vineri, 30 noiembrie 2012

Paula Seling şi Cristi Minculescu, un duet excepţional/ VIDEO

Paula Seling şi Cristi Minculescu, un duet excepţional/ VIDEO:
Paula Seling şi Cristi Minculescu, două voci reprezentative ale scenei muzicale româneşti, au colaborat, pentru prima oară, iar rezultatul este extraordinar.
După aflarea veştii că fostul solist al trupei Iris va emigra în Germania, Paula Seling a făcut toate demersurile posibile pentru ca această melodie să fie realizată: “Când am aflat că pleacă, am spus că trebuie să vorbesc cu el, am regretat că pleacă”.
“Lumi paralele” este o piesă scrisă de însăşi Paula Seling, care a vrut cu orice preţ să colaboreze cu Minculescu. “Am scris întâi versurile, gândindu-mă la Cristi Minculescu, presupunând că tot ceea ce simte el în această perioadă are mare legătură cu ceea ce experimentăm toţi cei care ne-am născut în lumea asta ce se schimbă mai repede decât putem noi să percepem”, a declarat artista pentru jurnalul.ro. “I-am spus ‘Lumi paralele’, pentru că suntem două voci din zone diferite... În rest, cred ca versurile vorbesc singure“, a explicat Paula Seling.






Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: