sâmbătă, 10 martie 2012

Consumul de televiziune in Romania, prin prisma unui studiu Discovery: 17% din publicul comercial afirma ca postul este singurul motiv pentru care pastreaza abonamentul TV

Consumul de televiziune in Romania, prin prisma unui studiu Discovery: 17% din publicul comercial afirma ca postul este singurul motiv pentru care pastreaza abonamentul TV: 90% dintre participantii la un studiu realizat in Romania de Mercury Research pentru Discovery Channel afirma ca se uita zilnic la televizor, dar 17% sustin ca acest post este singurul motiv pentru care inca mai au TV sau abonament TV. Studiul a urmarit sa evalueze opiniile oamenilor despre influenta televiziunii asupra lor si felul cum privesc telespectatorii postul Discovery. Rezultatele stau la baza unei campanii de marketing pe care acest canal o va lansa luni, numita "Efectul Discovery", si care urmareste sa marcheze 15 ani de cand postul a aparut in Romania.
Opiniile respondentilor despre imaginea canalului ideal de televiziune

Intrebati "care dintre urmatoarele criterii sunt importante pentru dvs. atunci cand alegeti sa urmariti un canal TV?", respondentii au ales:
  • 79% - "care ofera multe informatii utile"
  • 75% - "care imi largeste aria de cunostinte"
  • 62% - "care ma relaxeaza"
  • 58% - "care sa ma face sa simt ca petrec timpul cu folos"
  • 57% - "captivant"
  • 40% - "amuzant"

Niciun comentariu: