vineri, 18 martie 2011

18 martie: Evenimentul Zilei are o nouă emisiune pe B1 TV: Ediția de prânz

18 martie: Evenimentul Zilei are o nouă emisiune pe B1 TV: Ediția de prânz: "

Odată cu lansarea noii grile, postul B1 TV va difuza un nou talk-show marca Evenimentul zilei: “Ediţia de prânz“, moderat de Silviu Sergiu, cu Horia Ghibuţiu invitat permanent.
Emisiunea va începe azi şi va fi difuzat de luni până vineri, în intervalul orar 14.00-15.00, scrie Evenimentul Zilei.

“Ne aşteptăm ca telespectatorii pe care i-am fidelizat cu emisiunea «Evenimentele zilei» să revină pe postul B1, ne aşteptăm să ne urmărească şi alţi telespectatori care caută un format echidistant, obiectiv şi foarte aplicat, conectat la agenda zilei. Avem în spate sprijinul colegilor de la EVZ, care sunt ziarişti foarte buni”, a declarat moderatorul emisiunii, Silviu Sergiu.
“Ediţia de prânz”, noua emisiune a EVZ pe B1 TV

La doar trei luni de când a devenit mamă, Iuliana Tudor, gazda emisiunii O dată-n viaț, de la TVR 1, se întoarce pe micul ecran şi nu se teme de concurenţă, scrie Evenimentul Zilei. Sezonul cu numărul 8 al emisiunii debutează astăzi, de la ora 21.00, cu Iuliana Tudor în calitate de gazdă. Show-ul marchează lansarea grilei de primăvară apostului TVR.

EVZ: “Românii, au talent!” e programată pe acelaşi tronson orar. E un avantaj sau un dezavantaj?
Iuliana Tudor: “E o provocare, dar pe piaţa divertismentului din România cred este loc pentru toată lumea. Noi avem avantajul unui public fidel pe tronsonul de vineri seara, “O dată-n viaţă” fiind unul dintre primele programe în topul preferinţelor telespectatorilor”.
Iuliana Tudor, încă “O dată-n viaţă”

Precauţia exagerată a clienţilor de publicitate se număra printre principalele probleme ale industriei, potrivit lui Răzvan Căpănescu, director de creaţie la Publicis România.

“€œAcum, în mod cancerigen, se preferă ca propria convingere de profesionist în domeniu şi responsabilitatea alegerii să fie înlocuite cu rezultatele pseudo-asigurătoare ale unui focus grup”, a spus Căpănescu într-un interviu pentru Wall-Street.ro.
Căpănescu, Publicis: Marea problemă a publicităţii sunt clienţii ultra-precauţi

Andi Moisescu va fi gazda celei de-a cincea ediţii a Galei Premiilor Gopo, care va transmisă în direct şi în exclusivitate pe TV de ProCinema, pe 28 martie, începând cu momentul sosirii invitaţilor pe covorul roşu, de la ora 19.00, scrie Mediafax.
De la aceeaşi oră, gala va putea fi urmărită şi online, pe www.premiilegopo.ro şi www.procinema.ro, dar şi pe cea mai mare mediafaţadă din România, Cocor Media Channel, situată în centrul Capitalei. Totodată, românii de pretutindeni vor putea urmări evenimentul pe Pro TV Internaţional, pe 30 şi 31 martie, de la ora 20.30.
Andi Moisescu prezintă Gala Premiilor Gopo 2011

Faţă de sfârşitul anilor ’90, când a intrat în publicitate Adrian Boţan, acum creative partner la McCann Erickson, publicitatea de azi e mai puţin distractivă şi mai încrâncenată, spune e într-un interviu acordat Wall-Street.ro. a€œAsta nu face nici pauza de publicitate să arate bine, nici vânzările să urce”.

“€œPublicitatea şi marcom-ul românesc sunt mult mai structurate dar şi mai reţinute acum, mult mai puţin antreprenoriale. Se foloseşte mult jargon de marketing aiurea şi se foloseşte prea puţin bunul simţ: până la urmă, multe campanii arată cum arată, lipsite de consistenţă şi de profesionalism”, a mai spus Boţan.
Boţan, McCann Erickson: Încrâncenarea nu face nici pauză de publicitate să arate bine, nici vânzările să urce

Grupul media Central European Media Enterprises (CME), care include posturile româneşti din reţeaua Pro, intenţionează să îşi extindă pe toate pieţele unde activează serviciul video on demand Voyo, lansat la începutul acestui an în Cehia, scrie HotNews, care citează website-ul CME.

În Cehia, Voyo oferă pentru moment producţii difuzate de posturile locale şi transmisiuni live (meciuri din Champions League, concerte). Iar o secţiune premium, Voyo+, oferă emisiuni şi seriale înainte de difuzarea lor pe TV, precum şi filme locale şi internaţionale distribuite în Cehia şi Slovacia de compania Bonton.
Grupul CME îşi extinde serviciul video on demand pe toate pieţele unde este prezent

Agenţia Image PR va gestiona strategia de comunicare pentru Asociaţia Română a Producătorilor Internaţionali de Medicamente (ARPIM), după ce a câştigat o licitaţie organizată la începutul acestui an, scrie DailyBusiness.ro. Image PR va furniza servicii de consultanţă strategică în comunicare, servicii de media relations, precum şi consultanţă în managementul comunicării de criză.
Image PR comunică pentru Producătorii de Medicamente

Austria Incoming, o asociaţie a turoperatorilor din mai multe destinaţii turistice din Austria, are în acest an un buget de 230.000 euro pentru promovarea turistică în România, a spus pentru DailyBusiness.ro Hans Wallner, managing director al asociaţiei.
Austria incoming este o alianţă a 9 destinaţii din Austria care vor să îşi crească vizibilitatea şi cota de piaţă în România. Asociaţia este compusă din jucători din mediul privat, însă cooperează cu Biroul de Turism austriac.
Austria Incoming se promovează anul acesta în România cu 230.000 euro

New York Times anunţă detaliile plătii pe care le va percepe pentru accesarea conţinutului de pe site, începând din 28 martie, scrie Wall-Street.ro. Abonaţii ediţiei tipărite vor continua să aibă acces gratuit la site şi la aplicaţii, potrivit cnnmoney.com. Pentru ceilalţi există trei variante de abonamente online: 15 dolari pe lună pentru acces web şi de pe smartphone; 20 de dolari pentru acces web plus ediţiile New York Times pentru iPad; 35 de dolari pentru acces web, smartphone şi iPad.
New York Times introduce plata pe site de la sfârşitul lunii

Roxana Ciuhulescu va dedica un material persoanelor cu dizabilităţi care conduc maşini în ediţia de sâmbătă a emisiunii “Pro Motor“, difuzată de la ora 12.00, la Pro TV, scrie Mediafax.
Reportaj despre persoanele cu dizabilităţi care conduc maşini, sâmbătă la “Pro Motor”

Conducerea Washington Post a suspendat o jurnalistă din colectivul redacţional, Sari Horwitz, laureată al prestigiosului premiu Pulitzer, care a recunoscut că a plagiat un ziar local, notează Mediafax și HotNews. Sari Horwitz a recunoscut că a folosit pasaje “substanţiale” din două articole publicate de ziarul Arizona Republic fără să citeze sursa, au declarat reprezentanţi ai conducerii Washington Post.
Într-un comunicat de presă, conducerea Washington Post şi-a cerut scuze faţă de cititorii ziarului Arizona Republic pentru această “greşeală”. “Politica Post prevede ca utilizarea fragmentelor care provin din alte publicaţii să fie însoţită de citarea sursei”, se arată în comunicatul publicaţiei.

Reţeaua TV informativă Al-Jazeera Balkans va începe să emită în luna septembrie, încercând să se impună în peisajul mediatic din ţările din fosta Iugoslavie, scrie Mediafax.
Al-Jazeera Balkans va avea sediul în Sarajevo, acolo unde vor lucra circa 100 de persoane. Televiziunea va emite în Bosnia, Croaţia, Macedonia, Muntenegru, Serbia, Slovenia şi Kosovo, ţări care au luat naştere prin divizarea Iugoslaviei în urma conflictelor etnice ce au avut loc între anii 1990 şi 2000.
Al-Jazeera Balkans va începe să emită în septembrie

Doi dintre actionarii News Corporation au dat in judecata conglomeratul media detinut de Rupert Murdoch, afirmand ca acesta a platit prea mult pentru a cumpara Shine, companie de productie detinuta de fiica magnatului, Elisabeth Murdoch, notează HotNews și Financiarul, care citează The Guardian. Actionarii Amalgamated Bank of New York si Central Laborers Pension Fund sustin ca este vorba despre un act de nepotism, iar conducerea executiva a News Corp nu a contestat in niciun fel decizia lui Murdoch de a cumpara Shine pentru 675 milioane de dolari.

Publicitatea în ziarele din SUA a atins cel mai scăzut nivel din ultimii 25 de ani în 2010, scrie HotNews, care citează ultimele date furnizate de Newspaper Association of America (NAA). Companiile au cheltuit în total 25,8 miliarde de dolari pentru publicitate în versiunile tipărite şi digitale ale ziarelor americane, în pofida unei creşteri de circa 11% a veniturilor înregistrate de acestea din publicitate online.
Publicitatea în ziarele americane a atins cel mai scăzut nivel din ultimii 25 de ani

Grupul internaţional de comunicare Aegis a înregistrat în 2010 cel mai scăzut profit din ultimii cinci ani, de 78 milioane de euro, în scădere cu 25% faţă de anul precedent, cu toate că veniturile au crescut cu 8,4% până la 1,6 miliarde de euro, scrie DailyBusiness.ro, care citează Media Week.
Aegis a înregistrat în 2010 cel mai mic profit din ultimii 5 ani, de 78 mil. euro

Clubul de fotbal Manchester City a primit aprobarea consiliului local pentru a scoate la vânzare numele stadionului “City of Manchester Stadium”, cu scopul de a-şi creşte veniturile şi a îndeplini astfel noile condiţii impuse de UEFA, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Potrivit noilor reguli Financial Fair Play, cluburile de fotbal care participă la competiţii europene trebuie să îşi echilibreze balanţa contabilă cel puţin o dată la trei ani.
Manchester City îşi scoate la vânzare numele stadionului. Află de ce

Sursa foto: Evenimentul Zilei

"

Niciun comentariu: