miercuri, 27 aprilie 2011
VIDEO Grigore Lese: Din punct de vedere muzical, pe noi, romanii, periferia ne avantajeaza
"Violenţa metodelor româneşti împotriva Europei Libere a fost unică"
Cântăreţii, preferaţii concursurilor de talente
Andrei Konchalovski: "Fotbaliştii au ajuns mai celebri decât starurile de cinema".
Pe parcursul a trei zile, cat a stat in Bucuresti, reputatul regizor rus a sustinut o conferinta de presa si un masterclass, dar si-a facut timp sa viziteze putin si Capitala. A primit titlul de ..."
Clasificarea universitatilor si ierarhizarea programelor de studii
EXCLUSIV: Claudiu Șerban preia complet managementul Evenimentul zilei. Bobby Păunescu nu se mai implică în conducerea ziarului
“Voi preda complet managementul Evenimentul zilei și Capital lui Claudiu Șerban, de la 1 mai”, a declarat Bobby Păunescu, în exclusivitate pentru paginademedia.ro.
“Implicarea mea va fi zero. Eu rămân doar proprietarul activelor, care include și brandurile,” a continuat el.
Care va fi mandatul lui Claudiu Șerban și de ce a ales Bobby Păunescu această variantă, în continuare:
Claudiu Șerban este directorul general al Editurii Evenimentul zilei și Capital. El deține și 10% din acțiunile companiei, restul fiind deținute de Bobby Păunescu. În urma noului contract de management cu Bobby Păunescu, Claudiu Șerban și-ar putea mări participarea în compania.
Petrișor Obae: De ce a ales această variantă?
Bobby Păunescu, pentru paginademedia.ro:
“Având în vedere că mă ocup total de film, aveam nevoie de o soluție clară pentru Evenimentul zilei și Capital.”
“Aveam mai multe posibilități. Claudiu a venit cu această propunere. Existau și alte variante: să vindem, să facem un parteneriat strategic, să continuăm așa, dar asta e cea mai buna variantă.”
Cine va finanța acum ziarul?
“Vorbim de un business plan pentru perioada următoare. Pentru acest business plan, finanțarea e asigurată de Claudiu Șerban.”
Și implicarea ta în finanțare va exista?
“Doar dacă este nevoie. Dacă sunt situații excepționale sunt alături de el. Activele sunt proprietatea mea.”
Putem vorbi de o situație în care, de acum încolo, EVZ și Capital trebuie să se descurce pe cont propriu?
“Acesta este obiectivul nostru pe 2012.”
Ce înseamnă preluarea managementului de către Claudiu Șerban?
“Nu mă voi mai implica în chestiunile financiare ale ziarelor, având în vedere că bugetul prezentat nu mai trebuie să fie finanțat de către mine”
“Claudiu Șerban are un mandat de management pe doi ani, cu target și cu obiective clare”
Care sunt obiectivele lui Claudiu Șerban?
“Anul acesta, businessul trebuie să fie pe zero, iar în 2012 să aibă un profit de 5%. După doi ani, dacă își îndeplinește obiectivele, are posibilitatea de a intra în acționariat cu o cotă mai mare.”
Poate face restructurări?
“Claudiu Șerban are libertatea să facă tot ce vrea el, în spiritul business planului pe care l-a prezentat.”
Acest business plan implică restructurări?
“Pot spune că implică, potrivit business planului prezentat, vor fi restructurări de costuri.”
Foto: MoneyExpress
"Mediafax şi Fundaţia MediaPro lansează proiectul "Jurnalism cetăţenesc, şansa pentru ocupare-JETOP" - Mediafax
La proiect vor participa 100 de persoane aflate în căutarea unui loc de muncă sau şomeri de lungă durată din regiunea Bucureşti - Ilfov. Implicarea lor în proiect presupune participarea la un curs de reporter, la care vor dobândi cunoştinţele necesare practicării meseriei de jurnalist şi îşi vor forma abilităţi care să le permită ocuparea unui loc de muncă în domeniul media."
Aici e Radio Europa Libera: Alfabetul demnitatii si luciditatii
PE SCURT: Nou spot Heineken. Manifest pentru joacă de la ConhnandJansen. Ogilvy, campanie pentru Poiana
Heineken lansează spotul The Entrance în România, din mai. CohnandJansen vine cu un manifest pentru joacă. Începând cu martie, Presage gestionează strategia de comunicare a DPD Romania.
Iar Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recentă campanie de comunicare pentru Poiana, marca locală de ciocolată aflată în portofoliul Kraft Foods România.
Detalii, în continuare:
Despre spotul The Entrance
„The Entrance” este un spot TV de sinteză, campania pe Youtube beneficiind de 11 spoturi.
Click here to view the embedded video.
Spotul “The Entrance” a fost realizat în Amsterdam de agenţia Wieden+Kennedy. Eroul spotului realizează cea mai memorabila intrare în societate, în cadrul unei petreceri.
“Ideea creativă care stă la baza campaniei globale este atribuită publicului ţintă Heineken: intrarea în societate a oricărui tânăr este marcata de teama de a părea provincial sau amator şi de dorinţa de a avea o prezenţă socială unică, şarmantă, oferită de experienţa Heineken”, se arată în comunicatul de presă care anunţă lansarea spotului.
Spotul a fost realizat de cunoscutul regizor Friedrik Bond şi de creativii Mark Bernath şi Eric Quennoy. Spotul a fost filmat în Barcelona.
Manifest pentru joacă de la CohnandJansen JWT
CohnandJansen JWT, agenţia de media Starcom şi Oreo, brand de biscuiţi din portofoliul Kraft Foods, au lansat campania Manifestulpentrujoaca.ro, un site unde parintii pot câştiga premii pentru copii în perioada 7 martie – 2 mai.
“Campania se derulează exclusiv online, timp de opt săptămâni. Obiectivul este de a atrage atenţia mamelor şi a le determină să împartă şi cu alţii momentele minunate pe care cei mici le petrec cu cei dragi şi Oreo: o clipă de linişte, un zâmbet sau un râs vesel cu bunicii, tăticii sau frăţiorii lor”, sspun cei de laCohnandJansen JWT.
Despre noul cont al Presage
Presage a câştigat contul DPD (Dynamic Parcel Distribution) în urma unui pitch demarat în decembrie 2010, la care au fost invitate alte 3 agenţii.
Presage oferă DPD România consultanţă în comunicare corporativă, furnizând servicii de relaţii publice şi comunicare B2B, precum şi consultanţă în implementarea politicilor de CSR şi suport în event management.
“Floarea” Ogilvy pentru Poiana
"Noua campanie ce debutează cu spotul “Floarea” sugerează faptul că bucuria şi distracţia nu sunt condiţionate de anumite locuri, sau circumstanţe speciale, ori de personaje extravagante; tot ce îţi trebuie pentru a te simţi bine este prezenţa celor dragi şi un pic de … inspiraţie.” – a declarat Cătălin Georgescu, Copywriter Ogilvy&Mather.
Click here to view the embedded video.
Spotul a fost realizat în colaborare cu casa de productie Saga Film, în regia lui Kostas Maroudis, iar vizualul campaniei de print a fost realizat de fotograful Ciprian Tantareanu.
Adunarea generala a actionarilor Realitatea va analiza joi la Viena situatia contractului cu Asesoft
Cum se scrie literatură în era digitală.
Tot ceea ce detin literatii in Inbox, chiar si mesaje de tip spam, va intra in viitor in marile arhive literare, candva pline de scrisori parfumate, semnaturi elaborate sau ravase cu secrete.British Library a oferit recent 32.000 de lire sterline poetei britanice Wendy Cope in ..."
Dragoș Nedelcu: Sebastian Ghiță a dat ordin firmei de bodyguarzi să nu ne lase să intrăm la Realitatea TV. Viitorul contractului de management se decide mâine
“Nu am voie să intru în sediul societății la care sunt adiministrator”, a declarat pentru paginademedia.ro Dragoș Nedelcu, vicepreședintele Consiliului de Administrație al Realitatea Media.
Adunarea Generală a Acționarilor Realitatea Media nu a avut astăzi cvorum. Va continua mâine, când se va decide viitorul contractului de management Realitatea – Sebastian Ghiță, dar și viitorul Consiliului de Administrație din care fac parte Sorin Freciu (președinte) și Dragoș Nedelcu (vicepreședinte).
Nedelcu vorbește și de discuții de afiliere ale postului The Money Channel, dar nu dă nume. Potrivit informațiilor paginademedia.ro, ar fi vorba de CNBC.
Detalii, în continuare:
Dragoș Nedelcu, pentru paginademedia.ro:
“Sebastian Ghiță a dat ordin firmei de bodyguarzi să nu ne lase să intrăm la Realitatea TV, pe mine și pe Sorin Freciu. Sunt în imposibilitatea de a-mi exercita mandatul de administrator”.Vicepreședintele Realitatea Media spune că interdicția dată de Ghiță afectează afacerea “pentru că suntem în discuții pentru afilierea The Money Channel la un important grup internațional.”
Care este acest grup? Nedelcu nu a dat numele grupului, dar a spus că “lunea trecută ne-am întâlnit la Londra cu reprezentanții acestui post. Din partea noastră am fost eu, Sorin Freciu, Emil Hurezeanu și un avocat.”
Potrivit informațiilor paginademedia.ro, discuțiile The Money Channel au fost purtate cu reprezentanții CNBC.
“Îl vom acționa în judecată pe Sebastian Ghiță pentru prejudicierea imaginii”
Președintele și vicepreședintele Consiliului de Administrație al Realitatea Media sunt hotărâți să îl dea în judecată pe managerul Sebastian Ghiță după scrisoarea trimisă ieri de acesta angajaților Realitatea. Motivul? “Prejudicierea imaginii”.Dragoș Nedelcu:
“Sebastian Ghiță face afirmații fără să aducă dovezi. În acest proces este vorba despre relația Sebastian Ghiță – Dragoș Nedelcu – Sorin Freciu. Îl vom da în judecată în nume personal.”Într-o scrisoare către angajații Realitatea TV, publicată de Adevărul, Sebastian Ghiță spunea, printer altele, că “mi se pare ca dl Vantu, asistat de colegii Freciu si Nedelcu, va jignesc in corpore crezand ca eu, unul, pot face asta transformandu-va in roboti cuminti”
Viitorul Realitatea TV se decide mâine
Adunarea Generală a Acționarilor Realitatea Media se desfășoară azi și mâine. Astăzi, nu a fost cvorum pentru a se lua o decizie.Mâine, AGA va lua o decizie atât în legătură cu rezilierea contractului de management cu Sebastian Ghiță, dar și viitorul consiliului de Administrație al Realitatea TV, din care fac parte Sorin Freciu (președinte) și Dragoș Nedelcu (vicepreședinte).
Dragoș Nedelcu:
“Noi, Consiliul de Administrație, am prezentat documente care arată că am acționat conform legii și în interesul societății Realitatea Media.”
“Ne punem mandatul la dispoziția AGA, care va decide dacă am acționat corect. Dacă AGA consideră că nu ne-am îndeplinit mandatul, va accepta demisiile noastre.”
Războiul Ghiță – Nedelcu – Freciu a pornit de la un contract de chirie
Potrivit lui Dragoș Nedelcu, disensiunile dintre Sebastian Ghiță și Consiliul de Administrație au pornit de la un document care purta semnătura lui Sorin Enache, deși acesta nu fusese în țară la data emiterii acestuia.“Sebastian Ghiță ne-a remis un document prin care Realitatea Media, pe care noi o administram, renunța unilateral la spațiile în care funcționa The Money Channel și o parte din Realitatea TV. Documentul purta semnătura directorului general Sorin Enache.”Sorin Enache nu era însă în țară la momentul semnării documentului și a informat Consiliul de Administrație că nu recunoaște documentul. De aici a pornit conflictul, spune Dragoș Nedelcu.
“Din acel moment, Sebastian Ghiță ne-a acuzat că blocăm activitatea societății, dar noi nu vrem să fim parte la un act ilegal. Poziția noastră nu a avut, nu are și nu va avea nicio legăturăcu orice intenție a lui Sorin Ovidiu Vîntu.”"
Cine a fost adevăratul câştigător la "Românii au talent".
Cine a fost adevăratul câştigător la "Românii au talent".
Site-ul protv.ro, record absolut: 367.125 de unici l-au făcut cel mai "talentat" site din România - Mediafax
Iurie Darie, din nou la spital
Câți bani a făcut Românii au talent
Audiența show-ului Românii au talent a asigurat încasări consistente din publicitate.
Potrivit estimărilor paginademedia.ro, reclamele difuzate în timpul show-ului au adus Pro TV câteva milioane bune de euro. Aproape un million de euro a venit doar din edițiile difuzate în reluare, sâmbătă după-amiază.
Banii aduși de publicitate, în continuare:
- Punând cap la cap reclamele din timpul emisiunii Românii au talent, paginademedia.ro estimează încasări totale de aproximativ 3,5 milioane de euro.
- Cea mai mare parte a celor 3,5 milioane de euro (aproximativ 2,7-2,8 milioane de euro) reprezintă reclamele difuzate în emisiunile Românii au talent de vineri seara.
- Reluările emisiunilor Românii au talent (difuzate sâmbăta după-amiaza) au adus și ele încasări bune. Potrivit estimărilor paginademedia.ro, este vorba de aproximativ 800-900.000 de euro.
Cel mai vizibil client de publicitate a fost Cosmote (sponsorul principal al show-ului). În topul clienților de publicitate în funcție de audiența obținută de spoturile lor (Gross Rating Points – GRP) urmează L’Oreal Nestle, Orange și Vodafone.
Top 10 clienți de publicitate după numărul de GRP (include difuzarile de vineri seara si reluarile)
"1. Cosmote: 1.774
2. L’Oreal Nestle: 1.266
3. Orange: 895
4. Vodafone: 874
5. Procter & Gamble: 593
6. Brau Union: 508
7. Coca Cola: 428
8. Unilever: 313
9. Romaqua Group Borsec: 270
10. Catena: 227
Andreea Bălan are aparat dentar din aur, de 5000 de euro
National Geographic caută un Advertising Sales Manager
Revista National Geographic angajează Advertising Sales Manager.
Potrivit publisher-ului Sanoma Hearst, viitorul Advertising Sales Manager „răspunde de realizarea targetului de vânzări publicitate pentru revista National Geographic”.
"Mai multe detalii despre post, în rubrica de Joburi de pe paginademedia.ro, AICI.
Cat de actual vi se pare? - Testamentul Iluminatilor din Bavaria
Preview Drama
După cum probabil aţi aflat deja, mâine, 28 aprilie, noua piesă a Dramei Club, „Opera de trei parale”, se joacă începând cu ora 18:30 în Sala Mare a Teatrului Mihai Eminescu, în cadrul festivalului AmFiTeatru.
Musicalul, o adaptare după piesa devenită o creaţie legendară a teatrului secolului al XX-lea, scrisă de Bertolt Brencht, ne va introduce la periferia Londrei, într-o lume a cerşetorilor, criminalilor şi prostituatelor, evidenţiind elementele de contemporaneitate cu scopul de a releva actualitatea piesei. Jucată în 1928 pe scena din Berlin, apoi după câţiva ani în Elveţia, Polonia, Finlanda, Italia, apoi la New York, piesa ce va fi jucată şi de Drama mâine, l-a consacrat pe plan mondial pe autor.
Timp de 3 luni încheiate, sub îndrumarea regizorală a lui Ovidiu Ivan şi a Mirelei Nistor, cei 35 de elevi au lucrat din greu, atât de plăcere, cât şi din ambiţie, promiţându-ne cel mai complex proiect al Dramei de până acum, deoarece acesta implică atât actorie, cât şi coregrafie şi cântat.
Cei 6 solişti (Rodu Roberta Renata, Andrei Redinciuc, Georgiana Ungureanu, Gabriel Aparaschivei, Ştefan Sălăvăstru şi Leferman Cosmin Ioan), precum şi ceilalţi, prin muzica live şi prin scenele promiţătoare, nu vor lăsa loc în sală indiferenţei, antrenând publicul într-o comunicare permanentă cu actorii. Cât despre acţiunea propriu-zisă, dramiştii sunt zgârciţi în detalii, păstrând tăcerea şi stimulând tensiunea, dar, spun ei, vom avea din TOATE, oricare ne-ar fi dorinţele şi aşteptările. Sună incitant, mai ales datorită singurei informaţii certe pe care ne-au strecurat-o şi care aţâţă nerăbdarea într-o aşteptare febrilă: „Opera de trei parale arată lumii ce are şi ce n-are!”.
Mult succes Dramei! Să curgă sânge, aplauze şi, bineînţeles, premii!
Andreea Apostoliu (X D)
"
Viaţa e frumoasă
Orice ar spune lumea, adolescenţa este cea mai frumoasă perioadă din viaţa unui om. Nu sunteţi de acord cu mine? Părinţii se ocupă de absolut tot, voi nu aveţi nicio grijă; ei vă cumpără îmbrăcăminte, vă fac mâncare, vă cumpără telefoane mobile şi tot tacâmul, dar cel mai important, vă dau bani pe ochi frumoşi (deşi uneori trebuie să-i mai îndulceşti puţin, dar asta e altă poveste). Să fii adolescent înseamnă să fii rebel, să nu ai nicio grijă şi să fii atras de tot ce este frumos (nu comentez partea aceasta).
Dar oare ce înseamnă cuvântul frumos pentru adolescentul din zilele de astăzi? Întrebarea asta chiar mi-a captivat atenţia. M-am dus la dicţionar, dar am rămas cu ochii în soare; tot ce am găsit au fost nişte definiţii plictisitoare la fel de generale precum cuvântul în sine. Nu mi-a ajuns; ştiind foarte bine că fiecare om este diferit, mi-am dat seama că definiţia mea asupra frumosului este prea incompletă pentru a apărea în ziar. Singurul lucru care mi-a mai rămas de făcut a fost să îmi iau pălăria de ziarist şi să merg direct la marii experţi în materie de frumos: adolescenţii.
Recunosc că nu a durat prea mult; în două ore am făcut rost de toate informaţiile care îmi trebuiau, timp în care m-am documentat, am învăţat şi am luat câteva palme peste cap, însoţite de un călduros “De ce râzi”? Recunosc totuşi că multe informaţii le-am primit de la fete, băieţii ori nu au înţeles întrebarea, ori nu au ştiut ce să răspundă, ori li s-a părut întrebarea de-a dreptul încoprehensibilă (Păi nu? Ei au bicepşi peste tricepşi, ce să le pese lor de nişte floricele frumuşele?). Unul chiar a râs de mine, zicând că scriu un jurnal de fete. Restul, mi-au răspuns cât de simplu posibil: pentru ei “frumos” înseamnă iubita, hainele, maşinile iar cei fără inspiraţie mi-au spus că ei consideră ca fiind frumos tot ce îi atrage. Lucruri frumoase, totuşi, pentru care nu ar merita să fie puşi la colţ.
Ok, cu băieţii a fost simplu. Acum lucrurile devin serioase… fetele. Judecând mai multe răspunsuri, am ajuns la concluzia că fetele pot să-şi dea doctoratul în frumuseţe chiar şi în somn. Aici am primit o varietate foarte largă de răspunsuri, care alternează de la natură la propriul iubit (de menţionat că fetele au pomenit mai des despre partener decât băieţii). Cele mai multe fete mi-au spus că cel mai mult le atrage tot ce este inocent, de la flori, la animale; foarte puţine au pomenit de haine, poate chiar una. Ce este de-a dreptul admirabil este faptul că fiecare mi-a răspuns instantaneu, nu s-au gândit nicio secundă la întrebare.
Da, a fost foarte simplu… prea simplu. Aşa că m-am gândit: “de ce să nu complic puţin lucrurile”? “Ce este frumos?” este o întrebare destul de banală, aşa că am mai cerut nişte detalii suplimentare, care au scos la iveală încă un lucru interesant. Se pare că fiecare băiat s-a grăbit să afirme că dacă vrea ceva frumos, nimic nu îl va opri; fetele totuşi au stat puţin pe gânduri şi mi-au dat şi o listă cu lucrurile pe care nu vor să le facă pentru a obţine ceea ce vor. Asta bineînţeles este o generalizare, dar ca să vă dau un exemplu, o fată mi-a spus că dacă prietena ei doreşte acelaşi lucru, ar fi în stare să renunţe la el de dragul prieteniei. Ce frumos!
La sfârşitul interogatoriului, i-am întrebat pe fiecare adolescent în parte cât de important este “frumosul” în viaţa omului. Răspunsurile au fost cam slabe, doar câteva fete şi vreo doi băieţi mi-au spus că frumuseţea le oferă o linişte interioară, ceilalţi mi-au spus că frumuseţea nu este o necesitate prea mare. Sper că nu e şi cazul vostru.
În final am ajuns la concluzia că studiul asupra frumosului a fost un succes. “Frumosul” are un mare impact asupra adolescenţilor, acţionând de multe ori chiar ca un medicament sau stimulent. Vorba mea, e bine să fii optimist. Aşa că, voi ăştia care staţi toată ziua deprimaţi prin casă, mai ieşiţi puţin pe afară şi căutaţi voi frumosul, nu-l aşteptaţi să vină el la voi. Vă garantez că există în cantităţi foarte mari, chiar dacă refuzaţi vă daţi seama de asta.
Marius Dicu (IX D)
"
Grupul media CME - venituri in crestere la nivel de regiune in T1, dar mai mici in Romania. Adrian Sarbu: Publicitatea TV va creste pe toate pietele noastre in 2011
Pro TV, afaceri de 34,3 milioane dolari în primul trimestru
Cum arată "cimitirul" vehiculelor folosite la curăţarea zonei după explozia de la Cernobîl - FOTO
VIDEO. Cele mai bune momente de la "Românii au talent".
EXCLUSIV Mesajul lui Ghiţă către angajaţii Realitatea TV: Cei care vor dori sa ramana alaturi de noi vor avea in mine nu doar un manager ci si un partener
face jurnalism aici va fi totala. Pentru ca am inteles ceva, aparent, banal: tocmai credibilitatea da putere acestui business, putere de care am nevoie pentru a duce la capat cu succes misiunea pe care mi-am asumat-o aici. Deci interesul meu primordial este ca voi sa fiti
liberi sa va faceti meseria!"