joi, 29 martie 2012

VIDEO/ Pastina Barbu şi-a lansat primul CD, inspirat din viaţa ei în Italia

VIDEO/ Pastina Barbu şi-a lansat primul CD, inspirat din viaţa ei în Italia:
Pastina Cristina Barbu, originară din Sibiu, o româncă venită la muncă în Italia, şi-a descoperit la Trento, pasiunea pentru muzică. Din 2001, anul în care s-a stabilit, împreună cu familia în Peninsulă, a făcut de toate, inclusiv munci grele, în agricultură.

"M-am apropiat de muzica italiană"
Într-o bună zi, pe când muncea într-un hotel, ca recepţioneră, i-a propus un duet solistului care susţinea un program artistic în acea seară. “La hotel l-am cunoscut pe Damiano, un muzician pe care nu-l voi uita niciodată, pentru că mi-a dat posibilitatea să cânt. Datorită lui m-am apropiat de muzica italiană, şi, la un moment dat, am început să scriu propriile mele cântece”, ne spune Pastina Barbu.
Zece piese originale
La sfârşitul lunii martie, românca, acum stabilită la Torino,  şi-a lansat primul său CD, care conţine zece piese originale, intitulat “Oggi sono qui”. “Este visul vieţii mele, pe care am reuşit să-l realizez. Albumul conţine zece cântece în limba italiană şi este ispirat din viaţa mea. Eu am scris atât muzica, cât şi versurile melodiilor. Am reuşit să-l termin după ce am lucrat câteva luni de zile împreună cu producătorul meu, Michele Ruberto, care a crezut în mine de la început şi m-a încurajat

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: