miercuri, 2 martie 2011

Discovery Channel caută 10 “eroi” din România

Discovery Channel caută 10 “eroi” din România: "

Discovery Channel lansează o nouă campanie locală prin care sunt căutaţi oameni din România care trăiesc „în spiritul Discovery”, urmându-şi pasiunile, curiozitatea şi spiritul de aventură.
Campania, care se va desfăşura în perioada martie-iunie, se numeşte Oricine poate fi erou şi reprezintă o continuare a ediţiei din 2010 – Descoperă eroul din tine.

În urma campaniei, Discovery va difuza 10 noi scurt metraje cu protagonişti români

În perioada 4 martie – 3 aprilie, cei interesaţi pot propune pe cineva cunoscut sau chiar pe ei înşişi pe pagina de Facebook a postului Discovery România, unde va exista o secţiune dedicată campaniei.

Înscrierea se va face prin postarea unei scurte descrieri prin care să se argumenteze alegerea eroului şi motivele pentru care povestea sa este potrivită pentru acest concurs.

După anunţarea celor 10 proiecte selectate, în luna aprilie, finaliştii vor participa la un workshop organizat de Discovery, în care vor învăţa şi vor experimenta cum se filmează documentarele de scurt metraj. Ulterior, va avea loc filmarea propriu-zisă a celor zece scurt metraje despre eroii propuşi, cu ajutorul unei echipe profesioniste de producţie.

În luna iunie, filmele vor fi disponibile pe Facebook şi vor fi difuzate în cadrul festivalului TIFF, unde, în urma unei noi jurizări (realizată de către un juriu profesionist desemnat de către organizatorii festivalului) şi a voturilor primite pe Facebook, va fi desemnat şi marele câştigător care va primi premiul de 3.000 euro.

Toate cele 10 filme vor fi difuzate apoi pe Discovery Channel în România.

Despre campania de promovare a proiectului

Proiectul Oricine poate fi erou va fi susţinut de o campanie integrată de comunicare, constând în activităţi ATL (outdoor, print, online), BTL şi de PR.

Elementele creative folosite în această campanie sunt realizate de echipa internă de creaţie a Discovery Networks şi de agenţia Headvertising. Alte agenţii implicate în campanie sunt Zenith Optimedia, Httpool Romania şi Grayling.

Citeşte şi:

"

B1 va difuza meciul de box Lucian Bute – Brian Magee

B1 va difuza meciul de box Lucian Bute – Brian Magee: "

Meciul de box dintre Lucian Bute și Brian Magee va fi difuzat de postul B1 TV, scrie HotNews. Federația Română de Box a confirmat, pe site-ul oficial, că meciul va fi dat de B1 TV.

Contactat de paginademedia.ro, Vlad Pufu, director de dezvoltare B1 TV, a declarat că “meciul face parte din strategia de relansare a postului B1 TV.”

Și TVR a fost interesat de partida de box, dar suma avansată de postul public a fost sub prețul cerut de organizatorii meciului, după cum paginademedia.ro a scris aici.

B1 TV va difuza meciul Bute – Magee la 19 martie. Totodată, postul va programa și partida de box disputată de Lucian Bute anul trecut, împotriva lui Jesse Brinkley, eveniment care nu a fost transmis de posturile TV din România la vremea respectivă.

Citește și:

"

Emisiunea lui Carmen Avram, lider de audiență la ediția pilot

Emisiunea lui Carmen Avram, lider de audiență la ediția pilot: "

Emisiunea “În premieră“, realizată de Carmen Avram, a scos audiențe bune la episodul pilot, difuzat pe Antena 3 la 1 martie.

Ratingul obținut de program – 575.000 de telespectatori media în mediul urban, a plasat Antena 3 pe primul loc în clasamentul de audiență de pe intervalul orar de difuzare.

  • La nivelul targetului all urban, emisiunea În premieră a obţinut în minutul 22:07 un vârf de audienţă de 6.6 puncte de rating (754.000 telespectatori) şi o cotă de piaţă de 14.4%.
  • Clasamentul posturilor TV în intervalul emisiunii În premieră (21.59-23.14), în mediul urban:

1. Antena 3: 575.000 de telespectatori (5 rating)

2. Antena 1: 558.000 (4,9)

3. Pro TV: 514.000 (4,5)

4. Kanal D: 318.000 (2,8)

5. Prima TV: 267.000 (2,3)

6. Realitatea TV: 247.000 (2,1)

"

The Adjustment Bureau - David and Elise run from Thompson

Mariana Mihuţ: “În România se joacă o tragedie. Am ajuns să nu mai avem pe cine ne baza!”

Mariana Mihuţ: “În România se joacă o tragedie. Am ajuns să nu mai avem pe cine ne baza!”: "

Mariana Mihuţ este, dacă ar fi să contabilizăm numărul premiilor şi premierelor adunate în 47 de ani de joc pe „scândură”, Prima Doamnă a Teatrului Românesc. O doamnă care pe cât de vocală este în actul actoricesc, pe atât este de discretă în viaţa de zi cu zi. VerticalNews prezintă azi un interviu cu cea care a ajuns, iată cât de repede trece timpul, bunică. Şi la propriu, avându-l pe nepoţelul Mircea, un „titirez”, de 3 ani şi jumătate, şi în teatru. Ultimul său rol, Bunica din „Îngroapaţi-mă pe după plintă”, în regia rusului Yuri Kordonski, este o nouă capodoperă. Pentru că îi place, “Mariana Mihuţ rezolvă admirabil oferta acestui rol complex în care se regăsesc bunicile lumii. Monologurile sale au un efect la sală rar întâlnit. La unison spectatorii își țin adeseori respirația vrăjiți de magia destăinuirilor Bunicii. Mariana Mihuț înfăptuiește o creație în aceast dificil personaj aflat la limita jocului dintre râs și lacrimă, dintre patologic și universala trăire a femeii pentru care maternitatea e scop principal”, descrie criticul Ileana Lucaciu.

Mariana Mihuţ evită să acorde interviuri. Nu-i place să pozeze, să-şi strige în piaţa publică performanţele. Nu se consideră o vedetă decât atunci când e la teatru, iar vedeta e personajul, nu ea. Aşa că am vorbit de teatru.

Sunteţi discretă, deşi performanţele vă dau dreptul de a ieşi din rând pentru a spune lucruri care să fie luate în seamă. De ce nu este Mariana Mihuţ vedetă?

Nu mi se pare că sunt discretă. Mai ales când este vorba de meseria mea. Nu cred că pentru a ajunge la statutul de vedetă trebuie să ieşi în faţă, povestindu-ţi viaţa intimă. Viaţa personală e una, despre care vorbesc rar sau deloc, viaţa profesională poate fi cunoscută de toată lumea. Aşadar, vă poftesc la teatru :) !

Mariana Mihuţ refuză roluri, chiar şi cele foarte avantajoase. De unde această “putere” într-o lume în care mercantilismul te impinge să accepţi cât mai multe, darămite un rol?

Nu i-aş spune putere, ci mai degrabă discernământ. Am ales rolurile pe care le-am putut juca aşa cum ştiu şi cum vreau eu.

Mă refeream mai mult la filme. După “De ce trag clopotele, Mitică?” nu aţi mai apărut…

Iubesc şi mă interesează teatrul. E mai consistent, mai greu, efemer. Aici, la fiecare reprezentaţie am alte emoţii, alte trăiri. Numai proştii susţin că în teatru e mai uşor în teatru decât în film. Dar am făcut şi filme cu mult drag. Au fost însă regizori deosebiţi: Lucian Pintilie, Liviu Ciulei, Andrei Blaier….

Actori renumiţi, colegi, îşi rotunjesc veniturile cu apariţii în reclame, telenovele. Mariana Mihuţ nu are nevoie de mai mulţi bani, o casă la ţară, o maşină de teren?

Of. Da, şi Mariana Mihuţ şi-ar dori poate mai mulţi bani. Poate şi o casă la ţară, chiar şi un “gip”. Dar nu mă atrage aşa. Nu-s făcută. Poate dacă Lucian Pintilie ar face vreodată o telenovelă, probabil nu voi spune nu. Până atunci, mă veţi vedea doar la teatru.

În ultimul dumneavoastră interviu, pe care l-aţi acordat acum doi ani, spuneaţi că teatrul vă este necesar ca aerul. Iar că perioada asta de necesitate durează de 45 de ani. Ce e în afară de teatru?

Iată că acum perioada de necesitate este acum de 47 de ani şi continuă. Într-adevăr, aproape toată energia e pentru teatru, puţine sunt după. Dar acele lucruri puţine îşi sunt şi ele ca aerul. Iubesc rolul de bunică reală, să stau cu nepotul Mircea, să-i citesc. În rest, dacă mai rămâne ceva :) , ca toată lumea. Observ ce e în jurul meu.

Şi ce aţi observat în ultimii ani? Cum vede Mariana Mihuţ România de azi?

În profunzime, e aproape la fel ca dintotdeauna. Frumoasă şi puternică. Nu ştiu cine spunea “România e o ţară foarte frumoasă, păcat că-i locuită!”. Glumesc. E rău, uite, că am ajuns să nu mai avem pe cine să ne bazăm. Nu mai poţi să crezi, să uiţi adevărul. Ne-am învăţat ca politicienii să ne mintă la fiecare alegeri. Ştim că ne mint, că nu vor face nimic din ce promit şi totuşi credem. Asta este chiar o mare tragedie. Să ajungi în ţara ta să nu mai ai pe cine te baza!

Trebuie să fi rămas pe undeva şi ceva frumos.

Da, tinerii. Tinerii noştri ar trebui să lupte pentru ţara asta. Să nu plece, să lupte şi să construiască România lor, pentru că o fac pentru ei.

Care este femeia dragă Marianei Mihuţ? Să-i faceţi o urare!

Una? Nu! Fac o urare tuturor româncelor. Le doresc să aibă parte, din când în când, de câte o bucurie. Măcar din când în când, că suntem romance şi ştim ce înseamnă asta.

Maria Dumitran


CITIŢI ŞI:



Cum arată românca de vis


"

Regele Cioabă cere CNA să sancţioneze Antena 3 si Realitatea TV.

Regele Cioabă cere CNA să sancţioneze Antena 3 si Realitatea TV.: "Florin Cioaba, autoproclamat rege al romilor, a trimis azi Consiliului National al Audiovizualului (CNA) o plangere in care cere sanctionarea Antenei 3 si Realitatea TV.
Regele Cioaba e suparat pe cele doua posturi de televiziune deoarece prezinta stiri cu caracter tendentios 'in cadrul carora, pe langa oameni politici sunt implicate persoana si familia mea, precum si comunitati de romi'.
'Depasind orice limita a deontologiei profesionale, posturile respective, prin modul tendentios de ..."

Michael Jackson castrat chimic?

Michael Jackson castrat Teza cutremurătoare susţinută într-o carte: "PARIS - Michael Jackson ar fi suferit în adolescenţă o castrare chimică, fără ştirea lui, ca rezultat al tratamentului anti-acnee. Aceasta ar putea explica secretul vocii sale unice. Este teza susţinută de un chirurg francez, Alain BRANCHEREAU, autor al cărţii ' Michael Jackson Secretul unei 'voci", ce va fi lansată în Franţa pe 9 martie."

AUDIENȚE: Februarie, o lună fără mari surprize. Variații ușoare de rating

AUDIENȚE: Februarie, o lună fără mari surprize. Variații ușoare de rating: "
Audiența lunii februarie (o lună de extrasezon) nu aduce mari surprize. Atât după media pe zi, cât și după audiența din Prime Time, clasamentul este aproape neschimbat.
Posturile înregistrează stagnări sau ușoare variații în sus sau în jos.
Concluzii din analiza datelor de audiență:
După media în Prime Time:
  • Pro TV pierde 32.000 de telespectatori și totalizează, seara, o medie de 907.000 de persoane. Antena 1, locul secund, se menține aproape la nivelul din ianuarie (560.000 de persoane, o scădere de 2.000 de telespectatori).
  • De remarcat evoluția TVR 1, care câștigă aproape 35.000 de telespectatori și Acasă TV care, cu un plus de 44.000 de persoane, trece înainte de Prima TV.
  • Cu cazul de la Cernavodă încheiat, OTV își pierde din interes. Dacă în ianuarie avea o medie de aproape 200.000 de telespectatori, în februarie a pierdut 30.000. Își păstrează însă locul 9.
După Media pe zi:
  • Primele poziții sunt neschimbate față de luna ianuarie: Pro TV, Antena 1, Realitatea TV, Kanal D și Antena 3.
  • Scăderi pentru Pro TV (20.000 de telespectatori) și Antena 1 (7.000).
  • Ușoare creșteri după media pe zi la posturile de știri: plus 8.000 de telespectatori la Realitatea TV, plus 10.000 la Antena 3.
  • Postul pentru copii Disney câștigă 2.00 de telespectatori, de ajuns ca să treacă în fața OTV, care scade cu 6.000 de persoane.

Audiența medie în mediul urban a posturilor TV în lunile ianuarie și februarie, în PRIME TIME

IANUARIEMedia in Prime Time (intervalul 19.00-23.00)FEBRUARIEMedia in Prime Time (intervalul 19.00-23.00)
Mii persoaneRtg%Mii persoaneRtg%
1Pro TV9398.2Pro TV9077.9
2Antena 15624.9Antena 15604.9
3Kanal D3362.9Kanal D3342.9
4TVR 12972.6TVR 13302.9
5Antena 32932.6Antena 33052.7
6Prima TV2682.3Acasa2882.5
7Acasa2442.1Prima TV2762.4
8Realitatea TV2342.1Realitatea TV2412.1
9OTV1921.7OTV1681.5
10National TV1731.5National TV1681.5
11Disney1211.1Disney1101.0
12Antena 21060.9Antena 21070.9
13TVR 2880.8Sport.ro890.8
14ETNO610.5TVR 2880.8
15Cartoon Network570.5Cartoon Network670.6
16B1TV550.5Pro Cinema520.5
17Sport.ro530.5ETNO490.4
18Pro Cinema480.4B1TV440.4
19Euforia390.3DigiSport410.4
20Discovery330.3Euforia350.3
21Minimax/A+330.310 TV340.3
22Diva Universal320.3Discovery330.3
23Favorit TV300.3Diva Universal320.3
24Eurosport290.3Favorit TV320.3
2510 TV290.3Minimax/A+300.3
26AXN280.2Eurosport290.3
27Taraf TV270.2N24 PLUS290.3
28gspTV270.2AXN280.2
29DigiSport260.2National Geographic230.2
30N24 PLUS250.2Taraf TV230.2
31National Geographic240.2gspTV210.2
32Romantica200.2Kiss TV170.2
33TVR 3190.2Animal Planet150.1
34Kiss TV170.2Romantica140.1
35Animal Planet160.1TCM140.1
36Universal Channel130.1DigiSport+130.1
37TV Neptun120.1Universal Channel120.1
38AXN Crime120.1TVR 3120.1
39EuroSport 2120.1U TV110.1
40TVR Cultural110.1MTV Ro100.1
41U TV110.1TVR Cultural100.1
42MGM110.1MGM100.1
43DigiSport+110.1TV Neptun100.1
44TCM110.1AXN Crime100.1
45MTV Ro100.1EuroSport 2100.1

Audiența medie în mediul urban a posturilor TV în lunile ianuarie și februarie, după MEDIA PE ZI

IANUARIEMedia pe ziFEBRUARIEMedia pe zi
Mii persoaneRtg%Mii persoaneRtg%
1Pro TV4103.6Pro TV3913.4
2Antena 12822.5Antena 12752.4
3Realitatea TV1641.4Realitatea TV1721.5
4Kanal D1571.4Kanal D1631.4
5Antena 31511.3Antena 31611.4
6TVR 11171TVR 11251.1
7Acasa1101Acasa1211.1
8Prima TV1010.9Prima TV990.9
9OTV840.7Disney780.7
10Disney760.7OTV690.6
11National TV680.6National TV670.6
12TVR 2470.4Cartoon Network520.5
13Cartoon Network450.4Minimax/A+460.4
14Minimax/A+400.4Sport.ro450.4
15Antena 2390.3TVR 2400.4
16ETNO380.3Antena 2360.3
17Sport.ro340.3ETNO330.3
18Eurosport260.2Pro Cinema250.2
19B1TV260.2B1TV220.2
20Pro Cinema250.2Diva Universal220.2
21Discovery220.2Discovery190.2
22Taraf TV210.2Taraf TV190.2
23Diva Universal190.2Eurosport180.2
24Euforia180.2DigiSport180.2
25National Geographic170.2National Geographic170.2
26Favorit TV160.1Euforia170.1
27AXN160.1Favorit TV160.1
28gspTV140.1AXN150.1
29Kiss TV130.1gspTV140.1
30Animal Planet120.1Kiss TV130.1
31DigiSport120.110 TV130.1
32N24 PLUS110.1N24 PLUS110.1
3310 TV110.1U TV110.1
34U TV100.1Animal Planet110.1
35TCM100.1TCM110.1
36TVR 3100.1Mynele TV90.1
37MTV Ro90.1MTV Ro80.1
38Universal Channel90.1Universal Channel80.1
39Romantica80.1TVR 380.1
40MGM80.1Romantica70.1
41EuroSport 280.1MGM70.1
42TVR Cultural70.1DigiSport+70.1
43Mynele TV70.1TVR Cultural60.1
44Movies 2460.1Movies 2460.1
45Zone Reality60.1EuroSport 260.1
"

Top 10 oraşe necunoscute pe care trebuie să le vizitezi.

Top 10 oraşe necunoscute pe care trebuie să le vizitezi.: "Ti-ar placea sa vezi o colonie de pinguini albastri? Dar sa gusti berea denumita dupa casa scriitorului Robert Louis Stevenson? Daca visezi sa fii martor la migratia animalelor salbatice din Africa, sau iti doresti sa calci pe urmele lui Copernicus si ale Cavalerilor Teutoni ori sa pui umarul la treaba la consolidarea celei mai mari moschei din lut, una din destinatiile de mai jos este in mod sigur pentru tine.
Masai Mara, KenyaRezervatia naturala Masai Mara este cea mai mare din Kenya. Din ..."

Numarul locurilor de munca vacante scade usor. Cea mai mare rată a locurilor de muncă vacante s-a nregistrat n sănătate şi asistenţă socială

Numarul locurilor de munca vacante scade usor. Cea mai mare rată a locurilor de muncă vacante s-a nregistrat n sănătate şi asistenţă socială: "În trimestrul IV 2010, rata locurilor de muncă vacante (raportul dintre numărul locurilor de muncă vacante şi numărul total al locurilor de muncă, exclusiv cele blocate sau destinate numai promovării în interiorul întreprinderii sau instituţiei) a fost de 0,51%, în scădere cu 0,06 puncte procentuale faţă de trimestrul precedent, potrivit datelor INS. Comparativ cu acelaşi trimestru al anului 2009, rata locurilor de muncă vacante a crescut cu 0,01 puncte procentuale. Numărul locurilor de muncă vacante a fost de putin peste 20.000, în scădere cu 2,9 mii locuri de muncă vacante faţă de trimestrul precedent, respectiv cu 0,8 mii locuri de muncă vacante faţă de acelaşi trimestru al anului 2009."

2 martie: Dana Războiu va prezenta ştirile de weekend la Realitatea TV

2 martie: Dana Războiu va prezenta ştirile de weekend la Realitatea TV: "

​Dana Razboiu a bătut palma cu Realitatea TV unde va prezenta ştirile de weekend. Potrivit directorului editorial al postului de ştiri, Cătălin Popa, primul jurnal prezentat de Dana Războiu va fi difuzat în cursul lunii martie, imediat ce prezentatoarea se va acomoda cu schimbarea platoului şi a formatului jurnalului, scrie Adevărul.

Venirea prezentatoarei la Realitatea TV a fost anunțată în exclusivitate de paginademedia.ro aici.

“De luni de zile mă gândesc cum să fac să revin în televiziune fără să îmi neglijez cei doi copii. Cel mare este clasa a doua şi trebuie să îmi fac timp pentru lecţiile de la şcoală, iar cel mic are un an şi jumătate şi are mereu nevoie de mine. N-am gasit o soluţie mai bună decât aceasta a ştirilor de weekend”, a declarat Dana Războiu pentru adevarul.ro.
EXCLUSIV Dana Războiu va prezenta ştirile de weekend la Realitatea TV

Societatea Antena TV Group SA (fosta SC TV Antena 1 SA) a solicitat Tribunalului Bucureşti, în 1 martie, deschiderea procedurii insolvenţei, în cazul societăţii RCS & RDS SA, scrie Jurnalul Național care citează date publicate pe site-ul Tribunalului Bucureşti (TB). Obiectul cauzei dosarului este “procedura insolvenţei – societăţi pe acţiuni”, iar materia juridică – “faliment”. Termen de judecată stabilit de Tribunalul Bucureşti este 17 mai 2011. Potrivit unor surse, Antena TV Group are de recuperat de la RCS & RDS o creanţă de 2,1 milioane lei, inclusiv TVA, scrie Mediafax. Suma reprezintă banii pe care RCS&RDS ar fi trebuit să îi plătească Antena TV Group pentru retransmisia televiziunilor Antena 3 şi Euforia TV în perioada ianuarie – iunie 2010.
Antena TV Group a cerut falimentul companiei RCS&RDS

Agenţia de relaţii publice Lowe PR devine GolinHarris Bucureşti, în urma afilierii la reţeaua internaţională GolinHarris, parte – ca și Lowe – din grupul global de comunicare Interpublic, notează HotNews, Financiarul, Wall-Street.ro, DailyBusiness.ro şi IAA.ro. GolinHarris Bucureşti este primul birou pe care compania americană îl are, sub propriul nume, în Europa de Est şi urmează să fie folosit pentru viitoarea extindere a activităţilor companiei pe pieţele din regiune, după cum au spus, într-un eveniment organizat marţi, reprezentanţii agenţiei locale şi ai GolinHarris Worldwide.

Contractul de afiliere a fost semnat la sfârşitul anului trecut. Agenţia GolinHarris Bucureşti va fi condusă în continuare de Hortensia Năstase, managing partner, şi va fi coordonată regional de biroul din Londra al GolinHarris. După cum au spus, marţi, reprezentanţii agenţiei româneşti, GolinHarris va fi reprezentată în acţionariatul GolinHarris Bucureşti prin intermediul unui vehicul de investiţii al Interpublic, ce deţine 20% din fiecare dintre firmele ce formează grupul local Lowe, restul de 80% aparţinând partenerilor locali.

CNA a amendat Antena 3 cu 10.000 lei, pentru emisiunea “100 de minute” şi 7 ştiri în care a fost prezentată “informaţia eronată” conform căreia Elena Udrea a cerut controlul de la CJ Argeş, care a dus la arestarea lui Constantin Nicolescu, postul neasigurând astfel informarea corectă a publicului, scrie Mediafax. Membrii CNA au mai decis ieri sa amendeze postul de televiziune Realitatea TV cu 20.000 de lei, pentru incalcarea unor prevederi ale legislatiei audiovizuale privind dreptul la propria imagine, dupa ce au analizat aspecte semnalate intr-o sesizare a Comisiei pentru cultura a Camerei Deputatilor referitoare la emisiunea “Bursa pariurilor”, scrie HotNews, care citează Agerpres. În ședința de ieri s-a mai decis și amendarea postului de televiziune 10 TV, cu 10.000 de lei, pentru nerespectari ale legislatiei audiovizuale privind dreptul la propria imagine în emisiunea ‘Nașul’ din 16 februarie, după ce au analizat aspecte dintr-o sesizare venită de la Dan Radu Rușanu, chestor al Senatului, informează Agerpres.

Preşedintele TVR, Alexandru Lăzescu, a fost audiat ieri în Comisia de cultură a Senatului în legătură cu modul în care a fost reflectată de televiziunea publică, acum patru luni, înmormântarea fostului senator şi poetului Adrian Păunescu. Contestată a fost emisiunea “Ultima ediţie” şi atitudinea avută de invitatul Andrei Cornea. În cadrul discuţiilor, senatorii PSD au acuzat TVR de “linşaj mediatic” şi “masacru comandat” împotriva lui Adrian Păunescu, notează Jurnalul Național și România liberă. În faţa senatorilor, şeful TVR a admis că “a fost o eroare” prezentarea respectivelor opinii în chiar ziua înmormântării lui Adrian Păunescu, deşi a apreciat că moderatorul a avut accente critice faţă de Andrei Cornea. “Eu personal, cred că în ziua înmormântării a fost o eroare, deci am spus că eu personal nu aş fi… în ceea ce priveşte momentul în sine aş fi lăsat discuţia asta să curgă undeva după momentul înmormântării, deci vorbeam de oportunitate”, a admis Lăzescu. Comisia de cultură nu a luat nicio decizie în acest caz, preşedintele acestui for, Sergiu Nicolaescu, menţionând că este vorba doar de o discuţie.

Publicis România a câştigat contul de comunicare ale brandului Winston pentru 2011, în urma unei licitaţii organizate în decembrie, notează Financiarul, HotNews şi DailyBusiness, care citează un comunicat al agenţiei. Japan Tobacco International (JTI) a ales Publicis pentru dezvoltarea şi implementarea tuturor activităţilor de comunicare pentru acest brand. Winston s-a aflat, până acum, în portofoliul TBWA.

Răzvan şi Dani, moderatorii de la “Neatza”, Antena 1, se pregătesc pentru o primi în echipa lor o nouă vecină, scrie Evenimentul Zilei. Peste 1.000 de fete s-au înscris la concursul de asistentă, însă doar zece au fost alese de către cei doi matinali pentru a fi potenţiale vecine. Astăzi, patru dintre ele au intrat în finală (Adriana, Roxana, Simona şi Irina), iar de mâine, acestea vor fi supuse altor teste pentru ca echipa să-şi dea seama care dintre ele este cea mai potrivită pentru postul de asistentă.
Patru finaliste pentru rolul de vecină a lui Răzvan şi a lui Dani

Grupul Centrade Saatchi&Saatchi a finalizat anul trecut cu o cifră de afa­ceri în creştere cu 10% comparativ cu nivelul din 2009, pentru anul în curs fiind estimat un avans de 5%-10% al acestui indicator financiar, potrivit lui Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi­&­Saatchi. „Datele financiare pentru anul 2010 nu au fost auditate, rezultatele finale urmând să fie disponibile la sfârşitul primului semestru. Potrivit estimărilor noastre, la nivel de grup vom avea o creştere a cifrei de afaceri de aproximativ 10% datorată activităţii susţinute de atragere de new business”, spune Radu Florescu. Acesta anunţă că Zenith a fost şi în 2010 cea mai profiA­tabila companie din grupul Centrade Saatchi&Saatchi, scrie Financiarul.
Centrade Saatchi&Saatchi: în 2011 creştere de 5%-10% a afacerilor

Evensys organizează, la mijlocul acestei luni, o noua ediţie a PR Forum, conferinţă dedicată comunicării corporative şi relaţiilor publice, scrie HotNews.ro. Potrivit unui comunicat de presă, printre vorbitori la evenimentul ce va avea loc la hotelul Marriott, în perioada 15-16 martie, se vor număra Richard Houghton, partener al agenţiei britanice Carrot Communications şi Stephen Davies, consultant al agenţiei 3W PR.
Pe scurt: O nouă ediţie PR Forum. Schimbări la Realitatea FM

Canalul media utilizat cu cea mai mare frecvenţă de către români este televiziunea, 85% dintre aceştia declarând că se uită la televizor în fiecare zi sau aproape în fiecare zi, notează Mediafax și Adevărul, care citează studiul Eurobarometru, care arată că un procent similar se înregistrează şi în ansamblul Uniunii Europene. Celelalte mijloace de comunicare sunt însă mai puţin utilizate decât în Uniunea Europeană, potrivit studiului. Astfel, 32% dintre români spun că ascultă zilnic radioul, 16% citesc presa scrisă, iar 30% utilizează internetul, mai puţin cu 24, 16 şi respectiv 15 procente decât media europeană.

Portalul Yahoo.ro se va lansa în data de 9 martie, scrie Money.ro, c are citează blogul lui Cristian Dorombach (piticu.ro). Yahoo.ro este deocamdată în teste tehnice, iar utilizatorii care intră pe această adresă sunt direcţionaţi către Yahoo UK. Site-ul va conţine, aşa cum ne aşteptam, serviciile Yahoo!, dar şi o sinteză a celor mai importante ştiri din mass-media românească, scrie Dorombach. Prima pagină a portalului Yahoo.com a fost vizitată de peste 5,5 milioane de utilizatori din România în luna ianuarie, potrivit oficialilor Mediacafe, regia care vinde publicitate online în reţeaua Yahoo România.
Yahoo.ro se lansează pe 9 martie

Gigantul reţelelor de socializare Facebook va avea, anul acesta, la nivel global încasări de 4 miliarde de dolari din publicitate, dintr-un total de aproximativ 6 miliarde de dolari, scrie Financiarul, care citează cel mai recent studiu al eMarketer. Potrivit eMarketer, anul trecut Facebook a totalizat venituri din publicitate în valoare de 1,86 miliarde de dolari la nivel global, o creştere de 151% faţă de 2009. Călin Rotăruș, Managing Director ARBOin­teractiv, consideră că platformele de reţele sociale prezente în România au adunat 5%-10% din cele 20 de milioane de euro la cât estimează volumul publicităţii online în 2010. Pentru anul acesta, Rotăruș apreciază că reţelele sociale ar putea avea venituri de peste 3 milioane de euro. Călin Fusu, proprietarul portalului Neogen, una dintre reţelele sociale autohtone, estimează venituri de 3-4 milioane de euro pentru reţelele sociale.
Veniturile din publicitate ale reţelelor sociale: +71,6% faţă de 2010, până la 6 mld. USD

Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării din cadrul Universităţii din Bucureşti va găzdui, pe 4 martie, conferinţa Digital Bridges, „Trecând graniţa: Emergenţa unei societăţi civile prin noile media”, scrie Evenimentul Zilei. Evenimentul va ajuta studenţii participanţi în proiect să-şi îmbunătăţească perspectiva asupra noilor forme de jurnalism şi impactul lor asupra societăţilor europene şi turceşti. Proiectul Digital Bridges este fondat de Proiectul European şi este implementat în cadrul unei activităţi mai largi, programul Turco-European Cultural Bridges.
Cum renaşte societatea civilă prin noile media

Luna aceasta, Turner Classic Movies dă startul, pentru al doilea an consecutiv, unui concurs al cărui premiu este o invitaţie pentru două persoane la TCM Classic Film Festival de la Hollywood, inclusiv la petrecerile de gală de pe 1 mai, scrie Evenimentul Zilei. Concursul se desfăşoară în perioada 1-15 martie, iar cei interesaţi vor fi supuşi unui test de două întrebări pe site-ul postului.

More than Pub are doi noi Project Manageri, Andrei Mocanu, specialist HTML, şi Corina Stamate, specialist PR, notează Financiarul și Wall-Street.ro. Andrei Mocanu are o experienţă de şapte ani în realizarea de website-uri, dintre care patru ani în funcţii de management. Corina Stamate are experienţă de cinci ani în publicitate şi marketing şi patru ani ca Account, lucrând pentru clienţi din domenii precum retail, pharma, imobiliare şi cosmetice.

Aproximativ 37,6 milioane de americani au vizionat gala premiilor Oscar, care a avut loc duminică seară la Los Angeles, audienţa înregistrată de postul ABC, care a transmis ceremonia, fiind în scădere cu 10% faţă de anul trecut, scrie Mediafax. Aceasta a fost una dintre cele mai mici audienţe înregistrate de emisiune în ultimii 10 ani. Anul trecut, când superproducţia Avatar a făcut parte dintre filmele nominalizate, ceremonia a fost vizionată de 41,7 milioane de telespectatori.
Audienţa înregistrată de gala Oscar, în scădere cu 10% faţă de anul trecut

Revista Cosmopolitan, editată de publisher-ul Hearst Magazines, s-a lansat în Armenia, în contextul extinderii brand-ului în ţările din Orientul Mijlociu, scrie DailyBusiness.ro, care citează Brand Republic. Cosmopolitan Armenia va avea un tiraj iniţial de 5.000 de exemplare.
Cosmopolitan continuă extinderea în Orientul Mijlociu: a lansat ediţia pentru Armenia

S-a dat startul competiției anuale a bloggerilor, RoBlogFest 2011. Ajuns la a şasea ediţie, RoBlogFest este singura competiţie naţională care premiază excelenta din blogosfera: popularitatea, profesionalismul şi modul de folosire a mediului din jurul unui blog. La ediţia din acest an va fi inaugurată secţiunea Blog Auto, în categoria Personal & Infotainment. În plus, ca urmare a exploziei fenomenului Social Media şi Facebook, au fost făcute schimbări şi în cadrul categoriei Comunicare & Social Media a€“ astfel, la RoBlogFest 2011 vor fi acordate premii pentru Cea mai bună pagină de Facebook” şi Cea mai bună aplicaţie de Facebook” raportat la companiile şi brandurile prezente pe piaţa din România.
S-a dat startul competiţiei anuale a bloggerilor, RoBlogFest 2011

"

Legea privind combaterea pornografiei le dă bătăi de cap senatorilor: Olympia lui Manet a fost acuzată că ar fi porno - Mediafax

Legea privind combaterea pornografiei le dă bătăi de cap senatorilor: Olympia lui Manet a fost acuzată că ar fi porno - Mediafax: "Executivul a modificat şi definiţia legală a materialelor cu caracter pornografic, stabilind că acestea pot fi 'obiecte, gravuri, fotografii, holograme, desene, scrieri, imprimate, embleme, publicaţii, filme, înregistrări video sau audio, spoturi publicitare, programe sau aplicaţii informatice, piese muzicale şi orice alte forme de exprimare care prezintă explicit sau sugerează o activitate sexuală'."

Pagina de media – Petrişor Obae » Plecări de la Prima TV: cinci reporteri în ultimele luni. Daniel Cruceru, la Acasă TV

Pagina de media – Petrişor Obae » Plecări de la Prima TV: cinci reporteri în ultimele luni. Daniel Cruceru, la Acasă TV: "Cinci reporteri au plecat de la știrile Prima TV (Focus), în ultimele luni. Ieri, potrivit informațiilor paginademedia.ro, și-a anunțat intenția de a pleca și Claudiu Popa, ofertat de Realitatea TV.
În ultimele luni, alți patru oameni de la știri au părăsit postul de televiziune. Este vorba de Iulian Drăgoi (care s-a dus la Realitatea TV), Laura Vasiliu (care a trecut la B1), Andreea Dumitrache (în Intact, la Antene) și Sergiu Voicu (tot la Antene).
Pe de altă parte, potrivit informațiilor paginademedia.ro, Daniel Cruceru, cel care prezintă Focus Monden, urmează să plece la Acasă TV, pentru a prezenta PoveȘtirile Adevărate."