vineri, 24 februarie 2012

Viaţă de animatoare în night-club (II):"Pe soţul meu l-am cunoscut în ...

Viaţă de animatoare în night-club (II):"Pe soţul meu l-am cunoscut în ...:


Sabrina era tânără şi dornică de experienţe noi. Plecată într-o excursie pe Coasta de Azur, unde nu a mai ajuns, s-a oprit în Italia, la nişte prietene românce şi a devenit, în mod voluntar, animatoare în baruri de noapte. Era plătită pentru a întreţine clienţii şi a-i face să consume cât mai mult, dar fără să întreţină relaţii sexuale, pentru că banii nu o interesau, nici măcar nu-i punea deoparte. Expulzată o dată din Italia, s-a întors cu contract de balerină şi a continuat aceeaşi viaţă. Dar într-o seară a fost bătută şi violată de un conaţional, pe o străduţă întunecoasă şi deşartă. Experienţa traumatică şi vânătăile au făcut-o să se retragă, chiar înainte ca localul, în jurul căruia s-au găsit nişte trupuri de fete, să fie închis şi  pus sub anchetă.



Continuăm povestea Sabrinei, începută în numărul trecut. 



Viaţă de animatoare în night-club (I): “Căutam distracţie, până am fost violată… de un român”





"Copiilor mei nu ştiu dacă le voi spune adevărul"  



Sabrina,  de ce ai continuat să faci viaţa asta? De ce îţi plăcea?



«Viaţa în night avea două feţe: una în care ţi se părea că te distrezi, alta în care îţi puneai viaţa

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: