duminică, 22 mai 2011

INTERVIU – VIDEO | FLORESCU: “Din banii castigati imi iau un calculator, o camera si ma mut la Bucuresti”

INTERVIU – VIDEO | FLORESCU: “Din banii castigati imi iau un calculator, o camera si ma mut la Bucuresti”: "

Asaltat de copii pentru autografe, la “MISS PDL Botosani”, magicianul Stefan Florescu s-a oprit pret de un minut din scris si a dezvaluit in exclusivitate pentru Botosaneni.ro, planurile sale de viitor.

.

Vrea sa se mute in Bucuresti, sa-si ia un calculator nou si o camera video.

“Din banii castigati (3.000 de euro) la “Dansez pentru Tine”, vreau sa-mi iau un calculator nou, o camera video si sa ma mut probabil in Bucuresti, adica sa ma instalez pentru inceput, deoarece vreau sa fac o cariera in “freestyle footbal”, a marturisit Stefan Florescu.

Florescu e fanul nostru: “Citeste si tu Botosaneni.ro, eu il citesc in fiecare zi! “

” Ce mesaj sa am pentru voi ? “Citeste si tu Botosaneni.ro, eu il citesc in fiecare zi! “, a spus Florescu.


GALERIE FOTO | cu Stefan Florescu la Miss PDL

__





Florescu: ” Citeste si tu Botosaneni.ro , eu il citesc in fiecare zi! “
"

Niciun comentariu: