joi, 6 decembrie 2012

Articol - Ați votat: Larkin Zahra merge la Oslo să aducă Premiul Nobel pentru Pace


 

Desenul câștigător al competiției „Pace, Europa, Viitor“, de Ana Fanlo Vicente, 12 ani, Spania
Larkin Zahra, un tânăr maltez, a obținut mai mult de 8.000 de „îmi place“ în competiția noastră de pe Facebook și va merge la Oslo pentru a participa la ceremonia de decernare a Premiului Nobel pentru Pace. Alături de alți trei câștigători ai competiției „Pace, Europa, Viitor“, care au fost aleși de un juriu - Ana din Spania, Elena din Italia și Ilona din Polonia - se va alătura delegației oficiale UE pe 10 decembrie, la Oslo și vq merge la concertul Premiului Nobel pentru Pace pe 11 decembrie.


Ce înseamnă pacea în Europa pentru Larkin? „Bunicii mei ar fi spus un vis. Părinții mei ar fi spus un proces. Eu spun realitatea mea de zi cu zi!“ a scris Larkin în textul cu care a participat la concurs. „Am vrut să ilustrez realizările UE într-o frază simplă, dar atractivă. M-am pus în locul bunicilor și părinților mei și mi-am dat seama că realitatea noastră actuală este diferită de a lor din trecut“, a explicat el cum a ajuns la textul câștigător.

L-ați votat; va merge la Oslo și Strasbourg

Larkin este nerăbdător să „îi reprezinte pe toți maltezii și pe toți europenii în ceremonie“. „Faptul că sunt maltez - vin din cea mai mică țară UE - face ca această realizare să fie specială pentru mine“, a mai spus Larkin,care s-a întâlnit și cu președintele maltez George Abela, care l-a felicitat pentru succesul său.

Alături de ceilalți 9 participanți la competiția de pe Facebook, Larkin afost invitat la Parlamentul European la Strasbourg, la evenimentul special depe 12 decembrie, dedicat Premiului Nobel pentru Pace.

Niciun comentariu: