joi, 9 iunie 2011
De la droguri la bătăi: copiii de interlopi urmează modelul părinților
După ce VerticalNews v-a spus poveștile copiilor de politicieni și de afaceriști din România, astăzi îi prezentăm pe câțiva dintre cei mai vizibili copii ai interlopilor din țară. În general, modelul urmat de ei pare să fie următorul: fetele se lansează în modă, pozează goale în fața fotografilor și se distrează prin cluburile de fițe, în timp ce băieții calcă pe urmele taților și devin la rândul lor infractori.
Claudia Ion, fiica de 24 de ani a lui Ion Titișor, cunoscut drept Fane Spoitoru, este fotomodel de la 18 ani. Și-a ..."
De ce s-au împrietenit mii de tineri cu anticorupţia?.
200.000 de cetateni au facut cea mai mare curatenie din istoria Romaniei, sute de clienti nemultumiti s-au strans pe forumurile de internet si au dat impreuna in judecata bancile la care aveau credite, Bucurestiul s-a umplut de biciclete in urma unor campanii declansate pe ..."
CNA - prea multă reclamă
• Kanal D – amendă în cuantum de 15.000 lei;
• OTV – amendă în cuantum de 10.000 lei;
• Antena 3 – amendă în cuantum de 10.000 lei;
• Realitatea TV – somaţie publică;
• Prima TV – somaţie publică;
• Naţional TV – somaţie publică."
CNA - antijigniri
CNA vrea ca informaţiile din reclame să fie mai lizibile şi afişate suficient timp ca să poată fi citite
"
Regele Suediei, in centrul unui scandal de imagine. Presa ii cere sa abdice dupa ce a fost acuzat ca a frecventat cluburi de striptease
Pro TV, Acasă, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV au atras circa 50% din totalul publicităţii TV în 2010
"
Site-urile gandul.info şi prosport.ro au avut cea mai mare creştere a traficului în 2010
"
Cei mici pot fi afectați că Vitalie “o are mică”. Spotul a fost interzis
Reclama pentru Oskar “Vitali o are mică” a fost interzisă de CNA pentru că afectează dezvoltarea fizică și mentală a minorilor. Ca să poată rula, reclama trebuie refăcută.
Membrii CNA au votat în unanimitate eliminarea de pe TV a spotului despre care reprezentanții agenției Next Advertising au spus că este “un pamflet“.
Click here to view the embedded video.
“Cred că și noi beneficiem de prezumția de nevinovăție, nu putem pleca de la premisa că Vitali o are mică. Vitali era un pamflet în sine”, a spus Dragos Ionescu, reprezentant Next Advertising.
Ce s-a mai discutat la CNA?
Cristi Grigorescu, Managing Partner la Next Adevertising:
“Astfel de proceduri și decizii ne pot afecta munca pe viitor, vrem să înțelegem prin ce prismă trebuie să judecăm lucrurile. Noi am făcut o convenție în reclamă, nu încercăm să arătăm realitatea așa cum e, ar însemna să renunțăm la toate procedeele stilistice din publicitate”.
Narcisa Iorga, membru CNA:
“Trebuie să știți că indiferent ce ați vrut să comunicați să respectați principiile de protecția minorilor, de asigurarea unei concurențe loiale și respectarea demnității umane.”
Dragos Ionescu, jurist:
“Cred că și noi beneficiem de prezumția de nevinovăție, nu putem pleca de la premisa că Vitalie o are mică. Vitalie era un pamflet în sine. ”
Cristi Grigorescu:
“Lucrăm cu clișee, nu lucrăm cu personaje reale.”
Reprezentantul Oskar:
“Din punct de vedere comercial, această reclamă își face treaba, vânzările încep să crească.”
Răsvan Popescu, președinte CNA:
“Mi se pare că singurul lucru care poate intra în discuție este dacă se încalcă protecția copilului.”
Citește și:
Kanal D, OTV și Antena3, amendate pentru prea multă publicitate
Kanal D a fost amendat cu 15.000 de lei pentru depășiri de 10 minute în luna martie. Iar posturile OTV și Antena3 au fost amendate cu câte 10.000 de lei, pentru depășirea celor 12 minute legale de publicitate cu circa 8 minute într-o singură lună.
Ca urmare a aceluiași raport de monitorizare, Consiliul a sancționat cu somație publică posturile TVR1, Realitatea TV, Prima TV și Național TV.
CNA a monitorizat, în perioada 1 – 30 aprilie, duratele inserțiilor de publicitate în intervalul orar 18.00-23.00 la posturile de televiziune Antena 1, Antena 3, B1 TV, Kanal D, Național TV, OTV, Prima TV, PRO TV, Realitatea TV și TVR1.
Pe de altă parte, membrii Consiliului au formulat o instrucțiune privind condițiile de prezentare a informațiilor și avertizãrilor din cadrul mesajelor comerciale.
Răsvan Popescu, președinte CNA:
"“Pentru CNA aceasta este o modalitate de a marca, de a sublinia odatã în plus și de a încerca sã determine posturile sã nu mai primeascã acele spoturi de publicitate care sunt scrise ilizibil și pe o duratã insuficientã ca sã poatã fi citite”.
FAZA ZILEI: Zmău către jurnalişti: Mi-aţi făcut viaţa amară o viaţă întreagă
Zeci de elevi botoşăneni au renunţat la şcoală pentru a munci
O firmă falimentară a vrut să facă uniforme elevilor de la Liceul de Artă
Ultimele pregatiri pentru concursul de titularizare
De saptamana viitoare incep depunerile de dosare pentru concursul national unic de titularizare"
Calificative foarte bune la prima probă a bacalaureatului
Piata de publicitate: Revenirea pe crestere este asteptata in 2012. Cheltuielile vor scadea temperat, cu circa 3%, in 2011 - Initiative Media
In curs de actualizare"
Decizia nr. 416 din 07.06.2011 - CNA
Revista Presei CNA, 9 Iunie 2011
9 iunie: Specialiștii în publicitate despre spoturile pentru România: o înşiruire de imagini-clişeu
Specialiştii în publicitate din România au analizat cea mai recentă campanie derulată de Ministerul Turismului pe televiziunile internaţionale Euronews, Eurosport şi CNN.
Campania de promovare a României la nivel internaţional este considerată anostă, lipsită de memorabilitate şi cu şanse mici să atragă turiştii străini, scrie Adevărul.
Ministerul Turismului a lansat săptămâna trecută o nouă serie de spoturi menită să atragă interesul turiştilor străini pe meleagurile româneşti.
Potrivit lui Răzvan Mătăşel, Managing Partner al firmei de consultanţă Arsenoaiei&Mătăşel, spotul este „o simplă înşiruire de imagini frumoase şi fără pic de poveste, de dramă.”
La rândul său, Sorin Psatta, Integration Communication Director la grupul de comunicare BBDO, vede campania ca o serie „cuminte” de spoturi. „Sunt atât de generice încât s-ar putea foarte bine organiza un concurs internaţional pe baza lor, cu titlul: Recunoaşteţi ţara!”, glumeşte Psatta.
Spoturile pentru România: o înşiruire de imagini-clişeu
Preşedintele CJ Brăila, Bunea Stancu (PSD), a avut o ieşire nervoasă la adresa unei ziariste, pe care a jignit-o în conferinţa de presă, el fiind sunat apoi de către Victor Ponta, care i-a spus să-şi ceară scuze public, şeful CJ precizând că i-a urmat sfatul, dar nu-i cere scuze şi jurnalistei, scrie Mediafax.
Supărarea a plecat de la faptul că jurnaliştii nu au amintit numele preşedintelui Consiliului Judeţean când au scris despre un festival local şi s-au arătat interesaţi de “Strategia judeţeană rde raţionalizare a spitalelor care vizează reorganizarea asistenţei spitaliceşti”. Şi de aici a venit potopul de injurii, relatează Gândul.
“Aveţi nesimţirea să scrieţi despre festival, fără să scrieţi cine l-a organizat, cine s-a ocupat de el, cine dă premiile ş.a.m.d. Chiar credeţi că toată Brăila asta este proastă şi toată lumea este proastă? Să vă fie ruşine! A ajuns panarama asta de Aura Costea să vorbească despre spitale… Asta este o imbecilă, este o impertinentă. Habar nu are ce cere şi despre ce este vorba. “
Şeful CJ Brăila jigneşte o ziaristă: Este o imbecilă, este o impertinentă! Ponta îl pune să-şi ceară scuze public – VIDEO
Compania de telecomunicaţii RCS & RDS a anunţat, miercuri, lansarea celui de-al treilea canal de sport, Digi Sport 3, care va emite începând de sâmbătă, când va transmite meciuri de fotbal din Campionatul European Under 21, notează Mediafax, HotNews și Wall-Street.ro.
Digi Sport 3 va prelua o parte din transmisiunile live pentru care RCS & RDS a cumpărat drepturi. Noua televiziune a fost creată pentru a oferi telespectatorilor posibilitatea de a urmări în direct competiţiile programate la Digi Sport în aceleaşi intervale orare.
Primele transmisiuni directe pe Digi Sport 3 vor fi meciurile de fotbal din Campionatul European Under 21, programate în 11 iunie: Belarus – Islanda (de la ora 19.00) şi Danemarca – Elveţia (de la ora 21.45).
Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) efectuează verificări la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a României (ICCJ), după ce revista Kamikaze a semnalat nereguli organizatorice, menite a “dirija” contestaţia în anulare depusă de Dan Voiculescu, împotriva verdictului de colaborator al Securităţii, către un complet care, statistic vorbind, se pronunţă în defavoarea CNSAS, scrie Evenimentul Zilei.
Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ICCJ) a României a decis, printr-o hotărâre definitivă şi irevocabilă, că Dan Voiculescu a fost turnător al Securităţii, sub pseudonimul “Felix”. Acesta a atacat hotărârea printr-o cale extraordinară de atac, şi anume contestaţia în anulare. Numai că, a depus-o şi personal, a trimis-o şi prin poştă, contestaţia fiind, astfel, înregistrată de două ori.
“De ce a depus Dan Voiculescu două cereri? E deja o cutumă: în cele mai multe dosare, cererile de judecată se depun atît în persoană, cît şi prin poştă, tocmai pentru a primi numere diferite de înregistrare şi a nimeri la două complete diferite; în funcţie de care complet consideră avocaţii că e mai favorabil, se păstrează doar una dintre cereri, iar cealaltă e retrasă”, scrie Kamikaze.
CSM s-a sesizat din Kamikaze în cazul Curtea Supremă – Voiculescu
Biografia lui Steve Jobs – “Steve Jobs – iLeadership pentru o nouă generaţie” – va fi distribuită la chioşcuri împreună cu Ziarul Financiar, în perioada 15 – 21 iunie, scrie Mediafax, care citează un comunicat de presă.
Ziarul Financiar apare cu biografia “Steve Jobs – iLeadership pentru o nouă generaţie”
Cheltuielile de publicitate online din SUA urmează să crească până la 31,3 miliarde de dolari anul acesta, cu 20,2% mai mult decât în 2010, scrie HotNews, care citează cele mai recente estimări eMarketer. Potrivit sursei citate, bugetele alocate publicităţii online în Statele Unite ar urma să se apropie de 50 de miliarde de dolari până în 2015.
Potrivit lui David Hallerman, analist eMarketer, “Internetul a devenit fundamental precum televiziunea pentru clienţii de publicitate. Pe măsură ce consumatorii continuă să petreacă tot mai mult timp online, iar revirimentul economic întăreşte în continuare bugetele de publicitate, vom vedea pe viitor şi mai mulţi dolari alocaţi Internetului. Mai multe formate de publicitate precum cele video şi mai multe canale, în special social media şi mobile, au de asemenea contribuţii-cheie la creşterea cheltuielilor”.
Estimări: Publicitatea online în SUA se va apropia de 50 de miliarde de dolari până în 2015
"Ema Cătălin, directorul de comunicare al grupului RTC, a decis să plece din companie pentru a se ocupa de comunicarea corporate în cadrul grupului de comunicare BBDO, scrie Wall-Street.ro.
Începând cu 6 iunie, ea a preluat funcţia de corporate communication manager în cadrul grupului BBDO.
Directorul de comunicare al RTC, Ema Cătălin, pleacă din companie
Curs de inițiere în fotografie susţinut de Ozolin Duşa
"
"Telmah" si "Omul care ni trebuie", la Teatrul Mihai Eminescu Botosani!
Primăriile din judeţ sunt obligate să-şi facă site-uri
News Prefectul Cristian Roman susţine că primăriile care nu vor avea site-uri nu vor mai primi viza de legalitate pe hotărârile ce urmează să le adopte.
Tir rasturnat la Zaicesti!
Din fericire, soferul, Stefan Balan, in varsta de 43 de..."
DALLAS PUB | Super-concert rock “LUNA AMARA” – vineri, 17 iunie, ora 21:00
Concert LUNA AMARA
17 iunie la 21:00
- Bilet de intrare: 20 lei
.
.