Numărul de utilizatori ai reţelei sociale Facebook, în România, a crescut cu 54% faţă de începutul anului 2011, totalizând în prezent 3,728 milioane, din care peste 90% şi-au declarat oraşul de reşedinţă, informează agenţia de comunicare Standout, citată de Agerpres
La începutul anului, reţeaua socială număra 2,4 milioane utilizatori în România. Din datele culese de serviciile Facebrands.ro şi Facebrands PRO, 3,376 milioane de utilizatori ai reţelei sociale Facebook şi-au declarat în profilul creat pe această reţea oraşul de reşedinţă.
Topul pe oraşe
Procentul utilizatorilor români de Facebook care şi-au declarat oraşul de reşedinţă s-a dublat de la începutul anului, de la 48% în ianuarie 2011. Cei mai mulţi utilizatori ai reţelei Facebook în România sunt în Bucureşti (1,049 milioane 31,08%), urmat de Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi.
Target publicitar
'În acest moment orice advertiser poate urmări pe Facebrands PRO, dincolo de performanţa comparată a paginilor monitorizate, şi activitatea de marketing derulată în fiecare categorie, ce ad-uri au rulat concurenţii, ce variante creative au folosit, iar in cadrul campaniilor mai complexe, avem câteva sute de studii de caz care arată în ce a constat campania, totul corelat cu performanţele obţinute de pagini în perioada respectiva', a declarat Ionuţ Oprea, managerul agenţiei Standout,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu