marți, 20 septembrie 2011

Kanal D, amendat pentru că a încălcat viaţa privată a Andreei Marin - Mediafax

Kanal D, amendat pentru că a încălcat viaţa privată a Andreei Marin - Mediafax: "Potrivit acesteia, filmarea nu a fost întreruptă. "Am preferat să mă ridic de la masă şi am decis să plec, deşi aş fi dorit să rămân în compania soacrei şi a prietenei mele, iar echipa de filmare a continuat să mă urmărească şi să mă filmeze continuu, până când am ajuns în parcarea unde aveam maşina. Am evitat pe cât posibil microfonul şi întrebările lipsite de substanţă ale domnişoarei Natalia Mateuţ şi mi-am văzut de drum către maşină, urmând să mă îndrept spre casă cât mai repede cu putinţă, nu pentru că ar fi normal ca o persoană (publică sau nu, nu are importanţă) să fie hărţuită în acest mod şi să dea socoteală pentru felul în care îşi petrece timpul liber, ci pentru că nu mi-am dorit ca această situaţie lipsită de respect să îi deranjeze şi pe ceilalţi", a mai spus Andreea Marin Bănică."

'via Blog this'

Niciun comentariu: