marți, 14 iunie 2011
Topul joburilor care se caută în străinătate în vara 2011
La ora actuală, peste 22.000 de contracte de muncă în străinătate sunt disponibile pe site-ul tjobs.ro, specializat în recrutarea de forță de muncă pentru străinătate. Astfel, 29 de domenii de activitate conţin joburi vacante, disponibile în 40 de ţări din întreaga lume. Cu excepția joburilor în spitale și clinici private, cele mai multe dintre oferte nu se adresează românilor cu studii superioare.
Marea Britanie se află pe poziția întâi în ceea ce privește numărul de locuri de muncă neocupate, cu peste 7.000 de joburi. Urmează Grecia (3.750), Germania (2.743), Italia (1.260), ..."
Programul Zilelor Eminescu si al editiei a IV-a a Congresului National de Poezie
CTP, despre reorganizare: Dacă unim closetul cu sufrageria, mirosul nu dispare
"Greu de crezut că UDMR va..."
Microsoft: PC-urile îşi vor păstra importanţa, în pofida creşterii vânzărilor de tablete
"
Audio: Top 10 piese romanesti Trilulilu - Muzica - HotNews.ro
Audio: Top 10 piese romanesti - Muzica - HotNews.ro: "Top 10 piese romanesti
1. Play & Win - YA BB
Play & Win - Ya BB
Asculta mai multe audio house
2. Sasha Lopez - All My People
SASHA LOPEZ - ALL MY PEOPLE (RADIO EDIT) @ BySylvyu
Asculta mai multe audio pop
3. Lora - No More Tears
Lora - No More Tears (Radio Edit - Prod by Adrian Sina) ... By Ny3lu & www.MuzicaNoua.ws
Asculta mai multe audio house
4. Andreea Banica - Sexy
Andreea Banica - Sexy
Asculta mai multe audio soundtrack
5. DJ Project feat. Giulia - Mi-e dor de noi
DJ Project feat .Giulia - Mi-e dor de noi
Asculta mai multe audio pop
6. Fly Project - Goodbye
Fly Project - Goodbye
Asculta mai multe audio house
7. Alessia - Find Me
Alessia - Find me (Ale Ale)
Asculta mai multe audio hip-hop
8. Alexandra Stan - Get Back (ASAP)
Alexandra Stan - Get Back (ASAP)
Asculta mai multe audio house
9. Connect-R - Ring The Alarm
Connect -R Ring The Alarm
Asculta mai multe audio pop
10. Amna - Tell Me Why"
Amna - Tell me why
Asculta mai multe audio house
Deficit de psihologi scolari la nivelul judetului Botosani!
De vineri începe vacanţa mare
Cum ne-a transformat Facebook în "rebeli de canapea".
In loc sa protesteze in strada, aceiasi doctori, artisti ..."
LA CALD DE LA LICITAȚIE: Adamescu a luat Academia Cațavencu
ACTUALIZARE: Potrivit informațiilor paginademedia.ro, Liviu Mihaiu este în cărți pentru pentru conducerea Academia Cațavencu. “Am auzit și eu acest zvon. Urmează să îl verific“, a declarat scurt Mihaiu.
Doar de 9 minute a avut nevoie Dan Grigore Adamescu ca să ia Academia Cațavencu.
Adamescu, proprietarul ziarului România liberă, este noul proprietar al mărcii Academia Cațavencu. Acesta a cumpărat, în urmă cu doar câteva minute, brandul revistei de satiră cu 882.654 euro, sumă care include TVA.
Licitația s-a oprit după 75 de pași, fiecare a 7.500 de euro. După fix 9 minute!
Lupta s-a dat între Adamescu, reprezentat de avocatul Dumitru George Claudiu și Orlando Nicoară, directorul Mediafax Group.
Adamescu a fost la a doua încercare de a cumpăra marca Academia Cațavencu. Prima oară, după o licitație strânsă, de 45 de minute, a pierdut în fața lui Doru Bușcu, directorul editorial al revistei, licitația ajungând la valoarea de 1,6 milioane de euro.
Deși regulile jocului îi permiteau să se înscrie și la a doua licitație chiar dacă nu a avut banii pentru a cumpăra marca, de data aceasta Doru Bușcu nu a participat. A venit însă Orlando Nicoară, care face parte din grupul condus de Adrian Sârbu.
La licitația precedentă s-au parcurs 154 de pași a 7.500 de euro, suma de pornire fiind de 140 de mii de euro. Câștigătorul de atunci, Doru Bușcu, nu a reușit să strângă banii, drept pentru care s-a decis reluarea licitației.
“Data trecută s-a licitat la sentiment. Acum a fost afacere pură“, a declarat Orlando Nicoară după licitație.
Orlando Nicoară:
“Am licitat până când am considerat că este business.”
A murit Papan Chilibar, actorul din "Eu cand vreau sa fluier, fluier"
Cea care a anunţat decesul actorului a fost Ada Condeescu, actriţa principală din filmul premiat la Berlin. Aceasta a postat pe Facebook următorul..."
BAC 2011 la Botosani: Peste 600 de absolventi "experimentati" la proba de competente digitale!
Pana acum, dintre..."
Preşedintele Camerei de Comerţ la Agenda Economică
Dedeman de la McCann, marele premiu la Effie 2011
Campania “Every Change Helps”, realizată de McCann Erickson pentru Dedeman, a primit marele premiu la Gala de premiere Effie 2011, care a avut loc aseară la Ateneul Român.
McCann Erickson și Graffiti BBDO au fost cele mai eficiente agenții ale lui 2010, după numărul de premii câștigate aseară la Effie. Echipele celor două agenții au urcat pe scenă de cinci ori fiecare.
Cu ce trofee au plecat acasă Graffiti BBDO și McCann Erickson?
Agenţia condusă de Nora Marcovici (CEO BBDO România) a câștigat:
- 3 trofee de Bronz (in categoria Durables pentru Dacia – “Agent Dacia avantaj”, in categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru BAT – “Upgraded City” si in categoria Telecommunications Internet & Data pentru Romtelecom Clicknet – “Telcu Family 3D Clicknet” )
- 1 trofeu de Argint (in categoria Telecommunications Voice offers pentru Telcu Family 3D Voce – “Telcu Family 3D Voce”) si un Aur (in categoria Non-profit/ Pro-Bono, Public service campaigns pentru Salvează Vieţi – campania “Don’t Ignore Me”).
McCann Erickson a castigat:
- 2 trofee de Aur (in categoria Telecommunications Internet & Data pentru Vodafone – “The Wedding” si in categoria Retail pentru Dedeman – “Every Change Helps”)
- 2 trofee Silver, ambele pentru Rom – “American Rom” in categoriile Food Products si Media Efficiency). La acestea se adauga trofeul Grand Effie castigat pentru campania Dedeman.
Iată cum arată un clasament al celor mai premiate agenții la Effie 2011
- McCann World Group România 5 premii (2 Silver, 2 Gold și Grand Effie)
- Graffiti BBDO 5 (3 Bronze, Gold și Silver)
- GMP Advertising & Webstyler 4 (2 Silver, 2 Gold)
- Leo Burnett& Target România 3 premii ( Bronze și 2 Gold)
- Odyssey Communication 3 premii (2 Silver, Gold)
- Ogilvy&Mather România 2 premii ( Silver și Bronze)
- Publicis România ( 2 silver)
- Publicis 2 (silver, bronze)
- Papaya Advertising 2 (silver, gold)
- Webstyler (silver + silver – & GMP Advertising)
- Iar următoarele agenții au obținut câte un trofeul Effie: BranTailors ( Silver), Propaganda (Silver), Bridge Communication (Silver), CAP (Bronze), Next Advertising (Bronze), Generic AudioVizual (Silver), Cohn&Jansen (Silver) on behalf of Scala JWT, Ogilvy One (Bronze), GMP Advertising (Gold), Grey Worldwide România (Silver)
Premiile Effie recompenseaza campaniile care au obtinut rezultate excelente bazandu-se pe idei creative si strategii inovatoare.
Juriul competitiei din acest an, prezidat de Max Palla (CEE Coordinator Jung Von Matt si fost presedinte IAA Austria) a acordat 37 de trofee in 17 categorii si marele premiu – Grand Effie. Este vorba despre 10 trofee de Aur, 18 Argint si 10 Bronz.
BBC se pregăteşte de restructurări
Astă-seară ne plictisim la Gală! | Dilema Veche
Ziarişti pe bune | Dilema Veche
… brandurile in presa. Catavencu. Cat mai costa un ziarist. Dar un om ? « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET
V-am spus – sunt de moda veche."