joi, 8 septembrie 2011

Reţeta succesului: Ramona Bădescu lucrează cu producătorul Madonnei

Reţeta succesului: Ramona Bădescu lucrează cu producătorul Madonnei:

Ramona Bădescu lucrează cu unul dintre cele mai mari nume la nivel mondial. Este vorba despre Humberto Gatica, producătorul muzical al unor vedete precum Celine Dion, Madonna, Lionel Richie, Mariah Carey, Andrea Bocelli, Elton John etc.


Artista a fost remarcată de Gatica în urmă cu un an, în timp ce participa la o emisiune difuzată de postul italian Rai 1. Cu această ocazie, frumoasa româncă a legat o colaborare de durată cu acesta, iar curând se va lansa şi pe piaţa muzicală din America. De altfel, când s-a reîntâlnit cu Humberto Gatica, Ramona a înregistrat şi o piesă, compoziţie proprie, cântând chiar la microfonul la care a înregistrat Celine Dion.


A împărţit microfonul cu Celine Dion


“I-am lăsat o impresie bună lui Humberto Gatica. Îmi face o deosebită plăcere să-l cunosc, mai ales că a lucrat şi lucrează cu artişti celebri. El mi-a ascultat şi albumul “Jumi Juma” şi am avut plăcerea de a cânta la microfonul lui Celine Dion, pe care Humberto îl ia mereu cu el. Sunt foarte fericită să cânt în America, căci Humberto este de acum şi producătorul meu muzical”, a declarat Ramona.


Narcis Ianău, la “Io

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: