sâmbătă, 30 aprilie 2011

UPDATE Elan Schwartzenberg a confirmat ca a cumparat 92% din trustul Realitatea * Sebastian Ghita: Am resursele financiare si energia psihica sa duc acest contract pana la capat indiferent de cine este proprietar

UPDATE Elan Schwartzenberg a confirmat ca a cumparat 92% din trustul Realitatea * Sebastian Ghita: Am resursele financiare si energia psihica sa duc acest contract pana la capat indiferent de cine este proprietar: "Siteul ImapctNews a relatat sambata ca omul de afaceri Sorin Ovidiu Vantu urmeaza sa anunte luni "vanzarea a 10% din actiunile trustului Realitatea-Cațavencu catre omul de afaceri Elan Schwartzenberg". Initial, ImpactNews precizase, citand surse proprii, ca Vantu va anunta "predarea trustului Realitatea-Catavencu" lui Schwartzenberg". Paginademedia.ro a prezentat o scrisoare pe care Sebastian Ghita le-a trimis angajatilor de la Realitatea TV, in care afirma ca "am resursele financiare si energia psihica sa duc acest contract pana la capat indiferent de cine este proprietar". Vineri, in momentul in care s-a prezentat la arestul Directiei de Cercetari Penale pentru a fi incarcerat, in urma hotararii Tribunalului Bucuresti de a-l aresta preventiv pentru 29 de zile, Vantu a spus ca "luni i-am pregatit si eu o surpriza domnului Traian Basescu". Schwartzenberg a precizat pentru Paginademedia.ro ca va da mai multe detalii luni, intr-o conferinta de presa.
UPDATE: ImpactNews a citat surse care afirma ca Elan Schwartzenberg a cumpărat 90% din trustul Realitatea. Omul de afaceri a confirmat pentru RealitateaTV ca a achizitionat 92% din Realitatea TV.."

Niciun comentariu: