vineri, 7 decembrie 2012

Compozitorul român Marius Moga, nominalizat la premiile Grammy

Compozitorul român Marius Moga, nominalizat la premiile Grammy:
Marius Moga a fost nominalizat la premiile Grammy din 2013, pentru colaborarea sa la albumul "Overexposed" al trupei Maroon 5, informează Pro TV.
Visul oricărui muzician s-a transformat în realitate pentru Marius Moga: albumul celor de la Maroon 5 "Overexposed", printre ai cărui compozitori se numără şi antrenorul de la "Vocea României", a fost nominalizat la premiile Grammy, la categoria "Best pop vocal album". Marius Moga a compus piesa "The man who never lied". În cazul în care Maroon 5 va câştiga, toţi compozitorii care au lucrat la acest album vor urca pe scenă.
"Această nominalizare înseamnă foarte mult pentru mine. Visul oricărui muzician este să se afle pe listele de la Grammy. Dacă albumul pentru care am lucrat va câştiga premiul, voi continua să compun, dacă nu, voi continua să compun. Mă bucur că am început cu dreptul şi sunt foarte încrezător în şansele mele. Dacă îmi permiteţi, fără lipsă de modestie vă spun că sunt foarte mândru de mine. Îi mulţumesc lui Dumnezeu că mi-a dat şansa să pot fi un exemplu pentru toţi compozitorii tineri din România care visează la asta aşa cum am visat şi eu. Se poate!", a declarat Marius

Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: