marți, 3 ianuarie 2012

Mădălina Ghenea, pe coperta GQ Italia

Mădălina Ghenea, pe coperta GQ Italia:


Revista GQ a ales să-şi înceapă anul cu o copertă dedicată româncei Mădălina Ghenea, presupua prietenă a actorului Leonardo DiCaprio.



Mădălina a pozat pentru GQ şi a acordat jurnaliştilor italieni un amplu interviu, intitulat “Lumina din Est”. Românca a mărturisit secretul care o face să fie dorită de bărbaţi: "Trebuie să-i faci pe bărbaţi să viseze, să-şi imagineze. Mă deprimă să văd sâni expuşi. Dacă am fi toţi goi, misterul s-ar nărui”.



După ce a jucat recent într-o comedie italiană, românca a vorbit despre cariera pe care şi-o visează şi pe care şi-o construieşte mental, cu luciditate, în cele mai mici detalii: “nu fac nicio mişcare fără să mă gândesc ce consecinţe ar putea avea. De mic copil am jucat şah. N-aş face o mutare fără a ţine seama de consecinţe. Am întotdeauna o cale de ieşire, un plan B, o alternativă".



Românca nu a acceptat să vorbească despre presupusa ei relaţie cu DiCaprio, dar a recunoscut că şi-ar dori să aibă “cinci copii” cu bărbatul ales.


Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: