luni, 26 noiembrie 2012

Elena Vijoli, artistă româncă: “Suntem într-o criză spirituală”

Elena Vijoli, artistă româncă: “Suntem într-o criză spirituală”:
Pictoriţa Elena Vijoli s-a născut acum 33 de ani în Făgăraş, a urmat liceul de arte la Braşov, apoi facultatea de arte la Iaşi şi sa specializat în restaurare. S-a stabilit în Sibiu iar acum doi ani s-a mutat la Milano.  A adaptat prêt-à-porter-ul în “artă-à porter”, a pictat pantofi de lux şi a expus la Milano şi în Elveţia.

Timp de 9 ani a studiat artele plastice în România, fiind membru al Uniunii Artiştilor Plastici. “Ca artist în România, e destul de greu. Nu mi-am dorit să plec din ţară, dar întâmplarea a făcut să ajung în Italia într-o vacanţă în 2009 care avea să-mi schimbe viaţa. Mi s-a propus iniţial participarea la o expoziţie colectivă, iar după câteva luni galeria Cappelletti mi-a propus o expoziţie personală. La un an de la vacanţa cu pricina, aproape nu-mi venea să cred că eram deja mutată definitiv la Milano. În sfârşit aveam şansa să mă afirm ca artist şi să-mi îndeplinesc visul.”
Discriminare
“Cred că oricui într-o ţară străină îi e greu la început. M-a ajutat experienţa pe care o aveam deja în schimbat oraşe. E greu uneori să schimbi un oraş şi în ţara ta, darămite să schimbi o

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: