biroul Român de Audit al Tirajelor:
O lege a presei ca o cameră de tortură
4 Colours angajează doi oameni
Compania 4 Colours are două posturi libere.
Firma de producție publicitară caută un Client Service Executive la Divizia carte și reviste și un om la departamentul de producție publicitară.
4 Colours este unic reprezentant în România al grupului tipografic croat Radin Print.
Responsabilitățile pentru cele două poziții căutate, dar și alte detalii despre candidați, în rubrica de Joburi de pe paginademedia.ro, AICI.
"Botoxoasa!Nicole Kidman recunoaşte că şi-a făcut injecţii cu Botox
O reclamă controversată la Dacia Duster circulă pe internet
Noua Dacia Duster este protagonista unei reclame controversate, apărută doar pe internet, dar care şochează însă prin limbajul vulgar folosit de actori, scrie Apropo.ro. Spotul are ca slogan următoarea sintagmă: Calitate europeană pentru un chilipir românesc ( European top quality for a Romanian bargain). Clipul a fost realizat de o companie de producţie din Olanda şi este foarte probabil ca acesta să nu fi ajuns niciodată în faţa oficialilor Dacia. (Oare??? Suntem pe un teren deosebit de alunecos.)
Această reclamă este neconvenţională prin insultele şi limbajul licenţios utilizat în spot şi n-ar avea nicio şansă să apară pe TV, mai scrie Apropo.ro. Același spot este semnalat și de Capital.ro.
12 ianuarie: Ruxandra Săraru nu mai este directorul de comunicare al radioului public
Demeter Andras, preşedintele-director general al Radioului Public, a declarat pentru Mediafax că Ruxandra Săraru nu mai este director al Direcţiei Comunicare şi Marketing din Societatea Română de Radiodifuziune (SRR).
Acesta a precizat că acest post este vacant începând de luni şi va fi scos la concurs. Inițial, Ruxandra Săraru şi-a depus demisia, în decembrie 2010, din funcţia de director al Direcţiei Comunicare şi Marketing din Societatea Română de Radiodifuziune, după cum ea însăși declara, la momentul respectiv, pentru Paginademedia.ro. Ulterior, Ruxandra Sărarua revenit asupra demisiei sale, depunând o cerere prin care solicita retragerea demisiei sale.
Ruxandra Săraru nu mai este directorul Direcţiei Comunicare din SRR
Agenţia de comunicare interactivă Interactions a înregistrat afaceri de 4 milioane de lei în cei doi ani de actvitate pe piaţa locală de publicitate, timp în care şi-a extins atât echipa, cât şi portofoliul de clienţi, scriu DailyBusiness.ro şi IAA.ro. “Cifra noastră de afaceri este făcută în proporţie majoritară din activităţi de dezvoltare de strategie şi creaţie, programare şi mentenanţă de programe de dialog cu consumatorii. Avem o marjă de profit de aproximativ 15%”, a declarat Adrian Alexandrescu, managing partner Interactions. Agenţia a fost lansată în ianuarie 2009 de Adrian Alexandrescu, fost director al One-to-One Communications, din cadrul OgilvyOne.
Alexandru Pomană este noul director de creaţie al Tempo Advertising, notează Wall-Street.ro, HotNews şi IAA.ro. El va asista şi celelalte companii din grup în procesul de generare şi integrare a ideilor de comunicare. Pomană a lucrat la dezvoltarea de campanii pentru clienţi precum Kraft Foods, Avon, Citroen, Friesland Foods, Jurnalul Naţional, Altex, Cancan, Alka şi UniCredit, activând vreme de 6 ani în cadrul Grupului Leo Burnett, ultima poziţie fiind la 23 Communication Ideas. La Tempo, poziţia de director de creaţie a fost ocupată timp de 2 ani şi jumătate de Adrian Preda, care urmează să părăsească grupul de comunicare.
Prezentatorii de talk-show-uri de astăzi nu mai moderează discuţia şi şi-au creat reputaţia de „agresori“ ai invitaţilor. Tipul de moderator pe care Florin Călinescu şi Marius Tucă l-au introdus în România pare să fie o specie pe cale de dispariţie în peisajul audiovizual autohton, scrie Adevărul într-o analiză. Unii dintre noii moderatori TV, precum Dana Grecu, ajung să fie somaţi de CNA pentru lipsa de imparţialitate şi de echilibru. „Moderatorul român nu moderează: ia la întrebări, dojeneşte, demonstrează şi condamnă. Nu e o fire interogativă: are, încă dinaintea emisiunii, toate răspunsurile”, observa Andrei Pleşu într-un editorial publicat în Adevărul. Şi Florin Călinescu acuza, într-un interviu acordat Adevărul, lipsa de potenţial a noilor moderatori TV. Analistul media Iulian Comănescu caracterizează noua breaslă a moderatorilor TV drept „ceva mic cu gura mare”. Întrebat care ar fi soluţia pentru schimbarea atitudinii moderatorilor, Comănescu spune că „ar avea efect dacă publicul nu s-ar mai uita la bramburelile astea”.
Cine face show la televizor: Moderatorul cu aere de judecător
Berarii Ursus Breweries au îmbrăcat marca Ciucaș în “€œhaine” noi, inspirate de natură. Noua etichetă se prezintă în tonuri de verde şi maro, iar cerbul este în continuare parte din identitatea vizuală Ciucaș, scrie Financiarul. “Timp de nouă luni, o echipă Ursus Breweries formată din berari şi specialişti în cercetare şi marketing a urmărit îndeaproape dorinţele consumatorilor de a oferi produsului o imagine pe masura”, a declarat Camelia Panait, Group Brand Manager Ursus Breweries. În perioada decembrie 2010-aprilie 2011, Ciucaș desfăşoară o amplă campanie de comunicare pe TV şi outdoor.
Ciucaș îşi schimbă imaginea
Elevi de a XI-a şi a XII-a au transmis de la şedinţele de Consiliu Local, au scris investigaţii despre datoriile şcolii şi au intervievat cerşetori şi deţinuţi, ajutaţi de doi mentori jurnalişti, prin programul „Reporter de liceu“, scrie Adevărul. Câteva zeci de liceeni din opt oraşe au experimentat jurnalismul cetăţenesc printr-un proiect finanţat de Fundaţia Soros. Dintre cele 173 de echipe înscrise în programul Fundaţiei Soros, au fost selectate opt, a câte patru tineri, coordonaţi de unul dintre profesorii de la clasă. În decembrie, fundația i-a premiat pe cei mai buni dintre tinerii practicanţi ai jurnalismului cetăţenesc.
Jurnalişti încă de pe băncile liceului
La doar câteva zile după ce Discovery Channel a anunţat că s-a asociat cu Vaticanul pentru a produce un serial TV ale cărui episoade vor prezenta cazurile de exorcism investigate în trecut de Biserica Catolică, reprezentanţii Sfântului Scaun au negat existenţa unei colaborări cu postul american, scrie Mediafax. “Nici statul Vatican, nici Sfântul Scaun nu au fost de acord cu această colaborare”, a declarat, marţi, pentru agenţia de presă italiană ANSA, ofiţerul de presă al Vaticanului, referindu-se la presupusul parteneriat dintre Discovery Channel şi Biserica Catolică, încheiat cu scopul de a produce un serial de 10 episoade, intitulat “The Exorcist Files“.
Vaticanul a negat implicarea sa în serialul despre exorcism produs de Discovery Channel
Investiţiile brute (fără discounturi – n.r.) în publicitatea la TV, presa scrisă şi radiourile din Frața s-au majorat anul trecut cu 11% comparativ cu anul precedent, ajungând la 16,4 miliarde de euro, scrie Financiarul, care citează Le Figaro. Potrivit unui studiu al institutului Yacast, volumul investiţiilor brute alocate presei scrise franceze (mai puţin cea specializată) au cunoscut o creştere de 10% în 2010, ajungând până la nivelul de 4,92 de miliarde de euro, pe când cele ale televiziunilor şi radiourilor s-au majorat cu 15% respectiv 5%, ajungând la 8,09, respectiv 3,42 miliarde de euro.
Franţa: creştere de 11% a investiţiilor în publicitate
Business-ul de cupoane şi reduceri online Groupon, start-up lansat în urmă cu doi ani şi care a atins venituri de 500 mil. dolari în 2010, a atras o rundă de finanţare record din partea investitorilor în valoare de 950 mil. dolari, scrie Wall-Street.ro, care citează New York Times. Printre numele importante care investesc în Groupon se număra Andreessen Horowitz şi Kleiner Perkins Caufield & Byers.
Groupon atrage o rundă de finanţare record
Agentia de publicitate Saatchi&Saatchi, detinuta de Publicis Groupe, va creatia unei noi campanii de brand globale a producatorului de computere Lenovo, potrivit Advertising Age.
Lenovo a ales Saatchi&Saatchi pentru creatia unei noi campanii de brand globale
"Microsoft, cel mai mare producator de software din lume, organizeaza un pitch pentru contul de media din Statele Unite, evaluat la aproximativ 1 miliard de dolari, potrivit Brand Republic. Contul este gestionat in prezent de agentia Universal McCann, detinuta de grupul de comunicare Interpublic.
Microsoft isi liciteaza contul de media din SUA, evaluat la 1 mld. $
Botoşani, penultimul loc pe Moldova la banii europeni atraşi în agricultură
Nicolas Cage, la un spital din Bucureşti cu o rană la picior
MySpace concediaza aproape jumatate din angajati
Money Expres devine bilunar
Lunarul Money Express își schimbă periodicitatea. Publicația va apărea de două ori pe lună, a declarat pentru paginademedia.ro Dragoș Nedelcu, acționar al publicației.
Anul trecut, din cauza problemelor financiare, Money Express, care apărea în fiecare săptămână, a trecut la o periodicitate lunară, după cum paginademedia.ro a scris aici.
Potrivit lui Dragoș Nedelcu, Money Express s-a stabilizat și a înregistrat un ușor profit în ultimele luni ale anului trecut: aproximativ 10.000 de euro.
Transformarea lunarului în bilunar va avea loc de la 1 februarie.
Money Express în cifre:
- Money Express vinde, la fiecare număr, aproape 5.100 de exemplare, potrivit datelor BRAT.
- Potrivit ultimelor date de audiență, Money Express are 45.000 de cititori (o ușoară creștere, de 3.000 de persoane față de valul precedent).
Citește și:
"Revista Știință și tehnică va fi relansată de Adevărul Holding
Adevărul Holding va relansa revista Știință și tehnică în această primăvară, într-un proiect dezvoltat cu Fundația Dinu Patriciu.
Echipa editorială va fi condusă de Marc Ulieriu, fost redactor șef al revistei de popularizare a științei Descoperă (Publimedia).
Câteva detalii:
"
- Știință și tehnică va fi o revistă glossy, cu peste 100 de pagini.
- Relansarea este programată cel mai târziu la începutul lunii aprilie.
- Se va adresa unui segment de public tânăr.
- În afară de revistă, va fi lansat și site-ul stiintasitehnica.com.
- Proiectul va fi susținut și de Fundația Dinu Patriciu.