vineri, 10 iunie 2011

Stelian Negrea: Intact este prima organizație media care își hăituiește jurnaliștii - Media > EVZ.ro

Stelian Negrea: Intact este prima organizație media care își hăituiește jurnaliștii - Media > EVZ.ro: "Am vorbit la un moment dat de contractul acela cu clauze abuzive pe care eu nu l-am semnat. Nu am semnat acel contract în care ar fi trebuit să mă supun tuturor cererilor lor, să le dau 100 de mii de euro dacă îi defăimam sau dacă mă apucam să vorbesc ceva despre ei, dar nu numai acum, ci în perpetuu. Adică toată viaţa nu aveam voie să vorbesc despre ei. Mi-au trimis o hârtiuţă, la procedura concilierii prealabile. Şi ce crezi că scrie aici? Pretenţia: plata clauzei penale convenită în cuantum de 100 de mii de euro, conform contractului de prestări servicii', a declarat Negrea, ieri seară, la emisiunea Nașul de la postul 10 TV."

Niciun comentariu: