Aproape două treimi (64%) dintre românii din mediul urban folosesc internetul, iar dintre aceştia 71,4% îl accesează zilnic, în special de acasă, scrie Mediafax, care citează studiul “Românii şi Internetul”, realizat de Institutul Român pentru Evaluare şi Strategie (IRES).
Dintre furnizorii de servicii de internet, mai mult de jumătate dintre utilizatorii sunt clienţi ClickNet/Romtelecom (52%), următorii clasaţi fiind RCS&RDS (21%) şi UPC (9%).
Din același studiu mai reiese că 36% dintre românii care au acces la internet au cont pe o reţea de socializare, liderul detaşat fiind Facebook. Potrivit cercetării, 73,4% dintre aceştia susţin că au cont Facebook, iar 17,5% pe Hi5. Indiferent de reţeaua aleasă, jumătate dintre ei postează zilnic informaţii personale, notează Gândul.
Distribuitorul de presă Rautakirja România a introdus pe piaţa din România o maşină de cartare. Investiţia, care s-a ridicat la suma de 750.000 de euro, eficientizează şi simplifică procesul de livrare a publicaţiilor, scrie Wall-Street.ro. Proiectul continuă procesul de optimizare şi modernizare început în anul 2009, când Rautakirja a achiziţionat un sistem automat de gestiune a retururilor, maşina de numărat retururi, în valoare totală de un milion de euro.
Rautakirja România a investit 750.000 euro într-o maşină de cartare a publicaţiilor
Oferta săracă a concurenţei TV, dorinţa de evadare din cotidian, vremea care i-a ţinut pe români în casă şi marketingul eficient au făcut din “Românii au talent” un succes greu de egalat.
“La sfârşitul unei săptămâni de muncă, omul vrea să se relaxeze, să se odihnească şi să vadă lucruri ieşite din comun.(…) Probabil că atunci când se va mai încălzi, o parte dintre telespectatori vor prefera o ieşire la terasă”, spune psihologul Cristina Ciuluvică.Analistul media Iulian Comanescu, managing partner “Comanescu”, consideră că audienţele-record au fost generate şi de o bună reclamă de marketing.
“Pro TV şi-a pus în mişcare eficient maşinăria de PR, iar on-air promourile funcţionează foarte bine, deşi au contat mai puţin la începuturile “Românilor”, când a fost vorba despre marketing de achiziţie, adică despre aducerea pe Pro TV a unui public încă inexistent la vremea respectivă”, spune Comănescu.
“Românii au talent”, ameninţat doar de berea de la terasă
Melania Medeleanu, Anca Buliman, Ada Roseti şi Andreea Paul Vass le vor vorbi tinerilor despre începuturile lor în carieră şi despre transformările care le-au marcat traseul profesional, astăzi, de la ora 19.00 în cadrul unei conferinţe din seria de evenimente organizate de GOmentorship, scrie Evenimentul Zilei. Evenimentul va avea loc la Sala de Lectură a Facultăţii de Litere din Capitală şi va dura două ore. Intrarea este liberă, în limita locurilor din sală.
GOmentorship este un proiect ORICUM sprijinit de postul de televiziune TLC şi Universitatea din Bucureşti.
Melania Medeleanu şi Andreea Paul Vass, la întâlnire cu tinerii
Jonathan Ames, creatorul serialului “Plictisit de moarte“, difuzat de postul HBO, povesteşte într-un interviu acordat EVZ cum i-a venit ideea acestei serii, cum e să fii actor în propriul film, dar şi ce planuri de viitor are. “Am ajuns să lucrez cu ei datorită nuvelei. Producătoarea serialului avea o relaţie la HBO – mi-a citit nuvela şi m-a pus s-o dezvolt. Apoi am mers împreună la HBO şi le-am explicat cum ar putea deveni serial. M-au rugat să scriu un scenariu. Le-a plăcut şi aşa a început totul… HBO e un colaborator ideal. Îţi oferă toată libertatea de care ai nevoie”, spune Jonathan Ames.
Interviu cu Jonathan Ames, creatorul serialului “Plictisit de moarte”
BBC, radiodifuzorul public britanic, a contribuit la economia Marii Britanii cu 9,3 miliarde de euro anul trecut, comparativ cu 2009, când livrase 8,8 miliarde de euro la bugetul de stat, scrie Mediafax, care citează Media Guardian. Potrivit studiului Deloitte, 69% din veniturile generate de activităţile BBC a vizat operaţiunile economice din Londra, deşi creşteri ale beneficiilor s-au constatat şi în Scoţia, Ţara Galilor şi Irlanda de Nord.
BBC a contribuit la bugetul de stat al Marii Britanii cu 9,3 miliarde de euro, în 2010
Agenţia HyperActive a dezvoltat o platformă exclusiv online de stând-up comedy,FreshComedy.ro, pentru brandul Tic Tac, potrivit unui comunicat de presă. Utilizatorii platformei sunt invitaţi să propună subiecte de stând-up comedy, iar unele dintre acestea vor fi selectate şi transformate în “filmuleţe realizate într-un club bucureştean şi postate pe FreshComedy.ro, notează HotNews şi IAA.ro. ” O “pastilă zilnică de umor” este prezentată de comediantul Sergiu Floroaia. Campania se desfăşoară până pe 20 martie şi are o pagină dedicată pe Facebook.
Vaticanul va transmite pe Facebook şi YouTube ceremonia de beatificare a fostului papă Ioan Paul al II-lea, ce va avea loc pe 1 mai, în piaţa Sfântul Petru din Roma, scrie Mediafax, care citează agenţia de presă i.media, specializată în difuzarea de informaţii cu caracter religios.
Postul Centro Televisivo Vaticano (CTV), în colaborare cu Radio Vatican, a adăugat pe site-ul de partajare de fişiere video YouTube o nouă pagină consacrată fostului papă polonez.
Vaticanul va transmite ceremonia de beatificare a papei Ioan Paul al II-lea pe Facebook şi YouTube
Începând cu luna martie, agenţia de marketing şi comunicare More Than Pub oferă SAP România, filiala locală a liderului mondial de aplicaţii software pentru afaceri, servicii de relaţii publice, notează Wall-Street.ro și DailyBusiness.ro. SAP Romania a colaborat anterior pe partea de public relations cu agenția V+O Communication.
Audițiile pentru următoarea ediţie a show-ului Britain’s Got Talent - versiunea britanică a emisiunii “Românii au talent” – se vor desfăşura, în premieră, şi pe YouTube, scrie HotNews, care citează Media Week. Participanţii la emisiunea găzduită de ITV sunt invitaţi să posteze pe YouTube clipuri în care îşi dovedesc talentul, iar cele mai bune clipuri vor fi incluse pe o lista scurtă, din care sunt aleşi finaliştii.
Britanicii au talent – audiţii pe YouTube
"Aproape jumătate din utilizatorii de terminale mobile folosesc device-urile pentru a afla ştiri locale, însă doar 10% dintre ei sunt dispuşi să plătească pentru aplicaţiile necesare pentru a accesa informaţiile, rezultă dintr-un studiu Pew, realizat în SUA, scrie Wall-Street.ro.
Studiu: 47% dintre adulţi citesc ştirile pe terminale mobile. Doar 10% dintre ei ar şi plăti
Companii precum Apple şi giganţi online precum Google, Facebook şi Twitter oferă posibilitatea unor donaţii prin Internet pentru sinistraţii din Japonia, la trei zile după puternicul seism urmat de un tsunami devastator, scrie Mediafax. Crucea Roşie utilizează site-ul de socializare Facebook pentru a lansa o campanie de donaţii. Până acum, 1.300 de persoane au donat în total 50.000 de dolari, obiectivul fiind suma de 75.000 de dolari.
Mobilizare pe Internet pentru donaţii necesare sinistraţilor din Japonia
Facebook a angajat un director al Google, Amin Zoufonoun, care să conducă fuziunile şi achiziţiile operatorului celei mai mari reţele de socializare din lume, care are un interes crescut pentru astfel de tranzacţii, scrie Mediafax. Până în prezent, achiziţiile Facebook s-au limitat la cumpărarea unor companii mici, interesante mai mult pentru talentul ingineresc decât pentru produse.
Facebook a angajat un director al Google, pentru fuziuni şi achiziţii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu