marți, 13 martie 2012

Cătălin Botezatu vrea să lanseze un film autobiografic

Cătălin Botezatu vrea să lanseze un film autobiografic:
Designerul vestimentar Cătălin Botezatu a dezvăluit, cu ocazia lansării primului său audiobook, că următorul proiect va fi legat de apariţia unui film despre viaţa sa.
”Mi s-a propus ca viaţa mea să devină subiect de film şi după ce vom discuta, vom demara şi acest proiect. Odată cu imprimarea în format audio a cărţii mele autobiografice am retrăit toate momentele de durere prin care am trecut şi care, de ce să nu recunosc m-au transformat”, a declarat Botezatu.
Lansarea audiobook-ului după romanul “Trei vieţi. Pedeapsa”
Joi, 8 martie, chiar de Ziua Femeii, Botezatu şi-a lansat un audiobook, intitulat “Trei vieţi. Pedeapsa” după romanul biografic cu acelaşi nume, scris de Monica Vlad. Designerul s-a arătat foarte emoţionat cu această ocazie, după cum însuşi a marturisit: “Am niste fluturaşi în stomac, dar nu din dragoste, ci de emoţie, pentru că ori de câte ori avem o lansare de carte, am emoţii, pentru că mă gândesc la voi, la publicul meu, la consumatorii de modă Cătălin Botezatu.”
Gabi Duţu: „Am încercat să construiesc personajul Botezatu”
Povestitorul ales pentru audiobook a fost protagonistul din „Narcisa sălbatică”, Gabriel Duţu, care a dezvăluit ce l-a determinat să accepte provocarea. “E

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: