vineri, 28 decembrie 2012

Gianina Ghiuţă: "L-am întâlnit pe celebrul actor de la Bollywood, Amitabh ...

Gianina Ghiuţă: "L-am întâlnit pe celebrul actor de la Bollywood, Amitabh ...:
La începutul lunii decembrie a avut loc la Florenţa cea de-a XII-a ediţie a Festivalului de film indian, organizat în colaborare cu primăria oraşului, sub egida “River to river”.
 
Invitat de onoare a fost celebrul actor şi regizor de la Bollywood Amitabh Bachchan. La festival a fost invitată să danseze şi o româncă: Gianina Ghiuţă, mediatoare culturală din Roma, pasionată de cultura indiană. Gianina a avut astfel ocazia să vorbească şi să-l cunoască pe actorul indian, de filmele căruia era îndrăgostită încă din adolescenţă.

“Am aflat despre eveniment de la Valentina Manduchi, o italiancă talentată şi îndrăgostită, la fel ca mine, de cultura indiană. Ea are o şcoală de dans indian la Roma şi îmi este profesoară. Ea ne-a spus de festival şi ne-a invitat- pe câteva din eleve- să mergem la Florenţa pentru a dansa în grup. Am acceptat imediat. Astfel, am participat la primul “flashmob” indian dansând chiar în sală, printre spectactori. Un “bollymob”, cum l-au numit organizatorii, care a fost foarte apreciat de public”.

Dans indian la Roma cu Gianina
Citeşte mai mult...

Niciun comentariu: