vineri, 14 ianuarie 2011

Foametea din Somalia

Euforia împlineşte cinci ani

Euforia împlineşte cinci ani: "Euforia TV, postul de femei deţinut de trustul Intact, sărbătoreşte astăzi cinci ani de când a început să emită pe piaţa media din România."

Restructurări la stațiile locale Pro TV

Restructurări la stațiile locale Pro TV: "

Pro TV și-a ajustat personalul de la stațiile locale. Potrivit informațiilor paginademedia.ro, mutarea din această lună a atins aproximativ 12-15 angajați.

Printre aceștia se numără personal tehnic, cameramani, reporteri, dar și prezentatori, precum Raluca Alexandru (Pro TV Iași) și Mirabela Isac (Pro TV Galați).

Este un process de “resetare a stațiilor locale”, în perspectiva digitalizării, argumentează oficialii Pro TV.

Maria Apostol, PR and Corporate Affairs Director Pro TV, pentru paginademedia.ro:

“Așa cum declaram încaă de la sfârșitul anului 2008, Pro TV SA se află într-un proces de resetare a stațiilor locale, după un concept care ne va ajuta să minimalizăm impactul digitalizării asupra business-ului.”

“Acest proces va continua până la digitalizare. Schimbările nu vor afecta în nici un fel produsul editorial.”

"

Decât nişte greşeli de vorbire care le facem des

Decât nişte greşeli de vorbire care le facem des: "Folosirea lui 'decât' în loc de 'doar', omiterea prepoziţiei 'pe' în Acuzativ, dar şi folosirea sintagmei 'ca şi' pentru evitarea unei cacofonii se numără printre cele mai frecvente greşeli."

Trei săptămâni prin Europa, cu numai 1.000 de euro

Trei săptămâni prin Europa, cu numai 1.000 de euro: "Şapte tineri au făcut un Eurotrip de 23 de zile la preţ redus. Ei au ales microbuzul, dar o altă variantă ieftină e trenul - timp de o lună, cu un abonament de 200 de euro poţi urca în orice garnitură."

TABLETA TV: Mihai Eminescu nu face rating

TABLETA TV: Mihai Eminescu nu face rating: "Ziua lui Mihai Eminescu beneficia, pe vremea lui Ceauşescu, de câteva programe speciale la TVR, fără a se sări prea mult calul."

Un australian s-a căsătorit cu câinele său, Honey- analiza

Un australian s-a căsătorit cu câinele său, Honey- analiza: "

Probabil ceva mai dubios decât japonezul care s-a însurat cu un personaj virtual, un australian a decis să se căsătorească cu câinele său. Joseph Guiso “l-a luat” pe Honey (miere, n.r.), un labrador în vârstă de cinci ani, în această săptămână, la Toowoomba, scrie TheChronicle.com, citat de Newser.com.

Treizeci de prieteni şi membrii ai familiei au luat parte la ceremonie şi au ascultat jurămintele (care se presupune că au fost rostite doar de Giuso), inclusiv “tu eşti cel mai bun prieten al meu şi îmi înseninezi zilele”.

Guiso a avut ideea de a se căsători cu câinele său în timp ce se plimba printr-un parc şi a văzut un cuplu fericit. “I-am spus am putea fi şi noi ca ei”, a declarat Guiso. “Ea nu a spus nimic, aşa că am interpretat asta ca un răspuns afirmativ”. Guiso se consideră o persoană religioasă şi susţine că se simţea vinovat pentru că trăia “în concubinaj” cu Honey. Chiar şi aşa, şi-a asigurat el oaspeţii, “nu este vorba de nimic sexual, este dragoste pură”. Şi da, plănuiesc chiar şi o lună de miere.
(antena3.ro)
Aceasta stire, prin informatia pe care o transmite, mi se pare cel putin ciudata. Stim cu totii ca cel mai bun prieten al omului este cainele, dar cred ca acest om a luat prea in serioas aceasta sintagma si a mers cam departe.
Desigur, cainele iti simte starile iar atunci cand il certi nu iti raspunde la acuzatii, nu se apara, nu te judeca. Chiar daca il jignesti, il privesti cu dispret, iti versi nervii pe el si il alungi din calea ta, mai devreme sau mai tarziu, tot el se intoarce la tine.
In viata noastra, a omenilor, lucrurile nu se petrec la fel. Oamenii ranesc, uita si la un moment dat dispar de langa noi pentru totdeauna, pentru ca sunt liberi si asa decid, asa aleg ei. Probabil cainii nu simt aceasta libertate si au un puternic sentiment al apartenentei., se ataseaza si raman langa o persoana pe toata durata vietii lor. Asta este, cred eu, scopul existentei lor.
Un alt fapt uluitor mi se pare acela ca membrii familiei au aprobat decizia acestei persoane si l-au sprijinit, au fost alaturi de el in acel moment important. Pe de o parte e de apreciat, pentru ca au pus persoana pe primul loc, nu fapta pe care a savarsit-o.
Ideea in sine este bizara. Nu exista dragoste pura intre un om si un caine. E ca si cum doar unul dintre ei s-ar implica afectiv, emotional si nu mi se pare rational, firesc.
Si totusi, "gusturile nu se discuta"
Diana
"

Pe scurt: Studiu BRAT despre cititorii de ziare. Sefii Ringier/Editura Evenimentul si Capital, despre presa scrisa in 2011

Pe scurt: Studiu BRAT despre cititorii de ziare. Sefii Ringier/Editura Evenimentul si Capital, despre presa scrisa in 2011: "BRAT a dat publicitatii mai multe date din ultimul studiu SNA Focus, potrivit carora aproape 4,8 milioane de romani citesc saptamanal cel putin un ziar sau o revista. Iar Mihnea Vasiliu, directorul Ringier Romania, si Claudiu Serban, directorul Editurii Evenimentul si Capital, vorbesc intr-un interviu pentru Evenimentul Zilei despre asteptarile lor privind publicitatea in presa scrisa, anul acesta."

Mihai Găinuşă este din nou tătic

Mihai Găinuşă este din nou tătic: "Mihai Găinuşă, unul dintre realizatorii emisiunii 'Cronica Cârcotaşilor', a devenit pentru a doua oară tătic."

Dobrovolschi, Trofin si Kamikaze - printre castigatorii concursului de emisiuni de la TVR

Dobrovolschi, Trofin si Kamikaze - printre castigatorii concursului de emisiuni de la TVR: "Mihai Dobrovolschi, Constantin Trofin si echipa Kamikaze se numara printre castigatorii concursului de proiecte de emisiuni pentru TVR 1 si TVR 2, organizat de televiziunea publica. In concurs au fost depuse 130 de proiecte, din care 15 sunt castigatoare, iar dupa negocierile dintre TVR si castigatori emisiunile urmeaza sa intre in grila de primavara a celor doua posturi."

Mihai Dobrovolski, emisiune la TVR 2. Kamikaze va face un program de umor

Mihai Dobrovolski, emisiune la TVR 2. Kamikaze va face un program de umor: "

Mihai Dobrovolschi, prezentatorul matinalului de la Radio Guerrilla, va realiza o emisiune de cultură urbană pentru TVR2. El a fost selectat în urma unui concurs lansat de Televiziunea Română pentru mai multe emisiuni care vor intra în grila de primăvară a posturilor TVR1 și TVR2.

În urma aceluiași concurs de proiecte, echipa de la Kamikaze a fost aleasă să realizeze o emisiune de umor, tot pentru TVR2.

Emisiunea celor de la Kamikaze va fi prezentată de Augustin Julea, cunoscut publicului din show-ul Chestiunea Zilei. Printre proiectele selectate se numără și cel al lui Constantin Trofin (prezentator, acum mulți ani, al Știrilor de sâmbăta asta – TVR și al matinalului de la Antena1), care a făcut o propunere de late nighe show pentru TVR1.

În continuare, rezultatele concursului pentru emisiunile din grila de primăvara a posturilor TVR1 și TVR2.

Proiectele câștigătoare pentru TVR1

  • emisiune album de weekend – Monica Stan
  • emisiune de infotainment – proiectul A doua șansă, depus de Mihaela Căciuleanu
  • emisiune pentru copii – proiectul Televiziunea copiilor, depus de Titus Munteanu
  • late night show – proiectul De noapte bună show (titlu provizoriu), depus de Constantin Trofin.
    emisiunea magazin de informații urbane: TVR a decis continuarea discuțiilor cu autorii proiectelor Civika ( Mihai Tița) și Vizor Monden
  • sport show – niciun câștigător; au fost depuse 3 proiecte

Proiectele câștigătoare pentru TVR 2

  • emisiunea de educație alimentară – nu există câștigător; s-au primit 13 proiecte
  • emisiunea de autoapărare – proiectul depus de Sorin Lupașcu
  • emisiunea de promovare a turismului intern – au fost desemnate câștigătoare proiectele România prin ochii unor străini (depus de firma HazArt – Claudia Cacoveanu) și România călare (depus de Dana Curean ).
  • emisiunea despre sporturi extreme – proiectul HYPED, depus de Bogdan Rusu.
  • emisiunea despre vinuri – proiectul Vin de vară (titlul provizoriu), depus de INDIE STUDIO (proiectul beneficiază de sponsorizare integrală)
  • emisiunea de casă și grădină / hobby-uri - au fost selectate pentru discuții proiectele Descurcă-te singur ( depus de Roberto Constantinescu) și Hobby magazin ( depus de Mirela Gruiță)
  • emisiunea despre aviație – proiectul Aeroshow, depus de Carter Film (programul este sponsorizat în totalitate)
  • emisiunea de umor / parodie – au fost desemnate câștigătoare două proiecte, unul depus de Kamikaze și altul depus de Radu și Cristina DanilăPoliția lingvistică.
  • emisiunea despre lux: TVR va purta discuții pentru departajare cu reprezentanții Media Dog Patrol SRL și cu cei ai Best Magazin.
  • emisiunea pentru adolescenți – proiectul Jurnalul meu video, depus de Media Factory.
  • magazin de cultură urbană – proiectul depus de Mihai Dobrovolschi.
  • emisiunea de quiz – nu există niciun câștigător

Televiziunea Română a primit, în total, 130 de propuneri de proiecte, dintre care 40 au fost pentru TVR1 (29 interne și 11 externe) și 90 pentru TVR2 (41 interne și 40 externe).

"

Fostul corespondent BBC la Moscova lanseaza un nou canal de televiziune rus in Georgia, pentru a sparge monopolul Kremlinului asupra stirilor

Fostul corespondent BBC la Moscova lanseaza un nou canal de televiziune rus in Georgia, pentru a sparge monopolul Kremlinului asupra stirilor: "Un nou canal de televiziune menit, potrivit fondatorilor, sa sparga monopolul Kremlinului asupra stirilor de televiziune din Rusia, va fi lansat pe 25 ianuarie in Georgia, o miscare care, cel mai probabil, va infuria Moscova, noteaza Daily Telegraph. Postul va fi condus de Robert Parsons, fost corespondent BBC la Moscova, alaturi de alti trei jurnalisti internationali."

Dragoș Nedelcu, Realitatea TV: “Narcisa Iorga ne trimitea SMS-uri să scoatem titluri de pe post”

Dragoș Nedelcu, Realitatea TV: “Narcisa Iorga ne trimitea SMS-uri să scoatem titluri de pe post”: "

Realitatea TV reacționează la discuțiile de ieri, din CNA, legate de situația postului de televiziune.

La alegeri, Narcisa Iorga reprezenta PDL în relația cu Realitatea TV și era membru CNA”, spune Dragoș Nedelcu, vicepreședintele Consiliului de Administrație al postului. “Prin astfel de declaraţii încearcă presiuni publice asupra mea cu scopul de a-mi schimba atitudinea în funcţia pe care o ocup“, spune Narcisa Iorga în replică la declarațiile lui Nedelcu.

Reacția oficialului Realitatea TV vine după ce Narcisa Iorga, membru CNA, a declarat ieri că “Realitatea TV este foarte departe de ceea ce şi-a asumat când a venit pentru prelungirea de licenţă şi foarte departe de ceea ce înseamnă informare corectă.”

Discuțiile de ieri, de la CNA, au fost reflectate de paginademedia.ro, AICI.

Dragoș Nedelcu:

“Înțeleg lupta pentru echidistanță a doamnei Narcisa Iorga și puterea cu care luptă împotriva Realitatea TV, dar nu pot să uit că dumneaei este cea care, în timpul campaniei electorale, reprezenta PDL în relația cu Realitatea TV. În același timp, era și membru CNA.”

“Avem dovezi care arată că Narcisa Iorga ne trimitea SMS-uri, mie și lui Sorin Enache, cerându-ne să scoatem anumite titluri de pe post.”

Narcisa Iorga: Prin astfel de declaraţii încearcă presiuni publice asupra mea

Apreciez că prin astfel de declaraţii încearcă presiuni publice asupra mea cu scopul de a-mi schimba atitudinea în funcţia pe care o ocup“, spune Narcisa Iorga despre declarațiile lui Dragoș Nedelcu.

Narcisa Iorga:

“Dacă înţeleg lupta mea pentru echidistanţă, e bine: îneamnă că îşi asumă abaterile grave ale postului Realitatea TV de la legislaţia audiovizualului în privinţa informării corecte.

Apreciez că prin astfel de declaraţii încearcă presiuni publice asupra mea cu scopul de a-mi schimba atitudinea în funcţia pe care o ocup.

Am votat, la sfârşitul anului trecut împotriva prelungirii cu 9 ani a licenţei audiovizuale pentru Realitatea TV reproşându-le tocmai modul în care postul înţelege să facă presă partinică, la comandă şi dincolo de norme. Am intuit atunci că este o păcăleală proiectul editorial semnat de către domnul Stelian Tănase, pe baza căruia au solicitat prelungirea de licenţă. Acum vedem că domnul Tănase refuză să preia conducerea Realităţii TV, invocând neînţelegeri cu patronatul în privinţa politicii editoriale.

Menţionez că dl Stelian Tănase a asigurat CNA că va demisiona imediat ce va simţi presiuni de natura ingerinţei patronatului în politica editorială. Aşadar, Realitatea TV are licenţă pentru încă 9 ani. În şedinţa de ieri a CNA, am luat decizia de a solicita Realităţii TV un punct de vedere cu privire la această situaţie.

În acest context pun declaraţiile dlui Nedelcu. Consider de prisos orice alt comentariu.”

Citește și:

"

VUNK - VREAU O TARA CA AFARA (1 decembrie)

Vadim Tudor a depus plângere la Parchet împotriva hackerilor

Vadim Tudor a depus plângere la Parchet împotriva hackerilor: "Un delegat al europarlamentarului Corneliu Vadim Tudor a depus, vineri, o plângere la Parchetul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) privind hackeri care "atacă site-urile publicaţiilor sale".

Trei din patru orășeni citesc săptămânal cel puțin un ziar sau o revistă

Trei din patru orășeni citesc săptămânal cel puțin un ziar sau o revistă: "

Peste 75% dintre persoanele adulte sub 64 de ani, din oraşele cu peste 50.000 locuitori, aproape 4,8 milioane de oameni, citesc săptămânal cel puţin un ziar sau o revistă, potrivit ultimelor date furnizate SNA FOCUS.

Dacă se iau în considerare şi ediţiile online ale ziarelor şi revistelor, procentul acestora creşte până la 80%, anunță BRAT.

Alte date care reies din studiu:

  • 82% din populaţia adultă din gopodariile cu venituri lunare de peste 1.000 euro citeşte săptămânal cel puţin un ziar sau o revistă, în ediţie tipărită sau online.
  • În rândul femeilor cu funcţie de conducere din această categorie, procentul ajunge la 90%, 84% citind varianta tipărite a publicaţiilor.
  • În cazul persoanele cu studii superioare, procentul celor care citesc ziare sau reviste lunar ajunge la 89%.

Cum se caracterizează cititorii de presă în relațiile cu obiceiurile de consum?

Procente foarte mari din diverse categorii de consumatori, citesc ziare sau reviste săptămânal, în varianta tipărită sau online:

  • peste 90% dintre femeile active care au făcut cumpărături în ultima luna într-un centru comercial sau hypermarket,
  • 89% dintre persoanele adulte care au cumpărat bijuterii sau haine ale unor mărci recunoscute, în ultimul an,
  • 85% dintre cei care au fost într-o vacanţă în ultimul an.
  • 82% dintre cei ce intenţionează să-şi achiziţioneze un imobil şi 86% dintre cei ce intenţionează să achiziţioneze un automobil în următorul an,
  • 86% dintre cei care intenţionează să facă o asigurare de viaţă, sănătate, bunuri mobile sau imobile în următorul an.

Despre studiu:

Cercetarea a fost realizată de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) în perioada octombrie 2009 – octombrie 2010 şi măsoară audienţa presei scrise, consumul media şi alte obiceiuri de consum ale populaţiei din mediul urban cu vârsta între 14-64 ani din România.

SNA FOCUS măsoară comportamentele consumatorilor de media, stilurile de viaţă, obiceiurile de consum, caracteristicile socio-demografice ale acestora şi este studiul de referinţă al pieţei de cercetare din România.

Sursa foto: Financiarul

"

ŞTIRILE ZILEI: Daniela Crudu, dată afară de la Antena 1

ŞTIRILE ZILEI: Daniela Crudu, dată afară de la Antena 1: "

EVENIMENT: Zoia Ceauşescu, la OSIM. Fostul ginere al lui Nicolae Ceauşescu, Mircea Oprean, invocă înregistrarea numelui fostei sale soţii la OSIM şi cere despăgubiri pentru folosirea lui într-o emisiune televizată. Mircea Oprean, fostul soţ al Zoiei Ceauşescu, cere judecătorilor să-l oblige pe realizatorul TV Stelian Tănase, dar şi postul Realitatea TV, să-i plătească daune morale de 100.000 de lei, scrie Adevărul.


MEDIA: Daniela Crudu, dată afară de la Antena 1. După scandalul cu Leo de la Strehaia, asistenta lui Răzvan şi Dani a rămas fără job. Daniela Crudu i-ar fi cerut bani pentru o noapte de amor lui Leo de la Strehaia şi ar fi zis că şi-a mituit colegii să nu-şi piardă locul de la emisiunea “Neaţa”, potrivit CanCan.


Val Vâlcu va scrie la site-ul lui Bogdan Chirieac și Răzvan Dumitrescu

Val Vâlcu va scrie la site-ul lui Bogdan Chirieac și Răzvan Dumitrescu: "

Val Vâlcu, care a demisionat în urmă cu o săptămână de la ziarul Puterea, este în negocieri avansate cu publicația online Dece News, deținută de Bogdan Chirieac și Răzvan Dumitrescu.

Dacă vor ajunge la un acord, Val Vâlcu va prelua, de la începutul lunii februarie, funcția de director editorial al ziarului online, potrivit informațiilor paginademedia.ro.

Val Vâlcu a mai lucrat cu Bogdan Chirieac la Adevărul, timp de 13 ani de zile (1992 – 2005).

Lansarea ziarului online DeCe News a fost anunțată de paginademedia.ro la sfârșitul lunii mai 2010.

Despre Val Vâlcu:

  • A făcut parte din Colegiul Editorial al ziarului Puterea (aprilie 2010 – ianuarie 2011).
  • A condus ziarul Gardianul, din poziția de redactor-șef, între 2007 – 2010.
  • Între 2005 – 2007 a fost senior-editor al ziarului Adevărul, unde a început să lucreze din 1992, fiind pe rand reporter, redactor, șef de secție, reporter special.
  • Din 2006 este lector la Universitatea București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicarii și susține cursuri la Școala Națională de Sănătate Publică și Management Sanitar.
  • În 1992 a absolvit Universitatea de Medicina și Farmacie Carol Davila, din Bucuresti, iar din 2008 este doctor în sociologie al Universitatii din Bucuresti.

Citește și:

Sursa foto: AdPlayers

"

14 ianuarie: Călin Rotăruș: Piața de online în 2010 este de 20 milioane de euro

14 ianuarie: Călin Rotăruș: Piața de online în 2010 este de 20 milioane de euro: "

Piaţa românească de publicitate online va creşte cu 20-30% anul acesta, după ce, în 2010, a atins 20 de milioane de euro, estimează Călin Rotăruș, general manager al regiei ARBOinteractive, într-o discuţie cu cititorii HotNews.ro. “Acum toată lumea ştie pe ce picior dansează şi are o strategie mai curajoasă ca anul trecut. Nu ne închidem în noi ca un arici”, spune el. Călin Rotăruș a mai discutat despre relaţia cu agenţiile şi efectele reclamelor agasante asupra credibilităţii brandurilor.
Călin Rotăruș, directorul ARBOinteractive: Mă aştept ca piaţa online să crească cu 20-30% în 2011, de la 20 de milioane de euro anul trecut

Reclamele la prezervative, la publicaţii şi filme erotice vor putea fi difuzate la posturile de televiziune şi radio doar după ora 24.00, în timp ce publicitatea la produse cu caracter pornografic este interzisă, potrivit unei modificări a Codului audiovizualului, adoptată joi de membrii CNA, scrie Mediafax. În același document se spune că Jocurile difuzate pe posturile de televiziune şi radio trebuie să fie autorizate de Ministerul Finanţelor, să respecte condiţiile de protecţie a minorilor şi să informeze corect publicul. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a discutat în şedinţa de ieri, pe articole, proiectul de modificare a actualului Cod de reglementare a conţinutului audiovizual, votând unele modificări ale acestuia.

Claudiu Şerban, directorul Editurii Evenimentul şi Capital, şi Mihnea Vasiliu, directorul Ringier România, vorbesc într-un interviu pentru EVZ despre declinul publicaţiilor în 2010 şi despre perspectivele pentru anul acesta.
Mihnea Vasiliu: “Anul 2010 a fost greu pentru presa scrisă întrucât piaţa de publicitate pe print a mai scăzut cu 30% faţă de 2009, care, la rându-i, a scăzut cu 50% faţă de 2008. Cele mai afectate au fost ziarele şi, dintre ziare, cele “reference”, adică cele “serioase”. Mai puţin lovit este sectorul revistelor, cu căderi mai mici de tiraje şi de advertising.”
Claudiu Şerban: “Un an greu, dar am avut avantajul că ne aşteptam, spre deosebire de 2009 care ne luase prin surprindere, cu scăderi de publicitate de 50%. În 2010, cred au fost scăderi de publicitate de 10%-15%, în presa scrisă.”
Cât privește evoluția în 2011, Mihnea Vasiliu consideră că “piața va rămâne la fel ca anul trecut, însă printul va scădea uşor”.
Cum va fi presa scrisă în 2011

Principalele programe informative ale posturilor de televiziune au avut printre cele mai bune ratinguri din cadrul grilelor de programe. Programul Ştirile Pro TV este lider detaşat în audienţe, având un rating aproape cât Observatorul, Telejurnalul şi Focusul de la Prima TV la un loc, scrie Adevărul într-o analiză. Emisiunea prezentată de Andreea Esca a avut în medie 1.032.000 de telesepectatori pe minut, la nivel urban, poziţionându-se la mare distanţă de competitorul său, Observatorul de la ora 19.00, care a avut doar 574.000 de telespectatori pe minut. Principalul program de ştiri al postului public de televiziune a rămas mult în urma celor două posturi comerciale, Pro TV şi Antena 1: 361.000 de telespectatori pe minut, la nivel urban. În ceea ce priveşte emisiunile tip talk-show, Antena 3 conduce detaşat în audienţe. Televiziunea de ştiri ocupă primele două locuri cu emisiunile Sinteza zilei, respectiv Subiectiv. Emisiunea domnului Gâdea a avut o medie de 324.000 de privitori pe minut în 2010.
Ştirile, motoare de audienţă în 2010

Anul trecut, peste 5,1 milioane de spectatori au trecut pragul multiplexurilor din ţară, investiţiile în publicitatea pe marile ecrane fiind de aproximativ 2,3 milioane de euro, scrie Financiarul într-o analiză. Astfel, publicitatea în cinematografe s-a majorat cu 15% faţă de 2009, iar estimările pentru 2011 sunt tot de creştere. În prezent, un spot de 30 de secunde ajunge până la 120 de euro. “Pentru anul 2011 prognozăm o creştere a preţurilor la rate-cârd cu 10% până la 15% în cinematografele cele mai bune, ca un efect al trendului crescător înregistrat în ultima parte a anului 2010”, punctează Elena Constantin, director de marketing al Sugar Media, companie specializată în vânzarea spaţiului publicitar din cinema.
Publicitatea în cinematografe: 2,3 mil. de euro, +15% faţă de anul 2009

Realizatorul TV Şerban Huidu se simte bine şi face exerciţiile din programul de recuperare fizică la Spitalul Universitar din Innsbruck (Austria), însă nu se ştie deocamdată când se va întoarce în ţară, au declarat, ieri, pentru Mediafax reprezentanţii postului Prima TV. Pe 6 ianuarie, Prima TV a anunţat că Şerban Huidu a început exerciţiile fizice de recuperare, proces programat să dureze circa două săptămâni, la Spitalul Universitar din Innsbruck, programul urmând să fie continuat la o clinică din România.
Şerban Huidu se simte bine şi urmează programul de recuperare la spitalul din Innsbruck

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat, astăzi, licenţă audiovizuală televiziunii generaliste 6 TV, preluată de grupul RCS&RDS şi deţinută de Sorin Constantin Brebeanu (90%) şi Valerică Ciubotariu (10%). Investiţia iniţială care s-a făcut în acest post a fost de 650.000 de euro. Conform mai multor zvonuri, 6 TV este televiziunea sectorului 6 din Bucureşti, scrie Evenimentul Zilei.ro.
CNA a acordat licenţă pentru un alt post generalist: 6 TV

Cu tot cu bugetele alocate promovării pe Facebook, Google şi Yahoo, investiţiile în online-ul românesc au depăşit 22 milioane euro anul trecut, potrivit lui Steve Dallas, managing director Iniţiative. “În concordanţă cu cel mai recent raport IAB, estimarea noastră pentru piaţa online în primul semestru din 2010 este în jur de 8-8,5 mil. euro dintr-un total de 10 mil. euro raportaţi de IAB. Dar aceste cifre nu le înglobează pe cele ale Google, Yahoo şi Facebook. Dacă luăm în calcul şi aceste date, avem un total de 22-24 mil. euro în 2010 pentru piaţa online, cifre care sunt apropiate de estimările noastre pentru print”, a declarat Steve Dallas pentru Wall-Street.
Steve Dallas, Iniţiative: Publicitatea online a fost de 22-24 mil. euro în 2010

Vali Petridean, Group Creative Director, şi Sorin Sorașan, Ilustrator la Publicis România, sunt singurii români selectaţi anul acesta în albumul Luerzer’s Best 200 Illustrators, scrie Financiarul. Este vorba despre lucrarea “Lion”, realizată de Sorin Sorasan pentru brand-ul Nissan Crossover şi trei lucrări necontractate, semnate de Vali Petridean şi intitulate: “Lisa”, “Noe” şi “Ciclul Vietii”. Pentru Vali Petridean este al doilea an în care lucrările sale apăr în Catalogul Luerzer’s Best 200 Illustrators.
Singurii români selectaţi în Luerzer’s Best 200 Illustrators 2011 sunt de la Publicis România

După un 2010 cu clienţi nehotărâţi şi greu de convins să scoată bani pentru comunicare, antreprenorii din business-ul de relaţii publice păşesc timid în noul an. Speră la o creştere a numărului de proiecte, ceea ce ar putea duce şi la o evoluţie pozitivă a pieţei, DailyBusiness.ro. “În 2010 nu am simţit o creştere în venituri. A fost un an greu, în linie cu evoluţia economică de la nivel macro. Clienţii nu au renunţat la comunicare, dar şi-au diminuat activităţile de relaţiile publice, şi asta ne-a afectat direct. Nu ne-am făcut încă toate calculele pe 2010, însă mă aştept la o scădere”, a explicat Crenguţa Roşu, şefa DC Communication.
E greu să vorbeşti despre 2011 cu optimism. Chiar şi pentru un PR-ist

Prezenţa unei vedete într-un spot publicitar nu îl face mai eficient şi nu determină astfel o creştere a vânzărilor, contrar concepţiei devenite aproape un mit în marketing. Cel puţin asta indică un studiu realizat în Statele Unite, pe spoturile care au rulat în primele 11 luni ale anului trecut, potrivit căruia prezenţa unei celebrităţi într-o reclamă TV a devenit, de cele mai multe ori, doar o risipă de bani, scrie DailyBusiness.ro. Potrivit sursei citate, cele mai “nocive” celebrităţi care au apărut în reclame, în SUA, în 2010, sunt în această ordine Tiger Woods (Nike), Lance Armstrong (Radio Shack), Kenny Mayne (Gillette), Dale Earnhardt Jr. (Nationwide Auto Insurance) şi Donald Trump (Macy’s).
Se destramă un mit: Vedetele nu mai garantează succesul reclamei

Grupul de presă european Mecom a respins oferta de fuzionare propusă de trustul de presă britanic Trinity Mirror, publisher-ul cotidianului The Daily Mirror, scrie Financiarul, care citează brandrepublic.com.
Mecom refuză să fuzioneze cu Trinity Mirror

Martin Sorrell, şeful celui mai mare grup de comunicare din lume, alături de alţi preşedinţi şi directori executivi ai unor companii importante din Marea Britanie, va consilia executivul britanic în legătură cu reorganizarea Central Office of Information (COI), agenţia de comunicare şi marketing a executivului de la Londra, notează DailyBusiness.ro, care citează revista Brandrepublic.com.
Cum se consultă alţii cu mediul privat: Şeful WPP, printre “greii” care sfătuiesc guvernul britanic

La nivel mondial, bugetele alocate sponsorizării vor puncta o creştere de 5,2% în 2011, până la 48,7 miliarde de dolari, anunţă agenţia de consultanţă IEG, parte a WPP Group. Potrivit agenţiei IEG, anul trecut cheltuielile de sponsorizare au fost de asemenea pe plus cu 5,2%, totalizând 46,3 miliarde de dolari, scrie Financiarul, care citează site-ul warc.com.
Cheltuielile globale de sponsorizare, +5,2% în 2011

"

Am devenit obsedaţi de Facebook?

Am devenit obsedaţi de Facebook?: "

Semne privind creșterea obsesiei pentru Facebook se găsesc în ultimele statistici, surprinzătoare de altfel, despre cât de prezentă este rețeaua de socializare în viețile noastre.

Începând cu 2011 numărul userilor activi ai Facebook despășește 500 de milioane, adică una la fiecare 13 persoane ale lumii. Jumătate dintre acestea se conectează zilnic la rețeaua de socializare. Statele Unite ale Americii are 206,2 milioane de utilizatori ai internetului, ceea ce înseamnă că 71,2% dintre ei sunt pe Facebook.

Şi românii sunt foarte prezenţi pe celebra platformă inventată de Mark Zuckerberg, peste 10 la sută din populaţia ţării.

Dintre persoanele cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani, 48% își verifică Facebookul îmediat ce se trezesc. Aproximativ 28% își verifică FB pe telefonul mobil, înainte de a se da jos din pat. Persoanele mai în vârstă de 35 de ani reprezintă în prezent mai mult de 30% din întreaga bază de useri. Popularitatea rețelei de socializare în rândul studenților (tineri cu vârste între 18 și 24 de ani) a înregistrat cea mai mare creștere în ultimul an ajungând la 74%.

Interesant este că 57% dintre persoane vorbesc cu restul mai mult online. În weekendul de după Anul nou au fost uploadate pe Facebook 750 de milioane de poze, reprezentând doborârea unui record.

Voi ce părere aveţi suntem obsedaţi de Facebook?

The Stats on Digg

Via: Online Schools“>

"

Invitatul de profesie se vrea moderator. Monica Tatoiu îşi doreşte un show ca Oprah

Invitatul de profesie se vrea moderator. Monica Tatoiu îşi doreşte un show ca Oprah: "
Ca să aflăm ce se întâmplă în spatele camerelor de luat vederi, Verticalnews a stat de vorbă cu unul dintre invitaţii permanenţi. Este vorba despre Monica Tatoiu. Ea nu refuză nicio invitaţie, vorbeşte despre aproape orice, şi-a povestit viaţa (sexuală, de manager, de fost profesor), ştie management, politică, are pilde şi poveţe pentru toţi românii, dar mai ales pentru politicienii puterii. Monica Tatoiu este, potrivit studiilor, lider intr-o ierarhie ce priveşte apariţiile televizate în ultimele şase luni, ca invitat de televiziuni.
Verticalnews: Cum vă vedeţi în postura de cel mai invitat român la dezbateri tv?
Monica Tatoiu: Există invitaţi care nu sunt plătiţi şi invitaţi care au contract extern cu televiziunea. Vorbim de sociologi, de psihologi, sociologi. Ei sunt ca nişte furnizori de servicii într-o companie. Iar, dacă vrei să vorbeşti despre capete tăiate, inviţi un psiholog.
Trăim într-o economie de piaţă. Televiziunea e un business şi vorbim despre rating. În ultimii ani, de când merg la televiziuni, am mai văzut încercări de a aduce invitaţi noi. Au venit de vreo 2-3 ori, apoi au dispărut pentru că nu fac rating. Sunt oameni pe care-i iubeşte camera şi oameni care nu trec sticla.
“Aş vrea să fac o emisiune de tip Oprah”
De ce mergeţi atât de des la emisiuni de televiziune?
M-am întrebat de multe ori de ce fac asta. Nu sunt plătită, nu am niciun beneficiu. Însă iubesc televiziunea, cred că este substitutul catedrei. Şi când eram profesoară făceam meditaţii, îmi învăţam elevii să schieze, să iubească. În fiecare zi citesc toată ziarele, presa internaţională, citesc cărţi, scriu şi vorbesc cu oameni care au ceva de spus. Merg pregătită la emisiuni.
Dacă vi s-ar propune să faceţi o emisiune la televiziune, aţi accepta?
Aş vrea să fac o emisiune de tip Oprah. Îmi place să ajut. Eu iubesc televiziunea, e un fel de a comunica. Îmi place directul, „action-ul”, nu-mi plac lucrurile contrafăcute.
La ce emisiune vă simţiţi cel mai bine şi la care nu?
Nu-mi plac emisiunile de divertisment. Nu m-aş duce la Dan Negru sau la „Cireaşa de pe tort”, de exemplu. Trebuie să cobori ştacheta sub un anumit nivel şi nu-mi place asta şi nici preocuparea pentru un senzaţional ieftin. Însă ce-i ciudat este că, de multe ori, realizatorii emisiunilor sinistre sunt oameni de calitate. La Happy Hour merg pentru că Măruţă e un băiat deştept.
Ce moderator vă place? Ce moderator vă displace?
Laura Chiriac este un jurnalist de calitate. Îmi place şi de Ema Zeicescu, tot de la Realitatea TV, că este maimuţă de foc ca şi mine. Şi de Alesandra Stoicescu. Paradoxal, am crezut că Dana Grecu e uscată şi agresivă. Şi nu-mi plăcea şi am zis că nu o să merg în viaţa mea la emisiunea ei. Însă m-au invitat şi nu am putut să refuz şi m-am dus. Am avut surpriza să constat că nu poza într-o justiţiară. Este o justiţiară. M-am văzut pe mine la 30 de ani. Îmi mai place şi Răzvan Dumitrescu.
Şi la „6 vine presa” de la B1TV cu Livia Dilă mă simţeam foarte bine, deşi era un format cam bătrânicios. Regret că Liviu Mihaiu nu mai face talk-show-ul de pe TVR 1, era foarte bun. O apreciez şi pe Paula Rusu de la Antenă.
Cum este în platou? Ce puteţi spune despre ceilalţi invitaţi?
Crin Antonescu e gol, are o agresivitate gratuită. În schimb, Ponta e mai viu, veritabil. Îi duc dorul lui Tăriceanu. Iar Adrian Năstase are un discurs foarte bun, fundamentat. Sunt şi invitaţi care primesc SMS-uri şi vin cu mine de la partid. Sunt nişte roboţei. Pe Robert Negoiţă l-am făcut zob când am văzut că i se spune ce să zică.
Vă gândiţi să intraţi în politică?
Nu vreau să fac politică. Când am candidat la Primăria Capitalei mă puneau să învăţ pe de rost ce trebuia să spun la televizor. Nu-mi place acest lucru.
Ce părere au familia, prietenii, despre apariţiile dumneavoastră la televizor?
Soţul meu nu se uită. Mama plânge, iar fiul meu e timorat, are colegi la şcoală şi de multe ori eu mai dau şi exemple din familie.
Pe cine aţi invita dumneavoastră la o emisiune tv să vorbească despre problemele ţării?
L-aş invita pe Sorin Oprescu. Îmi place Oprescu, deşi am avut câteva prejudecăţi legate de el. E un tip pragmatic şi cred că va câştiga din nou Primăria Capitalei.
Oana Neamţu
"