miercuri, 14 martie 2012

Raluca Ilie, designer la Roma, în finala China Fashion Week: “Detaliile fac diferenţa”

Raluca Ilie, designer la Roma, în finala China Fashion Week: “Detaliile fac diferenţa”:
La 24 de ani, Raluca Ilie, tânără româncă stabilită la Roma, are ideile clare. Visul ei este acela de a-şi deschide o casă de modă cu atelier de producţie la Bucureşti şi puncte de desfacere în România şi Italia.

Raluca pe podium, îmbrăcată într-o rochie creaţie personală
Până atunci, deşi nu are banii necesari unei investiţii de anvergură, investeşte în cariera ei. A terminat Liceul de Artă din Constanţa, apoi a decis să vină la studii în Peninsulă. “M-am informat pe internet şi am depus o cerere la Consulatul italian, pentru a mă înscrie la Universitatea “La Sapienza” de la Roma.
Astfel, în 2009, Raluca a ajuns studentă la “Facultatea de Litere şi Filozofie” şi a obţinut şi o bursă de studii. Obiectivul Ralucăi era însă înscrierea la cunoscuta Academie de Modă Koefia (Accademia Internazionale dell’Alta Moda e del Costume Keofia) pe care a reuşit să o frecventeze în paralel cu facultatea de Litere.
Lupta cu prejudecăţile
“Primii ani la Roma au fost dificili- mărturiseşte tînăra româncă- din păcate m-am confruntat şi cu prejudecăţile legate de români. Am stat în chirie, dar am avut mari probleme să-mi găsesc chiar şi cameră pentru studenţi. Când proprietarii auzeau că

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: